Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Samprotaukime toliau. Tavo įmonė turi per 200 platinimo taškų. Kiekviename taške vidutiniškai bent 1 kartą į dieną prašoma žiebtuvėlio... užsakinėsi tą prekę? Tiesiog samprotavimai.Parašė Joint Rodyti pranešimąPvz. Tu turi įmone, prekiauji degtukais, turi 1000 nuolatiniu klientų ir ateina vienas kuris nori nusipirkti žiebtuvėlį...užsakinėsi tą prekę? Nieko asmeniško...tiesiog samprotavimai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Paskaičiuosiu ar tai apsimokaParašė Wycka Rodyti pranešimąSamprotaukime toliau. Tavo įmonė turi per 200 platinimo taškų. Kiekviename taške vidutiniškai bent 1 kartą į dieną prašoma žiebtuvėlio... užsakinėsi tą prekę? Tiesiog samprotavimai.
Wycka, visada buvau už keleivių gerovę...bet kartais pagalvoju ar tai apsimoka LG. Žinotume skaičius, statistika, gal rimčiau padiskutuotumėm. 
Papildysiu...LG sako, kad ir to 1000 degtukų nenuperka
Paskutinis taisė Joint; 2010.01.27, 00:09.
Comment
-
Kai bandelių, degtukų ar degtinės pardavėjas nemoka dirbti, jis visada sakys, kad niekas neperkaParašė Joint Rodyti pranešimąPaskaičiuosiu ar tai apsimoka
Wycka, visada buvau už keleivių gerovę...bet kartais pagalvoju ar tai apsimoka LG. Žinotume skaičius, statistika, gal rimčiau padiskutuotumėm. 
Papildysiu...LG sako, kad ir to 1000 degtukų nenuperka
"Ekranas" irgi bankrutavo, nes jo kineskopų niekas nepirko. FlyLAL bankrutavo, nes niekas neskrido. Save sunku kaltinti, todėl kalti klientai 
Deja, labai tikslūs LG skaičiai ne visiems prieinami. Daugiau sužinai šiame forume negu litrail'e
Pagal statistinio piliečio važiavimą traukiniu mus lenkia visi kaimynai.
Niekaip nesuprantu, kodėl maršrutų Klaipėda-Radviliškis ir Šiauliai-Rokiškis negalima sujungti į vieną arba tiesiog paleisti greitąjį traukinį Klaipėda-Rokiškis? Juk net autobusas Klaipėda-Zarasai važiuoja. Persėsti Radviliškyje arba Šiauliuose? O jūs pasižiūrėkite tvarkaraščius...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Aišku palyginimas yra nevykęs, bet visų pirma tai yra pastovūs klientai, kurie tavęs nepaliks ir sukmečiu. Todėl stengiesi jiems įtikti - rezultate gauti kad tie patenkinti pastovūs klientai rekomenduoja tave kitiems žmonėms, - rezultate gauni dar daugiau klientų - dar daugiau pajamų. Šie pastebėjimai iš asmeninės patirties...Parašė Joint Rodyti pranešimąPvz. Tu turi įmone, prekiauji degtukais, turi 1000 nuolatiniu klientų ir ateina vienas kuris nori nusipirkti žiebtuvėlį...užsakinėsi tą prekę? Nieko asmeniško...tiesiog samprotavimai.
Comment
-
is patikimu saltiniu gauta informacija - nuo geguzes men. didelis klaustukas del traukinio Vilnius- S.Peterburgas. priezastis - latviai nenori leisti LG lokomotyvus vezti traukinius kasdien, siulo leisti kas antra diena. LG bus priversta arba siusti lokomotyvus rezervu, arba leisti latviams vezti kasdien traukini (tokiu atveju latviai sutinka leisti per savo teritorija ir kasdien), arba uzdaryti marsruta..na arba tartis su Baltarusija del sio marsruto.. stai tiek ziniu, o man tai puikus atsakymas i klausima kodel nera susisiekimo tarp LT ir LV
Comment
-
Teko girdėti, kad latviai į Rygą neįsileidžia TEP60. Jei tai tiesa, tai kur logiškas paaiškinimas. Apskritai kodėl latviai taip ožiuojasi...Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąis patikimu saltiniu gauta informacija - nuo geguzes men. didelis klaustukas del traukinio Vilnius- S.Peterburgas. priezastis - latviai nenori leisti LG lokomotyvus vezti traukinius kasdien, siulo leisti kas antra diena. LG bus priversta arba siusti lokomotyvus rezervu, arba leisti latviams vezti kasdien traukini (tokiu atveju latviai sutinka leisti per savo teritorija ir kasdien), arba uzdaryti marsruta..na arba tartis su Baltarusija del sio marsruto.. stai tiek ziniu, o man tai puikus atsakymas i klausima kodel nera susisiekimo tarp LT ir LV
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.02.16, 21:10.
Comment
-
Man visada kyla klausimas: kodėl šio maršruto nesujungia su latvišku traukiniu Pytalove? Skiria vos 1 val. Juk Pytalove latvišką Ryga-S. Peterburgas sujungia su rusišku traukiniu Pytalovo-S. Peterburgas.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąis patikimu saltiniu gauta informacija - nuo geguzes men. didelis klaustukas del traukinio Vilnius- S.Peterburgas. priezastis - latviai nenori leisti LG lokomotyvus vezti traukinius kasdien, siulo leisti kas antra diena. LG bus priversta arba siusti lokomotyvus rezervu, arba leisti latviams vezti kasdien traukini (tokiu atveju latviai sutinka leisti per savo teritorija ir kasdien), arba uzdaryti marsruta..na arba tartis su Baltarusija del sio marsruto.. stai tiek ziniu, o man tai puikus atsakymas i klausima kodel nera susisiekimo tarp LT ir LV
Tai gal latviams neapsimoka varinėti tarp Pytalovo ir Daugpilio. Koks skirtumas lai varo iki Vilniaus?
Kita vertus Vilnius-S. Peterburgas galėtų kursuoti per Rygą, Tartu, Narvą. Atstumas būtų tas pats, o keleivių žymiai daugiau.
Pernai traukinį Ryga-Gomelis blokavo LG.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.16, 21:16.
Comment
-
Tai gal latviams neapsimoka varinėti tarp Pytalovo ir Daugpilio. Koks skirtumas lai varo iki Vilniaus?
Kita vertus Vilnius-S. Peterburgas galėtų kursuoti per Rygą, Tartu, Narvą. Atstumas būtų tas pats, o keleivių žymiai daugiau.[/QUOTE]
kaip suprast neapsimoka? jie gi ne uz dyka varineja... tiesiog latviai nori atimti ir Vilnius - Daugpilis peti is LG
Comment
-
Gal per mažas atstumas Pytalovo-Daugpilis gaunasi?
Jie tep'ų laisvų turi daugiau nei mes, tai nebūtų didelė problema jei įdarbintų iki Vilniaus. LDZ turi tik 2 traukinius + 1 tranzitinį mūsų. O mūsų kokios apimtys žinom. Mūsų atsipūstų.
Man asmeniškai geriau, kad nukreiptų per Rygą, Tartu, Narvą.
Estai tiesioginio traukinio į S. Peterburgą neturi.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.16, 21:32.
Comment
-
Kad nelabai daug jie ten tų TEP-ų turi, jei nemaišau, gal 4. L-expresis turi kelis rezervinius, bet jų niekaip nepaleidžia kelinti metai... Bet šiaip manau, kad pradės keisti su nauju grafiku įvedimu... O tai gali būti gegužės pabaigoje, nėra logikos gegužės pradžiai daryti pakeitimus...Paskutinis taisė udrius; 2010.02.16, 21:42.
Comment
-
Prisiminkime, kaip LG nežmoniškais infrastruktūros mokesčiais apkrovė latvių traukinius iš Rygos per Lietuvą, kaip pamažino latvių pajamas nurinkdami bėgius tam tikroje populiariai žinomoje vietoje, tada galbūt bus aiškiau, kodėl latviai „ožiuojasi“.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąApskritai kodėl latviai taip ožiuojasi...
Kai abi bendrovės išaugs iš smėlio dėžės karų lygio ir pradės bendradarbiauti kaip strateginiai Pabaltijo regiono partneriai, tada ir nebereikės kelti tokių klausimų, ir keleiviniai traukiniai į Rygą veš ne už hipotetinius 100 litų, o už visiškai realius 50, o gal ir mažiau akcijų dienomis.
Comment
-
tai siulot mum atleist is darbo savo masinistus ir uzleisti vieta latviams?Parašė Sovijus Rodyti pranešimąGal per mažas atstumas Pytalovo-Daugpilis gaunasi?
Jie tep'ų laisvų turi daugiau nei mes, tai nebūtų didelė problema jei įdarbintų iki Vilniaus. LDZ turi tik 2 traukinius + 1 tranzitinį mūsų. O mūsų kokios apimtys žinom. Mūsų atsipūstų.
Man asmeniškai geriau, kad nukreiptų per Rygą, Tartu, Narvą.
Estai tiesioginio traukinio į S. Peterburgą neturi.
Comment
-
Nesiūlau.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai siulot mum atleist is darbo savo masinistus ir uzleisti vieta latviams?
Kažkas geriau išmanantis rašė, kad mūsiškiai per daug apkrauti ir beveik neturim laisvų šilumvežių.
Reiktų paieškot archyve.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.16, 22:33.
Comment
-
tai faktas, bet nemanau, kad tas ismanantis taip pat siule perduot dali darbu kitom valstybem. As manau, kad vis delto turi buti islaikytas principas - kieno teritorijoje ilgesne peties dalis, tas lokomotyvas ir vezaParašė Sovijus Rodyti pranešimąNesiūlau.
Kažkas geriau išmanantis rašė, kad mūsiškiai per daug apkrauti ir beveik neturim laisvų šilumvežių.
Reiktų paieškot archyve.
Comment
-
Remiantis šiuo principu, bijau, kad sulauksim traukinio nuėmimo.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai faktas, bet nemanau, kad tas ismanantis taip pat siule perduot dali darbu kitom valstybem. As manau, kad vis delto turi buti islaikytas principas - kieno teritorijoje ilgesne peties dalis, tas lokomotyvas ir veza
Comment
-
Teisingai, bet gal geriau tegul išvis kas nors (nors ir broliai latviai) turi darbo, negu visai nuimti traukinį. LG "pasidarys" kažkiek pinigo iš prekybos bilietais ir mokesčio už infrastruktūrą. Traukinio panaikinimo atveju vėlgi užsidirbs greičiausiai rusai, nes potencialūs keleiviai persės į traukinį Kaliningradas-Sankt Peterburgas arba rinksis lėktuvą. Kiek žinau, nė viena lietuviško kapitalo įmonė į Sankt Peterburgą neskraido. Vėlgi, lygu pinigai kitiems. Ir dar. Ar kartais nebus taip, kad panaikinus Vilnius-Sankt Peterburgas, maršrutų Vilnius-Dūkštas/Turmantas uždarymas taps tik laiko klausimas???Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai faktas, bet nemanau, kad tas ismanantis taip pat siule perduot dali darbu kitom valstybem. As manau, kad vis delto turi buti islaikytas principas - kieno teritorijoje ilgesne peties dalis, tas lokomotyvas ir vezaI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Arba rinksis kitą traukinį Ryga-S. Peterburgas. Bilietus galima nusipirkti LG kasose.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTeisingai, bet gal geriau tegul išvis kas nors (nors ir broliai latviai) turi darbo, negu visai nuimti traukinį. LG "pasidarys" kažkiek pinigo iš prekybos bilietais ir mokesčio už infrastruktūrą. Traukinio panaikinimo atveju vėlgi užsidirbs greičiausiai rusai, nes potencialūs keleiviai persės į traukinį Kaliningradas-Sankt Peterburgas arba rinksis lėktuvą. Kiek žinau, nė viena lietuviško kapitalo įmonė į Sankt Peterburgą neskraido. Vėlgi, lygu pinigai kitiems. Ir dar. Ar kartais nebus taip, kad panaikinus Vilnius-Sankt Peterburgas, maršrutų Vilnius-Dūkštas/Turmantas uždarymas taps tik laiko klausimas???Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.17, 18:29.
Comment
-
na as asmeniskai nesutinku, kad geriau tegul broliai latviai veza is vilniaus, toks elgesys ir spaudimas is ju puses, kad atiduoti peti jiems tikrai nera broliskas.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTeisingai, bet gal geriau tegul išvis kas nors (nors ir broliai latviai) turi darbo, negu visai nuimti traukinį. LG "pasidarys" kažkiek pinigo iš prekybos bilietais ir mokesčio už infrastruktūrą. Traukinio panaikinimo atveju vėlgi užsidirbs greičiausiai rusai, nes potencialūs keleiviai persės į traukinį Kaliningradas-Sankt Peterburgas arba rinksis lėktuvą. Kiek žinau, nė viena lietuviško kapitalo įmonė į Sankt Peterburgą neskraido. Vėlgi, lygu pinigai kitiems. Ir dar. Ar kartais nebus taip, kad panaikinus Vilnius-Sankt Peterburgas, maršrutų Vilnius-Dūkštas/Turmantas uždarymas taps tik laiko klausimas???
Comment
Comment