Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Buvo ten kažkoks remontas. Ir kas keisčiausia, kad tiesiant RailBalticą, Marijampolėje visas keynas bent jau prie stoties bus iš esmės pakeistas. Pirmi du ar trys keliai bus 1435 mm vėžės, o tolimesni bus 1520 mm vėžės.
    Aš girdėjau priešingai: 1435mm vėžės bėgiai stotyje ir už jos ribų Kazlų Rūdos kryptimi eis pakraščiu prie Sasnavos gatvės (t.y.- toliau nuo stoties pastato), o kelyno pabaigoje (tuoj pat už Gedimino gatvės pervažos, kuri turės būti rekonstruota į viaduką) 1435 mm bėgiai kirs platesniuosius 1520 mm ir toliau link Kalvarijos eis pakraščiu prie geležinkelio gatvės. Girdėjau ne bobutes plepant, o vieną trečiadienį Marijampolės geležinkelio stotyje "Rail Baltica" direkcijos surengtame marijampoliečių priėmime taip pasakojo projektuotojas.
    Žinoma, projektas gali bet kada pasikeisti, tai tikėtis galima visko...
    Kaip ir kažkada girdėtų pranešimų, kad "Rali Baltica" eis tarp Simno ir Žuvinto ežerų.
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.12, 16:24.

    Komentuoti:


  • Traff
    replied
    Jei viskas eisis sėkmingai
    O to 99% garantuoju nebus

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad jokios linijos iki 2013 m. nebus. Jei viskas eisis sėkmingai, tik kitais metais gal prasidės darbai. O kol jie bus baigti, praeis ne vieni metai. Kas dėl Marijampolės stoties kelyno remonto - tai lėšų įsisavinimas.

    Komentuoti:


  • Traff
    replied
    Tai kam jie visą tai daro? Ech, dar kartą įsitikinau, kad Lietuvoj statybos visada nueina šuniui ant uodegos... Ar čia tik nebus kaip su nacionaliniu stadionu? Statė statė, griaučius pastatė, ir pinigų - nėra.

    Ir tikriausiai nesulauksim 2013 metais europietiškos linijos nuo Kauno iki Lenkijos!

    Nieko nesitikiu iš Lietuvos...
    Paskutinis taisė Traff; 2012.09.07, 20:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jokios RailBaltikos ten netiesia. Tačiau tai, kad tiesiant RailBaltiką, keisis Marijampolės stoties kelių schema, yra faktas. Todėl dabar sukištos lėšos į rekonstrukciją yra iššvaistytos. Nes viską teks perdaryti iš naujo.

    Komentuoti:


  • Traff
    replied
    Stendų apie geležinkelį tėra tik vienas, apie kažk0okio "XX" koridoriaus signalizacijų keitimą ir bla bla bla, žodžiu nelabai susijęs su Rail Baltika, be to labai senai pastatytas. Bet kiek klausinėjau čia forume, tai vienbalsiškai pasakė, kad "Rail Baltika" tiesia...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Traff Rodyti pranešimą
    Vakar darbai iš vietos beveik nejudėjo iš vietos, buvo atvežti tik betoniniai pabėgiai. Dar 2 metrai papilta skaldos buvo.

    Šiandien jau nutiesta maždaug 200 metrų naujų bėgių. Kurie ... rusiškos vėžės! Senieji ir naujieji bėgiai sutampa! Tai kokius čia darbus atlieka? Ar tai tik nebus ES pinigų įsisavinimas, o paskui apsižiūrėję sakys "oi, sumaišėm vėžes" ?! O gal čia visai ne Rail Balticą tiesia?

    Nuotraukų, deja neturiu.
    Vykdant projektus už ES lėšas, yra prievolė šalia objektų įrengti informacinius stendus apie atliekamus darbus. Tad, ponas, paieškokite, paskaitykite ir mums papasakokite.

    Komentuoti:


  • Traff
    replied
    Kazlų Rūda: pertvarkoma linija

    Vakar darbai iš vietos beveik nejudėjo iš vietos, buvo atvežti tik betoniniai pabėgiai. Dar 2 metrai papilta skaldos buvo.

    Šiandien jau nutiesta maždaug 200 metrų naujų bėgių. Kurie ... rusiškos vėžės! Senieji ir naujieji bėgiai sutampa! Tai kokius čia darbus atlieka? Ar tai tik nebus ES pinigų įsisavinimas, o paskui apsižiūrėję sakys "oi, sumaišėm vėžes" ?! O gal čia visai ne Rail Balticą tiesia?

    Nuotraukų, deja neturiu.

    Komentuoti:


  • RAM
    replied
    Parašė Beniux Rodyti pranešimą
    Ką turėjai omeny sakydamas "pakeitė kelius Marijampolėje"? Nepastebėjau jokių pakeitimų ...
    Tiksliai pasakyt negaliu, bet 4 ar 5 keliai buvo visiškai nuardyti ir pakloti nauji su gelžbetoniniais pabėgiais. Reikia nueit į stotį ir pažiūrėt. Pačio kelyno schema, žinoma, nepasikeitė.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Beniux Rodyti pranešimą
    Ką turėjai omeny sakydamas "pakeitė kelius Marijampolėje"? Nepastebėjau jokių pakeitimų ...
    O gelžbetoninių pabėgių nepastebėjai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvo ten kažkoks remontas. Ir kas keisčiausia, kad tiesiant RailBalticą, Marijampolėje visas keynas bent jau prie stoties bus iš esmės pakeistas. Pirmi du ar trys keliai bus 1435 mm vėžės, o tolimesni bus 1520 mm vėžės.

    Komentuoti:


  • Beniux
    replied
    Parašė RAM Rodyti pranešimą
    Man susidaro toks įspūdis, kad patys LG nelabai tiki RailBalticos atsiradimu. Neseniai pakeitė kelius Marijampolėje)
    Ką turėjai omeny sakydamas "pakeitė kelius Marijampolėje"? Nepastebėjau jokių pakeitimų ...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas čia tokio ypatingo? Išbetonuojamos naujos atramos, kurios apmūrijamos tais pačiais akmenimis. Padaroma nauja metalinė konstrukcija. Galima net ir kniedytą užsakyti, jei reikia. Mediniai pabėgiai greičio tikrai neriboja.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pamiršau. Bet kokiu atveju reikia tą pralaidą dar kartą rekonstruoti išsaugant orginalią išvaizdą, bet leidžiant važiuoti bent 100 km/h.
    auksinė mintis. Tik įdomu kokiu būdu? Paliekant butaforinę išvaizdą?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pamiršau. Bet kokiu atveju reikia tą pralaidą dar kartą rekonstruoti išsaugant orginalią išvaizdą, bet leidžiant važiuoti bent 100 km/h.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Yra prasmė didinti greitį ir iš viso nestoti Mockavoje. Kam tas sustojimas reikalingas? Kartais kažkokius popierius mašinistui perduoda. O Šeštokuose to negalima padaryti?
    Tarp Šeštokų ir Mockavos yra pralaida, virš kurios, paveldo apsaugininkų reikalavimu, greitis apribotas 60 km/h. Šiaip pats kelias leistų važiuoti 120 km/h.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Yra prasmė didinti greitį ir iš viso nestoti Mockavoje. Kam tas sustojimas reikalingas? Kartais kažkokius popierius mašinistui perduoda. O Šeštokuose to negalima padaryti?

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    matem jau, kaip "rekonstravo" atkarpa nuo Sestoku iki Mockavos - NET 7 KM !!!!! Greitis ten padidejo nuo 50 iki 60 km/h. - Stai jums ir RailBaltica ))))

    Smegenu pudrinimas ir lesu isisavinimas kitais kelias vyksta - ir ne daugiau
    Kas jau ten per 7 km įsibėgės stipriai. Nėra prasmės didinti greitį, kol tik toks ruoželis rekonstruotas.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė RAM Rodyti pranešimą
    Man susidaro toks įspūdis, kad patys LG nelabai tiki RailBalticos atsiradimu. Neseniai pakeitė kelius Marijampolėje, dabar dideli darbai vyksta Kazlų-Rūdoje. Galvojant logiškai ir šeimininkiškai, kažin ar verta dabar atlikinėti tokio masto darbus, jei numatoma esminė ruožo rekonstrukcija???
    Labai norėčiau, kad mano įspūdis butų klaidingas
    matem jau, kaip "rekonstravo" atkarpa nuo Sestoku iki Mockavos - NET 7 KM !!!!! Greitis ten padidejo nuo 50 iki 60 km/h. - Stai jums ir RailBaltica ))))

    Smegenu pudrinimas ir lesu isisavinimas kitais kelias vyksta - ir ne daugiau

    Komentuoti:


  • RAM
    replied
    Man susidaro toks įspūdis, kad patys LG nelabai tiki RailBalticos atsiradimu. Neseniai pakeitė kelius Marijampolėje, dabar dideli darbai vyksta Kazlų-Rūdoje. Galvojant logiškai ir šeimininkiškai, kažin ar verta dabar atlikinėti tokio masto darbus, jei numatoma esminė ruožo rekonstrukcija???
    Labai norėčiau, kad mano įspūdis butų klaidingas

    Komentuoti:

Working...
X