Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Stasylų pasienio punktas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • osnas
    replied
    gal turit kokiu naujienu/nuotrauku is sitos vietos?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Priešpaskutinė nuotrauka tiesiog fantastiška:
    http://img213.imageshack.us/img213/856/p6290018aabb.jpg

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiesiog Vaidotai yra per "giliai" Lietuvoje, kad tenai atlikineti muitines proceduras ir patikrinimus. Tiek krovininiams traukiniams, tiek ir keleiviniams. Nors dabar ju nera, bet nereiskia, jog nebus ateityje. Dabartine Stasylu stotis tam nepritaikyta.
    Tiesa, bepaminejau, kad tvora aptverta tik stoties teritorija. Taip pat palei gelezinkeli nuo buv. Salcininku stoteles pervazos iki Turgeliu pervazos pradetas tiesti zvyrkelis.
    Gali buti, jog neaptverines visos linijos nuo sienos iki stoties. Kenoje aptverta ir apsviesta, pristatyta kameru iki pat sienos del Kaliningrado tranzito.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Sveiki, ačiū už geras nuotraukas. Tačiau man iškilo vienas klausimas, kuris nebuvo paliestas šioje temoje. Kam aplamai reikalingas šis naujas pasienio punktas, kaip rašoma skirtas daugiausia keleiviams ? Pro šį postą gi dabar nevažiuoja (ir neplanuojama) joks tarptautinis keleivinis traukinys. Krovininiai formalumai yra sutvarkomi Vaidotuose, tai kam tos investicijos ?
    Paskutinis traukinys (181/182 Vilnius-Simferopolis) pro čia nustojo važinėti dar pernai . Gal kas turite kokių nors atsakymų ?
    Kažkokios kvailos ES direktyvos taip reikalauja, nes Lietuva yra išorinė ES šalis, todėl Baltarusijos šilumvežiai su prekiniais sąstatais negali važiuoti iki Vaidotų (kaip dabar yra Kenoje).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik keistai parinkta stoties vieta - viduryje misko. Todel tokia stotis netinkama vietiniam keleiviniam susisiekimui. Galejo stoti irengti buvusios Salcininku stoteles vietoje.
    Jeigu tokiais pat neaiskiais kriterijais bus vadovaujamasi prokeltuojant RailBaltica, tai nereiketu stebetis, kad nauja Marijampoles ar Rokeliu (Kauno) keleivui stotys atsiras uzkampiuose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios naujos nuotraukos.
    Vaizdas nuo Vilniaus


    Is kitos puses





    Stotis



    Taigi, stotyje bus 4 keliai.

    Stoties vieta:

    Paskutinis taisė Al1; 2009.07.02, 15:10.

    Komentuoti:


  • osnas
    replied
    tai visgi vaziuos traukinys iki salcininku ar ne ? ir dar klausimukai:
    - gal zinote kada baigs statybas?
    - ar nuo pat sienos iki sito stoties gelezinkelis bus aptvertas ??

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    ir vis tie patys ...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    /\
    2007-07-09 Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje iškils naujas geležinkelio punktas

    Lietuvos pasienyje su Baltarusija bus atidarytas naujas Stasylų (Šalčininkų) geležinkelio kontrolės punktas. Skirtas daugiausia keleiviniam transportui, jis ne tik pagerins susisiekimą su rytine kaimyne, bet ir padės užtikrinti išorinių ES sienų saugumą.

    Stasylų (Šalčininkų) punkto įrengimas kainuos apie 70 mln. litų. Projektą iki 2009 metų balandžio įgyvendins viešąjį konkursą laimėjusi statybų įmonė “Skala” kartu su partnerėmis elektroninių inžinerinių sprendimų bendrove “Fima”, įmonėmis „Vitras“ bei „Neiluva“.

    Naujasis patikros punktas statomas Pasienio kontrolės punktų direkcijos užsakymu ir bus skirtas užtikrinti ES sieną kertančių asmenų pasų kontrolę bei vykdyti išankstinę krovininių traukinių kontrolę. Į Rytus iš Lietuvos traukinių eismas vyks dviem kryptimis: per Kenos punktą – Minsko ir Maskvos link, o per Stasylas – Ukrainos link.

    Naują punktą bei kelius pastatys ir įrengs generaliniu rangovu pasirinkta statybų bendrovė „Skala“. „Fima“ už 24,7 mln. litų įdiegs mikroprocesorinę eismo valdymo sistemą, modernizuos ir praplės ryšių sistemas, įrengs apsaugos sprendimus.

    5,5 km ilgio ruože nuo Stasylų (Šalčininkų) punkto iki Valstybės sienos numatyta įrengti 170 fiksuotų, bei 25 valdomas kameras. Jų transliuojamą vaizdą ištisą parą fiksuos 28 skaitmeniniai vaizdo įrašymo įrenginiai.

    „Įrengiant Stasylų (Šalčininkų) pasienio punktą bus įgyvendintas vienas stambiausių savo darbų apimti ir verte apsaugos projektų Lietuvoje. Jis svarbus ir tuo, kad Lietuva sustiprins išorinės ES sienos apsaugą, ko reikalauja Šengeno sutarties sąlygos“, - sako „Fima“ Projektų vykdymo skyriaus direktorius Artūras Šuliauskas.

    Panašų, nors ir kiek mažesnės apimties apsaugos projektą „Fima“ yra įgyvendinusi ir kitame pasienio su Baltarusija geležinkelio pasienio patikros punkte – Kenoje. Laimėjusi Valstybės sienos apsaugos tarnybos skelbtą konkursą, iki šių metų rudens bendrovė dar 12-oje pasienio kontrolės punktų įrengs naujoviškas apsaugos ir vaizdo stebėjimo sistemos.
    http://www.fima.lt/index.php/puslapi...%3Byear%3B2007

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Kas rangovas ?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Manau visiems bus įdomu pamatyti daugiau nuotraukų iš būsimos pasienio stoties.































    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Nejaugi BČ važinės iki pat Vaidotų?
    Viskas turetu buti kaip dabar.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Naujoje stotyje bus vykdomos tokios funkcijos kaip Stasylose, ir nieko daugiau. Traukinio dokumentai ir toliau bus tvarkomi Vaidotu stotyje.
    Nejaugi BČ važinės iki pat Vaidotų?

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Ta parama jau lenda LG per gerklę nuo Kenos geležinkelio stoties (kaip pasienio) funkcionavimo pradžios. Dėl papildomų traukinių priėmimo-perdavimo funkcijų atsiradimo reikėjo papildomai Kenoje įdarbinti apie 100 darbuotojų. Dėl muitinės ir pasienio tarnybų atliekamų operacijų prekiniai traukiniai prastovi po 4-5 valandas. Dėl to labai ženkliai padidėjo LG veiklos sąnaudos.
    Naujoje stotyje bus vykdomos tokios funkcijos kaip Stasylose, ir nieko daugiau. Traukinio dokumentai ir toliau bus tvarkomi Vaidotu stotyje.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Atsiprašau, bet pala, juk tik ir reikia džiaugtis, kad duoda pinigų ir jie įsisavinami (na tikiuosi bent jau ši ES parama nėra kaip paskola), juk nauda yra labai gera Lietuvos ekonomikai, rinkoje atsiranda pinigu.
    Ta parama jau lenda LG per gerklę nuo Kenos geležinkelio stoties (kaip pasienio) funkcionavimo pradžios. Dėl papildomų traukinių priėmimo-perdavimo funkcijų atsiradimo reikėjo papildomai Kenoje įdarbinti apie 100 darbuotojų. Dėl muitinės ir pasienio tarnybų atliekamų operacijų prekiniai traukiniai prastovi po 4-5 valandas. Dėl to labai ženkliai padidėjo LG veiklos sąnaudos.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Traukinių stebėtojams tas tikrai ne į gerą...
    O dabar Stasylų stotyje kai sustoja krovininis traukinys, stovi iki pusvalandžio. Ir tikriausiai dėl pusiau automatinės eismo blokuotės? Nes kad tame "kioske" dabartinėje stotyje kas nors būtų - nepastebėjau.

    Ir dar, kam reikėjo aptverti ruožą nuo Kenos iki Valstybės sienos... Juk ant sienos vis tiek budi VSAT...
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 18:46.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Atsiprašau, bet pala, juk tik ir reikia džiaugtis, kad duoda pinigų ir jie įsisavinami (na tikiuosi bent jau ši ES parama nėra kaip paskola), juk nauda yra labai gera Lietuvos ekonomikai, rinkoje atsiranda pinigu.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    O tai ką daryti, arba kaip daryti geriau? Argi galima ES pasakyti "nestatysim", jeigu pati ES tas statybas ir finansuoja? Atvaizdas
    ES biurokratai ir klerkai visiškai neįsivaizduoja mūsų geopolitinės padėties ir veiklos pobūdžio. Manau labai kvaila statyti Kenos ir Šalčininkų pasienio stotis, kai už keliolikos kilometrų yra Vaidotų geležinkelio stotis, su visa reikiama infrastruktūra muitinės ir kitoms procedūroms atlikti.
    Mūsų SM visiškai nesuka sau galvos dėl šių kvailų sprendimų, jiems svarbiausia, kad ES pinigai būtų laiku įsisavinti.
    Papraščiausia reikėjo nepatingėti įrodyti ES biurokratams, kad traukinių priėmimo-perdavimo procedūras galima puikiausiai atlikti Vaidotų geležinkelio stotyje. O ne aklai vadovautis ES direktyvomis.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Visi kalbame apie greitesnius traukinius ir geresnį susisiekimą. Tai štai jums, dar vienas statomas kamštis, kuriame prekiniai traukiniai prastovės po 4-5 valandas, o keleiviniai (jeigu atsiras) po valandą. Be je ši nesamonė (Kenos analogas) statomas ES direktyvų reikalavimu ir lėšomis.
    O tai ką daryti, arba kaip daryti geriau? Argi galima ES pasakyti "nestatysim", jeigu pati ES tas statybas ir finansuoja?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Visi kalbame apie greitesnius traukinius ir geresnį susisiekimą. Tai štai jums, dar vienas statomas kamštis, kuriame prekiniai traukiniai prastovės po 4-5 valandas, o keleiviniai (jeigu atsiras) po valandą. Be je ši nesamonė (Kenos analogas) statomas ES direktyvų reikalavimu ir lėšomis.

    Komentuoti:

Working...
X