Kur yra Klaipėdos stoties riba Rimkų kryptimi? Tiltas? Už Tilžės g. pervažos, kai atsiskiria privažiuojamieji keliai ar kažkur ties Baltijos pr. viaduku, kur irgi atsiskiria privažiuojamasis kelias?
Tas privažiuojamasis kelias ne prie viaduko atsiskiria, o tik nutolsta. Jis paraleliai tarpstočiui yra beveik nuo Tilžės g. pervažos, bet jau nesijungia (iešmas nuardytas) su naudojamais privažiuojamaisiais keliais prie ir Už Šilutės plento. Tarp Tilžės gatvės ir tilto dar yra nedielė nenaudojama pralanka, bet naudojamas tik vienas tiesus privažiuojamasis kelias link pervažos, o iešmas į visus tuos kelius stoties ribose, netoli tilto.
Tai faktiškai tie visi privažiuojamieji keliai šiaurinėje rytinėje Klaipėdos dalyje, susijungia su stoties keliais, o ne yra įrėžti į magistralinę liniją tarpstotyje Klaipėda - Rimkai.
Kur yra Klaipėdos stoties riba Rimkų kryptimi? Tiltas? Už Tilžės g. pervažos, kai atsiskiria privažiuojamieji keliai ar kažkur ties Baltijos pr. viaduku, kur irgi atsiskiria privažiuojamasis kelias?
Klaipedos stoties riba nuo Rimku pusese yra ileidziamasis sviesoforo signalas kuris stovi pries tilta per upe nuo Rimku puses
Kur yra Klaipėdos stoties riba Rimkų kryptimi? Tiltas? Už Tilžės g. pervažos, kai atsiskiria privažiuojamieji keliai ar kažkur ties Baltijos pr. viaduku, kur irgi atsiskiria privažiuojamasis kelias?
Laiptus tematau. O kam skirti tie krovininiai liftai? Kur , iš kur, tuos krovinius keldavo? Kokie tai kroviniai?
Iš tuometinio pašto pervežimo centro (matosi nuotraukos kairiame kampe) vežimėliai su paštu/siuntiniais tuneliu buvo transportuojami iki perono ir pakeliami liftais į viršų (ir atvirkščiai).
Komentuoti: