Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Infrastruktūros projektai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Stokholmo apvažiuojamasis kelias - ilgiausias pasaulyje tunelis po miestu

    Nors keliais metais pavėluotai (dėl apeliacijų), kitąmet bus pradėti 21 km. ilgio (3+3) kelio ruožo, Stokholmo apvažiuojamojo kelio statybų darbai. Kaip ir Stokholmo centro apvažiuojamojo kelio, beveik visas kelio ruožas (18 km.) bus tuneliuose. Projekto kaina vertinama 4 mlrd. EUR.

    Šaltinis: E4 The Stockholm bypass Project
    Paskutinis taisė Silber418; 2014.12.20, 06:07.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Dėkoju už netikėtą stagmeną. Pasistenksiu dažniau pildyti temą aktualiais pranešimais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Įdomu, kodėl šioje temoje nebėra pranešimų apie Stokholmo apvažiuojamuosius kelius ir naują tarptautinio kelio E4 atkarpą šiaurės Švedijoje? Stengiausi rinkti ir glaustai pateikti svarbiausią informaciją apie šiuos stambius projektus. Gaila, kad tuos pranešimus tiesiog panaikino.
    Perkelti pranešimai iš temos "Šiaurės Europos keliai"
    Sukurta atskira tema Šiaurės šalių infrastruktūros projektams - kol kas tik Švedijos.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo centro žiedinis apvažiuojamasis kelias: atkarpa Norra länken

    Taigi, nuo šiandien bus oficialiai leidžiamas eismas Stokholmo centro žiedinio apvažiuojamojo kelio atkarpos Norra länken/The northern link tuneliuose. Tai kelio atkarpa tarp Norrtull ir Värta uosto, kurio didžioji dalis yra tuneliuose. Įvažiavimai į tunelius yra ties Norrtull, Roslagstull, Frescati, ir Värta uostu. Tunelių dekoracijas kūrė "Sweco". Naujos kelio atkarpos ilgis - 5 km. Projekto kaina: ~5 mlrd. LT. Projektas pabaigtas įgyvendinti anksčiau negu buvo planuojama.


    Šaltinis


    Šaltinis

    Tuneliai iki eismo pradžios


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Eismo schema nauja atkarpa (video, Trafikverket)
    Projekto įgyvendi: #1, #2 (video, Trafikverket).

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo centro žiedinis apvažiuojamasis kelias: atkarpa Norra länken

    Švedijos Transporto Administracija (Trafikverket) pristatė dar vieną video, kuriame trumpai apžvelgiami darbai, atlikti tiesiant Stokholmo centro žiedinio apvažiuojamojo kelio atkarpą Norra länken/Northern Link. Didelė šios kelio atkarpos dalis yra tuneliuose. Oficialiai transporto eismas naujuose tuneliuose bus leidžiamas nuo lapkričio 30 d.
    Be kita ko, video medžiagoje pamatysite uolų gręžimo ir sprogdinimo darbų fragmentus, tunelio ventiliacijos bokštą, įrengtą parko teritorijoje bei naujų kelių padėtį naujo geležinkelio tunelio, esančio po miesto centru (Citybanan) ir metro tunelio, atžvilgiu:

    Paskutinis taisė Silber418; 2014.11.21, 18:33.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo centro žiedinis apvažiuojamasis kelias: atkarpa Norra länken

    Šių metų lapkričio 30 d. Stokholme bus oficialiai atidaryta nauja Stokholmo centro žiedinio apvažiuojamojo kelio atkarpa "Norra länken/The Northern link" (priešpaskutinė projekto stadija; nutiesus kelio atkarpą Österleden (the East Route), tai bus ilgiausia kelių tuneliuose sistema Europoje). Tai kelio atkarpa tarp Norrtull ir Värta uosto, kurio didžioji dalis yra tuneliuose. Įvažiavimai į tunelius yra ties Norrtull, Roslagstull, Frescati, ir Värta uostu. Tunelių dekoracijas kūrė "Sweco".

    Atkarpa Norra länken/The Northern link (mėlyna spala pažymėti tuneliai)


    Šaltinis

    Statomas rajonas Hagastaden ir viena naujos kelio atkarpos dalis
    (c) trafikverket.se


    Kelios nuotraukos, reprezentuojančios įvairias projekto įgyvendinimo stadijas:

    (c) trafikverket.se


    (c) trafikverket.se


    (c) trafikverket.se


    (c) trafikverket.se


    Kelio atkarpa Värtahamnen uosto link

    Flygfoto Norra Djurgårdsstaden, juni 2014 by Norra Djurgårdsstaden, on Flickr

    (c) trafikverket.se


    (c) trafikverket.se


    (c) trafikverket.se


    Eismo schema nauja kelio atkarpa paaiškintas šiuose video.

    Šaltiniai: Vägverket/The Swedish Road Administration, Trafikverket/The Swedish Transport Administration, Stockholm Ring Road (wikipedia).

    Susijęs projektas: kitas stambus projektas, kuris apjuos ne tik miesto centrą, bet ir po kelis stamebesnius rajonas, yra Förbifart Stockholm (Stockholm Bypass).
    Paskutinis taisė Silber418; 2014.11.18, 21:04.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Švedijos provincijoje Västerbotten (netoli Sundsvall miesto) tiesiama nauja tarptautinio kelio E4 atkarpa. Baigiami naujo tilto virš Sundsvalio įlankos statybos darbai, o kartu statomi kiti 32 tiltai. Štai taip statybų aikštelė atrodo iš aukštai (Švedijos Transporto Administracija periodiškai publikuoja video medžiagą su įvairiausių infrastruktūros projektų planavimo/įgyvendinimo darbų suvestine):

    Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.30, 05:52.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Prie nedidelio Švedijos miestelio Söderköping (kelias E22), esančio netoli Norrköping-Linköping dvimiesčio, statomas aplikkelis su liftu laivams kanale.



    Informacija
    Filmukas

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Trumpas ir informatyvus filmukas apie stambų infrastruktūros projektą 'The Marieholm Connection' Geteborgo mieste (Švedija):

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Essingeleden - Stokholmo centro žiedinio apvažiuojamojo kelio (vykdomas projektas) atkarpa bei vienas labiausiai apkrautų kelių Europoje:



    Nuotrauka gana sena.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiuo metu Stokholme tiesiamos Stokholmo centro žiedinio apvažiuojamojo kelio atkarpos Norra länken (The northern link) įvykdytų/vykdomų darbų ataskaita:



    Norra länken (The northern link) bus lgiausios tunelių sistemos Europoje dalimi.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Neseniai buvo paskelbta naujiena apie tai, jog Stokholmo centro žiedinio apvažiuojamojo kelio atkarpos Norra länken (The northern link) tiesimo darbai bus pabaigti anksčiau negu buvo planuojama. Naujuose tuneliuose eismas bus leidžiamas 2014 m.

    Daugiau informacijos: http://www.dn.se/sthlm/norra-lanken-...re-an-planerat (švedų kalba).
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.09.27, 13:57.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo apvažiuojamasis kelias - ilgiausias pasaulyje tunelis po miestu

    Jeigu Stokholmo centro apvažiuojamasis kelias turės ilgiausią tunelių sistemą Europoje, Stokholmo apvažiuojamasis kelias taps ilgiausiu tuneliu po miestu pasaulyje.

    Šalis: Švedija;
    Vieta: Stokholmas;
    Projekto pavadinimas: 'Förbifart Stockholm/Stockholm Bypass';
    Projektą vykdo : Švedijos Transporto Administracija, Švedijos Kelių Administracija, Stokholmo Grafystė, Stokholmo savivaldybė;
    Paskirtis: šiaurinis Stokholmo apvažiuojamasis kelias;
    Statusas: patvirtintas projektas;
    Darbų pradžia: 2013 m. pab.;
    Darbų pradžia (ap.): 2021 m.;
    Ypatybės: tuneliu bus sujungti keliai E4/E20 Kunges Kurva (pietuose) ir E4 Häggvik (šiaurėje); 17 km. kelių ruožų iš 21 km. bus tuneliuose; tuneliai bus įrengiami 65 m. ir didesniame gyliuose po žeme ir Mälaren ežeru;
    Infrastruktūra: keliai, tuneliai, tiltas;
    Preliminari kaina (2009 m.): 28 mlrd. SEK (~12 mlrd. Lt);
    Projekto žemėlapis:

    http://en.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rbifart_Stockholm


    Kelio atkarpos (Švedijos Transporto Administracijos ('Trafikverket' interneto puslapio informacija):

    Pietinė kelio dalis

    Pietinės kelio dalies pradžia bus kelių E4/E20 sankirta ties komerciniu rajonu Kunges Kurva.

    Lovön sala

    Greitkelio atkarpa ties Lovön sala bus antžeminė, šiaurėje pratęsta tiltu tarp salos pakraščio ir Hässelby Strand rajono.

    Grimsta gamtos rezervatas

    Toliau tunelis tęsis po žeme ir Grimsta gamtos rezervatu.

    Regioninis kelias 275

    Antra antžeminė kelio atkarpa iki Akalla rajono.

    Šiaurinė kelio dalis

    Trečia kelio atkarpa taip pat bus antžeminė ir tęsis nuo Akalla rajono iki Häggvik. Tuomet tęsis greitkelis E4.

    Ateityje po Stokholmu egzistuos dvi didelės požeminių kelių sistemos:

    http://www.trafikverket.se/Om-Trafik...bypass-needed/


    Žemėlapio šaltinis

    Projekto darbų schema:

    http://www.trafikverket.se/forbifartstockholm


    Preliminarus tunelių dizainas:

    http://www.trafikverket.se/forbifartstockholm


    http://www.trafikverket.se/forbifartstockholm


    Daugiau informacijos apie Stokholmo žiedinį apvažiuojamąjį kelią: Vägverket/The Swedish Road Administration, Trafikverket/The Swedish Transport Administration, Förbifart Stockholm (Stockholm Bypass) (wikipedia).

    Taigi tiek apie pačius grandiozinius Švedijos sostinės kelių infrastruktūros projektus ir jų planus. Tikiuosi, kad buvo įdomu skaityti.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.28, 17:52.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied


    Prie to paties: naujose Stokholmo Centro apvažiuojamojo kelio šiuo metu įgyvendinamo projekto etapo "Norra länken/Northern link" tunelių atkarpose pradėti montuoti ženklai. Vėliau vyks dekoravimo darbai.



    http://www.infrastrukturnyheter.se/2...i-norra-l-nken

    Štai taip atrodys nauji tuneliai po Stokholmo centru, įgyvendinus projektą 'Norra länken/Northern link':

    Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.28, 15:40.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    2014/15 m. žiemą bus leidžiamas eismas kai kuriomis Stokholmo centro žiedinio apvažiuojamojo kelio naujo Norra länken (The northern link) greitkelio atkarpomis. Švedijos Transporto Administracija ('Trafikverket') išleido kelis filmukus su paaiškinimu, kaip vyks eismas įvairiomis kryptimis:

    Pastaba. schemose mėlyna spalva pažymėti tuneliai, kuriuose eismas bus galimas nuo 2014 m.. Raudona spalva pažymėti tuneliai, kuriuose eismas bus leidžiamas vėliau.















    Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.28, 15:56.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Švedijos provincijoje Västerbotten tiesiama nauja tarptautinio kelio E4 atkarpa. Šiuo metu tiesiama 17 km. ilgio kelio atkarpa prie Sundsvalio miesto, kuri driekiasi Botnijos įlankos pakrante.



    Daugiau informacijos
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.25, 17:47.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo centro žiedinis apvažiuojamasis kelias

    Šiame pranešime aprašiau projektą, kurį seniai ruošiausi pristatyti forume. Tikiuosi, Jums ši informacija bus įdomu.

    Šalis: Švedija;
    Vieta: Stokholmas;
    Projekto pavadinimas: 'The Stockholm Ring Road/Stockholms ringled';
    Projektą vykdo : Švedijos Transporto Administracija, Švedijos Kelių Administracija, Stokholmo Grafystės Institucija, Stokholmo, Nacka, Solna savivaldybės;
    Paskirtis: žiedinis Stokholmo centro apvažiuojamasis kelias;
    Ypatybės: projekto planavimas pradėtas 1950 -aisiais, tačiau dalis atkarpų buvo persvarstomos dėl ko statybų procesas užsitęsė; 2012 m. buvo įrengta pusė viso kelio; didžioji kelio dalis po žeme;
    Infrastruktūra: keliai, tuneliai, tiltai;
    Projekto žemėlapis:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_ring_road


    Kelio atkarpos:

    Essingeleden - greitkelis tarp Solnos ir Stokholmo, nutiestas per vakarinę Stokholmo centro dalį (Kungsholmen, Lilla Essingen, and Stora Essingen). Apvažiuojamojo kelio dalis vakarų pusėje;
    Infrastruktūra: visame kelio ruože yra Fredhällsbron (270 m), Essingebron (470 m), and Gröndalsbron (460 m) tiltai ir Fredhällstunneln (210 m) tunelis, kuris yra vienas labiausiai eismu apkrautų tunelių Europoje. Essingeleden kelias yra Europinių kelių E4 ir E20, kurie yra labiausiai apkrauti keliai Švedijoje, atkarpa;
    Istorija: eismas kai kuriomis šio kelio atkarpos buvo leistas 1966 m., tačiau pilnai eismas leistas 1967 metais (po to, kai Švedijoje pradėtas eismas dešine kelio puse). 1990 m. kelias iš 6 juostų praplėstas iki 8 juostų.
    Planai: ateityje planuojama statyti gretimą kelią vakarų kryptimi; Preliminari kaina - 25 mlrd. SEK (~11 mlrd. Lt).

    http://en.wikipedia.org/wiki/Essingeleden


    Södra länken (The southern link)/National road 75 (Riksväg 75) - greitkelis, sujungiantis Essingeleden (E4, E20), Stokholmo centrą su Värmdöleden (regioninis kelias 222) ir Nacka. Apvažiuojamojo kelio dalis pietų pusėje.
    Infrastruktūra: 6 km. ilgio 8 juostų kelias, 4.7 km. kurio yra požeminiuose tuneliuose (žr. schemą). Tai antras ilgiausias požeminis urbanistinis tunelis Europoje po Madrid M30 orbital greitkelio.
    Istorija: kelio konstrukcijos darbai pradėti 1997 m., o pabaigti 2004 m. rudenį. Projekto įgyvendinimo kaina - 7.9 mlrd. SEK (~3.3 mlrd. Lt).

    (c) ivss.se


    Žemėlapio šaltinis Vägverket/The Swedish Road Administration

    - Södra länken ovan jord - kelio dalis žemės paviršiuje
    - Södra länken ovan jord - kelio dalis po žeme
    Ventilationstorn - ventiliacijos įrengimai

    (c) trafikverket.se


    Notraukos šaltinis Trafikverket/The Swedish Transport Administration



    Norra länken (The northern link) - greitkelis Stokholme tarp Norrtull ir Karlberg, kur jis susijungia su Essingeleden (E4, E20). Euroinio kelio E4 ir E20 dalis. Apvažiuojamojo kelio dalis šiaurės pusėje;
    Infrastruktūra: 2007 m. buvo pabaigtas tiesti 1 km. viso kelio ruožo, tačiau iki 2015 m. bus pabaigti tiesi 5 km. šio kelio (atkarpa Norrtull - Värta harbour (Värtahamnen));
    Istorija: kelio atkarpa Karlberg - Norrtull pabaigta tiesti 1991 m. Remiantis Dennis politine sutartimi (Dennis Agreement/Dennisöverenskommelsen), kelio atkarpa iki Värtahamnen uosto turėjo būti pabaigta tiesti iki 2000 metų. Tačiau projekto įgyvendinimas buvo sustabdytas dėl interestų konflikto - dalis kelio (atkarpa Norrtull - Roslagstull) turėjo būti tiesiama miesto Ekoparko teritorijoje (Ekoparken), kuris yra nacionalinio karališkojo miesto parko, apsaugoto įstatymu, dalis. Politinis susitarimas buvo nutrauktas ir buvo nežinoma, kuomet vėl bus pratęsti kelio tiesimo darbai.
    Susitarimas tarp valdžios ir Stokholmo miesto savivaldybės buvo atnaujintas 2002 metais. Naujasis projekto planas buvo apeliuojamas, tačiau, Aukščiausiojo teismo sprendimu, skundai atmesti 2007 m. Tais pačiais metais pradėta tiesti nauja kelio atkarpa.
    Planai: kelio atkarpos tarp Norrtull ir Värta uosto tiesimo darbai turėtų būti pabaigti 2015 m. Didžioji kelio dalis bus tuneliuose. Įvažiavimai į tunelius įrengiami Norrtull, Roslagstull, Frescati, ir Värta uoste. Projekto įgyvendinimo kaina - 9 mlrd. SEK (~3.8 mlrd. Lt).

    Nutiesta kelio atkarpa, esanti netoli buvusios ginčytinos atkarpos:

    (c) trafikverket.se


    (c) trafikverket.se


    (c) trafikverket.se


    Notraukų šaltinis Trafikverket/The Swedish Transport Administration



    Štai taip atrodys nauji tuneliai po Stokholmo centru, įgyvendinus projektą 'Norra länken/Northern link':





    Österleden (the East Route) - planuojamas greitkelis Stokholme. Apvažiuojamojo kelio dalis rytų pusėje.
    Infrastruktūra: kelias rytinianme Stokholmo centro pakraštyje, papildysiantis Norra länken ir Södra länken greitkelius;
    Istorija: pirmieji planai tiesti naują kelią rytiniame miesto pakraštyje buvo pristatyti miesto bei regiono plėtros planuose 1928 m. ir 1960 m. (žr. nuotrauką).

    (c) http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%96sterleden,_Stockholm

    1945 m. vokiečių Fritsch & Co pasiūlytas kelio variantas su nauju tiltu Österbron (the East Bridge).

    Greitkelis tunelyje po rytiniu Stokholmo miesto centro pakraščiu buvo minimas ir anksčiau minėtoje Dennis politinėje sutartyje (Dennis Agreement/Dennisöverenskommelsen), tačiau projekto planavimo procesas buvo nutrauktas dėl sutarties nebegaliojimo nuo 1997 m.
    2006 m. buvo atlikta galimybių studija, o nuo 2007 m. laukiama Stokholmo Grafystės Institucijos (County Administrative Board (Länsstyrelsen)) sprendimo;
    Planai:

    galimybių studijoje buvo nagrinėjamos šios alternatyvos

    Alternatyva C

    naujas tunelis po Stokholmo miesto centru, vakarų kryptimi nuo pietinio Djurgården salos pakraščio,
    preliminari kaina: 12–15 mlrd. SEK (~5-6 mlrd. Lt);

    Alternatyva D

    naujas tunelis, beveik tokio pat ilgio kaip 1990 m. plane, po Saltsjön pusiasaliu ir Djurgården sala,
    preliminari kaina: 9–12 mlrd. SEK (~3.8-5 mlrd. Lt);

    Alternatyva F

    naujas tunelis tarp Nacka ir Lidingö salos,
    preliminari kaina: 9–12 mlrd. SEK (~3.8-5 mlrd. Lt);

    Tunelio rytiniame miesto centro pakraštyje įrengimo darbai turėtų būti pradėti apie 2020 metus.
    Galiausiai, keliai bus sujungti į žiedo formos sistemą, kuri ir vadinama Stockholms ringled.

    Daugiau informacijos apie Stokholmo žiedinį apvažiuojamąjį kelią: Vägverket/The Swedish Road Administration, Trafikverket/The Swedish Transport Administration, Stockholm Ring Road (wikipedia).

    Susijęs projektas: kitas stambus projektas, kuris apjuos ne tik miesto centrą, bet ir po kelis stamebesnius rajonas, yra Förbifart Stockholm (Stockholm Bypass).

    Taigi tiek apie pačius grandiozinius Švedijos sostinės kelių infrastruktūros projektus ir jų planus. Tikiuosi, kad buvo įdomu skaityti.
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.08.28, 17:47.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Gera naujiena iš Švedijos.
    Praėjusių metu rudenį antrasis pagal dydį miestas šalyje, Geteborgas, tapo dar vienu miestu Europoje, kuriame oficialiai apmokestintas važiavimas pagrindinėmis ir labiausiai apkrautomis miesto gatvėmis, t.y. įvestas congestion charge mokestis. Kaip ir Stokholme, kelionė į miesto centrą apmokestinama automatiškai nuskaičiuojant tam tikrą fiksuotą sumą (skirtinga kaina piko ir ne piko valandomis) nuo vairuotojo sąskaitos kelionės metu (ANPR technologija).
    Naujoje Švedijos Trasporto Adiministracijos ('Trafikverket') "Effekter av trängselskatterna i Göteborg" minima, jog per kelis pirmuosius mėnesius nuo naujos tvarkos įsigaliojimo, mieste dienos metu automobilių eismas sumažėjo 17%, o piko metu - 19%. Taip pat 7 minutėmis sutrumpėjo kelionė tarp priemiesčio Kungälv ir Tingstads tunelio (Tingstadstunneln) piko metu.
    Įdomumo dėlei galima priminti, jog Geteborgo mieste gyvena beveik tiek pat gyventojų kiek Vilniuje, o su artimiausiais priemiesčiais - apie milijoną gyventojų.

    Daugiau informacijos apie eismo Geteborgo mieste apmokestinimą galite rasti prisegtoje byloje (žr. priedą).
    Attached Files
    Paskutinis taisė Silber418; 2013.01.22, 06:39.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    [SE] Infrastruktūros projektai Švedijoje

    Viena iš kelio atkarpų tarp Partihallarna (Geteborgo) ir Trollhättan buvo atnaujinta bei naujai nutiesta. Žemiau pateiktame filmuke galima pamatyti ir kelias naujas viršžemines geležinkelio stotis, skirtas priemiestinių traukinių keleiviams aptarnauti:

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John
    Gražiai atrodys. Aš tik nesuprantu, nejau norint iš vieno grietkelio pasukti į kitą, reiks važiuoti žiedu? Tokių variantų yra UK, kur kartais net dviejų M (motorway) kelių susikirtimuose panaudojami žiedai, taip iš esmės užprogramuojant kamščius. Visada maniau, kad greitkelių susikirtimai reiškia, kad iš vieno greitkelio į kitą galima nuvažiuoti nesustojus.
    Jonai, arba aš neįžvelgiu, arba automobilių eismui skirto žiedo nebus. Keliai bus apjuosti žiedo formos takais pėstiesiems ir jie bus reljefo pažemėjimo vietoje. O keistas burbulas ne tik 'absorbuos' sunkiąsias oro daleles ir triukšmą, bet ir kaups Saulės energiją.
    Paskutinis taisė Silber418; 2011.03.28, 00:33.

    Komentuoti:

Working...
X