Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Trys atramos- trečdalis darbų?

    Comment


      Vertinu kaip sunkiąją dalį prisikasti iki atramų statymo ir jas išlieti.

      Comment


        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
        Vertinu kaip sunkiąją dalį prisikasti iki atramų statymo ir jas išlieti.
        Manau didžiausia ir sunkiausia dalis yra metalinės tilto dalies suvirinimas objekte ir užstūmimas ant atramų. Tai ką realiai dabar ir daro.

        Comment


          Jau tilto sija važiuoja ant atramų.

          Comment


            Mano nuomone šis projektas tai blogiausiai išleisti bei ištaškyti 115mln. Eur. Už tokią sumą išeitų regeneruoti sovietinių mikrorajonų insfrastruktūrą,bet stato tiltą į niekur..

            Comment


              Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
              Mano nuomone šis projektas tai blogiausiai išleisti bei ištaškyti 115mln. Eur. Už tokią sumą išeitų regeneruoti sovietinių mikrorajonų insfrastruktūrą,bet stato tiltą į niekur..
              O galėtum paargumentuoti kodėl tu taip galvoji?

              Comment


                Tai juk buvo studija,kad nuo senamiescio gatviu nuiims tiks kelis procentus srauto,tai ar verta statyti si tilta.
                ?

                Comment


                  Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                  Tai juk buvo studija,kad nuo senamiescio gatviu nuiims tiks kelis procentus srauto,tai ar verta statyti si tilta.
                  ?
                  Manau, po tilto statybų pabaigos bus atliekami eismo pokyčiai senamiestyje- mažinamas pralaidumas, didinamas patrauklumas pėstiesiems.
                  Kai atsiras naujas tiltas, bus galima apmokestinti visą senamiestį. Tada šis tiltas gali nuimti ir >50% apkrovos.

                  Comment


                    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                    Tai juk buvo studija,kad nuo senamiescio gatviu nuiims tiks kelis procentus srauto,tai ar verta statyti si tilta.
                    ?
                    Numesk link į studiją.

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	DJI_0515.JPG
Views:	2043
Size:	1,61 MB
ID:	2197651 Click image for larger version

Name:	DJI_0516.JPG
Views:	2039
Size:	1,69 MB
ID:	2197652 Click image for larger version

Name:	DJI_0517.JPG
Views:	2021
Size:	1,61 MB
ID:	2197653 Click image for larger version

Name:	DJI_0518.JPG
Views:	2019
Size:	1,52 MB
ID:	2197654 Click image for larger version

Name:	DJI_0519.JPG
Views:	2038
Size:	1,59 MB
ID:	2197655 Click image for larger version

Name:	DJI_0520.JPG
Views:	2019
Size:	1,44 MB
ID:	2197656 Click image for larger version

Name:	DJI_0521.JPG
Views:	2030
Size:	1,11 MB
ID:	2197657 Click image for larger version

Name:	DJI_0522.JPG
Views:	2053
Size:	1,90 MB
ID:	2197658 Click image for larger version

Name:	DJI_0523.JPG
Views:	2032
Size:	1,33 MB
ID:	2197659 Click image for larger version

Name:	DJI_0524.JPG
Views:	2028
Size:	1,28 MB
ID:	2197660 Click image for larger version

Name:	DJI_0525.JPG
Views:	2046
Size:	1,48 MB
ID:	2197661 Click image for larger version

Name:	DJI_0526.JPG
Views:	2034
Size:	1,64 MB
ID:	2197663 Click image for larger version

Name:	DJI_0527.JPG
Views:	2035
Size:	1,52 MB
ID:	2197664 Click image for larger version

Name:	DJI_0528.JPG
Views:	2056
Size:	2,05 MB
ID:	2197665 Click image for larger version

Name:	DJI_0529.JPG
Views:	2044
Size:	1,95 MB
ID:	2197666 Click image for larger version

Name:	DJI_0530.JPG
Views:	2031
Size:	1,92 MB
ID:	2197667
                      Attached Files

                      Comment


                        Kaži kodėl nekyla vidurinė atrama upėje, visiškai sustojusi jos statyba, kai tuo tarpu kitos jau senai sulipdytos ir net tilto konstrukcija užtempiama.

                        Comment


                          O gal yra šioje grupėje išmanančių inžinierių ir galėtų paaiškinti, kodėl yra statomos tooookios didelės kolonos, bet galiausiai ant viršaus vis tiek tilto konstrukcija su kolona bus sujungta tik per 2x 1m2 plokšteles?
                          Aš tikrai nekvestionuoju medžiagų/pinigų švaistymo ar dar kokio š... Tikiu, kad inžinieriai žino ką daro.
                          Man, kaip tikrai neišmanančiam, atrodo keista, kad tokios masės konstrukcija ant kolonos bus laikoma "sakyčiau menkais" sujungimais
                          Ir tada iš ko tie sujungimai (gal reiktų sakyti "guoliai"??) padaryti?
                          Paskutinis taisė strongiukas; 2025.04.29, 09:10.

                          Comment


                            Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                            O gal yra šioje grupėje išmanančių inžinierių ir galėtų paaiškinti, kodėl yra statomos tooookios didelės kolonos, bet galiausiai ant viršaus vis tiek tilto konstrukcija su kolona bus sujungta tik per 2x 1m2 plokšteles?
                            Aš tikrai nekvestionuoju medžiagų/pinigų švaistymo ar dar kokio š... Tikiu, kad inžinieriai žino ką daro.
                            Man, kaip tikrai neišmanančiam, atrodo keista, kad tokios masės konstrukcija ant kolonos bus laikoma "sakyčiau menkais" sujungimais
                            Ir tada iš ko tie sujungimai (gal reiktų sakyti "guoliai"??) padaryti?
                            Tai visą tilto svorį kolonos bet kokiu atveju turi laikyti.
                            Ar tu galvoji, kad jei ant kuo mažesnio ploto bus kolonų ir sijų "susilietimas" tuo menkesnės kolonas galima statyti? Tipo jei ne 2x1m būtų, o būtų koks 2x 20 cm tai išvis menkos kolonos tiltą galėtų išlaikyti?

                            Comment


                              Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                              O gal yra šioje grupėje išmanančių inžinierių ir galėtų paaiškinti, kodėl yra statomos tooookios didelės kolonos, bet galiausiai ant viršaus vis tiek tilto konstrukcija su kolona bus sujungta tik per 2x 1m2 plokšteles?
                              Aš tikrai nekvestionuoju medžiagų/pinigų švaistymo ar dar kokio š... Tikiu, kad inžinieriai žino ką daro.
                              Man, kaip tikrai neišmanančiam, atrodo keista, kad tokios masės konstrukcija ant kolonos bus laikoma "sakyčiau menkais" sujungimais
                              Ir tada iš ko tie sujungimai (gal reiktų sakyti "guoliai"??) padaryti?
                              Strongiukas tiktų kažkam inžineriškui. Žodžiu, plieno stipris gniuždymui, priklausomai nuo jo markės, 235-500MPa, betono stipris 20-60MPa. Kolonų skerspjūvis dar labai priklauso nuo jų aukščio, t.y. kuo kolona aukštesnė, tuo ji turi turėt didesnį skerspjūvį, nes vertinamas liaunis. Atraminės plieninės detalės aukščio neturi, tai liaunis neaktualus. Va taip ir gaunasi

                              Comment


                                Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                                O gal yra šioje grupėje išmanančių inžinierių ir galėtų paaiškinti, kodėl yra statomos tooookios didelės kolonos, bet galiausiai ant viršaus vis tiek tilto konstrukcija su kolona bus sujungta tik per 2x 1m2 plokšteles?
                                Aš tikrai nekvestionuoju medžiagų/pinigų švaistymo ar dar kokio š... Tikiu, kad inžinieriai žino ką daro.
                                Man, kaip tikrai neišmanančiam, atrodo keista, kad tokios masės konstrukcija ant kolonos bus laikoma "sakyčiau menkais" sujungimais
                                Ir tada iš ko tie sujungimai (gal reiktų sakyti "guoliai"??) padaryti?
                                priklauso itariu nuo grunto nemune ir viso tilto svorio... vistiek visas kruvis kraunasi galiausiai ant kolonu, net jei ir ant adatos stovetu.
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  Parašė mindau Rodyti pranešimą

                                  Strongiukas tiktų kažkam inžineriškui. Žodžiu, plieno stipris gniuždymui, priklausomai nuo jo markės, 235-500MPa, betono stipris 20-60MPa. Kolonų skerspjūvis dar labai priklauso nuo jų aukščio, t.y. kuo kolona aukštesnė, tuo ji turi turėt didesnį skerspjūvį, nes vertinamas liaunis. Atraminės plieninės detalės aukščio neturi, tai liaunis neaktualus. Va taip ir gaunasi
                                  Ačiū už paaiškinimą.
                                  Bet tačiau, kaip tada sprendžiama problema, kur padėta plieno plokštė? kaip ten yra išskirstoma visa ta gniuždymo jėga į visą koloną? kokia nors speciali konstrukcija įbetonuojama?
                                  Pravažiuojant matosi tik labai didelis armatūros kiekis prieš betonuojant.

                                  Comment


                                    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

                                    Ačiū už paaiškinimą.
                                    Bet tačiau, kaip tada sprendžiama problema, kur padėta plieno plokštė? kaip ten yra išskirstoma visa ta gniuždymo jėga į visą koloną? kokia nors speciali konstrukcija įbetonuojama?
                                    Pravažiuojant matosi tik labai didelis armatūros kiekis prieš betonuojant.
                                    Persiskirsto ta koncentruota jėga į plotą didesnį. Paprastai aiškinant - jėga skistosi atitinkamu kampu. O patį kampą galima reguliuoti gelžbetonio konstrukciją atitinkamai armuojant

                                    Comment














                                      Comment


                                        Comment


                                          Ačiū už superinį progreso atnaujinimą!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X