Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Iš Šeštokų, geležinkeliu išvyko sovietinė armija gesinti Čekijos ir Vengrijos antikomunistinių sukilimų - informacija kažkada buvo pateikta, berods, Susisiekimo minesterijos puslapyje.
-
Neaišku, kaip buvo tarpukaryje. Aišku tik tiek, kad linija neveikė. Antrojo pasaulinio karo metais bent jau keleivinio susisiekimo nebuvo. Tuose Reicho kariniuose tvarkaraščiuose, kuriuos mačiau, jokių keleivinių traukinių šia linija nėra. Nebent prekiniai. Arba atstatė tik atsitraukdami, panaudodami ardomo atsitraukiant Alytaus - Šeštokų ruožo bėgius.
Tarybiniais laikais, aišku, eismo nebuvo. Bet ar buvo bėgiai, tai klausimas. Jei tarpukaryje jie buvo išardyti strateginiu sumetimu, kad lenkai puldami turėtų problemų, o ne pasinaudotų geležinkeliu, ir vokiečiai jos neatstatė, tai po karo vargu ar iš karto atstatė. Bet jau gerokai vėliau, kai linija buvo paruošta kaip strateginė rezervinė, galėjo.
Komentuoti:
-
Tikriausiai, ties siena linija buvo tik perkirpta, panašiai kaip dabar linija Parečė - Marcinkonys. Bet reikalui esant, galima buvo greitai sujungti.
Čia tik mano pagalvojimai.
Komentuoti:
-
Mockavos stotis atsirado tarybiniais metais. Stoties pastatas tipinis, tokių pačių (pagal tą patį projektą) pastatytų TSRS platybėse ne vienas. Nutiesus geležinkelį Varėna - Alytus - Suvalkai, Mockavos stoties ar stotelės dabartinės stoties vietoje nebuvo. Pirmą paminėjimą tvarkaraštyje bent aš esu radęs Pirmojo pasaulinio karo metų vokiškame tvarkaraštyje. Mackowo vadinosi stotelė, pralanka ar stotis. Bet, kaip ir minėjau, pagal kilometražą ji buvo kitoje vietoje nei dabartinė stotis. Aš ten buvau, iš tiesų, būta arba pralankos (o tikriausiai pralankos), arba stoties, bet ne daugiau 2 kelių. Dabar, kai tiesiama RailBaltica, visi artefaktai buvo sunaikinti...Paskutinis taisė Al1; 2015.04.02, 13:58.
Komentuoti:
-
Iš temos apie geležinkelio vagonus (kur jau truputį nukrypta nuo temos):Parašė Darius555 Rodyti pranešimą(...)
Ir dar klausimelis ar buvo koks aplamai judejimas iki Mockavos TSRS laikais?
Kieno tik tada paklausdavau, iki kur iš Šeštokų nueina bėgiai link tilto per Kirsną, atsakymas dažniausiai būdavo nelabai malonus: "jei tokiais dalykais domėsiesi perdaug, tai kažkas susidomės tavim...". Tik vienas senukas iš Rudaminos atsakė "į Lenkijų"...
Vieną kartą su studijų draugais į Kauno geležinkelio stotį užklydę pamatėme vagoną platformą su pakrauta autodrezina AGMU. Kažkuriam draugeliui kilo klausimas, kodėl drezina ne ant bėgių, o vagone. Aš jau tada paaiškinau apie Šeštokuose esamus dviejų vėžės pločių bėgius ir pridūriau, kad 1435 mm vėžės drezina remontui į Kauną 1520 bėgiais neatvažiuos, tai užtai atvežta vagonu. Už tokią "konsultaciją" sulaukiau tos pačios replikos...Paskutinis taisė Vitas; 2015.04.02, 13:50.
Komentuoti:
-
https://www.youtube.com/watch?v=BhbIIx5lg5w, nemažai istorinių kadrų šitam klipe, susijusių su Alytaus geležinkeliu.
Komentuoti:
-
Aišku. Nes Lenkijoje nuo birželio 15 d. vėl keisis visas tvarkaraštis (dabar keitėsi balandžio 27 d.). Tai matyt nuo tos dienos ir bus traukinys. Bet ir kelionės laikas Lenkijoje vis ilgėja. Ir maždaug 10 min. anksčiau iš Varšuvos, ir apie 10-15 min. vėliau į Šeštokus atvyksta.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad nerodo nei DB, nei PKP tvarkaraščiai.
http://www.deutschebahn.com/de/start.html
http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn?
Iki Trakiškių važiuos TPK 10011,o nuo Trakiškių iki Šeštokų D 10011.
Kovo mėn. skelbė kad jau paklota 35 km Rail Baltikos tik nenurodė kur. Kadangi tas LT/PL siena -Mockava buvo pradėtas vienas pirmųjų, o Mockava-Šeštokai jau sutvarkytas anksčiau, tai gali būti, kad tas gabaliukas jau užbaigtas. Tik dėl signalizacijos nežinau. Tikriausiai dar nesutvarkyta, nes planavo konkursą nuo LT/PL sienos iki Kazlų rūdos skelbt.
Komentuoti:
-
Remiantis DB ir PKP interneto svetainėmis nuo š.m. birželio 15 d. sugrąžinamas traukinys Varšuva-šeštokai ir Šeštokai-Varšuva. LG svetainėje šio maršruto dar nėra. Gal dar atnaujins. Kažin ar bus spec. autobusai reisams?
Komentuoti:
-
Taip, nes jis iš ten, kur eismas vyksta kaire puse. Tik keista, negi Lenkijoje nėra reikalavimų mašinisto vietos pusei?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO nuo Šeštokų su autobusu iki Kauno? Tai geriau jau iš karto nuo Suvalkų. Būtų greičiau ir patogiau. Kol vyksta rekonstrukcija, greitis ribotas. O krovininiai irgi ne kasdien važiuoja. Tikriausiai 1 ar 2 kartus per savaitę jiems yra padarytas langas.
Pranešimo Nr. 442 antroje nuotraukoje atrodo, kad traukinys ant 1435 vėžės. Lygtai bėgius veža, o dviašės platformos būtent ir parodo, kad ten 1435 mm vėžė.
O stai reisas Marijampole - Suvalkai - Marijampole galetu buti net labai pelningas.
Tarkim, ryte nuvaziuoja, popiet (vakare) grizta. Manot nebutu vaziuojanciu ? Ir cia galetu ateityje net ir traukiniai isnaudoti sita ideja
Komentuoti:
-
Veža bėgius link Šeštokų, krovininiai važiuoja lyg kasdien gal išskyrus sekmadienį.
Komentuoti:
-
O nuo Šeštokų su autobusu iki Kauno? Tai geriau jau iš karto nuo Suvalkų. Būtų greičiau ir patogiau. Kol vyksta rekonstrukcija, greitis ribotas. O krovininiai irgi ne kasdien važiuoja. Tikriausiai 1 ar 2 kartus per savaitę jiems yra padarytas langas.
Pranešimo Nr. 442 antroje nuotraukoje atrodo, kad traukinys ant 1435 vėžės. Lygtai bėgius veža, o dviašės platformos būtent ir parodo, kad ten 1435 mm vėžė.
Komentuoti:
-
Pirmoje nuotraukoje pusvagonius medienai išvežti atveža?
O paskutinėse ką veža ir kuria kryptimi?
Komentuoti:
Komentuoti: