na esme, kol jis stovi saltas, tai gan gerai atrodo
kaip sakant spakliavo 3iata menesiu , kas ktam savaites darbas.
ir aplamai tp -3 siai dienai yra dykaduoniaujanti kontora
Čia teisingas pastebėjimas. . Visi potencialūs "klientai" jau nuo metų pradžios sustatyti patvoriais. Su ER20CF, 2M62M ar ČME3M lokomotyvais nelabai ką yra veikti TP-3 metu. Juo labiau, kad į TP-3 jie užsuka žymiai rečiau nei senieji 2M62. "Vtulkių diorginimo" era jau baigėsi.
na esme, kol jis stovi saltas, tai gan gerai atrodo
kaip sakant spakliavo 3iata menesiu , kas ktam savaites darbas.
ir aplamai tp -3 siai dienai yra dykaduoniaujanti kontora
Dažymo darbai lokomotyvams turi būti atliekami tik nuo ER-3 remonto. Kadangi LT-2 jau turi potencialą atlikti didesnių apimčių remontus TEM2lokomotyvams, todėl jo stovėjimas TP-3 ceche dar nereiškia, kad tai tik jo "renimavimas". Aišku, negaliu paneigti, kad broliai radviliškiečiai "racionalizuodami" ER-3 remonto procesą, nenaudoja mirusių lokomotyvų detalių ir agregatų.
Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
1.joks ten planinis: graba pakele
2.radv TP-3 dazo pirma kart, pagal nauja schema
3. kabutes ir skaityk
na buvau jau minejes apie penzeline "modernizacija",
na visai is bedos atrodo , jei is toli ziuri
tik VDV pakurto dar nemaciau, dabar jau bame stovi
Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
7179... Nematytas... Vietos irgi nepažįstu. Klaipėda?
LG ČME3ME-7179, Radviliškio prirašymo. Bugenių geležinkelio stotis, Dapšių kaimas, Mažeikių rajonas. Fone matosi "Mažeikių naftos" fragmentas, o manevrinis į įmonės teritoriją stumia pakrovai paruoštas cisternas.
Nepigiau butu IAE samdyti LG kad ir tas pats Svencioneliu CME-3 vaziuotu i IAE juk kas diena tikrai jie ten nedirba o stovi uzgesinti kiek kainuoja visa tai (masinistui alga, 4 griozdai ant "kiemo" ,aisku dar kuras cisternose kuris kelia gaisro pavoju)
Jeigu jie yra ir visi naudojami, reiškia reikalingi. O kam - ne mums spręsti. Yra žmonės, kurie dirba tą darbą.
Ko gero jam atlieka kapitalinį remontą, kuris ilgai trunka.
Nepigiau butu IAE samdyti LG kad ir tas pats Svencioneliu CME-3 vaziuotu i IAE juk kas diena tikrai jie ten nedirba o stovi uzgesinti kiek kainuoja visa tai (masinistui alga, 4 griozdai ant "kiemo" ,aisku dar kuras cisternose kuris kelia gaisro pavoju)
Nu ,kad ne žinok,net jokia komisija nebūvo,TEM2U atvarė kitas TEM2U,ir ji paliko Dūkšte vieną,tada vakare atvare Čme ir prisikabino ir išveže.
Bent jau formaliai tikrai turėjo. Be komisijos surašyto tam tikro dokumento lokomotyvas iš Dūkšto geležinkelio stoties tikrai nebūtų išleistų. Tarp kitko šią apžiūrą komisija gali atlikti ir pačioje IAE.
Iš Dūkšto geležinkelio stoties IAE šilumvežiai transportuojami kaip krovinys (kabinami prie sąstato), prieš tai spec. komisijai įvertinus jų techninę būklę.
Ką jie IAE veikia, sunku pasakyti. Branduolinį kurą iš Dūkšto pasiima labai retai. Tik keletą kartų per metus.
Nu ,kad ne žinok,net jokia komisija nebūvo,TEM2U atvarė kitas TEM2U,ir ji paliko Dūkšte vieną,tada vakare atvare Čme ir prisikabino ir išveže.
Komentuoti: