Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Šiaip labai abejoju ar Ukraina keis vėžę, geležinkelių sistema ten tiesiog kolosali, o po karo tam tiesiog nebus pinigų, nebent Vakarai sutiks pilti milijardus tokiam projektui. Artimiausius 20 metų daugiausiai galima tikėtis kažko panašaus kaip Rail Baltica i.e. naujų 1435mm linijų iš Lenkijos ir Vengrijos/Slovakijos iki Kijevo, apie kurias šiaip jau buvo pastaruoju metu kalbama. Moldovoje gal daugiau šansų tokiam projektui, nes sistema daug mažesnė ir gal net rumunai sutiktų padėti integruotis į savo sistemą, bet ten panašu kad po poros metų vatnikai sugrįš į valdžią, tai nežinia ar kada nors bus politinės valios tokiam projektui. O Ispanijoje, kiek suprantu, judama link to, kad tik priemiestiniai/regioniniai traukiniai važinės iberiška vėže, ypač jeigu atsiras 1435mm HSR į Portugaliją.
Dėl traukinių kontrolės sistemų tai man šokas buvo, net neįsivaizdavau kad įmanoma praktiškai kiekvienai valstybei sukurti skirtingą sistemą.
Dėl traukinių operatorių, nesidalinančių duomenimis: o ES negalėtų tų visokių Deutsche Bahn'ų užtampyti lawsuit'ais dėl konkurencijos stabdymo? Šiaip daugiau pasiskaitęs net nustebau, ant kiek archaiška kompanija Vakarų Europos mąstu DB yra, įtariu kad dėl to vokiečiai ir stabdo bet kokį interoperability, nes jeigu koks SNCF turėtų galimybę rimčiau veikti Vokietijoje tai DB tiesiog būtų nukonkuruotas bent tarptautiniuose maršrutuose.
Komentuoti: