Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei būtų ne iš lempos paimtas o išdiskutuotas dviračių kelių karkasas (kažkur išnaudojami mažesnio intensyvumo asfaltuoto keliai, kažkur - nutiesiami dvirtakiai šalia intensyvaus esimo kelių ) su turistinėmis kryptimis, tai aplink tą karkasą savivaldybės ir prisiplanuotų kelių kuriuso iš savo biudžeto kažkada ir įgyvendintų.
    Sutinku.

    Dabar yra apgailėtina, kad nėra net numatyta trasos į Kernavę, ar trasos Vilnius - Kaunas, kai ten yra senasis lygiagrečiai autostradai einantis kelias RK4728 Vievis-Žebertonys-Elektrėnai, RK1816 Bačkonys-Žiežmariai-Rumšiškės ir keli šalia autostrados einantys keliukai, kai kurie net asfaltuoti.
    Absurdiškiausia dalis – kad iš Kauno neįmanoma dviračiais nuvažiuoti į Rumšiškes. Norint nuvažiuoti asfaltu, bet ne automagistrale, išeina 100 km ratai per Jonavą ir Kaišiadoris arba per Prienus. Planuotojų garbei, šitą ruožą jie yra numatę. Manau, reikalus komplikuoja tai, kad kelias eina per 3 savivaldybes: Kauno miesto, rajono ir Kaišiadorių. Tarp Rumšiškių ir Trakų yra jau daug įdomių variantų ramiais rajoniniais keliais: per Liutonis, per Beižionis (šitie su pora km žvyro), per Žaslius.
    Paskutinis taisė alga; 2023.04.06, 12:01.

    Comment


      Jei kas sugalvotų iš Vilniaus arba Bezdonių krypties važiuot į Nemenčinės miesto Lidl šaldytos tešlos kruasanų, tai kelionė būtų tokia:

      nuo Vilniaus palei Nemenčinės pl. seniau rekonstruoto dviračių ir pėsčiųjų tako pabaiga
      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163506.jpg
Views:	1353
Size:	806,2 kB
ID:	2045869

      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163428.jpg
Views:	1339
Size:	955,7 kB
ID:	2045870

      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163334.jpg
Views:	1341
Size:	981,7 kB
ID:	2045871

      Nuo Bezdonių nepilnamečiai vyrai varo, kaip motociklininkai, nes šis takas nėra pažįmėtas, kaip dviračių ar dviračių ir pėsčiųjų
      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163208.jpg
Views:	1346
Size:	1,18 MB
ID:	2045876

      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163134.jpg
Views:	1351
Size:	1,10 MB
ID:	2045874

      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_163033.jpg
Views:	1343
Size:	1021,0 kB
ID:	2045877

      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162946.jpg
Views:	1341
Size:	1,01 MB
ID:	2045875

      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162815.jpg
Views:	1341
Size:	763,1 kB
ID:	2045872

      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162739.jpg
Views:	1342
Size:	799,9 kB
ID:	2045873

      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162708.jpg
Views:	1343
Size:	776,6 kB
ID:	2045880

      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162633.jpg
Views:	1344
Size:	744,9 kB
ID:	2045878

      Už kelių metrų tako danga pereina į plytelinę
      Click image for larger version

Name:	IMG_20230422_162500.jpg
Views:	1346
Size:	856,8 kB
ID:	2045879
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        O koks yra realus to viaduko plotis? Ar telpa ten 2x2 kelias?
        Klausimas turėtų būti, ar telpa 2x2 kelias + dviračių takas

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

          Klausimas turėtų būti, ar telpa 2x2 kelias + dviračių takas
          Sakote dviračių takai turi būti šalia autobanų? Aš kažkodėl taip nemanau. O ar neina dvirtakis iš Vilniaus pro Lentvarį į Trakus? Jeigu neina, tai ten reikėtų įrenginėti, o ne šalia autobano, kuris matyt kažkada vis tiek atsiras.
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Dviračių takas iki Trakų ir numatytas per Lentvarį šalia senojo plento. Kartu su magistraliniu keliu jam tikrai ne vieta.

            Comment


              atsidarai google.maps ir matai kad netelpa. Dvirtakis turi būti ir ten ir ten. Ar manote kad su dviračiu lengviau minti didesnį lanką, jei jiems tarkim arčiau per čia? Kodėl ne vieta šalia magistralinio kelio? Kaip atrodo geriau važiuotų dviratis magistraliniu keliu ar šalia kelio?

              Comment


                Per Lentvarį arčiau gaunasi. Nebent kažkada atsiras dvirtakis į Savanorių kalną. Nors ir tada daugumai per Gariūnus ir Lentvarį bus arčiau.

                Comment


                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                  Sakote dviračių takai turi būti šalia autobanų?
                  Kuo blogai takas palei Kirtimų g.? Neskaitant pervažų, ten pasaka mint.

                  VMS atrodo nutarė, kad dvirtakio palei Lentvario g. reikia. Taip pat suprojektuotas į Trakų Vokę, kuris pasijungs prie Galvės/Kirtimų g. (A16/A19) mazgo ir eis Galvės g. (A4) iki Savanorių pr. Ten numatyta daug tuneliukų. Savanorių pr. takas numatytas, kaip Eurovelo 11, kurio dalis bus esamu serpantininiu bruku miške. Atkreiptinas dėmesys, kad takas eis palei A4 kelią (Galvės g.), tad kampuoto lanko šiauriau į mišką nebus:
                  Click image for larger version

Name:	EV-11_vaizdai_10.jpg
Views:	1459
Size:	1,16 MB
ID:	2053818

                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Koks info šaltinis? Būtų labai geros naujienos.

                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    VMS atrodo nutarė, kad dvirtakio palei Lentvario g. reikia.

                    Comment


                      Nemėžio kaimas, Vilniaus rajonas.
                      Wiki: https://lt.wikipedia.org/wiki/Nem%C4%97%C5%BEis

                      Nuo Sodų g. skersai, Baltarusių g. Tako galas, gali ir nebūti pakelto asfalto:
                      1.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141348.jpg
Views:	1208
Size:	1,05 MB
ID:	2059086

                      Pusės gyventojų etninė sudėtis – lenkai. Populiacija apie 2 400 žmonių:
                      2.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141418.jpg
Views:	1097
Size:	1008,3 kB
ID:	2059087

                      Įdomu, jog šioje gatvėje pump track'as, o kitoje gatvėje normaliai padaryta:
                      3.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141545.jpg
Views:	1096
Size:	762,4 kB
ID:	2059088
                      4.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141623.jpg
Views:	1104
Size:	955,9 kB
ID:	2059089
                      5.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141644.jpg
Views:	1094
Size:	870,5 kB
ID:	2059090

                      Sankryža, kuri panašu bus pilnai pakeltu asfaltu. V. Sirokomnės g. Minsko pl. link:
                      6.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141746.jpg
Views:	1092
Size:	1,07 MB
ID:	2059091

                      Va tokio kolorito trinkeles įvažiavimuose buvau siūlęs rekonsrtuotinoje Viršilų g., Vilniuje. Turėtų būti didesnis kontrastas tarp raudono tako ir šaligatvinių pilkų trinkelių:
                      7.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141807.jpg
Views:	1095
Size:	1,05 MB
ID:	2059092

                      Čia takas nusileidžia į gatvę, nors kitur panašu bus pakeltos pervažos:
                      8.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141848.jpg
Views:	1097
Size:	1,05 MB
ID:	2059093
                      9.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_141942.jpg
Views:	1096
Size:	1004,3 kB
ID:	2059094

                      Matosi, jog trūksta asfalto, matyt pilnai kels gatvės lygį:
                      10.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142129.jpg
Views:	1095
Size:	937,5 kB
ID:	2059095

                      Čia anksčiau tiesiog parkavosi ant žvyruoto kelkraščio:
                      11.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142201.jpg
Views:	1095
Size:	1,08 MB
ID:	2059096
                      12.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142231.jpg
Views:	1099
Size:	1,05 MB
ID:	2059097

                      Iki Minsko 174 km:
                      13.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_142318.jpg
Views:	1094
Size:	685,7 kB
ID:	2059098

                      Kilo svajonė pasiekti tokią formą, kad pavyktų per vieną dieną, vieno važiavimo metu, iš Vilniaus numinti iki Minsko McDonald's McDrive (nes su kvapu po 190 km nesinorėtų eiti į vidų). Tada pasikultūrinus grįžti namo:
                      14.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_143135.jpg
Views:	1103
Size:	986,3 kB
ID:	2059099
                      15.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_144226.jpg
Views:	1100
Size:	980,1 kB
ID:	2059100

                      Link pasienio kelkraštis siaurėja. Truputį pasiklydau, tai kito važiavimo metu pažiūrėsiu ar vėl neplatėja. Įdomu, kaip Baltarusijoje, nes Google Street View ten nefiksuota:
                      16.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20230617_150102.jpg
Views:	1097
Size:	993,0 kB
ID:	2059101
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Vilniaus r., nuo Grigaičių gyvenvietės šiaurės kryptimi iki Naujosios Vilnios pietų, mikrorajono Vilniuje
                        Naujai rekonstruotas dviračių ir pėsčiųjų takas. Buvo eksfoultas, dabar trinkiolios

                        1. Tako pradžia su vaizdu atgal
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185229.jpg
Views:	934
Size:	817,8 kB
ID:	2064373

                        2.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185312.jpg
Views:	926
Size:	1015,6 kB
ID:	2064374

                        3.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185715.jpg
Views:	922
Size:	1,00 MB
ID:	2064375

                        4.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185804.jpg
Views:	926
Size:	967,3 kB
ID:	2064376

                        5.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_185941.jpg
Views:	930
Size:	1,11 MB
ID:	2064377

                        6.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190026.jpg
Views:	927
Size:	903,2 kB
ID:	2064378

                        7.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190119.jpg
Views:	929
Size:	1,36 MB
ID:	2064379

                        8. Takas keičia gatvės pusę...
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190314.jpg
Views:	924
Size:	1,11 MB
ID:	2064380

                        9.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190407.jpg
Views:	922
Size:	929,7 kB
ID:	2064381

                        10.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190518.jpg
Views:	925
Size:	1,03 MB
ID:	2064382

                        11. ...kad vėl grįžtų į savo pusę
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190710.jpg
Views:	921
Size:	1,04 MB
ID:	2064383

                        12.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190834.jpg
Views:	927
Size:	1,16 MB
ID:	2064384

                        13.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_190911.jpg
Views:	922
Size:	1,16 MB
ID:	2064385

                        14.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191027.jpg
Views:	923
Size:	1,42 MB
ID:	2064386

                        15.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191100.jpg
Views:	927
Size:	1,16 MB
ID:	2064387

                        16.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191130.jpg
Views:	920
Size:	1017,8 kB
ID:	2064388

                        17.
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191236.jpg
Views:	922
Size:	1,08 MB
ID:	2064389

                        18. Iš karto už miesto riboženklio, daug žmonių. Kaip pasakytų senbuviai forumiečiai – jaučiasi big city feeling'as
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191455.jpg
Views:	925
Size:	1,04 MB
ID:	2064390

                        19. Už šios sankryžos jau kelio ženklo nebėra, tai oficaliai nebe dviračių ir pėsčiųjų takas. Galima šokt į gatvę ir jungt didesnę pavarą pratestuojant aptemptakelniškumą
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191530.jpg
Views:	919
Size:	1,08 MB
ID:	2064391

                        20. Tiesiai – Naujoji Vilnia, į kairę – Pavilnys
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_191633.jpg
Views:	922
Size:	1,07 MB
ID:	2064392

                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Link pasienio kelkraštis siaurėja. Truputį pasiklydau, tai kito važiavimo metu pažiūrėsiu ar vėl neplatėja. Įdomu, kaip Baltarusijoje, nes Google Street View ten nefiksuota:
                          16.
                          Click image for larger version  Name:	IMG_20230617_150102.jpg Views:	174 Size:	993,0 kB ID:	2059101
                          Ko nefiksuoja Google Street View, fiksuoja Mapilary.
                          Greitai peržiūrėjus, panašu, kad vėl platesnis asfaltuotas kelkraštis, panašus į Via Baltica atkarpas tarp Panevėžio ir Rygos.
                          Tiesa, danga kelkraščio vietom susidėvėjus, daugiau dėmesio sulaukia važiuojamoji dalis.

                          Comment


                            dondc, liūdesiukas, kad iškart už Vilniaus dvirtakiai vis dar trinkeliniai, su bordiūrais ir eksvaltais susikirtimuose

                            Comment


                              Dviračių takas Lentvaryje Klevų alėjoje

                              Comment


                                LAKD 2023.11.06
                                Pradėti dviračių ir pėsčiųjų tako darbai prie Birštono
                                Spalio pabaigoje pradėti naujo pėsčiųjų ir dviračių tako, sujungsiančio Birštoną su aplinkinėmis gyvenvietėmis, įrengimo darbai. 3,4 km ilgio taką planuojama baigti iki kitų metų liepos. (...)
                                Planuojama, jog Birštone pradėtas tiesti pėsčiųjų ir dviračių takas bus 2,5 m pločio, jame, ties auštais šlaitais ir pavojingomis vietomis, bus įrengiamos apsauginės tvorelės. Įrengiant taką, planuojama sutvarkyti esamas nuovažas, pakeisti kelio ženklus. Keliaujančiųjų patogumui keliose tako vietose suplanuota įrengti ir atokvėpio aikšteles. Darbus vykdo UAB „Parama“, projekto vertė – 1,4 mln. Eur su PVM. (...)

                                Artimiausiu metų planuojama pradėti dar du pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūros plėtros projektus: Vilniaus rajone bus tiesiamas apie 2,3 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas, Vieviržėnų miestelyje – tvarkoma pėstiesiems ir dviračių, elektrinių paspirtukų vairuotojams skirta infrastruktūra.
                                Spalio mėn. Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė dvi rangos darbų sutartys dėl pėsčiųjų ir dviračių takų tiesimo. Pagal su UAB „Žilinkis ir Ko“ pasirašytą sutartį, iki 2024 m. rugsėjo mėn. planuojama įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką valstybinės reikšmės krašto kelio Vilnius–Polockas ruože nuo 14,6 iki 16,9 km. Sutarties vertė­ – 1,4 mln. Eur su PVM.
                                Pagal su UAB „Plungės lagūna“ sudarytą rangos darbų sutartį, bus tvarkoma pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūra valstybinės reikšmės rajoninio kelio Klaipėda–Veiviržėnai–Endriejavas ruože nuo 32 iki 32,6 km. Veiviržėnuose. Planuojama, kad miestelyje bus nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas, sutvarkyti šaligatviai. Atnaujinta infrastruktūra miestelio gyventojai ir svečiai galės naudotis jau kitų metų birželį. Sutarties vertė – kiek daugiau nei 800 tūkst. Eur. su PVM.

                                https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...-prie-birstono

                                Comment


                                  Buvo praleistas LAKD "darnaus judumo" šedevras Pakaunėje, prie kelio KK140 Kaunas - Šakiai

                                  Delfi.lt 2023.11.12
                                  Naujo dviračių ir pėsčiųjų tako viduryje – „staigmena“:
                                  „Niekaip negaliu suvokti, kodėl apie 6 kilometrų ilgio dviračių ir pėsčiųjų taką Kauno rajone tiesusi Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nusprendė taip pasityčioti iš žmonių. Šio, prabangiai ir kokybiškai atrodančio, kaip anksčiau skelbta, apie 1,67 mln. eurų kainavusio tako viduryje driekiasi per 200 metrų purvo ruožas“, – rašo skaitytojas. (...)

                                  Ringaudų gyvenvietę ir kurortinio Kačerginės miestelio prieigas sujungusį dviračių bei pėsčiųjų taką šalia judraus kelio Kaunas – Šakiai imta tiesti praėjusių metų rudenį . (...)
                                  Nors Kauną su Kačergine bei šalia esančiu Zapyškiu jungia palei Nemuną nutiestas dviračių takas, prasidėję naujo tako tiesimo darbai suteikė vilčių, kad gyvename iš tiesų modernioje valstybėje. Nes prie kelio Kaunas – Šakiai gyvena žmonės, tačiau nebuvo jokių šaligatvių, pėstiesiems tekdavo pavojingai eiti siaura šalikele. Tačiau tikrai negalvojau, jog fizinį aktyvumą ir saugumą skatinančios infrastruktūros kūrimas baigsis taip makabriškai. (...)

                                  Baigėsi vasara, paskubomis atlikti paskutiniai darbai. Darbininkai lygino šalikeles, įrengė net grublėtos dangos trinkeles, kad geriau orientuotųsi neregiai. Galų gale – pastatė kelio ženklus, liudijančius, kad tai pėstiesiems ir dviratininkams skirtas takas. Tačiau purvo ruožas taip ir liko nesutvarkytas. Nesuvokiu, čia specialus sumanymas, siekis supažindinti žmones su gamtinėmis kliūtimis, kurias senoliai turėdavo įveikti klampodami į pradžios mokyklas, pasibaigę pinigai, ar elementarus valdininkų proto bei atsakomybės trūkumas

                                  Situacija iš tiesų nėra juokinga. Kad pasiektų autobusų stotelę, klampoti purvynu nenorintys pėstieji turi žingsniuoti siauru judraus plento kelkraščiu. Beje, autobusų sustojimas – šio purvo ruožo viduryje, vienoje pusėje virš 100 metrų klampynės, antratiek – kitoje pusėje.





                                  https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091

                                  Comment


                                    Tai kad tiesiog dar nebaigta:
                                    „Delfi“ kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD), siekiant išsiaiškinti, kodėl naujame dviračių ir pėsčiųjų take paliktas kelių šimtų metrų purvo ruožas.
                                    Raštu pateiktame atsakyme patikinama, kad problema bus išspręsta.
                                    „Minėtas ruožas kol kas nebaigtas dėl „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruožo nuo 7,47 iki 13,415 km rekonstravimas, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus“ projekto projektinių sprendinių pakeitimų, kurie šiuo metu derinami su Kelių direkcija. Pabaigus derinimus, minėtas ruožas bus sutvarkytas ir taps homogeniška naujojo tako dalimi“, – teigia LAKD.

                                    Kauno rajono savivaldybė patikslino, kad projektas dar nebaigtas dėl numatomų darbų, tačiau taip pat užtikrino – dviračių takas bus sutvarkytas.
                                    „Dviračių tako Ringaudai-Kačerginė užsakovas yra Lietuvos automobilių kelių direkcija, rangovas – UAB „Autokausta“. Šios įmonės atstovai informavo, kad projektas dar nebaigtas. Minėta atkarpa neišasfaltuota todėl, kad ESO rengiasi iškelti elektros kabelį. Atlikus šiuos darbus, takas bus išasfaltuotas“, – teigiama komentare.

                                    Comment


                                      Tik LAKD neužsimena, kad kelio konkursai prasidėjo dar 2019 metais, o dvirtakio tiesimas po atskiro konkurso pagal sutartį turėjo vykti nuo 2022.07.18 iki 2023.06.30 d.
                                      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Re...ls/2022-698034
                                      Negi tas kabelis tik šiemet atsirado?

                                      Comment


                                        Pilna forume pranešimų, kad praėjus pusmečiui ar metams išknisa naujai asfaltuotą gatvę ar šaligatvį. Tai čia pasirodo geriau reikėjo nutiesti, o po pusmečio vėl išknisti?

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Tai čia pasirodo geriau reikėjo nutiesti, o po pusmečio vėl išknisti?
                                          Ne, taip pasirodo ne visiems. Man atrodo, kad geriau yra viename projekte suderinti kelių tarnybų darbus. Esu girdėjęs, kad kaip tik tam būna gaunamos prisijungimo sąlygos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X