Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[130] Kaunas - Prienai - Alytus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Broliams Ballams per siauras kelias važinėti iš Birštono į Kauną. http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/01/1...ekonstrukcija/

    Comment


      #42
      15min.lt 2018.03.23
      Kelio Kaunas–Alytus rekonstrukcija gali prasidėti 2021 metais

      Parengiamieji darbai jau pradėti. Ilgiausiai užtruks žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, kurios yra reikalingos, kad galėtume kelią praplatinti. Realu, kad ruožo Kaunas-Prienai tvarkymo darbai prasidės 2021 metais“, – pranešime spaudai cituojamas S.Skvernelis.
      Jis penktadienį susitiko su Alytaus, Prienų ir Birštono merais. Šioms savivaldybėms kelias Kaunas–Prienai–Alytus yra svarbi transporto arterija. Šių metų pradžioje šių bei Kauno rajonų merai kreipėsi į premjerą, prašydami kelio rekonstrukciją paskelbti valstybei svarbiu projektu. Taip siekiama greičiau gauti jam finansavimą.

      Beveik visoje Kaunas–Prienai kelio atkarpoje greitis ribojamas iki 70 km per valandą, tačiau dėl spūsčių transportas juda gerokai lėčiau.
      2015–2016 metais dalis 66 km ilgio kelio ruožų buvo atnaujinti, bet pernai darbai sustojo.

      https://www.15min.lt/verslas/naujien...lis-662-945524

      Comment


        #43
        Kelio Kaunas – Alytus remontas gali prasidėti 2021 metais

        Valstybinės reikšmės krašto kelio Kaunas-Prienai-Alytus rekonstrukcija gali prasidėti 2021 metais, sako premjeras Saulius Skvernelis.

        „Suprantame šių darbų svarbą regionui ir jo gyventojams. Parengiamieji darbai jau pradėti. Ilgiausiai užtruks žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, kurios yra reikalingos, kad galėtume kelią praplatinti. Realu, kad ruožo Kaunas-Prienai tvarkymo darbai prasidės 2021 metais“, – pranešime spaudai cituojamas S. Skvernelis...
        Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Trasa...-metais/262411
        © Lietuvos žinios

        Platins iki 2+1?
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          #44
          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Platins iki 2+1?
          Pagal dabartines mano žinias, Taip

          Tegul tik pradeda 2021 m.

          Comment


            #45
            Judriausiam krašto keliui rengiama rekonstrukcija
            ...Planuojama, kad specialųjį planą savivaldybės patvirtins iki šių metų liepos 1 dienos.

            Kelio tiesimo darbus planuojama pradėti „gal“ 2021 metais ne vien dėl biurokratijos. Yra nustatyta, kad kelio rekonstrukcijos projektui prireiks valstybės reikmėms iš 283 savininkų paimti apie 50 hektarų žemės ir suformuoti sklypus, taip pat teks nugriauti tris sodybas. Tik tada bus kuriamas ir tvirtinamas techninio darbo projektas.

            Prienų rajono mero nuomone, geriausiu atveju, prasidėjus projektavimo procedūroms, projektas bus parengtas iki 2021 metų, o kelias galėtų būti rekonstruotas apie 2024 metus. Apie panašius terminus kalba ir LAKD, nes paprastai žemės paėmimo klausimus lydi teismų procesai, tada darbai sustoja.

            Dviejų juostų krašto kelią iš pradžių buvo planuota praplėsti iki keturių juostų, tačiau dabar numatyta pasirinkti Lietuvoje dar mažai įprastą vadinamąjį skandinavišką II a tipo kelią – su trim juostomis. Dvi juostos bus tiesiamos viena kryptimi, o viena – priešinga. Skirtingų krypčių eismas bus atskirtas apsauginiu atitvaru, o eismo krypčių skaičius keisis kas 1,5–2,7 kilometro.

            Pasak E. Tamariūno, dalyje ruožo, už Ilgakiemio, per Išlaužą, ties Jiesios upe, turėtų būti tiesiama nauja 1,7 km ilgio trasa, todėl rekonstruotino kelio ruožas pailgės iki 17,62 kilometro.

            Pagal specialųjį planą, bus rekonstruotos svarbesnės sankryžos su valstybinės ir vietinės reikšmės keliais, įrengiant 5 naujas apšviestas žiedines sankryžas. Bus įrengta 30 km ilgio jungiamųjų kelių, skirtų vietiniam eismui, nutiesta apie 13 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takų. Taip pat numatoma pastatyti naują tiltą per Jiesią, rekonstruoti viaduką per geležinkelį, įrengti penkis naujus tunelinius pravažiavimus, du pėsčiųjų ir dviračių viadukus, vieną požeminę perėją; įrengti 6 km ilgio akustinių sienelių, 18 km ilgio kompensacinį apželdinimą, apie vieną kilometrą želdinių juostų, 8 kilometrus tvorų nuo žvėrių...
            Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...rukcija/263394
            © Lietuvos žinios
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              #46
              Toks kaip ir greitkelio tipo kelias turėtų gautis Vietiniai ir tranzitiniai srautai atskiriami. Ir susikirstų, ko gero, tik ties žiedinėmis sankryžomis.

              Beje, skaičiau reglamentus, kad greitkelyje leidžiamos šviesoforinės arba žiedinės sankryžos Šis kelias bus kaip ir standartinis greitkelis tik viena juosta mažiau.

              Comment


                #47
                Žiedinės sankryžos kelyje su ~11.000 automobilių per parą intensyvumu "Puiku"

                Comment


                  #48
                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  Žiedinės sankryžos kelyje su ~11.000 automobilių per parą intensyvumu "Puiku"
                  Gal turėjo omeny, turbožiedinės sankryžos Jos gali pakelti iki 30 000 VMPEI (AADT) Jos nėra labai didesnės už paprastąsias sankryžas, o pralaidumas geresnis

                  Comment


                    #49
                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                    Žiedinės sankryžos kelyje su ~11.000 automobilių per parą intensyvumu "Puiku"
                    Kai pradės kasti 2021 ten jau ir 15000 gali būti... O kai baigs tą 2+1 vėl bus projekto rengimas, žemių išpirkimas etc...
                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                    Comment


                      #50
                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                      Kai pradės kasti 2021 ten jau ir 15000 gali būti... O kai baigs tą 2+1 vėl bus projekto rengimas, žemių išpirkimas etc...
                      Gal jau yra pamatavę projektinius eismo intensyvumo rodiklius 2030 m.

                      Comment


                        #51
                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Gal jau yra pamatavę projektinius eismo intensyvumo rodiklius 2030 m.
                        Kai 2000 matavo Via Baltikos Kalvarija - Kaunas, tai irgi sakė iki 2030 užteks dabartinio 1+1, čia tiesiog kvepia analogu.

                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          #52
                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                          Kai 2000 matavo Via Baltikos Kalvarija - Kaunas, tai irgi sakė iki 2030 užteks dabartinio 1+1, čia tiesiog kvepia analogu.
                          Su Via Baltica tai matyt dar galėjo būti abejonių dėl laisvo judėjimo į Lenkiją. Dabar atsidarius sienoms, sausumos greitkelis į Vakarų Europą tapo reikalingesnis nei keltai į Vokietiją iš Klaipėdos.

                          Kaunas - Prienai, tai neaišku kiek dar vyks gyvenviečių plėtra. Galbūt žmonės ateityje bus linkę keltis arčiau Kauno centro. Tubūt todėl nieks drąsiai nešneka, kad būtinai reik šešių juostų autostradų aplink didmiesčius.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2018.04.11, 19:29.

                          Comment


                            #53
                            Krašto kelias nr. 130. 7-asis kilometras.

                            2018-04-28
                            Įrengiama nauja šviesoforinė sankryža tarp Kauno ir Garliavos. Atnaujinama pėsčiųjų/dviratininkų tako trumpa atkarpa.
                            Click image for larger version  Name:	ties nauja šviesoforine sankryža atsiras ir šaligatvis.jpg Views:	1 Size:	141,8 kB ID:	1638252

                            Sankryža statoma dėl dešinėje (žiūrint į Garliavą) pusėje statomo objekto (Vytauto g. 183, Narsiečiai):
                            Click image for larger version  Name:	naujas statomas objektas.jpg Views:	1 Size:	101,6 kB ID:	1638253

                            Atgimimo gatvės gyvenamųjų namų kvartalas turės šviesoforais reguliuojamą sankryžą su pagrindine Vytauto gatve.
                            Click image for larger version  Name:	gatvė į gyvenamųjų namų kvartalą.jpg Views:	1 Size:	92,9 kB ID:	1638254

                            Taip atrodys šviesoforų gembės.
                            Click image for larger version  Name:	viesoforinės sankryžos įrengimo darbai už kauno (2).jpg Views:	1 Size:	64,6 kB ID:	1638255

                            Įrengiamos priešingas važiavimo dalis atskiriančios salelės ir kairiojo posūkio juostos:
                            Click image for larger version  Name:	viesoforinės sankryžos įrengimo darbai už kauno (1).jpg Views:	1 Size:	153,6 kB ID:	1638256

                            BONUS nuotrauka. Naugardiškės gyvenvietės ribose už Kauno statoma lygiagreti gatvelė (A. Sabaliausko gatvė):
                            Click image for larger version  Name:	lygiagrečios gatvės įrengimo darbai.jpg Views:	1 Size:	175,7 kB ID:	1638257

                            Ačiū už dėmesį.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2018.04.30, 20:43.

                            Comment


                              #54
                              O gal kas žinot kas ten per objektas? Panašu į dar vieną parduotuvę?
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                #55
                                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                O gal kas žinot kas ten per objektas? Panašu į dar vieną parduotuvę?
                                Parduotuvė. Mokveža.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Krašto kelias nr. 130. 7-asis kilometras.

                                  2018-04-28
                                  Įrengiama nauja šviesoforinė sankryža tarp Kauno ir Garliavos.

                                  Ačiū už dėmesį.
                                  Šiandien pravažiavau pro tą vietą, šviesoforas jau veikiantis, kadangi pro čia dažnai nevažinėju, tai negaliu pasakyt kada pradėjo veikt.

                                  Comment


                                    #57
                                    Kelias 130 Garliava - Prienai

                                    Niekur neesu matęs atkarpos tarp Garliavos ir Prienų rekonstrukcijos brėžinių. Brėžiniai pateikti atnaujintame planuojamų darbų žemėlapyje: https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

                                    Detaliai pateikta, kaip atrodys kelias, jungiamieji keliai, sustojimai ir sankryžos. Kelią planuojama rekonstruoti į 2+1

                                    Kas bus padaryta:
                                    • Jungiamieji keliai vietiniam transportui. Tuneliniai pravažiavimai po keliu. 2+1 kelyje, panašiai kaip automagistralėje, panašu, bus uždraustas lėtaeigio transporto eismas, pėstieji naudosis jungiamaisiais keliais ir pėsčiųjų takais.
                                    • Paprastos žiedinės sankryžos ties Ilgakiemiu, Išlaužu, keliu į Pakuonį, keliu į Strielčius. Mano spėjimas, kodėl buvo parinktos paprastos žiedinės sankryžos yra tai, kad eismas šoniniuose keliuose neintensyvus.
                                    • Turbožiedinė sankryža su keliu į Rokus. Šioje sankryžoje eismas intensyvesnis. Kelias į Rokus tarnauja kaip vienas kelių į Kauną (Panemunė, HES'as, Petrašiūnai).
                                    • Tuneliniai pravažiavimai ties Ilgakiemiu (už 2 km nuo planuojamos žiedinės sankr.), ties Išlaužu (mažiau nei 1 km nuo planuojamos žiedinės sankr.), ties Pakumpriu (netoli nuovaža į Pakumprį nuo pagr. kelio), ties keliu į Ašminta, su nuovaža nuo pagr. kelio į Ašmintą nuo kairės kelio pusės).
                                    • Pėsčiųjų viadukai ties Rašniava, Mačiūnais. Ties žiedinėmis sankryžomis bus vieno lygio praėjimai pėstiesiems, nes nėra viadukų, o tik stotelės.
                                    • Skirtingų lygių sankryžos su krašto keliu 139 į Pagirius, keliu į Linksmakalnį. (dėl Linksmakalnio skirtingų lygių sankryžos nustebino...)
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.06.08, 17:27.

                                    Comment


                                      #58
                                      nemanau, kad bus su šalutiniais keliais, tai senas 2011m. projektas, tikriausiai padarys tik 2+1 kelią su 5 naujais žiedais.

                                      Comment


                                        #59
                                        Kaunas-Prienai atkarpos rekonstravimas numatomas tik daugiau kaip po 10 metų.

                                        http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          33. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 11,79 iki 20,06 km (8,27 km),
                                          34. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 21,04 iki 23,19 km (2,15 km),
                                          35. 130: Kaunas-Prienai-Alytus, nuo 23,55 iki 30 km (6,45 km),

                                          Kelią KK 130 Kaunas - Prienai LAKD numato taisyti tik po 15 metų, o greičiui matuoti numato tris ruožus, kur dėl prastos kelio būklės net fiziškai neįmanoma išvystyti leistino 70 km / h greičio.
                                          Romai, sutinku, kad kai kur matavimas perteklinis, tačiau tai visai nereiškia, kad galite skelbti dezinformaciją. 130 kelias nuo Kauno iki Rokų sankryžos su 1911 keliu už Išlaužo (24-tas km) yra su nauja, puikios kokybės asfalto danga, ten tikrai galima spustelėti. Kituose ruožuose irgi galima važiuoti iki 90 km/h nejaučiant didesnio diskomforto. Apie kokį fiziškai neįmanomą 70 km/h kalbate?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X