Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kitos diskusijos apie transportą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kitos diskusijos apie transportą

    Tai va, senai norėjau tokia temą sukurti, kurioje galetumėme diskutuoti apie automobilius, trasporto preblemas ir pan.

    Pradedu nuo straipsnio apie avaringumą Lietuvoje

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=6711179

    Manau jeigu tie pasiųlymai bus įgyvendinti, avaringumas gal ne ženkliai, bet sumažėtų

    #2
    gera tema, tik manau reikejo ja i "infrastrukturos ir susisiekimo" skilti ideti


    Prie ruso man buvo geriau

    Comment


      #3
      Zinokite:

      Siais metais bus didinamas stacionariu greicio matuokliu skaicius (ne tik VLN, bet ir kitur), tad bukite atsargus... ir planuojame kad apie 30% siu matuokliu bus "nematomi", ta prasme nestoves tokios dezutes kaip dabar, o bus paslepti. Prancuzijoje butent si priemone sumazino avaringuma vietose iki 50 %

      Bus organizuojami neblaiviu vairuotoju "gaudimo" prevenciniai reidai, visoje Lietuvoje vienu metu, ju planuojama apie 20 iki siu metu rudens...na manau kad daugeliu musu si priemone nere aktuali... tai turetu tik pagerinti musu sauguma kelyje

      Baudos ir atsakomybe uz administracinius pazeidimus dides.

      Tai tiek bus dar ziniu, dirbti reikia

      Comment


        #4
        Del pasleptu matuokliu tikrai sutinku - sumazintu avaringuma kardinaliai. Nes dabar kur Vilniui stovi tos dezes, tai net as kaunietis atmintinai ismokau kur pristabdyti... Beja siandien kaip tycia pries akis maciau kaip vienas per raudona ishvaziavo ir nukirto moteriske su antru golfu, vaizdelis tikrai nekoks

        Comment


          #5
          Šios savaitės statistika:

          Pastarąją savaitę Lietuvoje įvyko 113 avarijų, kuriose 12 žmonių žuvo, tarp žuvusiųjų - 2 vaikai. 130 žmonių buvo sužaloti

          Į savaitę 12 žmonių, plius prisdeda savaitgaliai po 5-7 žmones... O policija toliau žiūri kas ne taip persirikiuos, ar neduo Dieve, neprisiseges saugos dirzo degalineje apsisuks, kaip man buvo

          Comment


            #6
            Parašė Dzipas
            Pastarąją savaitę Lietuvoje įvyko 113 avarijų, kuriose 12 žmonių žuvo, tarp žuvusiųjų - 2 vaikai. 130 žmonių buvo sužaloti
            kaip tokiai mazai valstybei tai yra kraupus ir gan katastrofiski skaiciai

            Comment


              #7
              Pakankamai geros naujienos, tikiuosi neprireiks nė 10 metų, kol bus tai įgyvendinta

              Japonai bando naujas ekologiškai švarių automobilių formules

              Neseniai Japonijoje vykusioje parodoje “2005 Automotive Engineering” buvo pristatyta netgi šios šalies masteliais išskirtinė naujiena - “Mitsubishi Colt EV” modelis su nauja MIEV (Mitsubishi In-wheel motor Electric Vehicle) technologija.

              Šios sistemos esmė - ličio-jono baterijos, sukančios automobilio ratuose sumontuotus varikliukus.

              Naujos galimybės

              Elektros varikliai gali būti sumontuoti tiek į du, tiek į visus keturis ratus. Svarbiausia tai, kad kiekvienam ratui, nepriklausomai nuo kitų, tiekiama optimali pagreitėjimo arba stabdymo jėga.

              Kompaktiški į ratus montuojami varikliukai suteikia didesnę laisvę planuojant kitų svarbių automobilio mazgų išdėstymą. Mat, variklius sumontavus ratuose, galima atsisakyti daugelio sudėtingų ir nemažai sveriančių agregatų - įprasto vidaus degimo variklio, transmisijos, degalų bako. Negana to, ratuose montuojami varikliai ne tik taupo erdvę, bet ir atveria naujas galimybes automobilių dizaineriams, galėsiantiems iš naujo pažvelgti tiek į eksterjero, tiek į interjero planavimo ir dizaino galimybes. Lengviau pasiekiamas svorio balansas turės teigiamos įtakos ne tik automobilio greičiui, bet ir valdymui.

              Ratuose montuojami varikliukai yra naujosios sistemos kertinė ašis, tačiau gamintojai akcentuoja ir itin didelį potencialą turinčias ličio-jono baterijas, kurios, palyginti su kitomis pakartotinai įkraunamomis baterijomis, išsiskiria didesniu energijos atidavimu, didesne generuojama galia ir ilgesniu tarnavimo laikotarpiu.

              Bandymai sėkmingi

              Beje, “Mitsubishi” kompanija sukūrė jau ne vieną eksperimentinį modelį, kuriame buvo sumontuotos ličio-jono baterijos. 1996 metais pasirodė “Mitsubishi HEV” modelis. Po dvejų metų buvo išleistas “Mitsubishi FTO-EV”, o 2000-aisiais - “Mitsubishi Eclipse EV”.

              Įdomu, kad eksperimentinis automobilis FTO-EV specialioje trasoje pasiekė 24 valandų važiavimo pasaulio greičio rekordą, o “Eclipse EV”, baterijas įkrovus vos vieną kartą, bendro naudojimo keliais nuvažiavo net 400 kilometrų.

              Šie ir kiti bandymai įrodė, kad ličio-jono baterijos gali būti pritaikomos automobilių pramonėje ir turi didžiulę perspektyvą.

              Naujas žingsnis - “Colt EV”

              “Mitsubishi Motors” inžinieriai jau pradėjo naujosios MIEV technologijos bandymus su tikru automobiliu. Bandymų poligonu pasirinktas kompaktiškasis “Colt” modelis.

              Iš šio automobilio buvo pašalintas vidaus degimo variklis, degalų bakas ir transmisija. Vietoje jų galiniuose ratuose buvo sumontuoti du varikliukai, kuriems energija tiekiama iš ant grindų sumontuotos ličio-jono baterijos.

              Šiuo metu automobilis itin intensyviai bandomas. Artimiausiu metu planuojama testuoti nepriklausomą kiekvieno rato greitėjimo ir stabdymo jėgos paskirstymą. Neabejojama, kad ištobulinta tokia sistema gerokai kilstelės automobilio dinaminius rodiklius. Kol kas maksimalus šio modelio greitis siekia 150 km/val., o atstumas, kurį galima įveikti nepakrovus baterijų - 150 kilometrų. 20 kW galią išvystantis varikliukas gali pasigirti įspūdingu 600 Nm sukimo momentu.

              Kai tik bus gautas automobilio tipo atitikties sertifikatas, “Colt EV” pradės bandymų bendro naudojimo keliuose programą. Jos metu bus siekiama nustatyti, koks yra ratuose sumontuotų variklių nusidėvėjimas, galimi gedimai, kokią įtaką ši sistema daro automobilio elgesiui kelyje, komforto lygiui ir t.t.

              Tuo pačiu metu didelis dėmesys skiriamas ir 50 kW išvystantiems varikliams, kurie būtų montuojami į automobilius su visų ratų pavara. Ši sistema itin svarbi “Mitsubishi” kompanijai, serijiniu būdu gaminančiai ne vieną visais keturiais ratais varomą automobilį ir su tokiais modeliais kaip “Lancer Evolution” ar “Pajero” pelniusiai pripažinimą visame pasaulyje.

              "Kauno diena"
              Mano galerija Flickr'yje

              Comment


                #8
                Tik kad tu hibridu kainos nedziugina.

                Comment


                  #9
                  Na ne tiek daug jos skiriasi nuo dyzelinių variklių kainos, beja jai žmogus daug važinėja, tikrai tie pinigai atsipirktų po kiek laiko.

                  Comment


                    #10
                    / na as nedrisciau teigti, kad patys amerikieciai sukele Katrina, nors del to gincytis, aisku, galima... Netiesiogiai tai aisku jie labai prie to prisidejo - klimato atsilimas ir blah blah itakoja stipresnius uraganus ir tt., bet ir vel cia galima gincytis.
                    Bet kuriuo atveju as dabar lauksiu, kada Amerikoje baigsis tu masinu su arkliniais varikliais mada... jeigu kada ji baigsis...

                    mieli draugai amerikieciai... laikas pamirsti savo SUV'us...


                    ...ir pereiti ant taupiu automobiliu ą la Europietiskai

                    Comment


                      #11
                      Na, kad jie jau po truputį (bet laabai jau lėtai) pamiršta SUV'us ir pan. parodo faktas jog metų automobiliu buvo išrinktas hibridinis Prius, ir jį norintys įsigyti turi laukti ilgoje eilėje, bet neseniai atsirado 2x amerikiečių svajonė Lexus išleido pirmą hibridinį SUV, kogero tinkamesnio momento marketingistai parinkti negalėjo

                      Comment


                        #12
                        Ginčytis visuomet galima, bet faktas, kad 5% pasaulio žmonijos sukuria 25% pasaulinės taršos yra iš ties kraupus. Bent jau būtų imamasi veiksmų šiuo klausimu

                        Dzipas> Nieko panašaus, neseniai naujų visureigių įsigijimo rodiklis pakilo iki 56% nuo visų savieigių pardavimų
                        Mano galerija Flickr'yje

                        Comment


                          #13
                          Suskaiciuokit ar daug lengvuju pamatysit

                          Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                          Comment


                            #14
                            Kiekvienais metais Europos keliuose žūva 127 tūkst. žmonių. Tai antradienį Rumunijos sostinėje Bukarešte vykstančioje konferencijoje pareiškė Pasaulio sveikatos organizacija (PSO)

                            www.delfi.lt

                            Tokia tai statistika... Liūdna truputėli

                            Comment


                              #15
                              tikrai kraupu manau cia prisideda ir Lietuvos girtuokliai uz vairo..

                              Comment


                                #16
                                per penkto kanalo kauno naujienas sake kad nauji troleibusai kaune gali atsirasti dar pries kitus naujus metus.. Gan ilgoka laukti...
                                Seip troleibusai jau turejo buti anksciau bet kadangi bus paskelbtas kazkoks blogas konkursas
                                I love INNUENDO!

                                Comment


                                  #17
                                  FrankfurtMotorShow 2005

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Vilius
                                    per penkto kanalo kauno naujienas sake kad nauji troleibusai kaune gali atsirasti dar pries kitus naujus metus.. Gan ilgoka laukti...
                                    Seip troleibusai jau turejo buti anksciau bet kadangi bus paskelbtas kazkoks blogas konkursas
                                    Buvo bandoma brangiai nupirkti krūvą tokių pačių "Škodų", bet Garbaras užuodė ir anuliavo tokį "konkursą".
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Tomas
                                      Buvo bandoma brangiai nupirkti krūvą tokių pačių "Škodų", bet Garbaras užuodė ir anuliavo tokį "konkursą".
                                      jei tokiu paciu nieko gero reikia nauju!
                                      I love INNUENDO!

                                      Comment


                                        #20
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7714308

                                        Gerai Latviai sugriežtino bausmes, manau Lietuvoje reikėtų analogiškai padaryti, ir patrigubinti baudas už greitį, manau visi labai kultūringi pasidarytū...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X