Užtektų palikti motyvus...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KAU] A.Juozapavičiaus pr. rekonstrukcija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matai, akmeninė danga taip pat reikalauja priežiūros ir esant intensyviam eismui tos priežiūros gali reikėti net daugiau, nei asfalto dangai, be to, priežiūra, ko gero, daugiau kainuoja.
 
 Kitas dalykas susijęs su eismo saugumu. Jeigu mokėtės KET, tai ten buvo rašyta, kad pati slidžiausia danga yra šlapių tašytų akmenų, taip pat tokią dangą sunku tolygiai nuvalyti nuo sniego ir ledo. Taigi tokioje gatvėje kaip Juozapavičiaus akmenys greitai taptu kruvinaja danga..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu nežinau, man tikrai nepatiktų važiuojant sausakimšu autobusu ar troleibusu kratytis tarsi dardant kaimo žvyrkeliu sunkvežimio priekabojeParašė daktaras Rodyti pranešimą/\ visa ukmergės centre esanti gatvės atkarpa priešais savivaldybę yra išgrįsta akmenimis, ten eismas irgi labai intensyvus, tačiau visi tik džiaugiasi, nes atrodo puikiai ir puošia miestą Nuosavų automobilių savininkai irgi turės brangiai investuoti į amortizaciją, kad nekratytų. Jau nekalbu apie važiavimą tokiu keliu dviračiu. Nuosavų automobilių savininkai irgi turės brangiai investuoti į amortizaciją, kad nekratytų. Jau nekalbu apie važiavimą tokiu keliu dviračiu.
 
 Sostinės Gedimino prospektą čia gal nereikėtų minėti kaip pavyzdį- jame plytelės sustatytos šiuolaikiškai, be didelių tarpų, todėl ir nekrato taip. O ir viešasis transportas ten nekursuoja (išskyrus Senamiesčio autobusiukus).
 
 Tuo tarpu jeigu dėsime tokį senovišką grindinį, koks yra Raikkonen nuotraukoje, tai visos mano jau minėtos problemos tikrai išryškės Miestui tai patrauklumo tikrai nepridės. Ne tais būdais norime savo miestus gražinti Miestui tai patrauklumo tikrai nepridės. Ne tais būdais norime savo miestus gražinti 
 
 Su Ukmerge čia nelabai lyginti galima, Ukmergė- nedidelis miestas. Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.29, 18:53. Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.29, 18:53.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kenčia žmonės važiuodami grindiniu nuo Liepkalnio gatvės galo iki stoties ir vargo nematoParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNu nežinau, man tikrai nepatiktų važiuojant sausakimšu autobusu ar troleibusu kratytis tarsi dardant kaimo žvyrkeliu sunkvežimio priekaboje Nuosavų automobilių savininkai irgi turės brangiai investuoti į amortizaciją, kad nekratytų. Jau nekalbu apie važiavimą tokiu keliu dviračiu. Nuosavų automobilių savininkai irgi turės brangiai investuoti į amortizaciją, kad nekratytų. Jau nekalbu apie važiavimą tokiu keliu dviračiu.
 
 Sostinės Gedimino prospektą čia gal nereikėtų minėti kaip pavyzdį- jame plytelės sustatytos šiuolaikiškai, be didelių tarpų, todėl ir nekrato taip. O ir viešasis transportas ten nekursuoja (išskyrus Senamiesčio autobusiukus).
 
 Tuo tarpu jeigu dėsime tokį senovišką grindinį, koks yra Raikkonen nuotraukoje, tai visos mano jau minėtos problemos tikrai išryškės Miestui tai patrauklumo tikrai nepridės. Ne tais būdais norime savo miestus gražinti Miestui tai patrauklumo tikrai nepridės. Ne tais būdais norime savo miestus gražinti 
 
 Su Ukmerge čia nelabai lyginti galima, Ukmergė- nedidelis miestas.   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek žinau, tai akmenimis grista dalis eina nuo sankryzos su didziaja gatve ir eina iki arkikatedros [o nuo arkikatedros iki Mindaugo tilto eina Gedo prospekto dangaParašė miniMauglis Rodyti pranešimąDar atkarpa nuo vilnelės iki Mindaugo tilto yra akmeninė, bet ir ten visi priprato, gal tik žiema kiek slidžiau būna.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kuo tai susiję su šia tema?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąsostinėje yra trys gatvės, kurie yra grįsti akmenimis. visi jie stoties rajone
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turėjai omeny fragmentus? Galvoju, kad tai parodytų aukštą rekonstravimo kultūrą. Tokie "inkliuzai" tikrai respektuotų gatvę istoriškai. Bet bijau, kad baigsis kaip visada: "tai nebuvo konkurso sąlygose, tai brangina sąmatą ir pan.", todėl bus viskas išardyta ir užlieta asfaltbetoniu...Parašė Knope Rodyti pranešimąUžtektų palikti motyvus...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, fragmentus. Kas turėtų kreiptis į rekonstruojančia bendrovę (jei ji pati nenusiteikusi)? Įsivaizduoju, kad jei būtų surinkta parašų, tai galėtų suveikti. Prie progos paieškosiu rekonstruojančios bendrovės adreso, parašysiuParašė Vakaris Rodyti pranešimąTurėjai omeny fragmentus? Galvoju, kad tai parodytų aukštą rekonstravimo kultūrą. Tokie "inkliuzai" tikrai respektuotų gatvę istoriškai. Bet bijau, kad baigsis kaip visada: "tai nebuvo konkurso sąlygose, tai brangina sąmatą ir pan.", todėl bus viskas išardyta ir užlieta asfaltbetoniu... Visų pirma brūkštelėjau savivaldybei. Įdomu, kokia atsakymo sulauksim...
							
						Paskutinis taisė Knope; 2011.09.30, 13:31. Visų pirma brūkštelėjau savivaldybei. Įdomu, kokia atsakymo sulauksim...
							
						Paskutinis taisė Knope; 2011.09.30, 13:31.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai Pilies gatvė praktiškai tik pėstiesiems ir skirtaParašė ssnaiperis
 Kiek žinau, tai akmenimis grista dalis eina nuo sankryzos su didziaja gatve ir eina iki arkikatedros [o nuo arkikatedros iki Mindaugo tilto eina Gedo prospekto danga  
 
 Nėra net ką lyginti su Kauno A.Juozapavičiaus prospektu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tranzitinėje gatvėje palikti grindinį būtų paprasčiausiai nepraktiška, nes važiuoti akmenimis sunkiau nei asfaltu.Parašė oranger Rodyti pranešimąKriminaliniai nusikaltimai sakyčiau 
 Apgailėtina ir apmaudu, taip ardyti ir darkyti savo pačių istoriją...
 
 Juos būtų galima puikiai panaudoti išgrįsti vis dar esančias asfaltuotas gatves senamiestyje. Laisvės Alėjai, gaila, matyt neužtektų...Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man patiko mintis palikti akmenis prieš perėjas. Ne visai prie pat, bet artėjant...Parašė index Rodyti pranešimąTranzitinėje gatvėje palikti grindinį būtų paprasčiausiai nepraktiška, nes važiuoti akmenimis sunkiau nei asfaltu.
 
 Juos būtų galima puikiai panaudoti išgrįsti vis dar esančias asfaltuotas gatves senamiestyje. Laisvės Alėjai, gaila, matyt neužtektų...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmiausiai, padangas nusipirk geras, o ne restaurotas Karoliniškių garažuose.Parašė Piktuolis Rodyti pranešimąTenka pasivažinėt tom akmeninėm gatvėm Vilniuje prie katedros ir Mindaugo tilto kai šlapia, tai... tai gal geriau nereikia tokio grožio ten, kur eismas greitesnis.
 Bet yra vietų senamiestyje, pvz takai aplink pilį, kur tašyti akmenys tiktų labiau nei asfaltas.
 Nes aš irgi dažnai ten važinėju ir neturiu jokių problemų. Gal problema tiesiog tavyje?
 Šiaip, atsimink ateičiai - miesto centras skirtas jo ir visos šalies kultūros ir istorijos reprezentacijai, o ne tavo kledaro trafikui Paskutinis taisė oranger; 2011.09.30, 14:14. Paskutinis taisė oranger; 2011.09.30, 14:14.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Netiesa, žymiai daugiau.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąsostinėje yra trys gatvės, kurie yra grįsti akmenimis. visi jie stoties rajone
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matai, Kauno atveju Juozapavičiau prospektas yra nelabai miesto centras ir labiau ne reprezentacinė, o būtent tranzitinė vieta. Vilniaus atveju čia panašiau būtų į atrasto grindinio atstatinėjimą kur nors Konstitucijos prospekte ar Kalvarijų gatvėje.Parašė oranger Rodyti pranešimąPirmiausiai, padangas nusipirk geras, o ne restaurotas Karoliniškių garažuose.
 Nes aš irgi dažnai ten važinėju ir neturiu jokių problemų. Gal problema tiesiog tavyje?
 Šiaip, atsimink ateičiai - miesto centras skirtas jo ir visos šalies kultūros ir istorijos reprezentacijai, o ne tavo kledaro trafikui  Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tavo argumentai rimti, viską juk galima ramiai ir kultūringai svarsytiParašė index Rodyti pranešimąMatai, Kauno atveju Juozapavičiau prospektas yra nelabai miesto centras ir labiau ne reprezentacinė, o būtent tranzitinė vieta. Vilniaus atveju čia panašiau būtų į atrasto grindinio atstatinėjimą kur nors Konstitucijos prospekte ar Kalvarijų gatvėje.  
 Aš nesiūlau visur dabar pulti atstatinėti grindinių ir perkelti akmenis iš Rykantų į Vilnius-Kaunas autostradą!
 Bet jau atleiskite, argumentai dėl "kledaro greičio ir užpakalio kratimo" man nepriimtini visiškai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip.Parašė oranger Rodyti pranešimąTavo argumentai rimti, viską juk galima ramiai ir kultūringai svarsyti 
 Aš nesiūlau visur dabar pulti atstatinėti grindinių ir perkelti akmenis iš Rykantų į Vilnius-Kaunas autostradą!
 Bet jau atleiskite, argumentai dėl "kledaro greičio ir užpakalio kratimo" man nepriimtini visiškai. Ir būtent dėl to istoriniuose miestų centruose akmenimi grįstos gatvės yra daug geriau nei asfaltas (Vien dėl grožio). O ir automobilių eismo trukdymas tuomet tampa vos ne privalumu, o ne trūkumu. Ir būtent dėl to istoriniuose miestų centruose akmenimi grįstos gatvės yra daug geriau nei asfaltas (Vien dėl grožio). O ir automobilių eismo trukdymas tuomet tampa vos ne privalumu, o ne trūkumu.
 
 Su Šančiais ta problema, kad jie niekada miesto centru ir netapo, nors ir yra istorinis rajonas. Tuo požiūriu jis labai panašus į Šnipiškes ar Naujininkus Vilniuje. Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai privalumu, nes tokia danga automatiškai disciplinuoja, o ne atpalaiduoja kaip tai atsitinka su geru asfaltu.Parašė index Rodyti pranešimąTaip. Ir būtent dėl to istoriniuose miestų centruose akmenimi grįstos gatvės yra daug geriau nei asfaltas (Vien dėl grožio). O ir automobilių eismo trukdymas tuomet tampa vos ne privalumu, o ne trūkumu. Ir būtent dėl to istoriniuose miestų centruose akmenimi grįstos gatvės yra daug geriau nei asfaltas (Vien dėl grožio). O ir automobilių eismo trukdymas tuomet tampa vos ne privalumu, o ne trūkumu.
 Comment









Comment