Stokholmas. E4 Förbifart Stockholm tuneliai išsprogdinti. Dabar naujasis tunelis tarp Häggvik ir Kungens kurva tęsiasi visus 18 kilometrų. Iki 2030 metų bus įrengti keliai ir visa likusi infrastruktūra. Tai yra trečias ilgiausias požeminis gretkelis urbanistinėje teritorijoje pasaulyje po Westconnex Tunnel Sidnėjuje ir Yamate Tunnel Tokijuje.
Šaltinis
Faktai apie projektą.:
Bendras ilgis: 21 km.
Tunelyje: 18 km.
Juostų skaičius: po 3 kiekviena kryptimi
Jungtys: 6 (Häggvik, Akalla, Hjulsta, Vinsta, Lovö, Kungens Kurva)
Leistinas greitis: 80-100 km/h
Kleionės trukmė: apie 15 min.
Tuneliai pradėti sprogdinti: 2016 metais
Darbų pabaiga: apie 2030 m.
Kaina: 41.7 SEK (apie 4 mlrd. eurų)
- Turi būti įrengta apie 950 eismo juostų signalų ir 580 kintamų pranešimų ženklų.
- Bus sumontuotos 1400 stebėjimo kamerų.
- Bus įrengta apie 21 000 šviestuvų.
- Bus nutiesta maždaug 40 mylių (1 Skandinaviškas mylia = 10 km.) šviesolaidinio kabelio.
Daugiau faktų: https://www.trafikverket.se/vara-pro...fart-stockholm.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Infrastruktūros projektai Švedijoje
Collapse
X
-
Stokholmo tunelių įvairovė.
20030911 by Ola Berglund, on Flickr
djupkänsla by Raili Löppönen, on Flickr
Connection E20 to Vasastaden by David van Keulen [#ExploreTheCity #GreenCity], on Flickr
20130822 (4) by Ola Berglund, on Flickr
Stockholm light trails by Fredrik Andersson, on Flickr
Node E4-E20 by David van Keulen [#ExploreTheCity #GreenCity], on Flickr
Underpass by Lars Igelström, on Flickr
Tunnel by Eric Rousseau, on Flickr
Kattrumpstullen by Stefan Jansson, on Flickr
Inside station Odenplan by David van Keulen [#ExploreTheCity #GreenCity], on Flickr
Stockholm Climate Week 2023 by Lars Ling, on Flickr
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Keli stambūs ir svarbūs infrastruktūros projektai, nesusiję su kelių infrastruktūra.
14 km ilgio, 30-90 m gylio tunelis, sujungsiantis stambiausias Stokholmo vandens valyklas. Darbai vyksta, o numatyta pabaiga 2026 metams.
Šaltinis
13.4 km ilgio, iki 100 m gylio tunelis Stokholmo elektros tinklui. Projektas vykdomas nuo 2019 m iki 2026 m.
Šaltinis
Naujas 4 km ilgio tunelis nuotėkiui pietinėje Stokholmo dalyje. Darbų pradžia 2023 gruodžio mėnesį.
Šaltinis
Komentuoti:
-
Stokholmas. Trumpas pristatymas anglų kalba apie tunelių projektą naujoms elektros jungtims.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąStokholmas. Humanizuota gatvė prie Sergelio aikštės. Pagrindiniai darbai vyko pademiniais metais. Automobilių eismui palikta mažiau vietos (srautai nukreipti Klaratunneln kryptimi), tačiau dabar daugiau vietos pėstiesiems, dviratininikams ir pratęsta tramvajaus linija.
Iki Sergels Torg galima atvykti priemiestiniu traukiniu / metro / autobusu per T-centralen. Mašina ten nelabai kas važiuoja. Čia kaip per Pilies g. važiuoti mašina. Taip žiūrinti - Lietuvoje Pilies g. jau 20 m. humanizuota betoninių klombų pagalba.
Pratęsta tramvajaus linija - kaip koks Kauno funikulierius. Nesijungia ji su jokia kita tramvajaus linija - "kai išeini pasivaikščioti ir pradeda lyti - Kaune grįžti funikulieriumi, Stokholme - tramvajumi". Pramoga ir tiek.
Įmeskite tikrų projektų
Komentuoti:
-
Stokholmas. Anksčiau buvau aprašęs projektus, bet nepasidalinau pastatytų objektų vaizdais. Ventiliaciniai bokštai Norra Länken tuneliams (arch. Rundquist Arkitekter).
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Plačiau apie projektą.: https://www.archdaily.com/875260/ven...m=projects_tab.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąEch, ir ten siaurina...
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąEch, ir ten siaurina...
Šaltinis
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tik vienas dažnai nutylimas niuansėlis - kad siaurina subalansuotai, t.y. tuo pačiu tiesia aplinkelius, dalį jų požeminius. Taip kad win-win. O kai pas mus siaurina, tai jokio balanso neieško.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąEch, ir ten siaurina...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Stokholmas. Humanizuota gatvė prie Sergelio aikštės. Pagrindiniai darbai vyko pademiniais metais. Automobilių eismui palikta mažiau vietos (srautai nukreipti Klaratunneln kryptimi), tačiau dabar daugiau vietos pėstiesiems, dviratininikams ir pratęsta tramvajaus linija.
Sergels Torg by Ocean Outdoor Sweden, on Flickr
Sergels Torg by Ocean Outdoor Sweden, on Flickr
Spårväg City by Stefan Jansson, on FlickrPaskutinis taisė Silber418; 2023.03.15, 18:14.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Stokholmas. E4 Förbifart Stockholm tunelio atkarpa tarp Sätra ir Kungshatt, 70 m. gylyje po Mälaren ežeru glūdinčiame kristialiname pamate išsprogdinta.
Iš 21 km vakarinės Stokholmo apvažiuojamojo kelio dalies 18 km bus tuneliuose.Paskutinis taisė Silber418; 2023.01.04, 01:46.
Komentuoti:
-
Stokholmas. Vasagatan, viena kelių pagrindinių gatvių, pastaraisiais metais pertvarkytų siekiant mažinti automobilių srautą miesto centre. Automobiliams skirta kelio ruožo dalis sumažinta, o to dėka praplėsti šaligatviai pėstiesiems ir įrengtos kelio atkarpos dviračiams. Didesni automobilių srautai kreipiami į tunelius po miestu. Projektas pabaigtas šiemet.
Šaltinis
Šaltinis
Situacija snksčiau
ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2022.09.05, 22:22.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Stokholmas-Slussen. Projekto "Nya Slussen" statybų aikštelės vaizdai, atsiveriantys važiuojant metro traukiniu.:
Komentuoti:
-
Stokholmas. Švedijos sostinės centre tęsiami svarbaus transporto mazgo pertvarkymo darbai pagal Norman Foster projektą, kurio tikslas atnaujinti infrastruktūrą bei suteikti anksčiau pavyzdine buvusios transporto jungties (šliuzas, kelias, metro stotis, autobusų terminalas, lengvojo geležinkelio Saltsjöbanan stotis) aplinką jaukesne. Praėjusių metų pabaigoje visuomenės naudojimui oficialiai pristatyta viena pagrindinių jungčių - 140 m ilgio paauksuotas tiltas Guldbron.
Situacija..
anksčiau
Šaltinis
dabar
Šaltinis
projektas
ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2021.02.06, 01:02.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: