Bet buvusio Rokiškis-Klaipėda nebėra. Ir beje pažiūrėkit kiek laiko jis važiuoja - 10 val.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis
Collapse
X
-
Matyt kaip ir laikas atėjo.Parašė K a J o t Rodyti pranešimąViena vakara maciau stovejo Šiauliuose RA-2 , bet vienas variklinis vagonas buvo 037, o kitas 034. Tai taip iseina kad hibridus pradejo LT-2 daryt.
Juk visi D1 "sukryžminti". DR1A irgi dauguma.
Štai RA2-037 Panevėžio stotyje:Parašė BrutalasKodel noriu keliauti traukinuku? o todel kad pabodo D1 kuriuo vazineju is Rokiskio i Panevezi. Girdejau kad buvo paleide RA2, bet man neteko juo vaziuoti. Gal kada pasiseks pralekt. Norisi VLN-KLP traukiniu pralekt, maciau kokie atnaujinti sedimieji vagonai, tai seile tyksta ....
Ir tas pats jau Radviliškyje:
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.03.04, 23:37.
Comment
-
Klaipėda-Panevėžys per Šiaulius, Kėdainius
Traukinys Nr22 Klaipėda-Vilnius į Kėdainius atvyksta 20:00h.Parašė alm Rodyti pranešimąPagal http://www.118.lt/Pages/Transport/ ir http://www.autobusubilietai.lt/ atrodo, kad paskutinis autobusas 19 val. Galima žiūrėt važiavimą traukiniu iki Kėdainių, iš ten yra autobusas 21 val. Bet geležinkelio ir autobusų stotys Kėdainiuose yra visiškai skirtinguose miesto galuose (tarp jų 5 km) - gali tekt pasistengt, kad per valandą iš vienos į kitą nusigauti (nežinau kaip dažnai ten miesto autobusai važiuoja).
Tarpmiestinių, priemiestinių ir miesto autobusų ir maršrutinių taksi tvarkaraščiai Kėdainiuose yra
http://www.kedainiai.lt/get_file.php...TNEJTNE&view=1
Iš stotelės „Geležinkelio stotis“ autobusų į Autobusų stotį (ir kitur) vakare dar yra.
Iš Kėdainių į Panevėžį paskutinis autobusas išvyksta 21:00h.
Atrodytų, iš traukinio Klaipėda-Vilnius į autobusą Kaunas-Panevėžys Kėdainiuose persėsti įmanoma. Blogiausiu atveju, išeitis pagal geležinkelio bėgius paėjėti pirmyn iki J.Basanavičiaus gatvės ir autobusą stabdyti ten. Nemanau, kad tokiame maršrute vairuotojas nestotų (ne ekspresas).
Rašydamas žinutę, sulyginau keleivinių traukinių tvarkaraščius Kėdainiuose 2001 metais ir dabar. Tai beliko eiti prasiblaškyti į Kaziuko mugę...
Maždaug tada ir anksčiau matydamas per Kėdainius važinėjančius tuščius dyzelinius traukinius Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Šiauliai, Šiauliai-Kaunas, į Kėdainių laikraštukus juokais ir rimčiau rašinėjau pagrasinimus, kad kėdainiečiams ir Jonavos-Radviliškio pagelžkelės vietovių gyventojams būnant abejingiems dėl keleivinių traukinių važinėjimo per Kėdainius važiuojantys atvykėliai iš kitų Lietuvos vietų paplentėse nepirks agurkų (kokie agurkų turgūs susidarydavo tiesiog kelkraščiuose, kokia grėsmė susidarydavo eismo saugumui, kaip su tuo reiškiniu tada kovojo policija, dabar nesinorėtų nė prisiminti).
Matyt, analogiškai dar pasyvūs gyventojai tarp Radviliškio ir Panevėžio. Panevėžiui kaip didmiesčiui i9r apskrities centrui tik po du per dieną traukinius „dyzeliukus“ į Šiaulius į Rokiškį turėti ir neturėti galimybės traukiniu padoriau parvažiuoti vasarą iš pajūrio - garbės taip pat nėra.
Comment
-
Dėl greitojo traukinio (Daugpilis)-Rokiškis-Panevėžys-Šiauliai-Klaipėda
Atsimenu likviduotus priemiestinius traukinius Šiauliai-Kaunas, Klaipėda-Kaunas, Šiauliai-Vilnius. Teko jais važinėti studijų metais - tai jie dažnai būdavo beveik sausakimši - 4 vagonų.Parašė Vitas Rodyti pranešimąTraukinys Nr22 Klaipėda-Vilnius į Kėdainius atvyksta 20:00h.
Maždaug tada ir anksčiau matydamas per Kėdainius važinėjančius tuščius dyzelinius traukinius Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Šiauliai, Šiauliai-Kaunas, į Kėdainių laikraštukus juokais ir rimčiau rašinėjau pagrasinimus, kad kėdainiečiams ir Jonavos-Radviliškio pagelžkelės vietovių gyventojams būnant abejingiems dėl keleivinių traukinių važinėjimo per Kėdainius važiuojantys atvykėliai iš kitų Lietuvos vietų paplentėse nepirks agurkų (kokie agurkų turgūs susidarydavo tiesiog kelkraščiuose, kokia grėsmė susidarydavo eismo saugumui, kaip su tuo reiškiniu tada kovojo policija, dabar nesinorėtų nė prisiminti).
Matyt, analogiškai dar pasyvūs gyventojai tarp Radviliškio ir Panevėžio. Panevėžiui kaip didmiesčiui i9r apskrities centrui tik po du per dieną traukinius „dyzeliukus“ į Šiaulius į Rokiškį turėti ir neturėti galimybės traukiniu padoriau parvažiuoti vasarą iš pajūrio - garbės taip pat nėra.
Panašu, kad jau atėjo galas priemiestiniams traukiniams. Jie beveik tušti. Tušti ir priemiestiniai bei tarpmiestiniai autobusai - nemažai jų jau ir panaikinta, ir dar panaikins (pasak vieno autobusų parko direktorius, o jis minėjo ir kitus, kad padėtis parkuose tragiška). Keleiviui visų pirma reikia patogumo - turi kursuoti tolimieji (aišku Lietuva nedidelė) greitieji erdvūs, patogūs traukiniai. Pvz. turėtų atsirasti, (Daugpilis)-Rokiškis-Panevėžys-Klaipėda, Šeštokai-Kaunas-Šiauliai-Mažeikiai/Joniškis-Ryga.
Tokiu būdu traukinys iš Panevėžio į Šiaulius atvyktų per kokias 55 min., o į Klaipėdą - 3 val. Kai autobusas atstumą iš Panevėžio į Šiaulius įveikia vos per 1:25-1:25 val. ir atitinkamai iš Panevėžio į Klaipėdą - 5-6 val. Traukinys iš Kauno į Šiaulius per 1:40-1:50, kai autobusas - per maždaug 3 val. Skirtumas akivaizdus.
Tai būtų pats optimaliausias variantas.
Reiktų padiskutuoti šia tema.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.08, 21:56.
Comment
-
Panevezio GS (kaip ir bet kuri kita) tikrai nezinos, kokia masina kokiu traukiniu atvyks. Ta gali pasakyti tik Radviliskio depas (LT-2). Tiksliausiai ta zino depo budetojas.Parašė Brutalas Rodyti pranešimąYra iskiles klausimas, kada Rokiskio pusen vel bus paleistas RA-2, kiek vaziuju savaitgaliais (penktadieni i Rokiski ir sekmadieni i Panevezi) vaziuoja D1? Skambinau i PAnevezio GS, nieko apie tai nezino, o taip norisi siuo traukiniu pralekti, arba bent jau foto padaryti RA-2 Panevezio GS.
Comment
-
Noriu paklaust: Kas paskutiniais SSRS gyvavimo metais buvo statoma iš geležinkelio infrastruktūros ir pastatų Panevėžyje? Nes yra netoli Pievų gatvės nebaigtas statyti kažkoks pastatas su kelynu, panašu į depą. Ar tai buvo susiję su Utenos - Panevėžio geležinkeliu?
foto iš maps.lt
Ir dar vienas klausimas: Kiek girdėjau, Panevėžy buvo 6 M62, liko berods tik 1, ar tai tiesa?Paskutinis taisė Kosovo; 2009.05.01, 03:23."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Tame žemėlapyje matau siauruko depą ir šalia yra bazė, kur buvo perkraunami kroviniai iš siaurojo į platųjį.Parašė Kosovo Rodyti pranešimąNoriu paklaust: Kas paskutiniais SSRS gyvavimo metais buvo statoma iš geležinkelio infrastruktūros ir pastatų Panevėžyje? Nes yra netoli Pievų gatvės nebaigtas statyti kažkoks pastatas su kelynu, panašu į depą. Ar tai buvo susiję su Utenos - Panevėžio geležinkeliu?
foto iš maps.lt Atvaizdas
Ir dar vienas klausimas: Kiek girdėjau, Panevėžy buvo 6 M62, liko berods tik 1, ar tai tiesa?
Panevėžyje pernai dirbo 2 M62. Dabar jau vienas liko?
Beje, Panevėžyje tikriausiai visi iešmai rakinamieji?
Comment
-
Panevežyje visi iesmai necentalizuoti(vartomi rankiniu budu).Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTame žemėlapyje matau siauruko depą ir šalia yra bazė, kur buvo perkraunami kroviniai iš siaurojo į platųjį.
Panevėžyje pernai dirbo 2 M62. Dabar jau vienas liko?
Beje, Panevėžyje tikriausiai visi iešmai rakinamieji?
Comment
-
Net sunku komentuoti. Bėgiai jungia du didmiesčius, o važiuoja nedaug žmonių? Jau pačiam atsibodo įrodinėti, kad reikalinga maršrutą Šiauliai-Rokiškis ne trumpinti, o kaip tik pratęsti iki Rokiškis-Klaipėda. Pastaruoju metu yra keletas reisų Lietuvoje nuimta, vadinasi, bus atlikęs bent vienas dar padoriai atrodantis traukinys, kurį galima paleisti minimu maršrutu, vietoj grafiti apipaišyto proprosenelio D1.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNa ką - keleiviniai traukiniai Lietuvoje, panašu, greitai gali tapti egzotika
„Lietuvos geležinkeliai“ jau nuo liepos 1 d. siūlo nebevežti žmonių geležinkeliu iš Šiaulių per Radviliškį į Rokiškį. Esą pernai traukiniais šiuo maršrutu važiavo nedaug žmonių, o lygiagrečiai einantis kelias nurungia traukinius.
Niekam ne paslaptis, kad savivaldybės pinigų niekada "neturėjo" ir panašu kad krizės akivaizdoje turės dar mažiau. Tačiau nebūtina tiesiogiai dotuoti bėginio transporto. Jau esu rašęs Panevėžio VT temoje, kad jau seniai laikas autobusų stotį iškelti šalia traukinių stoties, į/pro geležinkelio stotį leisti ne tik 6 ir 7 maršruto miesto autobusus, nes dabar atvažiavęs traukiniu į Panevėžį autobusu gali pasiekti tik centrinę, pietinę ir pietrytinę miesto dalis, o didžiausias miegamasis rajonas ir pats ekonominis centras (~ Panevėžio DOWNTOWN) yra vakarinėje dalyje, šalia PC "Babilonas". Dar pridėkime seniai bankrutavusį "Panevėžio maistas" monstrą vos ne pačioje gel. stotyje, galimybė atvykus į Panevėžį tęsti kelionę turistinę/pramoginę siauruku ir t.t...........Parašė 2Pack Rodyti pranešimąSusisiekimo ministerija, viena iš pagrindinių „Lietuvos geležinkelių“ valdybos narių, tvirtina ieškanti galimybių, kad maršrutai liktų, bet raginamos ir savivaldybės prisidėti, kad žmonės iš atokesnių vietų būtų pavežami iki didesnių stočių, o moksleiviai visada pasiektų mokyklas. Neatmetama, kad jei maršrutai liktų, tektų kelti bilietų kainas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Siandien ~15.50val buvo Kupiskyje uzmatytas RA2 vaziuojantis i Rokiskio puse. Svieslenteleje dege uzrasas "Rokiskis". Tuo laiku jis turejo Kupiskyje prasilenkti su D1 vaziuojanciu i Siaulius. Idomu kokiu tikslu keliavo i Rokiski. Variantas, kad vaziuos rytoj is ryto i Siaulius atkrenta nes vaziuoja traukinys, kuris nuvaziuoja i Rokiski vakare ir pernakvojes ryta grizta. Gal su nauju tvarkarasciu paleis RA2 marsrutu Rokiskis-Siauliai. Tai manau buvo siandien masininstu susipazinimas su keliu.
Comment
-
RA2 jau ne kartą važiavo tuo maršrutu. Pats jį pirmą kartą pastebėjau vasario pradžioj. Manau tai joks stebuklas, nes RA2 dabar bazuojasi Radviliškyje.Parašė sknts Rodyti pranešimąSiandien ~15.50val buvo Kupiskyje uzmatytas RA2 vaziuojantis i Rokiskio puse. Svieslenteleje dege uzrasas "Rokiskis". Tuo laiku jis turejo Kupiskyje prasilenkti su D1 vaziuojanciu i Siaulius. Idomu kokiu tikslu keliavo i Rokiski. Variantas, kad vaziuos rytoj is ryto i Siaulius atkrenta nes vaziuoja traukinys, kuris nuvaziuoja i Rokiski vakare ir pernakvojes ryta grizta. Gal su nauju tvarkarasciu paleis RA2 marsrutu Rokiskis-Siauliai. Tai manau buvo siandien masininstu susipazinimas su keliu.
Comment
-
Ra2 vaziavo i rokiski atrodo elektronine korta "klub" sistemai paruosti nes greit prades vazineti i rokiski..ir dar po tp3 darbu buvo pakeistos stabdziu kalades manau kad tuo paciu vaziavo ir jas pritrint prie bondazuParašė sknts Rodyti pranešimąSiandien ~15.50val buvo Kupiskyje uzmatytas RA2 vaziuojantis i Rokiskio puse. Svieslenteleje dege uzrasas "Rokiskis". Tuo laiku jis turejo Kupiskyje prasilenkti su D1 vaziuojanciu i Siaulius. Idomu kokiu tikslu keliavo i Rokiski. Variantas, kad vaziuos rytoj is ryto i Siaulius atkrenta nes vaziuoja traukinys, kuris nuvaziuoja i Rokiski vakare ir pernakvojes ryta grizta. Gal su nauju tvarkarasciu paleis RA2 marsrutu Rokiskis-Siauliai. Tai manau buvo siandien masininstu susipazinimas su keliu.
Comment
Noriu pasedeti RA2 viduje
Comment