Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • JlL
    replied
    As ir galvoju negi 7 vagonai galetu buti tas skaicius kuri imanoma uzpildyt siame marsrute

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis nesuprantu, kam reikia tuos tuščius vagonus gainioti.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Vakar su forumiečiu vytautas8 su fotoaparatais blaškėmės po Mockavos - Trakiškių tarpstotį. Trumpas foto reportažas:

    PKP ST44-089 (originalus!) rezervu važiuoja į Mockavos geležinkelio stotį


    ir tas pats šilumvežis su sąstatu juda Lenkijos link


    Po daugiau nei valandos atvažiuoja ir keleivinis traukinys Nr. 10011 Varšuva - Šeštokai


    ir atgalinis traukinys Nr. 10012 Šeštokai - Varšuva išvažiuoja iš Mockavos stoties


    Ačiū už dėmesį

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, lenkų traukiniai naudojasi lietuvišku ryšiu?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jie gyrėsi apie "naują europietišką geležinkelį, pirmąją naują trasą", iki šiol buvo tik "rusiškas geležinkelis", o dabar ir naujas "modernus europietiškas" ir pan.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Neseku to projekto naujienų.
    Skaičiau tik kad rekonstruotas Mockavos - Šeštokų ruožas.
    Ar jie gyrėsi, kad kažką padarė ir nuo Mockavos iki sienos?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Demaskuoti piaršikai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pervaža kelyje iš Lietuvos - Lenkijos pasienio punkto Nr. 8 S.Alksnėnai / Kreivėnai ir S.Radiškės.

    Paskutinė pervaža Lietuvos teritorijoje (neskaitant rokadinio kelio) ir viena iš nedaugelio 1435 mm pločio kelyje.


    Foto 2011.08
    Čia kol kas nieko naujo






    Žvilgsnis atgal, Kreivėnų - Punsko link




    Į Šeštokų pusę




    Lenkijos sienos link

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ar Šeštokuose jau stato birių krovinių terminalą?

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    Parašė Beniux Rodyti pranešimą
    Vinčų geležinkelio stotis. Tikėtina, kad ją projektavo garsus Kauno architektas E. Frykas. Neseniai restauruota.
    Čia tipinis 'kazarmės' projektas. Autorius V. Pukas

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Neliks jokių įgilinimų, dar užpils skalda, ir pamuš bei surichtuos kelio mašina.

    Komentuoti:


  • rimsenas
    replied
    Marijampolės stotis (2011 07 23). Suremontuoti keliai.


    Vaizdas link Kauno


    3 ir 4 keliai. Pločio su rulete nematavau, manau ir taip viskas aišku.


    Vaizdas link Kauno


    Įgilinimas


    Vaizdas link Kalvarijos-Šeštokų

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    butinai atkreipsiu demesi o artimiausiu dienu metu pasistengsiu gal ir nufilmuot jei pasiseks pagaut
    ketvirtadienio vakare reisas buvo geru pusvalandžiu anksčiau (Giluičius pravažiavo apie 20.20val. į Šeštokus). Buvo DVITRAUKA !!! traukiamas 61 ?!!!!?!?! vagono sąstatas iš Alytaus. pusė vagonų - žvyrui vežti, nemaža dalis - metalo laužui. Kaip bebūtų įdomu, pačiame viduryje buvo prisegtas ilgas kelininkų vagonas su kupe, matyt kelininkas apgyvendinti. Tokio ilgio ir tokios traukos traukinio Alytaus ruože nemačiau bene 3 metus...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kiek žinau, tolesnių darbų metu jie tokiu vibratoriumi (kas galite - tos kelio mašinos pavadinimą patikslinkite) bus kilstelėti aukščiau.
    Iš šalies ir man kyla iliuzija, kad ten turėtų būti "europiniai" bėgiai. Bet su matuokle ateiti ir pamatuoti kažkaip neišdrįstu... Žinoma, realiai netikiu...
    Ir dar klausimas kyla, kam gi vykdomas tas šalutinių bėgių (prie kurių net šviesoforiuko nėra) keitimas keitimas, jei "Rail Baltica" tiesimo metu Marijampolės stotyje dar ne tokia rekonstrukcija nusimato...
    Įgudusi akis gali pamatuoti plotį. Šalia yra 1520 mm vėžė, galima palyginti. Beveik 10 cm skirtumas tikrai matosi.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Koke vagonai turbūt matosi.
    butinai atkreipsiu demesi o artimiausiu dienu metu pasistengsiu gal ir nufilmuot jei pasiseks pagaut

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
    beje tie begiai kur kas labiau i zeme ileisti nei senieji
    Kiek žinau, tolesnių darbų metu jie tokiu vibratoriumi (kas galite - tos kelio mašinos pavadinimą patikslinkite) bus kilstelėti aukščiau.
    Iš šalies ir man kyla iliuzija, kad ten turėtų būti "europiniai" bėgiai. Bet su matuokle ateiti ir pamatuoti kažkaip neišdrįstu... Žinoma, realiai netikiu...
    Ir dar klausimas kyla, kam gi vykdomas tas šalutinių bėgių (prie kurių net šviesoforiuko nėra) keitimas keitimas, jei "Rail Baltica" tiesimo metu Marijampolės stotyje dar ne tokia rekonstrukcija nusimato...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Koke vagonai turbūt matosi.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Siandien kaip ir kasdien atostogu metu kaime apie 20.30val. stebejau traukini is Alytaus i Sestoku puse. Siandien vyko 22 krovininiai vagonai. Taip kad jog judejimo nera - tikrai negalima sakyti.
    Tiesa, teko dar simet suskaiciuoti ir virs 40 vagonu sastata, deja, kas vezama is tolimo atstumo iziureti negaliu.

    Komentuoti:


  • suduvietis
    replied
    beje tie begiai kur kas labiau i zeme ileisti nei senieji

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal tik vizualiai taip atrodo. Realiai negali būti jokios "Railbalticos" tiesimo, nes dar net projekto nėra.

    Komentuoti:

Working...
X