Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    "Geležinkelio tiesimo centro" platformos gardelėms gabenti.

    Atvaizdas

    Šių platformų vietoje, dar prieš 20 metų, stovėjo keli gyvenamieji vagonai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžau prie linijos į Varėną.



    Žvilgsnis atgal.



    Čia baigiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtu Varėnos linija link Lentvario stoties.



    Dar kartą žvilgsnis link "Geležinkelio tiesimo centro".



    "Geležinkelio tiesimo centro" platformos gardelėms gabenti.



    Einu pirmyn.



    Dar kartą atgal.



    Čia prasidėjo jungtis tarp Kauno ir Varėnos linijų. Matosi pabėgiai ir gabaritinis stulpelis. Matyt tarybiniais metais būta aklikelio buvusios jungties vietoje.



    Einu buvusios jungties trasa.



    Kiek paėjus, prasideda iškasa.



    Tolumoje jau matosi gardelės - ten aš ju buvau.



    Iškasos šlaituose žmonės buvo išsikasę rūsius. Trikampyje tarp geležinkelio linijų ir "Geležinkelio tiesimo centro" yra keli nuosavi namai ir Trikampio gatvė.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.25, 08:50.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Šaunus fotoreportažas. Būtų neblogai, kad ta jungiamoji trasa tarp Kauno ir Varėnos linijų būtų panaudojama, bent vasarų savaitgaliais paleidžiant porą elektrinių traukinių Kaunas - Trakai (aišku, galėtų važiuoti, kad ir per Lentvario stotį, joje pakeičiant važiavimo kryptį).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Geležinkelio tiesimo centras" žvelgiant nuo poligono.



    Vėl jungiamasis kelias tarp Kauno ir Varėnos krypčių.



    Dar kiek paėjus. Matosi Geležinkelio g. pervaža.



    Žvilgsniai atgal.





    Stovint ant privažiuojamojo kelio, einančio lygiagrečiai linijai į Varėną.



    Dar kartą link "Geležinkelio tiesimo centro" poligono, stovint prie linijos į Varėną.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.25, 08:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu jungiamąja linija.



    Dar paeinu. Žvilgsnis atgal, Kauno link.



    Ten pat, į priekį.



    Dar kiek paėjus. Žvilgsnis dešinėn. Ten savotiškas poligonas. Jame stovėjo DESEC vikšrinė kelio mašina ir savaeigė platforma. Jų nuotraukos čia.
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=135



    Tolume jau matosi linija į Varėną.



    Žvilgsnis atgal.



    Dar paeinu jungiamąja linija.



    UAB "Geležinkelio tiesimo centras" administracinis pastatas.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.25, 08:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stoties keliai vakariniame gale, Kauno link. Kairėje matosi nauja (nauja, t.y. įrengta tarybiniais metais) jungtis tarp Kauno ir Varėnos linijų.



    Einu link "Geležinkelio tiesimo centro" teritorijos. Žvilgsnis Lentvario stoties link. Dešinėje tiesiai (ir toliau suko kairėn) seniau ėjo Kauno linijos bėgiai.



    Žvilgsnis Kauno link stovint nugara į "Geležinkelio tiesimo centro" teritoriją.



    Žvilgnis į "Geležinkelio tiesimo centro" teritoriją.



    "Geležinkelio tiesimo centro" aklikeliai.



    Jungtis tarp Kauno ir Varėnos krypčių. Dabar pagal paskirtį nenaudojama. Nebent "Geležinkelio tiesimo centras" kartais savo techniką Kauno link pro čia išleidžia.



    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.25, 08:24.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Važiuojant į Kauną ar iš Kauno gerai matosi, kaf kažkur netoli "Geležinkelio tiesimo centro" teritorijos yra senų vagonų, perdarytų į sandėlius. Tą vietą ortofotonuotraukoje pažymėjau V raide.
    Pasirodo, ten yra privatūs garažai.
    O vagonų įvairūs - metaliniai tarybiniai ir seni dengti krovininiai.

















    Seno keleivinio gabalas.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.25, 08:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Otofotonuotraukoje pažymėta mėlynai senoji Kauno krypties trasa. Ten dabar dykvietė, vietomis auga krūmai ir berželiai. O po žole jau "pasislėpė" daug medinių pabėgių. Tikriausiai perkėlus trasą, senoji jos dalis buvo naudojama kaip aklikeliai. Vėliau bėgiai buvo nuimti, o pabėgiai palikti.







    Orotfotonuotraukoje raudona linija pažymėjau Kauno ir Varėnos krypčių buvusią jungtį. Ta jungtis buvo pastatyta tarybiniais metais.

    Senosios Kauno trasos aklikelyje sukrautos gardelės.



    Dešiniau jų - buvusios jungties tarp Kauno ir Vilniaus linijų pradžia - iškasa.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.25, 21:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keleiviniai taip važiuoja tik jei taisomi Kauno krypties stoties keliai ar vėluoja traukiniai ir reikia praleisti ar prasilenkti su krovininiais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Retkarčiais pravažiuoja.
    2011-ųjų lapkritis, traukinys iš Kaliningrado pirmajame kelyje.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Man teko elektriniu pravažiuot iš Kauno pusės pro tą jungiamąjį kelią (kur prekinis važiuoja), bet tik vienintelį kartą su ER9M.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Priekyje jungiamasis kelias.



    Jungiamasis kelias Kauno link.



    Keliai Kauno link vakarinėje dalyje.



    Dešiniau - atsišakoja 4 kelias.



    Niekada neteko važiuoti elektriniu traukiniu, kuris iš Kauno ar į Kauną važiuotų jungiamuoju keliu ir būtų sustojęs 1 ar 2 Lentvario stoties keliuose. Tądien kai fotografavau, jungtimi pasinaudojo krovininis sąstatas. Gaila, supratau, kad jis suks į kelią per vėlai, todėl nufotografuoti iš priekio nespėjau.









    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.23, 09:25.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Užlipau ant kalvelės. Keliai Varėnos link.



    Lentvario stoties pastato link.



    Jungiamasis kelias tarp Kauno kelių ir 1 bei 2 kelių. Didelė dykvietė susidarė perkėlus Kauno krypties kelius keliasdešimt metrų šiauriau. Tai tikriausiai buvo atlikta rekonstruojant stotį elektrifikacijos metu, nors galėjo būti padaryta ir kiek anksčiau, bet jau tarybiniais metais. Seniau keliai buvo nutiesti maždaug taip, kaip pažymėta ortofotonuotraukoje mėlyna linija. Aklikelis tolumoje su sukrautom gardelėm yra senojoje trasoje.





    Senoji trasa Kauno link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasivaikščiojimas Lentvario stoties kelynu (Vakarine jo dalimi) ir šalia "Geležinkelio tiesimo centro".
    Pradėjau maždaug nuo tos vietos, kur geležinkelio linijų į Kauną ir į Varėna bėgiai ima tolti viena nuo kitos (iki tol ėjo lygiagrečiai).



    Vilniaus link.



    Varėnos link. Dešiniau - į Kauną.



    Į Kauną paėjus dar kelis žingsnius į priekį ir labiau pritraukus.



    Čia berods 4 kelias.



    Į priešingą pusę - 4 keliu link Panerių pravažiavo 2M62.



    Toliau nuėjau arčiau bėgių link Varėnos. Elektrifikuotas keliu dešinėje važiuojant nuo Kauno patenkama į pirmą ar antrą Lentvario stoties kelius. Atitinkamai, jais važiuojat link Kauno, galima patekti iš 1 bei 2 kelių į Kauno kelius. Mat tiesiant geležinkelį ir tikriausiai iki pat elektrifikacijos, keliai į Kauną ir į Varėną atsiskirdavo vakariniame stoties gale. Dabar gi jie atsiskiria prieš pervažą. Todėl papildomai nutiestas jungiamasis kelias.



    Ten pat į priešingą pusę.



    Čia vėl 4 kelias.



    Kairėje keliai į Varėną. Dešinėje minėtas jungiamasis kelias.



    Jungiamasis kelias tarp Kauno kelių ir 1 bei 2 kelių. Dešiniau - aklikelis.



    Vėl stoties link.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.04.23, 09:18.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied






    KAVB.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Dėkui. Fotografuoti ten neketinu, tai nemalonumai negresia

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Miesto važiuoja - 42, 78.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tai kad ir autobusai ko gero tokiu laiku jau reti.
    Reik žinoti tvarkaraštį, kad į paskutinį nepavėluoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi jaunam ne problema pėsčiomis iki autobuso stotelės nueiti.

    Komentuoti:

Working...
X