Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pajūrio dviračių takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai čia takas šalia kelio bus naujas ir dubliuos rekonstruojamą esamą taką?
    Kalba apie esamą seną taką.

    Jis priskirtas LAKD.

    Laiko kaip nutiestu šalia 167 kelio. Gan įdomiai.

    Tiesiog nerealu būtų tiesti visiškai naują šalia 167, kai turime esamą rekonstrukcijos prašantį dviračių taką arčiau jūros.
    Dar vienas dalykas, kad Kuršių nerijoje stipriai ribojama invazija į gamtą.

    Galima parsisiųsti brėžinius iš Romo nuorodos. Tą ir padariau.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.27, 19:49.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Kalba apie esamą seną taką.

      Jis priskirtas LAKD.

      Laiko kaip nutiestu šalia 167 kelio. Gan įdomiai.

      Tiesiog nerealu būtų tiesti visiškai naują šalia 167, kai turime esamą rekonstrukcijos prašantį dviračių taką arčiau jūros.
      Dar vienas dalykas, kad Kuršių nerijoje stipriai ribojama invazija į gamtą.

      Galima parsisiųsti brėžinius iš Romo nuorodos. Tą ir padariau.
      O tai naujas takas nebus ant seno esamo? Kažkur kitur eis?
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        O tai naujas takas nebus ant seno esamo? Kažkur kitur eis?
        Eis ant seno esamo. Bus vykdoma seno tako rekonstrukcija. Prašau nustebinti brėžiniais ar dar kažkuo, kad bus kitaip.

        Už tą patį tikiuosi ir automobilių kelią rekonstruos. Realiai ir 167 kelias, ir takas prastos būklės. Kažkuria prasme apsileidimas dėl susisiekimo su Neringa.

        Comment


          3,5 metro automobilius atlaikanti takas žinoma gerai, bet būtų užtekę padaryti tokį koks yra Lenkijos pajūryje, Hel pusiasalyje. Nežinau iš ko jis padarytas, bet dabar apytikriai 100 kartų geriau negu trupantis ir lopomas asfaltas. Tiesa, eksploatuojamas jis panašu dar tik du metus po remonto. (Čia rašo kad 2020 turėjo būti suremontuotas https://www.znajkraj.pl/rowerem-po-p...owa-Hel-Jurata )

          Duobių nėra, tik įkalnėse/nuokalnėse matomos nežymios vandens tekėjimo įstrižai tako pasekmės. Nuotraukos darytos po stipraus lietaus.

          Click image for larger version

Name:	dviračių_takas_Hel_IMG20220928145158.jpg
Views:	2214
Size:	260,0 kB
ID:	1997619
          Click image for larger version

Name:	dviračių_takas_Hel_IMG20220928151929.jpg
Views:	1033
Size:	280,9 kB
ID:	1997620
          Click image for larger version

Name:	dviračių_takas_Hel_IMG20220928151814.jpg
Views:	1036
Size:	243,3 kB
ID:	1997621
          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
            3,5 metro automobilius atlaikanti takas žinoma gerai, bet būtų užtekę padaryti tokį koks yra Lenkijos pajūryje, Hel pusiasalyje. Nežinau iš ko jis padarytas, bet dabar apytikriai 100 kartų geriau negu trupantis ir lopomas asfaltas.
            Tai akmens skaldos dulkės (aka atsijos). Pas mus Vilniuj iš tokio darė kalnelį nuo Oslo g. link Gudelių g., kur gradientas viršija STR reikalavimus dvirtakiams, apie 10%. Tai pirmą pusmetį buvo gerai, bet per metelius vanduo išplovė griovius ir sąnašų krūvas. Atsijos geriau, negu nieko, bet gerai lopomas asfaltas apie 100 kartų geriau.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Atsijos geriau, negu nieko, bet gerai lopomas asfaltas apie 100 kartų geriau.
              Gerai užlopytas asfaltas gerai. Bet praktikoje ne kažką. Rugpjūtį ties Pervalka:

              Click image for larger version

Name:	Neringa_dviračių_takas_IMG20220827170420.jpg
Views:	1026
Size:	226,4 kB
ID:	1997647
              Click image for larger version

Name:	Neringa_dviračių_takas_IMG20220827170407.jpg
Views:	1015
Size:	258,2 kB
ID:	1997648
              Click image for larger version

Name:	Neringa_dviračių_takas_IMG20220827170241.jpg
Views:	1017
Size:	319,7 kB
ID:	1997649
              Click image for larger version

Name:	Neringa_dviračių_takas_IMG20220827170211.jpg
Views:	1018
Size:	320,4 kB
ID:	1997650

              -

              Comment


                Sorry, nematau užlopyto asfalto :-) Jis tokios būklės pasiekė dėl bevaldystės, nes priklausė miškininkams, taigi savivaldybė ar nac. parkas neturėjo teisės jo taisyti, de facto buvo nelegalus. Dabar šis ruožas greičiausiai jau projektavimo stadijoj, gal net ateinančiais metais prasidės rekonstrukcijos darbai.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Sorry, nematau užlopyto asfalto :-)
                  Tie 5 cm iškilę plotai ir yra kažkada uždėti lopai. Pirmoj foto tai tikrai.

                  -

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                    Tie 5 cm iškilę plotai ir yra kažkada uždėti lopai. Pirmoj foto tai tikrai.
                    Manau, ten išlikusios originaliõs dangos salos. Tas takas kelis dešimtmečius nebuvo lopomas.
                    Paskutinis taisė alga; 2022.10.09, 21:05. Priežastis: kirtis

                    Comment


                      Nežinau kada buvo lopomas, bet buvo. Šiemet gabaliukas prie Pervalkos užlietas nauju bet banguotu asfaltu nuo teniso kortų.
                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                        Šiemet gabaliukas prie Pervalkos užlietas nauju bet banguotu asfaltu nuo teniso kortų.
                        Čia teisybė ar anekdotas?

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Čia teisybė ar anekdotas?
                          2023 metais kai būsiu, nufotkinsiu.
                          -

                          Comment


                            Klaipėdos apskrities dviračių takų ilgis metų pabaigoje (2015-2021 m. Pagal stat.gov.lt):

                            Click image for larger version

Name:	data-chart(1).png
Views:	825
Size:	28,4 kB
ID:	2000003

                            2018 m. išnykę Kretingos rajono dviračių takai prisikėlė 2019-aisiais.

                            Proveržis Klaipėdos rajone – po ilgos, 5 metus trukusios (2016-2020 m.) dvirtakių sausros, 2021-aisias nutiesta 51,1 km džiaugsmo.

                            Comment



                              Baigėsi konkursas ruožo nuo Naujosios perkėlos iki Juodkrantės rekonstrukcijai.
                              Atrodo, nesėkmingai:
                              Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 167 Smiltynė-Nida rekonstravimas, įrengiant taką ruožuose nuo 3,75 iki 4,55 km ir nuo 4,55 iki 16,52 km
                              Sutartis/pirkimo dalis skiriama: ne
                              V.1)Informacija apie neskirtas sutartis
                              Sutartis neskirta
                              Kitos priežastys (pirkimo procedūra nutraukta)

                              https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-689400

                              Comment


                                LRT.lt 2022.11.27
                                LAKD vardijo svarbiausius 2023-ųjų darbus
                                Kitąmet numatyti tolimesni darbai ir Smiltynėje, kurie pagerins susisiekimą poilsiautojams. Kaip tik šių metų pabaigoje planuojama pasirašyti sutartis dėl pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida ruožų nuo 2,104 iki 2,956 km ir nuo 2,956 iki 15,567 km rekonstravimo (nuo Smiltynės iki Juodkrantės). „Darbus planuojama baigti iki 2023 m.
                                Taip pat baigiamas kitų pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida ruožų projektavimas.
                                Pasibaigus projektavimo darbams, planuojama skelbti viešąjį pirkimą šiems tako ruožams rekonstruoti“, – aiškino LAKD atstovas S. Jansonas.

                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...023-uju-darbus
                                Dvirtakis tai LADK yra kažkoks gigantiškas mega projektas, jei per metus tesugebama nutiesti vos 13,4 km dvirtakio nuo Smiltynės iki Juodkrantės.

                                Pati blogiausia atkarpa tarp Juodkrantės iki Pervalkos bus "projektuojama".
                                Žemės lyg ir nereikės nusavinti.
                                Ką ten taip ilgai projektuoti - metalinius atitvarus ar greičio matuoklius?..
                                Paskutinis taisė Romas; 2022.12.24, 09:19. Priežastis: Pervalkos, ne Preilos

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Pati blogiausia atkarpa tarp Juodkrantės iki Preilos bus "projektuojama".
                                  Pervalkos.

                                  Comment


                                    Taip, blogiausias takas yra nuo Juodkrantės iki Pervalkos. Negi ginčysies, iki kur 2023 metais nebus nutiestas takas.

                                    Bet niekas nepataisė, kai parašiau, kad per 2023 metus to tako dar nebus nutiesta, o jį tik "baigs projektuoti".

                                    Comment


                                      Kad nuo Pervalkos iki Preilos yra naujas takas, jo projektuoti nereikia.

                                      Comment


                                        LAKD skelbia kad įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos su rangovu sudarytos dvi sutartys dėl Neringoje esančio pėsčiųjų ir dviračių tako dviejų ruožų nuo Smiltynės iki Juodkrantės (ruožai nuo 2,104 iki 2,956 km ir nuo 2,956 iki 15,567 km) tvarkymo. Darbus planuojama baigti 2023 m. liepos mėn. Bendra sutarčių vertė – 5,8 mln. Eur su PVM.

                                        https://lakd.lt/naujienos/pradedamas...m-ilgio-ruozas
                                        -

                                        Comment


                                          Turiu klausimą apie kitą dviračių taką. Gal kas buvote Smiltynėje ir važiavote į Juodkrantę? Įdomu ar pradėjo darbus.
                                          Paskutinis taisė digital; 2023.02.21, 16:09. Priežastis: išskaidytas į 2 pranešimus
                                          Architektas - ne žmogus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X