Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos tiltai senose nuotraukose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DDR 80
    replied
    Kas per tiltas 1 ir 2 nuotraukose? Parašas po foto - Brücke RUSS Heydekrug Silute Litauen 1941
    Ar ties Šilutė buvo toks ar panašus tiltas? Tiltas daugiau panašus į Karalienės Luizos tiltą ...
    3 foto - tiksliai Luizos tiltas ...
    Manau kad visuose 3 foto tas pats tiltas. Kažkas gali patvirtinti ar paneigti ...
    Ačiu ...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Senojo, pirmojo tilto statybos. Foto iš AB "Kauno tiltai" Facebook paskyros.



    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dubingių tilto per Asvejos ežerą atidarymas 1934.06.03

    https://www.delfi.lt/miestai/utena/m....d?id=81357784

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tiltas per Dubysą ties Ariogala prieš II pasaulinį karą turėjo tris tarpatramius po 25,0m ilgio. Važiuojamosios dalies plotis 5,2 m. Angos perdangą sudaro dvi gelžbetoninės arkos su stygomis. Projekto autorius – inžinierius P.Markūnas.

    Ariogalos tiltas nuo Gedimino stulpų dešiniajame krante 1938

    Vytauto Augustino nuotr. iš Henriko Kebeikio kolekcijos

    Tilto per Dubysą vaizdas nuo kairiojo kranto pusės 1938 m.

    Iš Henriko Kebeikio kolekcijos

    Ariogalos tiltas nuo dešiniojo kranto žemupio pusės.

    Iš knygos Žemaičių plentas 1939.

    Nuotraukų šaltinias: Ariogalos albumas. Tiltai per Dubysą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ariogalos albume yra daug nuotraukų iš Žemaičių plento tiesimo ir tiltų per Dubysą statybos.

    Tilto per Dubysą statyba 1932 m.

    Projektuotojai ir darbų vykdytojai ant ipusėto statyti tilto


    Tilto arkos gaminimas

    Iš J. ir V. Giedraičių archyvo

    Senojo tilto per Dubysą projektuotojai ir darbų vykdytojai tilto statyboje




    Tilto statytojai





    Iš J. ir V. Giedraičių archyvo
    Ariogalos albumas. Tiltai per Dubysą


    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Senasis Merkinės tiltas per Nemuną 1935 m.
    Click image for larger version

Name:	image_85287.jpg
Views:	852
Size:	324,1 kB
ID:	1788467

    Click image for larger version  Name:	Merkinė.Senasis tiltas 1935.jpg Views:	1 Size:	324,1 kB ID:	1713277

    www.delcampe.net
    Paskutinis taisė Romas; 2020.03.11, 17:23. Priežastis: Kopija iš temos "Merkinė"

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Inžinieriaus Viktoro Rėklaičio suprojektuotas ir 1929 m. pastatytas tiltas per Mūšą Saločiuose (Biržų raj.). 1995m. įrašytas į LR nekilnojamųjų kultūros vertybių registrą Nuo 1933 m. tiltas vadinamas transatlantinių lakūnų Dariaus ir Girėno vardu jų tragiškam žygdarbiui įamžinti.

    Click image for larger version

Name:	Saločiai.Tiltas.jpg
Views:	895
Size:	189,0 kB
ID:	1708695

    delcampe.net

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Naujas Raudondvario tiltas.
    Po karo šalia senojo buvo pastatytas pontoninis, o 1951 m. naujoje vietoje, 500 m žemupio kryptimi, – gelžbetoninis.
    Tiltas buvo 9 m, važiuojamoji dalis – 6 m pločio.
    Attached Files
    Paskutinis taisė Romas; 2018.08.31, 19:34.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Tilto per Nevėžį statyba Raudondvaryje 1930 metais.
    Ant betoninių atramų pastatytas geležinis tiltas. Tai buvo ilgiausias vieno tarpatramio (vienos angos) tiltas nepriklausomoje Lietuvoje – 106 m ilgio. Tiltą projektavo ir statė vokiečių firma Flender A.G. Tilto statyba kainavo apie 585 000 litų. 1931 m. lapkričio 14d. 12 val. tiltas iškilmingai atidarytas ir pavadintas Vinco Stašelio vardu. V. Stašelis buvo Raudondvario šaulių būrio vadas,Netonių pradžios mokyklos vedėjas, žuvęs Klaipėdos sukilimo metu 1923 m.

    1941 m. birželio 23 d., prasidėjus karui, tiltas susprogdintas ir daugiau neatstatytas. Dabar išlikę tilto fragmentai abipus upės. Buvęs tiltas neatsiejamas nuo grįsto akmenimis kelio, kurio fragmentai išlikę dabartinėse Nevėžio ir M. Valančiaus gatvėse. Akmeninis grindinys datuojamas XIX a. pab. – XX a. pr. Vinco Stašelio tiltą mena apie 11 m virš vandens lygio iškilusios betoninės atramos abejose upės pusėse.( lt.wikipedia.org)

    Attached Files
    Paskutinis taisė Romas; 2018.08.31, 19:33. Priežastis: Kopija iš temos "Raudondvaris"

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Tiltas per Šventąją Anykščiuose, apie 1942 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Tiltas Tytuvėnuose, 1915 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Statyba ir architektūra" 1964 m.





    Žurnalas "Statyba ir architektūra" 1965 m.



    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar viena panaši nuotrauka su per II karą sugriautu Nevėžio tiltu ir aukštais Raudondvario bažnyčios bokštais

    Nevėžis ties Raudondvariu

    http://elibrary.mab.lt/bitstream/han...=1&isAllowed=y
    Vrublevskių biblioteka
    Raudondvaris: miesto ir jo apylinkių fotografinių atvirukų kolekcija. [1919-1943].

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Tiltas per Šventąją Anykščiuose, 1930 m. Fot. D.Daškevičius

    ebay.com

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Apie 1931-32 m. Iš Irenos Digrienės (Kavaliauskaitės) šeimos albumo. Nuotraukos savininkei leidus įdedu šią nuotrauką.

    Komentuoti:


  • arecibo
    replied
    Idiliškas tarpukario vaizdas:


    Fotografas nežinomas. Atvirukas iš A. Baranausko ir A. Vienuolio-Žukausko memorialinio muziejaus fondų.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas „Policija“ 1939 m.

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Tiltas prie Batakių. Apie 1915-1918 m.

    Atvaizdas

    ebay.de

    Kurioje vietoje šis tiltas yra?
    Čia gal geležinkelio tiltas per Ančią.
    Yra postas, gaila nekrauna foto http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=101

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Tiltas prie Batakių. Apie 1915-1918 m.


    ebay.de

    Kurioje vietoje šis tiltas yra?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kaniūkų tiltas per Nemuną ties Alytumi. XX a. 4 deš. B.Manasausko nuotr.


    allegro.pl

    Komentuoti:

Working...
X