Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A21] Panemunės aplinkkelis ir tiltas per Nemuną

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Turite omenyje statant tilto atramas ? Vanduo tikrai nebuvo nukreiptas . Viskas atrodė taip:
    Vanduo neprasisunkia tokiu budu?Ar pastoviai pompuojamas yra?

    Comment


      #42
      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
      Vanduo neprasisunkia tokiu budu?Ar pastoviai pompuojamas yra?
      Čia jau reikėtų klausti nusimanančių šioje srityje, nenoriu spekuliuoti. Bet tik sukalus špuntą vandeniu atsikratyti, žinoma, būtina.

      Comment


        #43
        Mėnesio senumo naujiena.

        Kelių direkcija: Panemunės aplinkkelis eismui nebus atidarytas dar bent metus

        Lietuvos ir Karaliaučiaus srities susisiekimui svarbus Panemunės aplinkkelis su nauju tiltu per Nemuną eismui dar nebus atidarytas bent vienerius metus, nes Rusijos pusėje dar nėra baigti statybos darbai, teigia Automobilių kelių direkcijos atstovas.

        „Kaip ir priklauso pagal sutartį, birželio pabaigoje bus perdavimas eksploatacijai, o vėliau valstybinė komisija kažkur 20 dienų tikrins, tačiau eismui nebus atidarymo, nes savoje pusėje rusai nėra dar susitvarkę. Mes tik teoriškai viską atidarysime ir lauksime kol rusai susitvarkys. Iš principos dar gal metus nebus eismo čia (Panemunės aplinkkelyje - BNS)“, - BNS sakė Automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius.

        Anot jo, Rusijos pusėje dar nėra pradėta statyti muitinės ir pasienio posto infrastruktūra, o Lietuvos pusėje iš esmės liko tik sutvarkyti jau esantį pasienio punktą. Be to, Rusijos rangovai vangiai teikia informaciją, kas jų pusėje dar nėra baigta.

        2013-ųjų vasaros pabaigoje pradėta aplinkkelio statyba turėjo būti baigta pernai spalį, tačiau ji vėlavo Rusijos rangovams laiku nepabaigus tilto per Nemuną statybų.
        http://1psl.lt/ekonomika/2015/06/kel...dar-bent-metus

        Comment


          #44
          Panemunės aplinkkelis baigtas. Bet iki atidarymo dar teks palaukti dėl užsitęsusių darbų Rusijos pusėje. Liepos mėnesio nuotraukos iš Kelių direkcijos.

          Tiltas per Nemuną su estakadine dalimi



          Tiltas per Nemuno prataką žiūrint iš apačios



          Tiltas per Nemuno prataką



          Tilto per Nemuną estakadinė dalis



          Tilto per Nemuną estakadinė dalis žiūrint iš apačios



          Laikinas pasienio kontrolės punktas

          http://www.lakd.lt/lt.php/panemunes_...#content_14526
          Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.13, 22:57.

          Comment


            #45
            Specialistai įvertino: Panemunės aplinkkelis atitinka visus reikalavimus ir yra tinkamas naudoti

            Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos sudaryta Statybos užbaigimo komisija įvertino Panemunės miesto aplinkkelio, esančio pasienyje su Kaliningrado sritimi, statybos darbus Lietuvos pusėje ir, neradusi jokių pažeidimų ar nukrypimų nuo projekto, išdavė statybos užbaigimo aktą.
            http://www.statybunaujienos.lt/nauji...akausko_idejos

            Comment


              #46
              Kitoje pusėje vietoje kelio tik žvyro pylimas. Dabar RU krizė, matyti ne iki kelių statybų.

              RU


              LT
              Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2015.10.09, 20:00.
              Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
              www.airfoto.lt

              Comment


                #47
                2016 m. balandžio 22 d.

                Video: Panemunės aplinkkelis: statybos užliejamose Nemuno pievose

                Panemunės aplinkkelis, estakada ir tiltas per Nemuno senvagę suprojektuoti ir pastatyti plyname lauke, kur iki šiol driekėsi užliejamos Nemuno deltos slėnio pievos. Projektas unikalus tuo, kad jis statytas nuo nulio užliejamose Nemuno pievose. Kaip patys statybininkai sako – tokių statybų Lietuvoje jau būna labai retai. Daugiausia – tik esamų kelių, tiltų remontai ir perdarymai.
                Panemunės aplinkkelis, estakada ir tiltas per Nemuno senvagę suprojektuoti ir pastatyti plyname lauke, kur iki šiol driekėsi užliejamos Nemuno deltos slėnio pievos.
                Kai Rusija pabaigs statybas savo teritorijoje, nutiestas Panemunės aplinkkelis bus svarbi kelio A12 (E77) Ryga - Šiauliai - Tauragė - Kaliningradas ir transeuropinio transporto koridoriaus „Via Hanseatica“ dalis. Šiuo metu aplinkkeliu naudojasi pasienio tarnybos, o eismas pajudės tik Rusijai pabaigus tiltą ir abiejų kaimyninių šalių pasienio pusėse įrengus pasienio kontrolės postus.

                http://www.delfi.lt/video/verslas/pa....d?id=71069002

                Comment


                  #48
                  A21 Panemunės aplinkkelis
                  Į Panemunės aplinkkelį galima parekti tik praėjus muitinės zoną.
                  Tiiltą per nemuną statė rusai, o lietuviai nutiesė apie 4 km jungiamojo kelio su tiltais per apsemiamą teritoriją

                  Žemėlapis ir nuotrauka iš oro orientacijai.
                  Abiejuose pažymėta fotografavimo vieta

                  Žemėlapis iš www.mapy.cz


                  Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo 2010 metų potvynio nuotrauka iš oro

                  https://www.15min.lt/galerija/Potvyn...ja/9541/162117

                  Panemunės muitinė nuo kelio 4229 Bitėnai - Panemunė


                  Vaizdas į pirmąjį nuo muitinės kelio A21 tiltą Lietuvos teritorijoje.
                  Tolumoje - Tilžės (Sovietsko) pastatų siluetai


                  Sprendžiant iš tilto konfigūracijos, tolumoje - kelio A21 tiltas per Nemuną


                  A12 Panemunė - Mikytai

                  Tiltas per Užlenkio ežerą
                  Dešinėje matosi vienas iš kelio A21 tiltų per užliejamus plotus Lietuvos pusėje

                  Paskutinis taisė Romas; 2018.03.29, 17:33. Priežastis: Kopija iš temos "A12/E77"

                  Comment


                    #49
                    CVPP skelbimas
                    Valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A21 esančio tilto per Nemuno prataką ir jo prieigų statinio ekspertizės paslaugos
                    Sutarties sudarymo data: 2018-03-07
                    Rangovas: UAB „Statybos projektų ekspertizės centras"

                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-399203

                    Comment


                      #50
                      BNS 2018.09.05
                      Naujas Panemunės aplinkkelis – nekokybiškas
                      26,25 mln. eurų kainavęs prieš trejus metus nutiestas ir iki šiol nenaudojamas Panemunės aplinkkelis pasienyje su Karaliaučiaus sritimi yra nekokybiškas, pareiškė Susisiekimo ministerija. Ministerija pranešė ketinanti kreiptis į kelio statytojus dėl akivaizdaus broko. Anot jos, prieš trejus metus nutiestas kelias vietomis įdubęs apie 1 metrą. Kelių direkcijos vadovas sako, kad po keliu yra 5 metrų durpių sluoksnis.
                      „Buvo ignoruota aplinkybė, kad yra silpnas gruntas, buvo nuspręsta leisti statybas ir dabar turime tokias pasekmes. Projektuotoja bendrovė „Kelprojektas“ geologinius tyrinėjimus atliko dar 2002 metais, bet jie buvo žvalgomieji, neišsamūs, (...) pirminė jų ataskaita parodė, kad toje vietoje durpių yra apie 1,5 metro, bet dabar nustatėme, kad durpių gylis yra 5 ar net daugiau metrų“, – BNS pasakojo laikinasis Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.

                      https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...s-nekokybiskas

                      Comment


                        #51
                        ELTA / 15min.lt 2018.09.18
                        Byra Panemunės aplinkkelis – LAKD skyrė 2 savaites brokui ištaisyti
                        Panemunės aplinkkelį projektavo bendrovė „Kelprojektas“, statė Latvijos ir Lietuvos kelių ir tiltų statybos bendrovės „Latvijas tilti“ bei „Kauno keliai“, o techninę priežiūrą atliko bendrovės „Kelvista“, „Taem“ ir Tiltų ekspertų centras. Anot E.Skrodenio, rangovai ėmėsi veiksmų stabilizuoti kelio dangą – išliejo papildomą asfalto sluoksnį, diegė kitas priemones.

                        Pasak Latvijos kapitalo bendrovės „Latvijas tilti“ Vilniaus filialo vadovės, įmonė buvo pagrindinė projekto rangovė, tačiau kelių netiesė – buvo atsakinga už tilto ir estakados statybas. „Problemas mes matome ir kiekviena šalis turi atsakyti už tai, už ką ji yra atsakinga. Pagrindinis partneris buvo „Latvijas tilti“, buvome pasidalinę: mūsų darbai buvo tilto per Nemuną statyba ir estakadinės dalies statyba. Tiesiog kiekviena įmonė darė tai, ką moka geriausiai. „Latvijas tilti“ kelių nestato. Su tiltais ten tokios problemos, kaip parašyta ekspertizėje, kad jos lengvai pataisomos ir tilto techninė būklė yra gera“, – BNS teigė R.Barkauskienė. Pasak jos, Kelių direkcija apie situaciją aplinkkelyje žinojo, priimdama baigtą statyti objektą.

                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ti-221-1031518

                        Panemunės aplinkkelio tiltų statybos nuotraukos iš "Latvijas tilti" AS archyvo

                        Comment


                          #52
                          Rambyno pasienio punkto atidarymas – tik kitąmet
                          Rusija Kaliningrado srities pakraštyje, prie Lietuvos valstybės sienos, esančio Dubkų-Rambyno pasienio punkto, statybos ir įrengimo darbų pabaigą kelia į ateinančius metus, nors juos baigti buvo numatyta iki šių metų vidurio...

                          ...Iš pradžių planuota, jog naujasis pasienio punktas pradės veikti 2017 metų birželį, tačiau Rusijoje užtrukus darbams jo įkurtuvės atidėtos iki praėjusių metų vasaros, o vėliau įvardyti šių metų pirmasis ar antrasis ketvirtis. Rusijai teko keisti dar 2006 metais patvirtintą Dubkų pasienio punkto projektą, nes paaiškėjo, kad statiniams ir įrenginiams buvo parinktos tokios medžiagos, kurių praėjus beveik dešimtmečiui jau niekas nebegamino. Todėl prireikė laiko projektui pakoreguoti. Tai padarius nuo 2017 metų statybos darbai buvo atnaujinti.

                          Lietuvoje 4 kilometrų ilgio Panemunės aplinkkelis nutiestas prieš ketverius metus. Bet daugiau kaip 26 mln. eurų kainavusio kelio ruože prie tilto per Nemuną jau pastebimas ryškus kelio sankasos brokas – ji sėda, atsirado dangos geometrinių pakitimų. Deformuoti kelio išilginis ir skersinis profiliai, akivaizdžiai matyti kitų elementų, apsauginių atitvarų, tvoros, apšvietimo tinklo defektų. Vietomis kelias įdubęs apie metrą, ir pagrindinė to priežastis – po juo esantis 5 metrų durpių sluoksnis. Į tai nei projektuojant aplinkkelį, nei jį tiesiant deramai neatsižvelgta.

                          Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas „Lietuvos žinioms“ yra teigęs, jog šiuo metu kelio sankasos stabilumui grėsmės nekyla, tačiau tolesnės ilgalaikės dangos deformacijos – neišvengiamos. Jos dar labiau padidės pradėjus eksploatuoti kelią. Tiek projektuotojai, tiek statybininkai brokui taisyti turi laiko iki rugpjūčio.
                          Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Gimtasis-kras...kitamet/287815
                          © Lietuvos žinios
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            #53
                            VZ.LT 2020.02.11
                            Ieškoma, kas taisys Panemunės aplinkkelio defektus
                            Automobilių kelių direkcija ieško rangovo, kuris taisys prieš daugiau nei ketverius metus nekokybiškai nutiesto ir kol kas nenaudojamo Panemunės aplinkkelio pasienyje su Karaliaučiaus sritimi defektus.
                            Panemunės aplinkkelį statė Latvijos ir Lietuvos kelių ir tiltų statybos bendrovės „Latvijas tilti“ bei „Kauno keliai“. Iki šiol jos nesutiko savo lėšomis pataisyti defektų, todėl Kelių direkcija nusprendė darbus pirkti iš naujo, o rangovams atsisakius apmokėti išlaidas, žada kreiptis į teismą.
                            Skelbta, kad kelias vietomis įdubęs apie 1 metrą dėl po juo esančio 5 metrų durpių sluoksnio. Ekspertai prieš kelerius metus nustatė, kad ruože su tiltu per Nemuną pastebėta ryški sankasos deformacija – jos nesutvarkius, per 10 metų kelias nusėstų dar 12,5 centimetro.

                            https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...kelio-defektus
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                            Comment


                              #54
                              Panemunės aplinkkelis pastatytas dar 2015 metais...

                              Comment


                                #55
                                Atrodo, pradėjo judėti į priekį 5 metus užsitęsusi Panemunės aplinkkelio ir naujo tilto per Nemuną istorija

                                VSAT 2019.12.12
                                Tarp Lietuvos ir Kaliningrado srities steigiamas Rambyno pasienio kontrolės punktas
                                Susisiekimą tarp Lietuvos ir Kaliningrado srities pagerins naujas – Rambyno pasienio kontrolės punktas (PKP), kuris sujungs Panemunę ir Sovietską.

                                Šio pasienio punkto steigimui 2019 m. gruodžio 11 d. pritarė Vyriausybė. Lietuvoje Rambyno PKP statybos darbai jau baigti. Rusija atitinkamame pasienio punkte Dubki (Dubkai) statybos darbus planuoja baigti 2020 m. Numatoma, kad naujasis pasienio kontrolės punktas pradės veikti 2020 m. pabaigoje.
                                Pasienio punktai Rambynas – Dubki (Dubkai) sujungs Panemunę ir Sovietską bei pagerins susisiekimą tarp Lietuvos ir Kaliningrado srities.

                                http://pkpd.lrv.lt/lt/naujienos/tarp...troles-punktas

                                Comment


                                  #56
                                  VZ.LT 2020.06.04
                                  Ieškoma naujo Panemunės aplinkkelio taisytojo
                                  Kelių direkcija paskelbė naują konkursą rangovo, kuris taisys prieš penkerius metus nekokybiškai nutiesto ir kol kas nenaudojamo Panemunės aplinkkelio pasienyje su Karaliaučiaus sritimi defektus.

                                  www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...lio-taisytojo

                                  Comment


                                    #57
                                    Panemunės aplinkkelio epopėja tęsiasi. Prieš penkerius metus nutiestas kelias dar nebuvo eksploatuotas, tačiau bus kapitališkai remontuojamas.
                                    Šį kartą konkurso sąlygose taškų numatoma suteikti už ilgesnį garantinį laikotarpį.

                                    CVPP 2020.11.05. Pirkimo numeris: 518518
                                    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A21 Panemunės aplinkkelio nuo 0,00 iki 3,326 km sankasos kapitalinis remontas
                                    Pasiūlymų teikimo terminas 2020.11.18
                                    11. 1 Darbai turi būti atlikti per tiekėjo pasiūlyme nurodytą terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip 10 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos (į šį terminą įskaičiuojami ir projektavimo darbai, jei Tiekėjui pateikus alternatyvų pasiūlymą, jis turės parengti techninį (darbo) projektą).
                                    Į darbų atlikimo laikotarpį neįskaitomas statybos darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d. (toliau – technologinė pertrauka), taip pat sutarties sustabdymo laikotarpis dėl sutartyje nurodytų aplinkybių.

                                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=547739

                                    Comment


                                      #58
                                      BNS 2022.09.26
                                      Panemunės aplinkkelį planuojama sutvarkyti dar šiemet
                                      Prieš šešerius metus pastatytas, bet iki šiol nenaudojamas su Karalienės Luizos tiltu Tilžėje (Sovetske) sujungtas Panemunės aplinkkelis turėtų būti galutinai sutvarkytas iki metų pabaigos, teigia Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD).
                                      „Kelio sankasos stiprinimo darbus, kurių vertė 1,3 mln. eurų, dabar atlieka bendrovė „Kauno tiltai“. Juos planuojama baigti iki šių metų pabaigos“, – BNS sakė direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius. (...)

                                      2015 metų rudenį baigus tilto prieigų statybas, komisija nerado jokių pažeidimų. Tačiau vėliau pastebėta, kad kelias vietomis įdubęs apie 1 metrą dėl po juo esančio 5 metrų durpių sluoksnio. Ekspertai nustatė, kad ruože yra ryški sankasos deformacija – jos nesutvarkius, per 10 metų kelias nusėstų dar 12,5 centimetro.

                                      https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=88282477

                                      Comment

                                      Working...
                                      X