Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[171] Bukiškis - Sudervė - Dūkštos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Negi iki Sudervės bus 2+2, kad vyksta žemės paėmimas?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied


    Atnaujino 2018 m. planuojamų darbų žemėlapio vaizdavimą. Pagrindinis įdomumas yra tai, kad galima peržiūrėti planuojamų kelių trasas arba kaip atrodys išplatintas kelias Pvz. A9 tarp Radviliškio ir Šeduvos, A1 Kauno Islandijos pl. platinimas, A6 Karmėlavos ir Jonavos aplinkkeliai.


    Nuoroda: https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/
    Paskutinis taisė Romas; 2018.06.08, 12:08. Priežastis: Pridėta vieta su KK171

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar "Lietuvos ryto priede "Sostinė" buvo paskelbtas Nacionalinės žemės tarnybos skelbimas apie 2015.01.13 d. priimtą sprendimą dėl žemės paėmimo procedūros pradžios su nuoroda į NŽT puslapį.
    NŽT puslapyje paieška yra tokia, kad kam nereikia, ten kuo sunkiau surastų informaciją.
    Tačiau vis dėlto pavyko surasti tą įsakymą ir planus

    Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (valstybinės reikšmės krašto kelio nr. 171 Bukiškis Sudervė–Dūkštos ruožui nuo 0,00 iki 9,00 km rekonstruoti) procedūros pradžios

    http://www.nzt.lt/go.php/lit/Del-zem...radzios/591/20

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pirkimas 150956
    Paskelbtas: 2014-05-05 | Pasiūlymų teikimo terminas: 2014-06-19
    Žemės paėmimo visuomenės poreikiams: valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 171 Bukiškės-Sudervė-Dūkštos ruožo nuo 0,00 iki 9,00 km rekonstruoti projekto parengimas ir įgyvendinimas

    Paslaugų teikimo terminas: ne ilgesnis kaip 24 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo. Pirkimo sutarties vykdymo metu dėl trečiųjų šalių veikimo ar neveikimo, kuris teikėjui trukdo tinkamai ir laiku įvykdyti sutartinius įsipareigojimus 1 kartą gali būti nukeltas paslaugų teikimo termino pabaiga, bet ne ilgiau kaip 8 mėn., termino pabaigos nukėlimą fiksuojant papildomu šalių susitarimu

    http://cvpp.lt/index.php?option=com_...nder_id=187665

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Ištisinė nauja danga jau perlieta visame apie 3,5 km remontuojamame ruože. Pagal darbų planą, ties kiekviena pėsčiųjų perėja turi irengti greitį ribojančius kalnelius ir dar keliose vietose po gulintį policininką. Taip pat sutvarkyti kelkraštį šalia naujos asfalto dangos ir atlikti kelio žymėjimą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ar ten tik atnaujinama danga, ar dar kas nors daroma?

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    4. Ties šia vieta baigėsi naujas asfaltas (kol kas).


    5. Toliau pati prasčiausia atkarpa kuri laaabaiii prašėsi remonto.


    6. Pabaiga/pradžia


    Kol kas tiek. Jei bus galimybė būtinai įkelsiu ir daugiau foto.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Sveiki. Šiandien ryte padariau kelias remontuojamo ruožo nuotraukas. Vienoje pusėje ~2,5 km ilgio jau išlietas naujas asfalto sluoksnis. Beje, vakare su nauja danga buvo ir antra to pačio ruožo pusė.

    1. Ruožo pradžia/pabaiga (priklausomai kuria krypti važiuoji)


    2.


    3. Važiuoti nauja danga tikrai maloniau.


    Nors kai prasidėjo remontas tikrai negalvojau kad bus klojama ištisinė nauja danga.

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Jau maždaug antra savaitė kaip prasidėjo valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 171 Bukiškės-Sudervė-Dūkštos ruožo nuo 0,192 iki 3,752 km paprastasis remontas. Ties centrine Avižienių dalimi jis tikrai buvo būtinas. Nors 2009 m. buvo parengtas rekonstrukcijos projektas iki pat Sudervės, bet dėl lėšų stygiaus jis yra užstrigęs. Gali būti, kad atlikus šiuo metu numatytus darbus, didžioji rekonstrukcija nusikels kokiems 5-8 metams. Gaila, o galėjo būti smagus dviračių ir pėsčiųjų takas bent iki Sudervės jau dabar.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2012.10

    171 kelias Bukiškis - Sudervė iš lėktuvo.




    Matosi, kad per paskutinius metus jis labai pasikeitė - aplink pristatyta daug namų.
    Tranzitiniam eismui jį reikia rekonstruoti - ypač, jei projektas iš Pilaitės į A1 ties Rykantais nebus vykdomas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Siauras ir vingiuotas 171 kelias dėl Goštauto g. estakados statybos tampa svarbiu išvažiavimu iš Vilniaus į Kauną

    Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžoje iki 2013 m. kovo 31 d. bus ribojamas eismas

    Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 19 d. iki 2013 m. kovo 31 d. dėl inžinerinių tinklų ir Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžos rekonstrukcijos darbų bus ribojamas transporto eismas.
    (...)
    Vilniaus miesto savivaldybė raštu kreipėsi į Lietuvos Respublikos susisiekimo ministeriją dėl tranzitinio transporto perskirstymo ir nukreipimo krašto keliais prieš Vilnių. Rekomenduojama vairuotojams iš A1 į A2 arba A14 (nuo Kauno, Ukmergės ar Molėtų) aplenkti Vilnių ir važiuoti 108 ir 172 krašto keliais per Dūkštas ar Maišiagalą.


    Šaltinis: http://www.vilnius.lt/index.php?2921950672
    Komentarai: http://verslas.delfi.lt/automoto/vaz...#ixzz2CPhJFS5k

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ar Bukiškėse pagrindinės gatvės asfaltavimas dar nebaigtas?
    Žiūrint kurią laikyti pagrindine. Jei kalbama apie gatvę palei tvenkinį, tai jos asfaltavimas baigtas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Ar Bukiškėse pagrindinės gatvės asfaltavimas dar nebaigtas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sudervė - Avižieniai

    Avižieniai




    Kažkada Avižienių riboženklis stovėjo posūkyje prie šito viešbučio


    Pagrindinė Avižienių gyvenvietės sankryža


    Priartėjome prie autostrados A2


    Pernai įrengta žiedinė sankryža

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sudervė - Avižieniai



    Šrotas prie Sudervės




    Pikutiškės








    2 km atkarpa - vienitėlė vieta, kur galima aplenkti kitas mašinas




    Avižienių riba

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sudervė - Avižieniai

    Foto 2012.01

    Sudervė




    Gulintys policininkai


    Ženklai stambesniu planu

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Drįsiu paprieštarauti.
    171 kelyje iš Sudervės Dūkštų kryptimi ženklinimas yra sukeistas vietomis, o įvažiuojant į Sudervę - net pavojingas. Pažymėta, kad išlinkimas yra kitoje pusėje, o įvažiuojant tiesus kelias. Važiuojant didesniu greičiu galima ir išsitėkšti...
    Reikės rasti progą nufotografuoti tą vietą.
    Jeigu ženklas neatitinka situacijos, tai išties pavojinga. Tačiau jei neteisingai rodo išlinkimą priešpriešoje,tai ar yra skirtumas. Juk esmė yra ženkle ta kryptimi, kuria važiuoji.
    Dėl standartinio, tai parašiau, nes būtent ta ženklas yra KET priede pavaizduotas (nr. 557). Jame priešpriešinė kryptis parodyta tam, kad suprasti jog salelė skiria priešingos krypties eismą. Kaip tas eismas ten vinguriuoja, tai rūpi tiems, kurie važiuoja priešprieša, o ne važiuojančiam šia puse.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Foto 2012.01
    Gana efektyvi eismo mažinimo priemonė.
    Tik ženklai sumaišyti - pagal ženklinimą gaunasi, kad greitis ribojamas išvažiuojant iš gyvenvietės...
    Jokios klaidos čia nėra. Šis ženklas yra standartinis ir žymintis iškiliąją salelę. Tokioje situacijoje gal ir atrodo kiek keistokai, bet projektuoti atskirą ženklą nėra prasmės. Juk vistiek nelabai svarbu kokį ten vingį daro priešpriešais važiuojantys.
    Drįsiu paprieštarauti.
    171 kelyje iš Sudervės Dūkštų kryptimi ženklinimas yra sukeistas vietomis, o įvažiuojant į Sudervę - net pavojingas. Pažymėta, kad išlinkimas yra kitoje pusėje, o įvažiuojant tiesus kelias. Važiuojant didesniu greičiu galima ir išsitėkšti...
    Reikės rasti progą nufotografuoti tą vietą.

    Už 3-4 kilometrų nuo Sudervės į Pilaitės pusę yra Rastinėnų sankryža, kurioje salelė pavaizduota su visai išlinkimais.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gana efektyvi eismo mažinimo priemonė.
    Tik ženklai sumaišyti - pagal ženklinimą gaunasi, kad greitis ribojamas išvažiuojant iš gyvenvietės...
    Atvaizdas
    Jokios klaidos čia nėra. Šis ženklas yra standartinis ir žymintis iškiliąją salelę. Tokioje situacijoje gal ir atrodo kiek keistokai, bet projektuoti atskirą ženklą nėra prasmės. Juk vistiek nelabai svarbu kokį ten vingį daro priešpriešais važiuojantys.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dūkštos

    Dūkštose - dar viena greičio ribojimo salelė. Beje, čia ženklinimas sudėliotas teisingai.
    Tokiose salelėse labai rekomenduojama sumažinti greitį ik 50 km/h






    Perspektyvoje - Dūkštų bažnyčia


    Važiuodamas šituo keliu, visada pagalvoji, kad anksčiau žmonės gerai apgalvodavo, kaip išdėstyti pastatus






    171 kelio pabaiga
    Sankryža su 108 keliu Vievis - Maišiagala -Nemenčinė

    Komentuoti:

Working...
X