Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • specialistas
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na esme, kol jis stovi saltas, tai gan gerai atrodo
    kaip sakant spakliavo 3iata menesiu , kas ktam savaites darbas.
    ir aplamai tp -3 siai dienai yra dykaduoniaujanti kontora
    Čia teisingas pastebėjimas. . Visi potencialūs "klientai" jau nuo metų pradžios sustatyti patvoriais. Su ER20CF, 2M62M ar ČME3M lokomotyvais nelabai ką yra veikti TP-3 metu. Juo labiau, kad į TP-3 jie užsuka žymiai rečiau nei senieji 2M62. "Vtulkių diorginimo" era jau baigėsi.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
    kas girdeti apie IAE lokomotyva jis vilniuj ar kitur?
    Kol kas nieko, turbūt dar remontuoja.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
    kas girdeti apie IAE lokomotyva jis vilniuj ar kitur?
    Nusiramink tu su juo. Kai tik ką sužinosim bus parašyta.

    Komentuoti:


  • Siemens
    replied
    kas girdeti apie IAE lokomotyva jis vilniuj ar kitur?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    na esme, kol jis stovi saltas, tai gan gerai atrodo
    kaip sakant spakliavo 3iata menesiu , kas ktam savaites darbas.
    ir aplamai tp -3 siai dienai yra dykaduoniaujanti kontora

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Dažymo darbai lokomotyvams turi būti atliekami tik nuo ER-3 remonto. Kadangi LT-2 jau turi potencialą atlikti didesnių apimčių remontus TEM2lokomotyvams, todėl jo stovėjimas TP-3 ceche dar nereiškia, kad tai tik jo "renimavimas". Aišku, negaliu paneigti, kad broliai radviliškiečiai "racionalizuodami" ER-3 remonto procesą, nenaudoja mirusių lokomotyvų detalių ir agregatų.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
    TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
    1.joks ten planinis: graba pakele
    2.radv TP-3 dazo pirma kart, pagal nauja schema
    3. kabutes ir skaityk

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na buvau jau minejes apie penzeline "modernizacija",
    na visai is bedos atrodo , jei is toli ziuri
    tik VDV pakurto dar nemaciau, dabar jau bame stovi
    Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
    TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Buvau pamiršęs, kad aną pirmadienį Radviliškio depo ceche pro langą pamačiau stovintį raudonai nudažytą TEM2. "Modernizacija teptukais"?
    na buvau jau minejes apie penzeline "modernizacija",
    na visai is bedos atrodo , jei is toli ziuri
    tik VDV pakurto dar nemaciau, dabar jau bame stovi

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Buvau pamiršęs, kad aną pirmadienį Radviliškio depo ceche pro langą pamačiau stovintį raudonai nudažytą TEM2. "Modernizacija teptukais"?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Šiandien ryte du raudonieji ČME3me išvažiavo į depo pusę, o į stotį atvyko žaliasis ČME3e-6745, turbūt dirbti su keleiviniais vagonais.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    7179... Nematytas... Vietos irgi nepažįstu. Klaipėda?
    LG ČME3ME-7179, Radviliškio prirašymo. Bugenių geležinkelio stotis, Dapšių kaimas, Mažeikių rajonas. Fone matosi "Mažeikių naftos" fragmentas, o manevrinis į įmonės teritoriją stumia pakrovai paruoštas cisternas.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    7179... Nematytas... Vietos irgi nepažįstu. Klaipėda?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied


    Ir kur gi tai galėtų būti?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Nepigiau butu IAE samdyti LG kad ir tas pats Svencioneliu CME-3 vaziuotu i IAE juk kas diena tikrai jie ten nedirba o stovi uzgesinti kiek kainuoja visa tai (masinistui alga, 4 griozdai ant "kiemo" ,aisku dar kuras cisternose kuris kelia gaisro pavoju)
    Jeigu jie yra ir visi naudojami, reiškia reikalingi. O kam - ne mums spręsti. Yra žmonės, kurie dirba tą darbą.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Ko gero jam atlieka kapitalinį remontą, kuris ilgai trunka.
    Nepigiau butu IAE samdyti LG kad ir tas pats Svencioneliu CME-3 vaziuotu i IAE juk kas diena tikrai jie ten nedirba o stovi uzgesinti kiek kainuoja visa tai (masinistui alga, 4 griozdai ant "kiemo" ,aisku dar kuras cisternose kuris kelia gaisro pavoju)

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
    Nu tai vat,bet kodel jis taip ilgai dar Vilniuje TEM2U???
    Ko gero jam atlieka kapitalinį remontą, kuris ilgai trunka.

    Komentuoti:


  • Siemens
    replied
    Nu tai vat,bet kodel jis taip ilgai dar Vilniuje TEM2U???

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
    Nu ,kad ne žinok,net jokia komisija nebūvo,TEM2U atvarė kitas TEM2U,ir ji paliko Dūkšte vieną,tada vakare atvare Čme ir prisikabino ir išveže.
    Bent jau formaliai tikrai turėjo. Be komisijos surašyto tam tikro dokumento lokomotyvas iš Dūkšto geležinkelio stoties tikrai nebūtų išleistų. Tarp kitko šią apžiūrą komisija gali atlikti ir pačioje IAE.

    Komentuoti:


  • Siemens
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Iš Dūkšto geležinkelio stoties IAE šilumvežiai transportuojami kaip krovinys (kabinami prie sąstato), prieš tai spec. komisijai įvertinus jų techninę būklę.

    Ką jie IAE veikia, sunku pasakyti. Branduolinį kurą iš Dūkšto pasiima labai retai. Tik keletą kartų per metus.
    Nu ,kad ne žinok,net jokia komisija nebūvo,TEM2U atvarė kitas TEM2U,ir ji paliko Dūkšte vieną,tada vakare atvare Čme ir prisikabino ir išveže.

    Komentuoti:

Working...
X