Na atvažiuosi į Vaidotus vieninteliu 18:44. O toliau? Daugiau traukinių nėra.
Nebent iš Valčiūnų paskutiniu 19:47.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio stotys
Collapse
X
-
Vaidotų stotyje. Išlipti galima, bet jei pradėsi šlaistytis ir fotografuoti, tai tikriausiai teks rimtai pasikalbėti su apsauga...
Komentuoti:
-
Gal kas žino ar galima išlipti Vaidotai KIK ir Vaidotai AIK stotyse ir kur jos yra?
Ar ten tik geležinkelininkams skirta?
Čia traukinys kuris parašyta, jog stoja tose stotyse.
Traukinyje visos vietos 3 klasės. Stoja Vaidotai AIK (18.47-18.48) ir Vaidotai KIK (18.53-18.54) . Bilietai iki šių stustojimų parduodami kaip iki Vaidotų stotelės.
Komentuoti:
-
Marijampolės geležinkelio stotis 1972m
Paimta iš www.autc.lt
Palyginimui - 2009 m. nuotrauka panoramio.com
Komentuoti:
-
Kazlų Rūdos stotyje vėl veikia "TRAKTIERIUS"
Senajame Kazlų Rūdos geležinkelio stoties pastate vėl veikia kavinė-baras "Traktierius".
Kai veikė anksčiau, ne kartą žiemą į Kazlų Rūdą atklydęs sušalęs turėjau džiaugsmo traukinio laukiant sušilti.
Baras veikia nuo 11 iki 23 val. Sakyčiau, - atsidaro vėlokai. Iki to laiko į Kauną būna išvažiavę 4 keleiviniai traukiniai, po 2 - į Kybartus ir Marijampolę.
Taigi, rytą iki 11 val. baras praranda daug klijentų, daug keleivių lieka be šanso prieš kelionę atsigerti kavos...
Spalio 14 d. vakare 18:30h. bare lankytojų nebuvo...
Komentuoti:
-
Paskelbtas Šiaulių stoties pastato remonto konkursas.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#
Komentuoti:
-
Kaišiadorių geležinkelio stotis. Nuotraukos nuskenuotos iš knygos "Kaišiadorių miesto kronika 1590-2005". Autorius Jonas Laurinavičius. Išleido Kaišiadorių muziejus.
Nuotraukų kokybė nėra labai gera, nes tokios jau buvo knygoje.
Apie 1930 metus:
Apie 1930-40 metus:
1966-03-07:
1969 metai:
Komentuoti:
-
Kaišiadorys. Iš priešingos keliams pusės. Fotografuota žvelgiant Kauno link, matosi vandens bokštas.
Komentuoti:
Komentuoti: