Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Stasylų pasienio punktas
Collapse
X
-
Priešpaskutinė nuotrauka tiesiog fantastiška:
http://img213.imageshack.us/img213/856/p6290018aabb.jpg
Komentuoti:
-
Tiesiog Vaidotai yra per "giliai" Lietuvoje, kad tenai atlikineti muitines proceduras ir patikrinimus. Tiek krovininiams traukiniams, tiek ir keleiviniams. Nors dabar ju nera, bet nereiskia, jog nebus ateityje. Dabartine Stasylu stotis tam nepritaikyta.
Tiesa, bepaminejau, kad tvora aptverta tik stoties teritorija. Taip pat palei gelezinkeli nuo buv. Salcininku stoteles pervazos iki Turgeliu pervazos pradetas tiesti zvyrkelis.
Gali buti, jog neaptverines visos linijos nuo sienos iki stoties. Kenoje aptverta ir apsviesta, pristatyta kameru iki pat sienos del Kaliningrado tranzito.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąSveiki, ačiū už geras nuotraukas. Tačiau man iškilo vienas klausimas, kuris nebuvo paliestas šioje temoje. Kam aplamai reikalingas šis naujas pasienio punktas, kaip rašoma skirtas daugiausia keleiviams ? Pro šį postą gi dabar nevažiuoja (ir neplanuojama) joks tarptautinis keleivinis traukinys. Krovininiai formalumai yra sutvarkomi Vaidotuose, tai kam tos investicijos ?
Paskutinis traukinys (181/182 Vilnius-Simferopolis) pro čia nustojo važinėti dar pernai . Gal kas turite kokių nors atsakymų ?
Komentuoti:
-
Tik keistai parinkta stoties vieta - viduryje misko. Todel tokia stotis netinkama vietiniam keleiviniam susisiekimui. Galejo stoti irengti buvusios Salcininku stoteles vietoje.
Jeigu tokiais pat neaiskiais kriterijais bus vadovaujamasi prokeltuojant RailBaltica, tai nereiketu stebetis, kad nauja Marijampoles ar Rokeliu (Kauno) keleivui stotys atsiras uzkampiuose.
Komentuoti:
-
tai visgi vaziuos traukinys iki salcininku ar ne ? ir dar klausimukai:
- gal zinote kada baigs statybas?
- ar nuo pat sienos iki sito stoties gelezinkelis bus aptvertas ??
Komentuoti:
-
/\
2007-07-09 Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje iškils naujas geležinkelio punktas
Lietuvos pasienyje su Baltarusija bus atidarytas naujas Stasylų (Šalčininkų) geležinkelio kontrolės punktas. Skirtas daugiausia keleiviniam transportui, jis ne tik pagerins susisiekimą su rytine kaimyne, bet ir padės užtikrinti išorinių ES sienų saugumą.
Stasylų (Šalčininkų) punkto įrengimas kainuos apie 70 mln. litų. Projektą iki 2009 metų balandžio įgyvendins viešąjį konkursą laimėjusi statybų įmonė “Skala” kartu su partnerėmis elektroninių inžinerinių sprendimų bendrove “Fima”, įmonėmis „Vitras“ bei „Neiluva“.
Naujasis patikros punktas statomas Pasienio kontrolės punktų direkcijos užsakymu ir bus skirtas užtikrinti ES sieną kertančių asmenų pasų kontrolę bei vykdyti išankstinę krovininių traukinių kontrolę. Į Rytus iš Lietuvos traukinių eismas vyks dviem kryptimis: per Kenos punktą – Minsko ir Maskvos link, o per Stasylas – Ukrainos link.
Naują punktą bei kelius pastatys ir įrengs generaliniu rangovu pasirinkta statybų bendrovė „Skala“. „Fima“ už 24,7 mln. litų įdiegs mikroprocesorinę eismo valdymo sistemą, modernizuos ir praplės ryšių sistemas, įrengs apsaugos sprendimus.
5,5 km ilgio ruože nuo Stasylų (Šalčininkų) punkto iki Valstybės sienos numatyta įrengti 170 fiksuotų, bei 25 valdomas kameras. Jų transliuojamą vaizdą ištisą parą fiksuos 28 skaitmeniniai vaizdo įrašymo įrenginiai.
„Įrengiant Stasylų (Šalčininkų) pasienio punktą bus įgyvendintas vienas stambiausių savo darbų apimti ir verte apsaugos projektų Lietuvoje. Jis svarbus ir tuo, kad Lietuva sustiprins išorinės ES sienos apsaugą, ko reikalauja Šengeno sutarties sąlygos“, - sako „Fima“ Projektų vykdymo skyriaus direktorius Artūras Šuliauskas.
Panašų, nors ir kiek mažesnės apimties apsaugos projektą „Fima“ yra įgyvendinusi ir kitame pasienio su Baltarusija geležinkelio pasienio patikros punkte – Kenoje. Laimėjusi Valstybės sienos apsaugos tarnybos skelbtą konkursą, iki šių metų rudens bendrovė dar 12-oje pasienio kontrolės punktų įrengs naujoviškas apsaugos ir vaizdo stebėjimo sistemos.
http://www.fima.lt/index.php/puslapi...%3Byear%3B2007
Komentuoti:
-
Manau visiems bus įdomu pamatyti daugiau nuotraukų iš būsimos pasienio stoties.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNejaugi BČ važinės iki pat Vaidotų?
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNaujoje stotyje bus vykdomos tokios funkcijos kaip Stasylose, ir nieko daugiau. Traukinio dokumentai ir toliau bus tvarkomi Vaidotu stotyje.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTa parama jau lenda LG per gerklę nuo Kenos geležinkelio stoties (kaip pasienio) funkcionavimo pradžios. Dėl papildomų traukinių priėmimo-perdavimo funkcijų atsiradimo reikėjo papildomai Kenoje įdarbinti apie 100 darbuotojų. Dėl muitinės ir pasienio tarnybų atliekamų operacijų prekiniai traukiniai prastovi po 4-5 valandas. Dėl to labai ženkliai padidėjo LG veiklos sąnaudos.
Komentuoti:
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąAtsiprašau, bet pala, juk tik ir reikia džiaugtis, kad duoda pinigų ir jie įsisavinami (na tikiuosi bent jau ši ES parama nėra kaip paskola), juk nauda yra labai gera Lietuvos ekonomikai, rinkoje atsiranda pinigu.
Komentuoti:
-
Traukinių stebėtojams tas tikrai ne į gerą...
O dabar Stasylų stotyje kai sustoja krovininis traukinys, stovi iki pusvalandžio. Ir tikriausiai dėl pusiau automatinės eismo blokuotės? Nes kad tame "kioske" dabartinėje stotyje kas nors būtų - nepastebėjau.
Ir dar, kam reikėjo aptverti ruožą nuo Kenos iki Valstybės sienos... Juk ant sienos vis tiek budi VSAT...Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 18:46.
Komentuoti:
-
Atsiprašau, bet pala, juk tik ir reikia džiaugtis, kad duoda pinigų ir jie įsisavinami (na tikiuosi bent jau ši ES parama nėra kaip paskola), juk nauda yra labai gera Lietuvos ekonomikai, rinkoje atsiranda pinigu.
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO tai ką daryti, arba kaip daryti geriau? Argi galima ES pasakyti "nestatysim", jeigu pati ES tas statybas ir finansuoja? Atvaizdas
Mūsų SM visiškai nesuka sau galvos dėl šių kvailų sprendimų, jiems svarbiausia, kad ES pinigai būtų laiku įsisavinti.
Papraščiausia reikėjo nepatingėti įrodyti ES biurokratams, kad traukinių priėmimo-perdavimo procedūras galima puikiausiai atlikti Vaidotų geležinkelio stotyje. O ne aklai vadovautis ES direktyvomis.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąVisi kalbame apie greitesnius traukinius ir geresnį susisiekimą. Tai štai jums, dar vienas statomas kamštis, kuriame prekiniai traukiniai prastovės po 4-5 valandas, o keleiviniai (jeigu atsiras) po valandą. Be je ši nesamonė (Kenos analogas) statomas ES direktyvų reikalavimu ir lėšomis.
Komentuoti:
-
Visi kalbame apie greitesnius traukinius ir geresnį susisiekimą. Tai štai jums, dar vienas statomas kamštis, kuriame prekiniai traukiniai prastovės po 4-5 valandas, o keleiviniai (jeigu atsiras) po valandą. Be je ši nesamonė (Kenos analogas) statomas ES direktyvų reikalavimu ir lėšomis.
Komentuoti:
Komentuoti: