Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių muziejai užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Kelios nuotraukos iš Šanchajaus muziejaus.

    Muziejus mažas, ypač miestui su 24 milijonais gyventojų. Riedmienų ekspozicijos galima pasakyti nėra

    O kol vaikščiojau aplink garvežį atsirado kažkokių pionerių delegacija, tad kadrą padaryti buvo ne taip ir paprasta



























    Viduj yra pultas ir specialai apmokytas žmogus imituoja traukinio vairavimą, kol ant ekrano vietoj priekinio stiklo rodomo vaizdeliai


    P.S. Pats muziejus galima pasakyti "nieko ypatingo" ir daugiausia isimine kinas, važiavės dviarčiu su SS, kryžiu ir svastika ant marškinėlių, kol laukiau pietų pabaigos prie muziejaus vartų))

    P.P.S. Hieroglifų žinau gal tik 10, tad išverst dėja gali tik guglas

    Comment


      #42
      Pekino geležinkelio muziejus

      Palyginus su Šanchajaus, čia tikrai yra ką veikt. Randasi jis geležinkelio bandymų žiedo teritorijoje ir einant į jį pirmą ir vienintelį kartą mačiau veikančią geležinkelio pervažą:


      Kaip matome, nedažnai naudojama:


      Kažkur tolumoj matom kažką įdomesnio


      Netipiškas Kinijai traukinukas ir virš jo ratus suko metro traukinys su pantografais (naudojami Šanchajuj, Nanjinge, bet tikrai ne Pekine)


      Nemaža ekspozicija lauke




      Ir tikrai didelė milžiniškam angare:






      Seni pažistami


      To be continued...

      Comment


        #43
        Bresto geležinkelių muziejus. Kopija iš temos "BY. Brestas / Брэст".

        Prospekto pabaigoje, jau netoli tvirtovės, yra geležinkelių muziejus. Nusprendžiau ten apsilankyti. Jau pirmas užrašas nuteikė smagiai.



        (Nepažįstantiems kvadratinių raidžių - ten parašyta "Garvežio darbas didis, garvežio kelias šlovingas"; skaityti pakiliu balsu su aiškiai jaučiama entuziazmo gaidele).

        Šiaip muziejus neblogas ir technikos parinkta nemažai.



        Šitą garvežį už kažkokias nuodemes pavadino "Feliksu Dzeržinskiu".



        Legendinis Tu-2. Beje, nors baltarusiai žino, kad prie eksponatų geležinkelių muziejuose reikia pastatyti pakylas, to prasmės akivaizdžiai nesupranta - visur prie jų parašyta, kad lipti yra draudžiama.



        Sniego valytuvas.



        Manevrinis TGK.

        Got sun in my face, sleeping rough on the road

        Comment


          #44
          Bendras ekspozicijos vaizdas.



          Pas mus gan dažnai sutinkamų ČME3 pirmtakas ČME2.



          Latviškas dyzeliukas.



          Eksportui į Rytų Vokietiją ir Bulgariją gamintas TE109.



          Sanitarinis vagonas.



          TEP 60. Šitas jau muziejuje, bet šiaip lyg Baltarusijoje tokie dar eksploatuojami.



          Įspūdingiausias dalykas apžiūrinėjant garvežius vis dėlto yra jų ratų dydis. Kartais pasitaiko tokių, kur skersmuo ir už žmogų didesnis.

          Got sun in my face, sleeping rough on the road

          Comment


            #45
            [BY] Baranovičių geležinkelių muziejus

            Baranovičiai (Баранавічы) - miestas Bresto srities rytuose, beveik pusiaukelėje tarp Minsko ir Bresto. (...) 1871 m. pro miestą buvo nutiestas Maskvos - Varšuvos geležinkelis, po keliolikos metų nutiesta jo atšaka į Balstogę, o XX a. pradžioje pro miestą nutiestas ir Polesės geležinkelis (Vilnius - Rivnė). Baranovičiai tapo stambiu geležinkelių mazgu ir tai sąlygojo miesto augimą. (...)

            Foto 2014 12.

            Pažintį su Baranovičiais pradėkime nuo geležinkelio stoties. Tokios mieste yra dvi - senesnė centrinė (ant Maskvos - Varšuvos geležinkelio) ir naujesnė Polesės (ant Vilniaus - Rivnės linijos). Svarbesnė ir didesnė yra vis dėlto pastaroji, į ją mane atvežė ir traukinys iš Bresto.



            Paminklinis garvežys netoli stoties.



            Šalia Polesės stoties 1999 m. įkurtas ir pirmasis Baltarusijoje geležinkelių muziejus. Technikos jame gana daug ir gana įvairios.









            Kažkiek pafotografavus su DSLR'u prisistatė kažkoks veikėjas ir pareiškė, kad už fotografavimą fotoaparatu reikia mokėti, o fotografavimo kaina yra kone dešimteriopai brangesnė už bilieto į muziejų kainą (įėjimas kainuoja 6000 BYR, fotografavimas - 50 000 BYR). Kažkiek pakalbėjus paaiškėjo, kad su telefonu fotografuoti galima nemokamai, įtikinti, kad nedidelė Sony muilinė yra "beveik telefonas" nepavyko, tad toliau teko fotkinti telefonu.



            Baranovičių muziejuje daug įvairios karinės geležinkelių technikos.



            O ir šiaip visokios egzotikos, kaip kad sniego valytuvas su mediniu kėbulu.

            Paskutinis taisė Romas; 2015.02.15, 21:22. Priežastis: Kopija iš temos "Baranovičiai"
            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              #46




              Pagal užrašą reiktų suprasti, kad šitas daiktas yra skirtas vežioti bitumui.



              Pontonas.



              Į ramią pensiją išleistas M62.



              Platforminis vagonas su kulkosvaidžiais.



              Įvairių bėgių profiliai.



              Muziejus yra įrengtas po per geležinkelį einančią estakada. Tolėliau galima įžvelgti pilką Polesės stoties stogą.

              Got sun in my face, sleeping rough on the road

              Comment


                #47
                Rygos geležinkelių muziejus.
                Oficialus pavadinimas - Latvijos geležinkelio istorijos muziejus (Latvijas dzelzceļa vēstures muzejs)
                Kaina nesuapavalinta 1,42 EUR (1,00 LVL)

                Įėjimas į ekspoziciją.


                Per 10 metų kažkokių esminių pakitimų nesimatė.
                Patalpose gausu ES simbolikos "EU2015.LV" - šį pusmetį Latvija pirmininkauja ES, turbūt muziejuje vyko kažkokie pirmininkavimo renginiai.


                Pagrindinė ekspozicijų sale tuščia - turbūt dėl renginių






                TEP60 kabina


                Prieškarinis vagonas






                Tarpukario Latvijos geležineklių žemėlapis


                Valdymo pultas su 1990 - 1991 m. buvusiais geležinkeliais


                Geležinkelio maketas.
                Ant sienos - freska iš Elejos (Meitenės) stoties. Buvo ruošiamasi 1940 m. olimpiadai Helsinkyje (kuri dėl II pasaulinio karo neįvyko). Daug olimpiados dalyvių ir žiūrovų būtų vykę per Latviją, o Eleja buvo Lietuvos - Latvijos pasienio stotis


                Muziejuje savaitgalį buvo nemažai šeimų su vaikais
                Toliau - siaurojo geležinkelio garvežys.

                Comment


                  #48
                  Ryga. Latvijos geležinkelio istorijos muziejus
                  Lauko ekspozicija










                  Comment


                    #49
                    Rhyl (Anglija) mažasis geležinkelis , tokių berods visoje Anglijoje yra 36. Talpinu čia , kadangi tai yra muziejus. Tik juo galima važinėtis savaitgaliais.



                    Atvykimas. Traukinukas apveža aplink ežerą.


                    Bėgiukai.






                    Iešmukai.

                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      #50
                      Stotis



                      Technika.







                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Rhyl (Anglija)
                        Šiap tai Rhyl ne Anglijoje, o Velse (val. Cymru; angl. Wales).

                        Comment


                          #52
                          PL. Chabówka. Geležinkelio skansenas

                          Vienas įdomiausių Lenkijos geležinkelio muziejų yra Chabuvkoje. Jo oficialus pavadinimas - Chabuvkos geležinkelio riedmenų skansenas (Skansen taboru kolejowego w Chabówce.)

                          Chabuvka yra geležinkelio mazgas prie Krokuvos - Zakopanės geležinkelio linijos. Lenkijoje garvežiai buvo naudojami iki XX a. paskutinio dešimtmečio. Zakopanės linijoje nuo 1976 metų garvežius pakeitė elektorvežiai. Nereikalingi garvežiai buvo saugomi Sucha Beskidzka geležinkelio stotyje nuo 1986 metų.
                          Chabuvkos muziejus atidarytas 1993 metais. Šiuo metu čia yra 51 garvežys (iš jų 8 veikiantys), 25 veikiantys keleiviniai vagonai, 55 prekiniai vagonai, sniego valymo, tarnybinė ir kita technika.
                          Skanseno portalas: http://skansenchabowka.pl/

                          Patekti į muziejų labai lengva, bet reikia iš anksto suplanuoti, nes nuorodas lengva pravažiuoti. Chabuvka (Chabówka) yra prie trasos Krokuva- Zakopane, keli kilometrai nuo sankryžos, kur nuo kelio Nr.7/ E77 į Slovakiją atsišakoja pagrindinis kelias į Zakopanę Nr.47. Į GPS reikia įvesti "Skansen Chabowka" ir pan.


                          Chabówka

                          Žemėlapiai iš www.mapy.cz

                          Bilieto kaina juokinga - 8 PLN (mažiau nei 2 Eurai)


                          Traukinai dažnai filmuojasi XIX-XX a. epochą vaizduojančiuose filmuose
                          Pvz. Schindlerio sąrašas (1993), Katynė (2007)

                          Andrzej Wajda (1926-2016) Katyń

                          http://skansenchabowka.pl/realizacje...ndrzeja-wajdy/

                          Vasarą kiekvieną savaitgalį važinėja retro traukiniai maršrutu Chabówka-Rabja Zdrój- Mszana Dolna- Kasyna Wielka
                          wakacyjne-pociagi-retro-do-kasiny-wielkiej-2017
                          Kitu metu iki pat žiemos proginiai retro traukiniai iš Chabuvkos važinėja į Zakopanę, Novy Sončą, Žyviecą,o iš Krokuvos - į Vadovicus, Tarnuvą, Nova Hutą
                          2016 m. tvarkaraštis: http://skansenchabowka.pl/malopolski...olejowej-2016/
                          Trasų schema: http://kolejegalicyjskie.pl/wp-conte...06/retronn.jpg

                          Galerijos ir kita informacija

                          http://kolejegalicyjskie.pl/
                          Paskutinis taisė Romas; 2016.10.11, 20:17.

                          Comment


                            #53
                            PL. Chabówka. Geležinkelio riedmenų skansenas

                            Foto 2016.09




                            Iš šių vagonų formuojami savaitgaliais kursuojantys retro traukiniai




                            Siauruko garvežių zona




                            Comment


                              #54
                              Tame pastate yra administracija, 25 vietų viešbutėlis ir nedidelė ekspozicija


                              Pora nuotraukų iš vidaus




                              Andrzejaus Wajdos filmas "Katynė"


                              Priekyje esantis garvežys TKb 1479 - seniausias muziejuje. Jis pagamintas 1878 metais




                              Comment


                                #55
                                Garvežių žibintai














                                Comment


                                  #56
                                  PL. Chabówka. Geležinkelio riedmenų skansenas

                                  Tęsiame pasivaikščiojimą po geležinkelių skanseną

                                  Iš aprašymų matosi, kad II pasaulinio karo pradžioje vokiečiai nusavino karo reikmėms daug Lenkijos garvežių ir kitų riedmenų, o po karo iš Vokietijos dalis "pasiskolintų" garvežių susigrįžo atgal.
                                  Lenkijos geležinkeliuose kelis dešimtmečius buvo daug ir vokiškų garvežių, gautų po karo kaip reparacijos.


                                  Gatvežys Ty37-17 buvo pagamintas 1938 m. Lenkijoje, per karą išvežtas į Vokietiją, grįžo iš Voketijos 1949 m., dirbo iki 1977 m.


                                  Galima palandžioti po daugelio garvežių kabinas


                                  Vaizdas pro garvežio mašinisto langelį


                                  Kai kuriose kabinose galima ir prasmegti pro išrūdijusias grindis


                                  Kai kurie garvežiai dar laukia atnaujinimo


                                  Comment


                                    #57
                                    PL. Chabówka. Geležinkelio riedmenų skansenas

                                    Einame prie prekinių vagonų


                                    Nuo to viaduko yra gražus bendras vaizdas į Chabuvkos geležinkelių skanseną






                                    Vokiškas 1921 m. lokomotyvas Tp4-259, dirbęs iki 1972 metų


                                    Comment


                                      #58
                                      PL. Chabówka. Geležinkelio riedmenų skansenas





                                      Greitųjų keleivinių garvežių zona


                                      Lenkiškas Pt147-152. Pastatytas 1950 m., dirbo iki 1987 m.








                                      Dar vienas įdomus eksponatas


                                      Vokiška 1943 m. pastatyta sniego valymo mašina Henschel 814 168





                                      Ačiū už dėmesį

                                      Comment


                                        #59
                                        Įdomus reportažas.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X