Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Siaip kalba eina apie stacionaru fotoradara... ar istikruju Siauliuose tokiu yra?

    Comment


      #62
      Parašė x21 Rodyti pranešimą
      Siaip kalba eina apie stacionaru fotoradara... ar istikruju Siauliuose tokiu yra?
      Buvo prie Ragainės mokyklos !
      W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
      Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
      Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

      Comment


        #63
        Bet dabar nebera? gal kur kitur pernestas?

        Comment


          #64
          Atkreipkit dėmesį kad jie du parodyti..Beje šiandien važiavau nuo panevėžio pusės kaiptik į šiaulius ir pravažiavau viena fotoradara netoli šiaulių..

          Comment


            #65
            Na ir kur jis stovi? Pas svogeri kieme?

            Comment


              #66
              Parašė x21 Rodyti pranešimą
              Bet dabar nebera? gal kur kitur pernestas?
              Taip, dabar jau jo nebera. O ar kur kitur pastate tai nezinau.
              W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
              Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
              Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

              Comment


                #67
                Vaziuojant is Panevezio i Siaulius fotoradaras stovi Kairiu miestelyje.
                LKA

                Comment


                  #68
                  Parašė Drag4s Rodyti pranešimą
                  Vaziuojant is Panevezio i Siaulius fotoradaras stovi Kairiu miestelyje.
                  Jei taip, tai tada itrauk ji i puslapi, kad visi matytu kur jis yra...

                  Comment


                    #69
                    Antras radaras pavaizduotas šalia šv. Jurgio bažnyčios Dubijos gatvėje. Man jo matyti neteko, nors pro tą vietą pravažiuoju kelis kartus per dieną. Kairiuose tikrai stovi dėžė (priešais ežerą), tačiau ar ji jau veikia nežinau, nes ilgą laiką stovėjo tuščia. Dabar aparatūra sudėta.

                    Comment


                      #70
                      Tai vat buvo neoficiali greičio matavimo dėže prie Ragainės... Tai žinau, kad tokių vaizdų prigaudė, kad oj oj oj O dabar jau yra oficiali Kairiuose...
                      xXx. Purvina fantazija. Kai nerūpi niekas, ką sako kiti. Kai paskęsti tyloje, cigaretės dūmuose ar glamonių kvaituly.

                      Comment


                        #71
                        smagus tas radaras buvo kazkada su kazkokiu asilu lenktyniavau nuo saules miesto )) artejant prie radaro as staigiai stabdziau, o jis kaip leke taip ir praleke ta radara, kuris ji nufotkino, o manes ne ) Tai itariu kokiu ten vaizdu turejo but

                        Comment


                          #72
                          Rengiamasi remontuoti viaduką


                          Praeitą savaitę patvirtintas techninis projektas seniausiam Šiaulių viadukui Tilžė gatvėje rekonstruoti. Sovietmečiu statyti Šiaulių viadukai sunkiai atlaiko šiuolaikines apkrovas.

                          Paskutinį kartą Šiaulių viadukai išsamiai tirti prieš pora metų. Vilniaus Gedemino technikos universiteto specialistai nustatė, kad Architektų — Žemaitės ir Tilžės gatvių viadukai dar saugūs, tačiau senajam viadukui kuo greičiau būtinas kapitalinis remontas. Pro susidėvėjusį tilto paklotą (hidroizoliaciją) veržiasi vanduo ir plauna sijų konstrukcijas.

                          Šiaulių miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vyriausiojo specialisto Prano Ulecko žodžiais, abu viadukai nebuvo projektuojami tokiems dideliems apkrovimams, kokie jiems tenka dabar, todėl greičiau dėvisi.

                          „Prieš keturiasdešimt metų tokių ilgų ir sunkių vilkikų nebuvo, nebuvo toks intensyvus ir automobilių eismas“, — sakė P. Uleckas.

                          Dabar Tilžės gatvėje esančiu viaduku per dieną pravažiuoja per 27000 automobilių. Architektų — Žemaitės gatvių viaduku eismas — iki 25000 automobilių per dieną.

                          Remontui trūksta lėšų

                          Daugiau kaip prieš 40 metų statytas senasis viadukas, rimtai remontuotas prieš beveik 20 metų. Metalinės tilto atramos buvo pakeistos moderniomis guminėmis ir metalinėmis, o sijos suveržtos įtemptais skersiniais ryšiais.

                          Architektų — Žemaitės gatves jungiantis viadukas remontuotas panašiu metu. Trisdešimtmečiui tiltui tuomet suveržtos kolonos, nes gembinėse atramose buvo atsiradę plyšių.

                          Pasak P. Ulecko, viadukams griūtis negrėstų, jeigu jie būtų nuolat prižiūrimi ir tvarkomi, tačiau tam trūksta lėšų.

                          Manoma, kad senojo viaduko remontas gali kainuoti apie 10 milijonų litų.

                          Viaduko remontas bus pradėtas ne anksčiau kaip kitais metais.

                          Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Rimundas Domarkas pripažįsta, kad viaduko remontas paralyžiuos eismą mieste. Planuojama, kad remontuojamu viaduku galės važiuoti tik visuomeninis transportas.

                          Senasis viadukas — 12 metrų pločio (vienos juostos plotis — 3 metrai).

                          „Gal ir geriau būtų, kad juostos plotis būtų 3,5 metro, tačiau Tilžės gatvės viaduko paplatinti neįmanoma. Europoje dabar tiltai šiek tiek siaurinami dėl saugumo“, — siauro tilto privalumus vardija P. Uleckas.


                          skrastas.lt

                          Comment


                            #73
                            [ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

                            Ijunge sviesofora Jono Jablonskio ir Tilzes gatviu sankryzoj. Man tai nelabai patinka, dabar ten piko valandom toks kaip ir kamstis susidaro..

                            Comment


                              #74
                              Parašė zaraza-Šiauliai Rodyti pranešimą
                              Ijunge sviesofora Jono Jablonskio ir Tilzes gatviu sankryzoj. Man tai nelabai patinka, dabar ten piko valandom toks kaip ir kamstis susidaro..
                              O man kaip tik labai patinka, i ir is darbo daug patogiau vaziuoti

                              O pagrindiniai kamsciai kas be ko susidaro del pesciuju kaltes, dbr paaiskinsiu kodel. Didziausius kamscius piko metu sudaro reguliuojami sviesaforai, kadangi yra jie nesuderinti su sankryzos sviesaforais, kai vazineji pasistenk atkreipti demesi. Taigi apibudinsiu paprastai jei tingesi Taigi vaziuojant i centra nuo Kelmes puses (akropolio) Didziausi kaimsciai butent yra ties tilzes-pramones gatve nes: pesciuju sviesaforas uzsidega raudonai kai sankryzos sviesaforas zalias, o cia jugi tarpas koks 20 metru tai kaip gali masinos judet? pajuda ir stoja pajuda ir stoja, nzn mano manymu jei pesciuju sviesaforas jungtus tik tada kada sankryzos degtu raudonas nebutu tokiu problemu. Dabar bus vel tas pats su tilzes-jablonskio sankryza nes netoli yra vel valdoma pesciuju sankryza, negi sunku suderinti toki paprasta veiksma? jugi labai gerai butu ir nestabdytu eismo ;(

                              Comment


                                #75
                                Parašė zaraza-Šiauliai Rodyti pranešimą
                                Ijunge sviesofora Jono Jablonskio ir Tilzes gatviu sankryzoj...
                                Pirmadieni dar buvo mirksintis geltonas...

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  Pirmadieni dar buvo mirksintis geltonas...
                                  Vakar ijunge ir iskart policininkai pradejo saudyt, zmones kurie is ipratimo vare tiesiai neziuredami i sviesafora, as ir buciau vares tiesiai net keiktis pradejau kai priesais sustojo masina kai nieko masinu nebuvo paskui tik atkreipiau demesi kad kitos spalvos dega

                                  Comment


                                    #77
                                    tokiu principu veikia šviesoforai ties saules miestu. abi sankryžos susijusios.

                                    Comment


                                      #78
                                      tai va ir sakau kad galetu suderinti ties Tilzes - Jablonskio ir Tilzes - Pramones sankryzu sviesaforus su salia ju esanciom perejom, nes dbr pagrindines problemos del ju

                                      Comment


                                        #79
                                        Šiauliai plius rašo:

                                        Sankryžoje - naujas šviesoforas
                                        Nuo ketvirtadienio pradėjo veikti šviesoforas rekonstruotoje Tilžės-Auštabalio–Jablonskio gatvių sankryžoje. Kad vairuotojai būtų atidesni, visą dieną budėjo policijos pareigūnai. Policininkai sako, kad sankryžoje norint sukti į kairę, būtina privažiuoti prie pat "Stop" linijos. To nepadarius nesuveiks daviklis ir neužsidegs šviesoforas - posūkis į kairę. Vairuotojas, neprivažiavęs stop linijos, gali ilgai stovėti ir laukti. Tilžės-Auštabalio–Jablonskio gatvių sankryžos rekonstrukcija kainavo daugiau kaip penkis milijonus litų.
                                        Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.07, 15:31.

                                        Comment


                                          #80
                                          Šiauliai plius rašo:
                                          Atnaujins miesto gatves
                                          Dėl projektuotojų kaltės įstrigusi Šiaulių gatvių rekonstrukcija bus atliekama kitąmet. Perskirsčius lėšas, už pastarųjų gatvių rekonstrukcijai skirtus pinigus renovuota J. Jablonskio gatvė.

                                          Kitais metais Kelių direkcijos lėšomis turėtų būti renovuojamos trys Šiaulių gatvės, kurių rekonstrukcija šiemet įstrigo, mat projektuotojai laiku neparuošė projektų. Šio mėnesio viduryje patvirtinus techninius projektus tapo aišku, kad kitais metais iš Kelių direkcijos trims Šiaulių gatvėms rekonstruoti reikės daugiau nei 12 milijonų. Mickevičiaus gatvės atkarpai nuo P. Cvirkos g. iki Vilniaus g. reikės dviejų milijonų litų. Atnaujinti šiek tiek daugiau nei pusės kilometro kelio dangą, sutvarkyti šaligatvius, renovuoti požeminius nuotėkų tinklus ir sutvarkyti atramas apšvietimui Dvaro gatvės atkarpoje nuo Vytauto g. iki Aušros alėjos prireiks pusketvirto milijono litų. Daugiausiai lėšų reikia Pramonės gatvės 0,83 km ruožui atnaujinti nuo Metalistų gatvės iki Pabalių. Kadangi ši gatvė yra gana plati ir joje yra geležinkelio pervaža, rekonstrukcija kainuotų beveik septynis milijonus litų.

                                          Šiaulių regiono plėtros tarybos posėdyje paaiškinta, kad lėšos regiono kelių plėtrai ir atnaujinimui skirstomos pagal keturis kriterijus: penktadalį sudaro kelių ilgis, tiek pat - transporto skaičius, dar penktadalį - žemės ūkio naudmenų skaičius, du penktadalius - gyventojų skaičius. Pagal šį skirstymą Šiauliams turėtų atitekti 11 milijonų. Jei būtų atsižvelgiama vien tik į gyventojų skaičių, suma siektų 18 milijonų litų.

                                          Miesto vadovai tikisi kitąmet atnaujinti ir daugiau nei prieš trejus metus pradėtą, bet įstrigusį aplinkkelio tiesimą Išradėjų gatve.
                                          Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.15, 16:24. Priežastis: Kopija iš "Šiaulių projektai"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X