Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"Baltic railways magazine"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Baltic railways magazine"



    Vienintelis Baltijos šalyse specialiai geležinkelių transportui skirtas
    iliustruotas žurnalas "BALTIC RAILWAYS MAGAZINE". Žurnalas leidžiamas
    lietuvių-rusų kalbomis su turinio santrauka anglų-vokiečių kalbomis.

    Platinimas: žurnalas skirtas plačiam skaitytojų ratui.

    Turinys, pagrindinės temos:
    Baltijos šalių geležinkelių aktualijos
    Nauja ir modernizuota technika
    Modernizacijos projektai
    Geležinkelių kelių ūkis ir infrastruktūra
    Eismo saugumas
    Geležinkelių turizmas
    Istoriniai įvykiai

    Išskirtinumas: tekstai įdomūs, nesudėtingi, suprantami įvairaus
    išsilavinimo ir amžiaus skaitytojams. Iliustracijos – specialiai
    fotografuotos žurnalui.
    Neturintis analogo produktas Baltijos šalyse, įdomus tiek specialistui,
    tiek ir eiliniam skaitytojui.

    Pirmasis žurnalo numeris bus išleistas šios savaitės pabaigoje. Plačiau: info@railbaltic.eu
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.03.16, 15:03.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    Štai vienas iš straipsnių...

    AKTUALIJOS

    Užsieniečiai domisi Baltijos šalių geležinkeliais
    Udrius ARMALIS

    Kiekvienais metais Baltijos šalyse organizuojamos kelionės geležinkelių gerbėjams. Praeitais metais tokių kelionių buvo trys – dvi skirtos geležinkelio fotografams, viena – tiems, kurių tikslas – kuo daugiau kilometrų nuvažiuoti geležinkeliais. Kadangi daugelį metų bendradarbiaujama su vokiečių firma „Farrail tours“, grupėse daugiausiai keliauninkų iš Vokietijos, tačiau yra keliautojų ir iš Didžiosios Britanijos.
    Kuo Baltijos šalys patrauklios geležinkelio fotografams? Pirmiausia tuo, kad čia galima pamatyti įvairių šalių lokomotyvų. Estijoje vyrauja amerikietiški lokomotyvai, tačiau yra ir pakankamai daug šios šalies privačių kompanijų lokomotyvų. Keleivinius lokomotyvus turi „GO Rail“ grupė, krovininius – „Spacecom“ (dabar pavadinimas pakeistas). Lietuvoje galima sutikti tiek senuosius lokomotyvus, tiek ir naujus vokiškus „Siemens“. Į Lietuvą įvažiuoja Baltarusijos ir Rusijos lokomotyvai, tačiau juos ypač sunku nufotografuoti, nes pasienio stotys yra aptvertos. Todėl bene patraukliausia fotografams – Latvija.
    Praėjusių metų birželį kelionė po Latviją buvo organizuota vokiečių turistų grupei. Pagrindiniai šios kelionės taškai – Ventspilis ir Daugpilis. Ventspilis kaip uostamiestis viliojo dėl didelio krovininių traukinių judėjimo. Lokomotyvai Latvijoje priklauso tiek „Latvijos geležinkeliams“, tiek ir privačiai bendrovei „Baltijas ekspresis“, kuri aptarnauja uostą. Latvijoje kursuojančius Baltarusijos ir Rusijos lokomotyvus galima be problemų nufotografuoti Daugpilio ir Rezeknės regionuose. Leidimų reikia tik norint aplankyti Daugpilio depą, Daugpilio lokomotyvų remonto gamyklą bei Rezeknės lokomotyvų atsargos bazę. Ypač įdomu apsilankyti Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje – čia remontuojami įvairių NVS šalių lokomotyvai, todėl pasitaiko ir gan retų egzempliorių – TEM7, 2TE10L ir kitų. Be to, pati gamykla turi vis dar veikiantį lokomotyvą TE3.
    Rengiant tokio pobūdžio keliones Baltarusijoje, geležinkelių gerbėjai susiduria su ypatingomis biurokratinėmis kliūtimis – leidimo fotografuoti gavimas užtrunka apie dvejus metus. Kelionę po Baltarusiją papildyta programa planuojama pakartoti 2010 metais. Visų kelionių įspūdžių aprašymai publikuojami Vokietijoje leidžiamame žurnale „LOK-Report“.
    Pati sudėtingiausia programa buvo parengta liepą, „geležinkelių kilometrų skaičiuotojams“. Ji apėmė visas Baltijos šalis, o kelionės metu važiuota visomis įmanomomis geležinkelio transporto priemonėmis. Estijoje keliauta didžiausiu privačiu geležinkelio tinklu, kuris priklauso „Eesti Põlevkivi“ kompanijai, taip pat geležinkeliu keliauta į Kunda cemento karjerus. Naissaar saloje apžiūrėtas buvęs karinis siaurasis geležinkelis. Latvijoje su rankine drezina važiuota uždarytomis linijomis Liepoja–Priekulė, Gulbene–Žiguri. Iš viso šiomis linijomis nuvažiuota 60 kilometrų. Užsakomaisiais traukiniais maršrutais Ventspilis–Jelgava–Kruntspilis, Mažeikiai–Alkiškiai, Radviliškis–Pakruojis keleiviniai traukiniai vyko pirmą kartą, o maršrutu Jelgava–Rengė–Mažeikiai traukiniu važiuota po ilgo laiko.
    2009 metais keliones geležinkeliais taip pat planuojama rengti, tačiau kelionių programa dar nėra patvirtinta. Atsižvelgiant į tai, kad 2009 metais Aukštaitijos siaurasis geležinkelis švęs 110-ąsias metines, numatomas ypatingas turas, skirtas siauriesiems geležinkeliams Lietuvoje ir Latvijoje.

    Nuotraukose:

    1Užsienio šalių geležinkelio entuziastai Tauragės geležinkelio stotyje 2008 m. liepos 24 d. Žilvino Urbučio nuotr..
    2.Geležinkelio entuziastų traukinys važiuoja aukščiausiu Lietuvoje, Lyduvėnų geležinkelio tiltu 2008 m. liepos 24 d. Philip Wormald nuotr.
    3.Geležinkelio entuziastai su LG Klaipėdos infrastruktūros drezina AS-1A 2915 važiuoja į Skuodą 2008 m. liepos 25 d. Philip Wormald nuotr.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      Ar aš nepastabus ar tikrai nerandu žurnalo "BALTIC RAILWAYS MAGAZINE" kainos? Kur jį bus galima nusipirkti - kioske, geležinkelio stotyje, traukinyje ar dar kur nors?
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        #4
        Jo tikrai butu idomu suzinoti, kur sis leidinys bus platinamas ir kokia bus jo kaina ?

        Comment


          #5
          Fainai. Vis kažkas gražaus įvyskta Lietuvoje - naujas ilgai lauktas žurnalas. Su ne kantrumu laukiame. Ačiū rengėjams.

          Comment


            #6
            Žurnalo kaina 15 LT (pristatymas paštu 2 Lt). Viešai bus galima įsigyti Vilniuje, Geležinkelių muziejuje, taip pat jau žinoma, kad Tauragėje, Radviliškyje, Šiauliuose ir Panevėžyje, dėl kitų vietų paaiškės per dvi savaites. Žurnalo apimtis per 50 psl.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Žurnalo kaina 15 LT (pristatymas paštu 2 Lt). Viešai bus galima įsigyti Vilniuje, Geležinkelių muziejuje, taip pat jau žinoma, kad Tauragėje, Radviliškyje, Šiauliuose ir Panevėžyje, dėl kitų vietų paaiškės per dvi savaites. Žurnalo apimtis per 50 psl.
              Kaina tai "nebloga" . Manau, kad Klaipedoje bus galima ji isgyti.

              Comment


                #8
                Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                Kaina tai "nebloga" . Manau, kad Klaipedoje bus galima ji isgyti.
                Žurnalas nenusileidžia analogams iš Vokietijos ar Didžiosios Britanijos tiek spausdinimo kokybe tiek turiniu, kaina panaši...
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #9
                  Teko analogišką žurnalą vartyti Vokietijoje, netyčia radome traukinyje, tikriausiai kažkas buvo palikęs. jame rašė bent iš nuotraukų spėjom apie Rusijos geležinkelių naujuosius pirkinius, geras žurnalas

                  Comment


                    #10
                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                    Žurnalas nenusileidžia analogams iš Vokietijos ar Didžiosios Britanijos tiek spausdinimo kokybe tiek turiniu, kaina panaši...
                    Pasakysiu, kad šis žurnalas net pigesnis nei analogai iš kitų šalių. Turiu keletą lenkiškų žurnalų, tai jie visais 10 Lt brangesni.

                    Comment


                      #11
                      Lenkišką "Wpodrožy. Magazyn Pokladowny. ICCC PKP Intercity" (tikriausiai tik intersitinis) 2008 m. radau Intercity Krokuva-Varšuva-Gdynia traukinyje. Jei kam reikia - mielai atiduosiu. Lenkų kalba. Plėtojama tema - kaip nuvažiuoti traukiniu iš Lenkijos į Ukrainą ir panašiai.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.17, 22:31.

                      Comment


                        #12
                        Įdomu kas žurnalo leidėjai, redaktoriai?

                        Comment


                          #13
                          Žurnalo leidėjų komanda internacionalinė, ją sudaro Lietuviai, Anglai, Danai, Šveicarai, Latviai, Estai, Rusai.

                          Comment


                            #14
                            Parašė BRM 2009 Rodyti pranešimą
                            Žurnalo leidėjų komanda internacionalinė, ją sudaro Lietuviai, Anglai, Danai, Šveicarai, Latviai, Estai, Rusai.
                            Iš kur tu taip viską puikiai žinai?
                            BRM - tai Baltic Railways magazine?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #15
                              Redakcinė kolegija Lietuviai, atspausdinta Lietuvoje.

                              Comment


                                #16
                                Pirmasis žurnalo numeris bus išleistas šios savaitės pabaigoje. Plačiau: info@railbaltic.eu
                                Noriu visus informuoti, kad šiandien nusiunčiau paklausimą LG muziejui ir greitai gavau tokį atsakymą:

                                Sveiki,
                                žurnalas pasirodys tik balandžio10 dieną, taigi pardavinėti pradėsime tik po ŠV, Velykų.
                                Paskutinis taisė 99; 2009.03.18, 11:42.

                                Comment


                                  #17
                                  Paštu galima anksčiau...
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #18
                                    Eimantas teisus, paštu bus galima gauti greičiau.

                                    Comment


                                      #19
                                      Norime visus informuoti, jog nuo pirmadienio Kovo 23 d. žurnalas gali būti siunčiamas visiems norintiems paštu. Dėl detalių kreipkitės info@railbaltic.eu

                                      Comment


                                        #20
                                        Apie žurnalą rašo:

                                        http://www.delfi.lt/news/economy/Med...hp?id=21646277

                                        Comment

                                        Working...
                                        X