Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Šiauliai - Telšiai - Kretinga - Klaipėda
Collapse
X
-
http://www.miestai.net/forumas/showp...1&postcount=32 ir tolimesni pranešimai - geležinkelio nuotraukos iš Telšių pramoninio rajono.
-
Vasarą įprastai važinėja 5-6 vagonai. Šiomis dienomis turėtų važiuoti daugiau, nes 3 išeiginės.
Komentuoti:
-
Pastebėjau, kad dabar Vilnius - Klaipėda nebūna ilgesnis nei 5 vagonų. Ankščiau ir 12 skaičiuodavau, negi keleivių sumažėjo?
Komentuoti:
-
Rytinis stoties kelyno galas. Vaizdas Kuršėnų link.
Ten pat, stoties link.
Sedos g. viadukas.
Seniai nenaudota atšaka į akmens anglies iškrovimo aikštelę (trys nuotraukos apačioje).
Siemens ER20CF-002 ir 003 su sąstatu.
Stoties pastatai.
Dieninis traukinys į Klaipėdą.
Pabaiga. Dar bus fotografijos iš pramoninio rajono temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius geležinkelius.Paskutinis taisė Al1; 2011.08.13, 21:38.
Komentuoti:
-
Telšiai. Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto į vakarus.
Į rytus.
Kaip matyti iš žemėlapio, Telšiuose buvo trikampis. Jis buvo įrengtas nutiesus geležinkelį garvežių apgręžimui. Dabar jo rytinė atšakos jau nėra (išardyta tikriausiai po 1990 m.). Vakarinė naudojama privažiavimui į pramoninį rajoną šiaurinėje miesto dalyje.
Nuotraukose ta atšaka prie stoties.
Taip pat žemėlapyje pavaizduota atšaka prie Geležinkelio g. Ten yra sandėliai. Atšakos irgi jau nebėra.
Paskutinis taisė Al1; 2011.08.13, 21:29.
Komentuoti:
-
Pagermantyje. Link Telšių.
Važiuoja Telšių link.
Maždaug už 200 m nuo nuotraukose aukščiau esančios vietos yra geležinkeliečių namas. Labai tikėtina, kad tarpukaryje čia buvo Germanto stotelė. Ji buvo apie 6 km nuo Telšių. Paklausti namo gyventojai sakė, kad žino, jog buvo Germanto stotelė, bet ar ji buvo prie šio namo, nežinojo. Gali būti, kad stotelė nuo šios vietos buvo keli šimtai metrų Telšių link. Tačiau tenai pagal ortofotonuotraukos duomenis nieko nėra išlikę.
Ties namu Telšių link. Galbūt Germanto stotelė buvo tenai, toliau.
Lieplaukės link.
Tęsinys bus.
Komentuoti:
-
Lieplaukės kitame (rytiniame) stoties gale teka Stujų upalis.
1950 m. LTSR X metų garbei. Šiaulių kelio ruožas. Joniškio tiltų brigada.
Telšių link.
Lieplaukės stoties link. Tądien vyko kelio remonto darbai. Antroji darbininkų grupė (toliau) keitė bėgį.
Komentuoti:
-
Tiltas per Lūšinę Lieplaukės vakariniame stoties gale.
Prie tilto stoties link.
Gyvenamasis namas.
Tipinis tvartas.
Lieplaukės stotis netipinė. Tačiau, atrodo, kad irgi pastatyta tarpukaryje. O gal ir ne.
Plungės link.
Už Lieplaukės pervažos Telšių link.
Prasilenkimui stojantis traukinys.
Paskutinis taisė Al1; 2011.08.12, 19:15.
Komentuoti:
-
Nuo Kaspariškių pervažos einu tilto per Babrungą link (Plungės link; tolumoje kelio Nr. 164 viadukas ir bėgiais einantis geležinkelietis).
Tiltas per Babrungą.
Pralaida keli šimtai metrų nuo Kaspariškės pervažos Tarvainių link.
Tarvainiai. Telšių link.
Plungės link.
Stotis. Pastatas ne tipinis stoties, o tipinis gyvenamasis namas.
Komentuoti:
-
Apie Plungės pramonines atšakas čia:
http://www.miestai.net/forumas/showt...515#post574515
Nuo 24 pranešimo.
Komentuoti:
-
Kūlupėnų - Kretingos ruože turės statyti naują tiltą per Akmeną. Arba dvikelį, arba greta esamo.
Plungė - Šateikiai ruože ypatingai įdomių statinių nebus, tik kelis tiltukus teks perstatyti.
Telšiai - Dūseikiai ruože yra keli tiltai. Pavenčiai - Raudėnai ruože tikriausiai teks statyti naują viaduką per geležinkelį Pavenčių stoties vakariniame gale ir kelis tiltus per upes.
Bendrai paėmus, linija Kretinga - Šiauliai turi bene daugiausiai tiltų iš visų kitų Lietuvos geležinkelio linijų.
Komentuoti:
-
Manau, kad prie tos pačios temos tiks (iš litrail.lt):
Informuojame, kad AB „Lietuvos geležinkeliai“ 2011 metų rugpjūčio mėnesį planuoja skelbti projektų IXB koridoriaus Vilniaus aplinkkelio Kyviškės - Valčiūnai antrojo kelio statyba, Antrojo kelio statyba ruože Kūlupėnai -Kretinga, Antrojo kelio statyba ruože Plungė – Šateikiai, Antrojo kelio statyba ruože Telšiai – Dūseikiai, Antrojo kelio statyba ruože Pavenčiai – Raudėnai rangos darbų pirkimų atvirus konkursus.
Komentuoti:
-
Plungė.
Namas prie pervažos Salantų g.
Ten pat, tik žvelgiant Plungės stoties link.
Plungės stoties kelynas žvelgiant iš vakarų į rytus
Ten pat, žvelgiant atgal, Kretingos link.
Stoties kelynas švelgiant nuo atšakos į pramoninę teritoriją (vakaras).
Rytinis į Vilnių. Vieta fotografuoti gera, bet fotoaparatas pavedė...
Sandėliai.
Rytinis dyzelinis traukinys į Klaipėdą. DR1A-328.
Kelynas rytiniame stoties gale pervažos link. Pervaža Plungėje problematiška, nes prasilenkiantys prekiniai traukiniai dažnai stovi pervažoje. Kartais pervaža būna uždaryta keliasdešimt minučių. Dvikelio įrengimas nuo Plungės iki Šateikių turėtų sušvelninti problemą, bet tikriausiai jos pilnai nepanaikins. Nebent kartu su dvikelio įrengimu, stoties kelynas bus pailgintas Šateikių link tiek, kad sustoję traukiniai nestovėtų pervažoje.
Paskutinis taisė Al1; 2011.08.10, 21:02.
Komentuoti:
-
Tęsiu toliau.
Ilgiausią pavadinimą turėjusi geležinekelio stotis (ar pralanka?) - Alksnėnai-Žemaitiškiai. Apie 7 km iki Plungės.
Vaizdas Plungės link.
Pirmojoje nuotraukoje už medžių dešinėje slepiasi šis namas. Tipinis, toks pat kaip ir Stropeliuose. Tik iš abiejų šonų pristatyti priestatai.
Ne visai prieš (kokių 20 m Plungės link) geležinkeliečių namą tik kitoje bėgių pusėje stovi šis statinys.
Vaizdas Šateikių link.
Vakarinis traukinys į Vilnių. Saulė buvo vakaruose...
Paėjus geležinkeliu apie 200 metrų Plungės link stovi apleistas geležinkeliečių tipinis gyvenamasis namas.
Ties namu Plungės link.
Keli kilometrai iki Plungės. Pralaida.
Ten pat.
Paskutinis taisė Al1; 2011.08.10, 21:01.
Komentuoti:
-
tarpukario plane sandelis jau pazymetasprie kai kuriu stociu taip lipindavo sandelius Klaipedos kraste. Galbut galejo ir tarpukariu. Juolab, kad toks pat variantas stovi Sateikiuose.
Komentuoti:
-
Parašė Mazgelis Rodyti pranešimąPuikus reportazaso is ko sprendi, kad sandelys pristatytas veliau?
Komentuoti:
Komentuoti: