Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Įdomu kaip eismą į žiedą nuo GV pagerins ir planuojamas viadukas virš žiedo nuo Narbuto g. iki Konstitucijos pr. Turėtų tapti žymiai lengviau įvažiuoti į žiedą.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Žiedo prieigos problemoms sprendimai:

    1. Įgilinti Saltoniškių stotelę, kad pirma juosta prieš žiedą prasidėtų daug anksčiau, t.y. būtų autobusų juostos tąsa (ribojimas tik autobusams baigtųsi ties šviesoforu). Taip atsiras papildomas 100 metrų transportui naudingos kelio juostos.

    2. Pertvarkyti žiedą į turbo žiedą, nutiesti papildomą naują pirmą juostą iš kurios būtų galima sukti tik į dešinę (antra galėtų sukti dešinėn, tiesiai ir kairėn; trečia - kairėn ir apsisukti). Prisidėtų dar kokie 150 metrų juostos, kurią išnaudotų sukantieji į Narbuto g. (didžioji dalis iš G.V., nes nemažai važiuojančių Ukmergės g. nusuka į Saltoniškių g.

    3. Įvertinti galimus sprendimus, kurie leistų sugrąžinti saugesnį ir efektyvesnį posūkį į kairę iš Ukmergės g. link Žalgirio g., sumažėtų transporto kiekis važiuojantis į žiedą apsisukti

    4. Viadukas Narbuto g. -> Konstitucijos pr., nuimtų dalį bendro srauto nuo žiedo, taptų lengviau į jį įvažiuoti.


    ---------------------------------

    klausimas: ar nėra planų nutiesti atšaką iš G.V. / Žalgirio g. į Ukmergės g. vietoj posūkio į kairę, kuri atsišakotų pvz dar prieš Circle K ir įsilietų iškart pasibaigus viadukui? Taip būtų galima nuimti šiek tiek srauto nuo sankryžos.
    Paskutinis taisė tomtom; 2018.04.23, 16:10.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	264,6 kB
ID:	1636917

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Gerai, bet dauguma važiuoja vis tik link tilto, dabar tą praktiškai galima daryti 2 juostomis, išplatinus jau 3 galės sukti link tilto.
    Piko metu iš pirmos juostos praktiškai neįmanoma sukant į kairę važiuoti link tilto, nes joje būna visa eilė automobilių, norinčių patekti į Pedagoginio žiedą, kuri neretai ir pačią sankryžą dar užkemša. Todėl padarius atskirą eilę sukti į dešinę link Šeškinės kalno problemą išspręs tik sukantiem į dešinę, o kiti ir toliau naudosis tik dviem likusiom juostom, nes ta trečioji bus užkimšta kaip iki šiol.
    Problemą su žiedu reikia spręsti kuo greičiau, arba atšaukti draudimą sukti į kairę iš Ukmergės g. link Žalgirio g., šitaip nukraunant didelę dalį srauto link žiedo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Iš GV sukantys i pedagoginio žiedą užkemša sankryžą su ukmergės, todėl praplatinus GV ten vistiek gausis "butelio kakliukas".Čia tik mano nuomonė
    Gerai, bet dauguma važiuoja vis tik link tilto, dabar tą praktiškai galima daryti 2 juostomis, išplatinus jau 3 galės sukti link tilto.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Ai, nu tai viena iš problemų, kurią paminėjau. Kaip suprantu, atsiranda viena nauja juosta iš GV į Ukmergės g., tad šiai problemai tai turėtų padėti.

    Dar įdomu kada gi planuoja tą pedagoninio žiedą atnaujint jame sutvarkant eismo juostas (kaip kituose žieduose). Buvo žadėta dar praeitais metais, bet kaip suprantu teko atidėti dėl konkurso ženklinimui. Jeigu šiemet atnaujins, tai įdomu kaip tas prisidės prie situacijos pagerinimo.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Iš GV sukantys i pedagoginio žiedą užkemša sankryžą su ukmergės, todėl praplatinus GV ten vistiek gausis "butelio kakliukas".Čia tik mano nuomonė

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Apšvieskit, nes aš galiu tikrai nežinot tikrosios priežasties.
    Rytais norinčių apsisukti link Žalgirio g. susidaro ilga eilutė, netelpa savo juostoje ir užkemša antrą GV juostą, tai tikrai kažkiek turėtų pagerėti situacija. Aišku, kai nuties papildomą juostą iki pat Ukmergės g., tada bus dar geriau. Dabar pirma juosta praktiškai rezervuota sukantiems į dešinę, į Ukmergės g. kalną, o į kairę eismas vyksta tik dviem juostom.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą

    Pravažiuokite ryte ir pamatysite.
    Geriau vieną kartą pamatyti, nei šimtą kartų išgirsti.
    viskas, uždarom forumą, nes neverta nieko rašyt, geriau nuvažiuojam prie visų vietų kasdien ir sužinosim kaip ir kas!

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą

    Pravažiuokite ryte ir pamatysite.
    Geriau vieną kartą pamatyti, nei šimtą kartų išgirsti.
    Nu tai pasidalinkit išmintim.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Apšvieskit, nes aš galiu tikrai nežinot tikrosios priežasties.
    Pravažiuokite ryte ir pamatysite.
    Geriau vieną kartą pamatyti, nei šimtą kartų išgirsti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Dauguma manau žino dėl ko ten būna kamštis.Nemanau, kad sankryžos pralaidumas su Ukmergės g. padidės praplatinus GV gatvę.Va piešinukas manau kažkiek tikrai pagelbėtų.
    Apšvieskit, nes aš galiu tikrai nežinot tikrosios priežasties.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Dauguma manau žino dėl ko ten būna kamštis.Nemanau, kad sankryžos pralaidumas su Ukmergės g. padidės praplatinus GV gatvę.Va piešinukas manau kažkiek tikrai pagelbėtų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą
    Ar tik man vienam atrodo, kad šis platinimas nepadės, kol nebus išspręsta kamščio problema ukmerges ir GV sankirtoje?
    O kas yra ta "kamščio problema"? Reikia žiūrėti priežastis dėl ko kamštis susidaro. Viena problema - žiedas ir jo pralaidumas. Kita sprendžiama problema - sankryžos pralaidumas. Pralaidumą padidinus, t.y. užtikrinus, kad per tą patį žalio signalo laiko tarpą pravažiuos žymiai daugiau automobilių, turėtų problemą mažų mažiausiai sumažint.

    Beje, prie projektuojamų gatvių kategorijų sluoksnio savivaldybės žemėlapyje yra toks dalykėlis:

    Click image for larger version

Name:	asdfff.JPG
Views:	54
Size:	47,8 kB
ID:	1636753

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Ar tik man vienam atrodo, kad šis platinimas nepadės, kol nebus išspręsta kamščio problema ukmerges ir GV sankirtoje?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Click image for larger version

Name:	A5CF9730-E5E0-4E7A-9CD9-0F76D4B6FB9A.jpeg
Views:	63
Size:	269,7 kB
ID:	1636704Click image for larger version

Name:	3ED15A41-1C18-42CC-AE84-DBE46239CCE0.jpeg
Views:	64
Size:	258,9 kB
ID:	1636703Click image for larger version

Name:	838E805A-2F51-4646-9D7C-219D365F65FB.jpeg
Views:	62
Size:	284,5 kB
ID:	1636702Click image for larger version

Name:	70DB4DDC-8021-4059-B984-E5528DAD2C85.jpeg
Views:	63
Size:	252,0 kB
ID:	1636701

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Autobusai ten tiesiai vis tiek nevažiuoja
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Remiantis trafi.lt važiuoja 45 ir 71 autobusai.
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kad nėra tokių. Ten stoja 5.
    Iki 31 karto per dieną važiuoja Vilniaus rajono 110, 117, 118, 122, 127 bei Širvintų rajono 29, 45 ir 71 maršrutų autobusai.

    Komentuoti:


  • giead675
    replied
    Anksčiau sukantieji į kairę Ukmergės g. sustabdydavo vieną iš 3 eismo juostų visam srautui (nekalbu, kad bandydami persirikiuoti tam tikri piliečiai sankryžoje sulėtindavo ir dar vieną juostą). Ir kaip kažkas paminėjo, dažnai įvykstančias avarijas, kurios paralyžuodavo dalį miesto.
    Sutinku, kad kažkam pailgėjo kelionė, bet daugumai kaip tik buvo sutaupyta laiko.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet sukantieji stabdydavo eismą važiuojantiems GV nuo tilto, kai žemyn nuo kalno bus 4 juostos ir padarys geresnį apsisukimą, norintys pasukti galės važiuoti į Žalgirio g. pro Akropolį ir GV.
    Nu bet vis tiek būsi priverstas sukinėtis per Akropolį, o tai papildomas laikas prie 4 šviesoforų arba turi suktis per žiedą. Nežinau kiek ten to stabdymo gaunasi, bet laiko sugaištama sukinėjantis iš tiesų daug.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kad nėra tokių. Ten stoja 5.

    Komentuoti:

Working...
X