Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Infrastruktūros projektai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Stokholmas. E4 Förbifart Stockholm tuneliai išsprogdinti. Dabar naujasis tunelis tarp Häggvik ir Kungens kurva tęsiasi visus 18 kilometrų. Iki 2030 metų bus įrengti keliai ir visa likusi infrastruktūra. Tai yra trečias ilgiausias požeminis gretkelis urbanistinėje teritorijoje pasaulyje po Westconnex Tunnel Sidnėjuje ir Yamate Tunnel Tokijuje.


    Šaltinis

    Faktai apie projektą.:

    Bendras ilgis: 21 km.
    Tunelyje: 18 km.
    Juostų skaičius: po 3 kiekviena kryptimi
    Jungtys: 6 (Häggvik, Akalla, Hjulsta, Vinsta, Lovö, Kungens Kurva)
    Leistinas greitis: 80-100 km/h
    Kleionės trukmė: apie 15 min.
    Tuneliai pradėti sprogdinti: 2016 metais
    Darbų pabaiga: apie 2030 m.
    Kaina: 41.7 SEK (apie 4 mlrd. eurų)

    - Turi būti įrengta apie 950 eismo juostų signalų ir 580 kintamų pranešimų ženklų.
    - Bus sumontuotos 1400 stebėjimo kamerų.
    - Bus įrengta apie 21 000 šviestuvų.
    - Bus nutiesta maždaug 40 mylių (1 Skandinaviškas mylia = 10 km.) šviesolaidinio kabelio.

    Daugiau faktų: https://www.trafikverket.se/vara-pro...fart-stockholm.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.12.19, 23:28.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo tunelių įvairovė.

    20030911 by Ola Berglund, on Flickr

    djupkänsla by Raili Löppönen, on Flickr

    Connection E20 to Vasastaden by David van Keulen [#ExploreTheCity #GreenCity], on Flickr

    20130822 (4) by Ola Berglund, on Flickr

    Stockholm light trails by Fredrik Andersson, on Flickr

    Node E4-E20 by David van Keulen [#ExploreTheCity #GreenCity], on Flickr

    Underpass by Lars Igelström, on Flickr

    Tunnel by Eric Rousseau, on Flickr

    Kattrumpstullen by Stefan Jansson, on Flickr

    Inside station Odenplan by David van Keulen [#ExploreTheCity #GreenCity], on Flickr

    Stockholm Climate Week 2023 by Lars Ling, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Keli stambūs ir svarbūs infrastruktūros projektai, nesusiję su kelių infrastruktūra.

    14 km ilgio, 30-90 m gylio tunelis, sujungsiantis stambiausias Stokholmo vandens valyklas. Darbai vyksta, o numatyta pabaiga 2026 metams.


    Šaltinis

    13.4 km ilgio, iki 100 m gylio tunelis Stokholmo elektros tinklui. Projektas vykdomas nuo 2019 m iki 2026 m.


    Šaltinis

    Naujas 4 km ilgio tunelis nuotėkiui pietinėje Stokholmo dalyje. Darbų pradžia 2023 gruodžio mėnesį.


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Trumpas pristatymas anglų kalba apie tunelių projektą naujoms elektros jungtims.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Stokholmas. Humanizuota gatvė prie Sergelio aikštės. Pagrindiniai darbai vyko pademiniais metais. Automobilių eismui palikta mažiau vietos (srautai nukreipti Klaratunneln kryptimi), tačiau dabar daugiau vietos pėstiesiems, dviratininikams ir pratęsta tramvajaus linija.
    Na na na - tik nereikia.

    Iki Sergels Torg galima atvykti priemiestiniu traukiniu / metro / autobusu per T-centralen. Mašina ten nelabai kas važiuoja. Čia kaip per Pilies g. važiuoti mašina. Taip žiūrinti - Lietuvoje Pilies g. jau 20 m. humanizuota betoninių klombų pagalba.

    Pratęsta tramvajaus linija - kaip koks Kauno funikulierius. Nesijungia ji su jokia kita tramvajaus linija - "kai išeini pasivaikščioti ir pradeda lyti - Kaune grįžti funikulieriumi, Stokholme - tramvajumi". Pramoga ir tiek.

    Įmeskite tikrų projektų

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Trumpas statomos tunelių sistemos atliekų tvarkymui pristatymas.:



    Sistema įrengiama. Vėliau Pamėginsiu pristatyti stambų projektą vandens valymo sistemai. Vandens valymymo sistema taip pat įrengiama tuneliuose.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.27, 03:22.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Atnaujinti Södra länken (angl. Southern link) tuneliai, kuriems pernai sukako 20 metų.


    Šaltinis

    Šaltinis

    Šaltinis


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Anksčiau buvau aprašęs projektus, bet nepasidalinau pastatytų objektų vaizdais. Ventiliaciniai bokštai Norra Länken tuneliams (arch. Rundquist Arkitekter).


    Šaltinis

    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Šaltinis


    Šaltinis

    Plačiau apie projektą.: https://www.archdaily.com/875260/ven...m=projects_tab.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas-Slussen. Bandomas naujasis rytinis šliuzas.



    Įdomi detalė: Dantų pastos "Stomatol" animuota reklama, kuri veikia nuo 1909 metų. Seniausia tokio tipo reklama.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.03.26, 01:49.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ech, ir ten siaurina...
    Jo, dviračių takai žiauriai susiaurinti.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ech, ir ten siaurina...
    Ar reikia autostradų miesto centre, jeigu yra tuneliai ir jų apkrova nėra maksimali? Keliai šiuo atveju mažiau patogūs automobilių vairuotojams negu buvo anksčiau. Minėtasis Klaratunneln tunelis nėra pagrindinis Stokholmo tunelių sistemoje, bet patogus sumažinant automobilių srautus prie Sergelio aikštės. Šis tunelis lyg ir renovuojamas etapais šiomis dienomis, tad gal ir netoks patogus automobilų vairuotojams.


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Tik vienas dažnai nutylimas niuansėlis - kad siaurina subalansuotai, t.y. tuo pačiu tiesia aplinkelius, dalį jų požeminius. Taip kad win-win. O kai pas mus siaurina, tai jokio balanso neieško.
    Šioje temoje stambūs projektai aptarti gana plačiai. Nemaža dalis Stokholmo apvažiuojamųjų kelių yra tuneliuose. Vienas ištisinis 18 km. ilgio tunelis šiuo metu įrengiamas. Iš esmės, sprendimas sumažinti autotransporto dominavimą keliose svarbiose gatvėse yra geras sprendimas. Ypatingai atvejais, kai suteikiama galimybė pasiekti gatvę VT priemone.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ech, ir ten siaurina...
    Tik vienas dažnai nutylimas niuansėlis - kad siaurina subalansuotai, t.y. tuo pačiu tiesia aplinkelius, dalį jų požeminius. Taip kad win-win. O kai pas mus siaurina, tai jokio balanso neieško.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ech, ir ten siaurina...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Humanizuota gatvė prie Sergelio aikštės. Pagrindiniai darbai vyko pademiniais metais. Automobilių eismui palikta mažiau vietos (srautai nukreipti Klaratunneln kryptimi), tačiau dabar daugiau vietos pėstiesiems, dviratininikams ir pratęsta tramvajaus linija.

    Sergels Torg by Ocean Outdoor Sweden, on Flickr

    Sergels Torg by Ocean Outdoor Sweden, on Flickr

    Spårväg City by Stefan Jansson, on Flickr
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.03.15, 18:14.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. E4 Förbifart Stockholm tunelio atkarpa tarp Sätra ir Kungshatt, 70 m. gylyje po Mälaren ežeru glūdinčiame kristialiname pamate išsprogdinta.



    Iš 21 km vakarinės Stokholmo apvažiuojamojo kelio dalies 18 km bus tuneliuose.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.01.04, 01:46.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Vasagatan, viena kelių pagrindinių gatvių, pastaraisiais metais pertvarkytų siekiant mažinti automobilių srautą miesto centre. Automobiliams skirta kelio ruožo dalis sumažinta, o to dėka praplėsti šaligatviai pėstiesiems ir įrengtos kelio atkarpos dviračiams. Didesni automobilių srautai kreipiami į tunelius po miestu. Projektas pabaigtas šiemet.


    Šaltinis


    Šaltinis

    Situacija snksčiau


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2022.09.05, 22:22.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas-Slussen. Projekto "Nya Slussen" statybų aikštelės vaizdai, atsiveriantys važiuojant metro traukiniu.:

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Švedijos sostinės centre tęsiami svarbaus transporto mazgo pertvarkymo darbai pagal Norman Foster projektą, kurio tikslas atnaujinti infrastruktūrą bei suteikti anksčiau pavyzdine buvusios transporto jungties (šliuzas, kelias, metro stotis, autobusų terminalas, lengvojo geležinkelio Saltsjöbanan stotis) aplinką jaukesne. Praėjusių metų pabaigoje visuomenės naudojimui oficialiai pristatyta viena pagrindinių jungčių - 140 m ilgio paauksuotas tiltas Guldbron.
    Situacija..

    anksčiau

    Šaltinis

    dabar

    Šaltinis

    projektas

    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.02.06, 01:02.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Trumpa, pagreitinta, kelionė Stokholmo tuneliuose:

    Komentuoti:

Working...
X