Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Instenburg - Goldap - Šeštokai - Varėna

    1925 metų lenkiškas žemėlapis Królewiec, Olsztyn, Białystok, Suwałki (M1:7,5 km)
    Jis apima teritoriją Rytprūsių ir Lenkijos teritorją bei užkabinantis mūsų Suvalkijos kampą iki Prienų - Simno.

    Vokiečiai planavo lygiagečiai Kauno - Virbalio - Karaliaučiaus linijai nutiesti geležinkelį Geldapė (Goldap) - Vižainys (Wiżajny) - Liubavas - Šeštokai
    Lygiagrečiu keliu būtų sujungtas Instenburgo (Įsruties, dab. Černiachovsk) geležinkelio mazgas su Gardino - Suvalkų - Alytaus - Varėnos linija
    (...)
    Atrodo, kad dalis dabartinės trasos nuo Šeštokų iki Jungėnų (dab. Kalvarijos gel. st.), kuri nutiesta apie 1924 m., sutampa su vokiečių projektuotu geležinkeliu


    Žemėlapyje matosi ir vokiečių I pasaulinio karo metais nutiesti siaurieji geležinkeliai:
    Vilkaviškis - Marijampolė
    Gražiškiai - Vištytis - Pilupėnai (Pillupöhnen, Schloßbach (1938-1945), dab. Nevskoje)

    Žemėlapis iš www.mapywig.org
    Paskutinis taisė Romas; 2013.04.04, 22:25. Priežastis: Kopija iš temos "Nenutiesti geležinkelio ruožai"

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokia šio pastato pirminė paskirtis? Tualetas?
    keista, tačiau nurodoma kad tai buvo įrankių sandėlis. O tas kitas mažesnis tualetas. Nelabai logiška..gal plane klaidą įvėlė

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    DB Schenker Rail (UK), before 2009 known as English, Welsh and Scottish Railway (EWS). Štai iš kur jis.

    Štai čia jo nuotraukos Anglijoje. Dabar permestas į Lenkijos DB Schenker Rail Polska padalinį.

    http://www.railpictures.net/showphot...d_number=66173

    Bazuojasi tikriausiai Bialystoke, nes jį ar kitą šios serijos šilumvežį kelsi kartus teko matyti prie Suvalkų, stotyje Las Suwalski, kuri aptarnauja skaldos karjerą netoli Suvalkų.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.03.24, 18:34.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Class 66 (66173) Mockava 2013.03.24.




    Netoli Trakiškių:


    Paskutinis taisė vytautas8; 2015.03.30, 11:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos iš Šeštokų. Jei "RailBalticos" konkursai sklandžiai įvyks, tai kitais metais stotyje vaizdas ims keistis...

    1520 mm kelyno pusė.



    1520 mm Mockavos link.



    Peronas bus nugriautas.



    1435 mm pusė Mockavos link.



    1435 mm į Kalvarijos pusę.



    Nuo perono galo Kalvarijos/Alytaus link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo šito 61 pranešimo pradedant ir iki 67 pranešimo apie Marijampolės privažiuojamuosius kelius (išskyrus cukraus fabriko).
    http://www.miestai.net/forumas/showt...294#post697294

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau kelios nuotraukos, darytos tarp Marijampolės stoties ir cukraus fabriko.

    Ties Saulės g. pervaža. Marijampolės stoties link.



    Ten pat, cukraus fabriko link.



    Už maždaug 400 m nuo Saulės g. pervažos yra pralaida, pro kurią teka Jevonis.



    Kiek paėjus cukraus fabriko link.



    Ten pat, vaizdas atgal, stoties link.



    Dar kiek paėjus cukraus fabriko link.



    ir vėl vaizdas atgal.



    Dar arčiau cukraus fabriko. Atsišakoja kelias į cukraus fabriką.



    Ištempimo kelias.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.10, 20:24.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Stoties kelyno pabaiga. Vaizdas Kazlų Rūdos link. Kairėje lygiagrečiai magistraliniam keliui eina privažiuojamasis kelias į pramoninę teritoriją. Nuotraukos bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius.



    Vaizdas atgal. Dešinėn nusuka neilga atšaka į kažkokią įmonę.



    Akmens anglies iškrovimo estakada nuo žvelgiant pervažos.



    Grįžtų prie stoties pastato kita Sasnavos gatve.



    Darbai vyksta...







    Vaizdas stoties link nuo Gedimino g. pervažos.



    Tipinis namas šalia pervažos.



    Kitoje pervažos pusėje. Vaizdas Kalvarijos link.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.10, 20:16.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Namelis pirmojo perono gale.

    Atvaizdas


    Šitas namelis buvo tualetas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stovint ant pagrindinio kelio, Kazlų rūdos link.



    Kiek paėjus į priekį.



    Dar kiek paėjus. Žvilgsnis dešiniau.



    Paeinu į kairę.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Vaizdas Kazlų Rūdos pusėn stovint ant privažiuojamųjų kelių. Už nugaros šiaurės vakarinis įvažiavimas į elevatorių (žr. nuotraukas žemiau).



    Ten pat. Elevatoriaus vartai. Kelias dešinėn veda į pramoninę teritoriją tarp Stoties ir Draugystės gatvių. Iš ten nuotraukos bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius.



    Ties elevatoriaus vartais. Po stogu matosi TGM23.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.09, 12:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Perėjus į kitą kelyno pusę, vaizdas Kazlų Rūdos link.



    Palei Sasnavos g. einantis kelias kerta Sasnavos gatvę ir veda į pramoninę teritoriją. Nuotraukos iš ten bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius.



    Grįžtu atgal prie elevatoriaus tvoros. Pagrindinis kelias. Stoties link. Tolumoje grįžtantis iš Šeštokų DR1A.



    Pravažiavus traukiniui, žvilgsnis kairiau.



    Kiek paėjus toliau nuo pagrindinio kelio. Žvilgsnis Kazlų Rūdos. Nuvažiuojantis į Kauną DR1A.



    Akmens anglies aikštelė



    Kairėje birių krovinių iškrovimo aikštelė.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.09, 11:56.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu Kazlų Rūdos link. Pakhauzas.







    Netoli elevatoriaus geležinkelio pietrytinių vartų.



    Ten pat. Vaizdas atgal.



    Žvilgsnis pro elevatoriaus vartus.



    Ties elevatoriumi, vaizdas Kazlų Rūdos link.



    Paėjus dešiniau.



    Ten pat, vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.09, 11:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vaizdai nuo antrojo perono (kita diena). Šeštokų link.



    Kazlų Rūdos link.



    Vaizdas nuo pirmojo perono galo Kazlų Rūdos link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas iš Marijampolės. Kai 2010 m. "tyrinėjau" liniją nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų (ir toliau), Marijampolėje ilgai neužtrukai. Visgi teko surasti laiko ir Marijampolės stočiai, nes greitai čia viskas iš esmės pasikeis dėl "RailBalticos".

    Pradėjau nuo stoties.



    Įdomu, kokia šio pastato pirminė paskirtis? Tualetas?



    Nuo perono pietvakarinio stoties galo link.



    Buvo remontuojami stoties keliai





    Namelis pirmojo perono gale.



    Šiemet pastatytas vagonas paminklas. Keistas vagonas. Kam tokiam vagonui dviašiai vežimėliai? Žiūrėjau po vagonu, neatrodo, kad būtų perdarytas iš dviašio.



    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.09, 11:37.

    Komentuoti:


  • Traff
    replied
    Ai šitas, tai žinau, jau pernai metais keitė viską po šaknų, visus laidus, šviesoforus, Bet prie ko čia bėgiai...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Traff Rodyti pranešimą
    MPC? Galima detalesnį pavadinimą?
    Mikroprocesorinė centralizacija. Liaudiškai kalbant, kompiuterinis iešmų ir signalizacijos įrenginių valdymas.

    Komentuoti:


  • Traff
    replied
    MPC? Galima detalesnį pavadinimą?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Traff Rodyti pranešimą
    Sveiki, po kelių savaičių pertraukos užėjau į Kazlų Rūdos geležinkelio stotį "apsidairyti". Tai primenu, kad anas savaites pertvarkė ketvirtą kelią Marijampolė - Kaunas, o dabar atnaujino trečią kelią vedantį iš Kybartų (iš antro į trečią kelią).
    Bet man vis dar keista, juk vis tiek reikės ketvirtą kelią per naują tiesti ateityje - RailBalticą...
    Kol nuties, dar daug laiko gali praeiti, jei apskritai nuties. O stoties rekonstrukcijos darbai susiję su MPC diegimu Kauno regione.

    Komentuoti:


  • Traff
    replied
    Kazlų Rūda: pertvarkomos linijos

    Sveiki, po kelių savaičių pertraukos užėjau į Kazlų Rūdos geležinkelio stotį "apsidairyti". Tai primenu, kad anas savaites pertvarkė ketvirtą kelią Marijampolė - Kaunas, o dabar atnaujino trečią kelią vedantį iš Kybartų (iš antro į trečią kelią).
    Bet man vis dar keista, juk vis tiek reikės ketvirtą kelią per naują tiesti ateityje - RailBalticą...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad jau yra gatavi projektai. Pagal juos 1435 mm vėžė bus Marijampolėje arčiau stoties.

    Komentuoti:

Working...
X