Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Šateikiai.



    Vaizdas Plungės link.



    Į priešingą pusę.



    Sandėlys. Matosi, kad jis pristatytas prie pastato vėliau.



    Tualetas.



    Dyzelinė katilinė.



    DR1A-283-4/289-8/289-3 į Klaipėdą. Išlipo tik vienas keleivis, niekas neįlipo...



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.09, 09:01.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita už maždaug 6 km nuo Kūlupėnų buvusi stotelė - Stropeliai. Ji buvo ties pervaža. Vaizdas Plungės link.



    Vaizdas Kūlupėnų link.



    Gyvenamasis namas prie Stropelių pervažos.





    Tiltas per Mišupę. Originalus, tarpukarinis.



    Ant tilto.



    Vaizdas link Plungės.



    5 minučių intervale link Šiaulių pravažiavo du traukiniai. Antrąjį pavyko nufotografuoti. Tiesa, prieš saulę, tai nelabai kokybiškai gavosi. Visos kelionė metu nemačiau nei vieno 2M62, visus traukinius tempė ER20CF.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.09, 08:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Tiltas per Salantą.
    Vaizdas nuo automobilių tilto.





    Akmenimis grįstas keliukas. Deja, dabar nebenaudojamas. Tokie keliukai yra abejose pusėse.



    Kad įsivaizduoti pylimo aukštį. Fotografuota stovint ant akmenimis grįsto keliuko. Pažvelgus į tilto statybos nuotraukas šioje temoje, matyti, kad žemės darbų apimtys buvo didžiausios visoje geležinkelio linijoje.



    Atrodo, kad per karą tiltas nenukentėjo ir yra vis dar originalus...





    DR1A į Radviliškį.



    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.09, 08:17.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    tfu tvartas.. nors anksciau vadino kuuute

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia tvartas, nes pagal projektą kiekvienam butui po tvartą buvo numatyta, o sandėlis matosi dešinėje už gyvenamojo namo. Gaila, kad jis jau apkaltas plastiku.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    o, pagaliau pamaciau realiai kaip atrodo sandelis, nes tik projekte esu maciusi. Aciu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kūlupėnai, tarpukaryje - Kartena.



    Plungės link.







    Tipinis gyvenamasis namas.



    Ir tipinis tvartas. Taip, pagal projektą buvo numatyti tvartai su srutų surinkimo duobe.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 11:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita buvusi stotelė - Voveraičiai. Tarpukario žemėlapyje (žr. 55 pranešimą) ji pavaizduota prie pervažos.
    Prie Voveraičių pervažos link Kūlupėnų.



    Į priešingą pusę.



    Tačiau tarybiniame pokario žemėlapyje yra pažymėta Voveraičių stotis kiek toliau link Kūlupėnų, o stotelės prie pervažos nėra. Toje vietoje yra geležinkeliečių namas, statytas tiesiant geležinkelį. Name gyvenantys žmonės sakė, kad stoties jame būta. Be to ir dabar vienas butas naudojamas kaip sandėlis. Pylimas ties ta vieta rodo kad būta dvikelio.



    Uploaded with ImageShack.us



    Ties buv. Voveraičių stotimi Kūlupėnų link.



    Kretingos link.



    Uploaded with ImageShack.us
    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.10, 20:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Klibių pervaža buvo to paties pavadinimo stotelė.
    Vaizdas Kūlupėnų link.



    Kretingos link.



    Ties Klibių pervaža befotografuojant pralėkė į Kretingą...



    Tęsinys bus. Ar rodo visas nuotraukas?
    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 11:08.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Padvarių pervaža. Vaizdas Kūlupėnų link.



    Kaip matyti iš tarpukario žemėlapio, nuo šios vietos buvo geležinkelio atšaka.


    Žemėlapis iš VDU leidyklos DVD disko "Tarpukario Lietuvos topografiniais žemėlapiai", 2010 m.

    Dabar dalis geležinkelio pylimo naudojama kaip kelias.





    Iškasa Žemupio (dabar Burkštinas) prieigose.



    Pylimas prie Burkštino, per kurį būta medinio tilto.



    Buvusio medinio tilto per Burkštiną poliai.



    Kitame Burkštino krante linijos likučių neaptikau. Dalis buvusio geležinkelio dabar patenka į paukštyno teritoriją. Ši atšaka buvo į karjerą Kurmaičiuose, kuris naudotas geležinkelio linijos tiesimui. Pokaryje dalis karjero buvo užtvindyta pastačius Akmenos užtvanką.
    Tačiau 1939 ar 1940 m. laikraštyje teko skaityti, kad buvo numatyta jungiamoji linija tarp Šiaulių - Kretingos ir Kretingos - Skuodo geležinkelių. Kad važiuojant į Šventosios uostą nereikėtų važiuoti į Kretingą ir keisti važiavimo kryptį. Tačiau straipsnyje minima jungtis Darbėnai - Kartena (dabar Kūlupėnai). Visgi tikriausiai viskas taip ir liko projekte, jokie darbai nebuvo pradėti. Tačiau gali būti, kad dalis karjero linijos galėjo būti planuojama panaudoti jungčiai, o straipsnyje minimas tik santykinis pavadinimas Darbėnai - Kartena...
    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 10:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tolumoje Šventosios g. pervaža Kretingoje. Vaizdas Kretingos stoties link.



    Geležinkeliečių gyvenamasis namas šalia pervažos. Tipinis projektas, tokių ir dar didesnių ar mažesnių yra visame ruože iki Telšių.



    Pravažiavo krovininis traukinys. Vaizdas link tilto per Akmeną.



    Tiltas per Akmeną.







    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 11:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas iš ruožo Kretinga - Telšiai.

    Pradėjau nuo viaduko per geležinkelį Kretingoje. Vaizdas link Klaipėdos.



    Po viaduku. Tiesiai - į Skuodą, dešinėn - į Šiaulius.



    Uploaded with ImageShack.us

    Tas pats, tik nuo viaduko.



    Ten, kur pastatas ir šalia jo dešinėje stovi vagonai - vagonų plovykla.





    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.08, 11:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bajorai.



    Pirmojo Pasaulinio karo metais.



    Iki tiesiant liniją į Liepoją... Šiauriausias Vokietijos imperijos geležinkelių taškas - Bajorų stoties aklikelis link sienos su Rusijos imperija.



    http://ruciane-nida.org/sercemazur/index.php

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sunku patikėti, kad 60 km ruožas buvo nutiestas per 2-2½ metų

    "Lietuvos aidas" 1932.03.10 Nr.56
    Telšių - Kretingos geležinkelio tiesimas

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kad dirbo lietuviai darbininkai, tai aišku, bet konkrečiai kuo užsiiminėjo danai? Buvo rangovais, kaip dabar sakoma, ar tik vykdė projektavimo darbus, konsultavimo darbus, vykdė techninę priežiūrą ir pan.
    Danai vygdė projektavimo darbus, vygdė tech. priežiūrą. Pridavė darbus susisiekimo ministrui Vytautui Vileišiui 1932m. spalio m.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.04.20, 15:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kad dirbo lietuviai darbininkai, tai aišku, bet konkrečiai kuo užsiiminėjo danai? Buvo rangovais, kaip dabar sakoma, ar tik vykdė projektavimo darbus, konsultavimo darbus, vykdė techninę priežiūrą ir pan.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kažkaip visad atrodė, kad tiesė patys lietuviai, savomis jėgomis. O pasirodo, danai. Vėliau taip nebebuvo daroma. Darbėnų - Šventosios, atšaka į Trakus, Kazlų Rūdos - Šakių linijos buvo tiesiamos ūkio būdu.
    O kas tiesė liniją iki Telšių - Lietuvos įmonė, patys LG ūkio būdu ar užsienio kompanija?
    Tiesė lietuviai, Danų inžinieriams vadovaujant.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kažkaip visad atrodė, kad tiesė patys lietuviai, savomis jėgomis. O pasirodo, danai. Vėliau taip nebebuvo daroma. Darbėnų - Šventosios, atšaka į Trakus, Kazlų Rūdos - Šakių linijos buvo tiesiamos ūkio būdu.
    O kas tiesė liniją iki Telšių - Lietuvos įmonė, patys LG ūkio būdu ar užsienio kompanija?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Puikios nuotraukos. Tik Kretinga jau tarybinių laikų.
    Tu teisus. Ačiū už pataisymą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Puikios nuotraukos. Tik Kretinga jau tarybinių laikų.

    Komentuoti:

Working...
X