Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vytautas8
    replied
    M62K-1482 Šeštokai - Mockava. 2017.03.03.


    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Haski Rodyti pranešimą
    Tikrai taip.. dar sentimentalumas...
    Paklausiau šiandien žmogaus apie tą „molinį“ namelį kairėj pusėj - sako jis, kad ten irgi budėdavo žmogus (ir dviaukščiame pastate ir namely), be to buvo medinis.
    Moliniame namelyje dirbo (budėjo iešmininkas), o dviaukščiame kiek suprantu dirbo (budėjo) pervažos užtvėrėjas. Taip labai daug kur buvo. Retesni atvėjai, kai pervaža ir iešmų perdarymas buvo vieno žmogaus pareiga.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Tikrai taip.. dar sentimentalumas...
    Paklausiau šiandien žmogaus apie tą „molinį“ namelį kairėj pusėj - sako jis, kad ten irgi budėdavo žmogus (ir dviaukščiame pastate ir namely), be to buvo medinis.
    Paėmiau ir nufotkinau kaip dabar atrodo toji vieta. Kampą nelabai nutaikiau.

    Taigi, porovoze 2004 m.


    O štai mano nuotrauka 2016.VIII


    Šiek tiek arčiau, tikriausiai ten kur dabar Rail baltica prasiplėtė, kadaise stovėjo ir tas namelis


    Vaizdelį gadina pernelyg arti pastatytos sienos. Bet tai šių dienų modernumo apraiškos.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Haski
    Pagaliau atradau! Kaip norėjau pamatyt, prisimint iš vaikystės matytus vaizdus. Atsimenu prie pervažos stovėjo dviejų aukštų namelis, skirtas budėtojui. Puikiai atsimenu, atrodė toks didelis su žaliu balkonu... Dar vėliavėles moterytė rodydavo iš to balkono. O paskui staiga dingo tas pastatėlis. Gal 2004, gal 2005... Beieškodamas kažko apie mano miestelį, parovoze radau štai tokią nuotrauką. Mano nuostabai - būta kitoj pusėj dar kažkokio molinio pasakų namelio..
    O traukinys linijoje Marijampolė-Kaunas
    Atvaizdas
    romantika ir tik šilti prisiminimai...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir prožektorinis šviesoforas... Matuizų stotis iš abiejų pusių tokius dar turi.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Šiandien pirmą kartą teko nufotkinti ST44 važiuojantį iki Šeštokų. ST44-1113, Šeštokai - Mockava:


    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Marijampolėje leidžiamame laikraštyje "Miesto laikraštis" 2015m. rugsėjo 25 d. numeryje yra straipsnis "Po geležinkeliu važiuosime šiemet". Tai gera naujiena, kad Gedimino ir Aušros gatvių "landos" po geležinkeliu bus atidarytos iki šių metų pabaigos. Tiesa, kaip rašoma, prie tų "landų" statomi transporto mazgai dar nebus atidaryti: atvažiavusiems Gedimino gatve nuo Prienų pusės beliks važiuoti į Stoties gatvę (link autobusų ir geležinkelio stočių, atitinkamai iš miesto centro pusės privažiuoti bus galima tik Stoties gatve), o nuo vadinamo "stachanoviečių" kvartalo atvažiavus ir po geležinkeliu pralindus beliks važiuoti tik Aušros gatve (bent iki Maironio gatvės).
    Tikėkimės, galimybė važiuoti po geležinkeliu Gedimino ir Aušros gatvėmis bus kaip kalėdinis siurprizas... O P.Armino gatvėje darbai kol kas "stovi vietoje".

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tas traukinys aptarnavo vietinį susisiekimą, o ne Kauną, nors važiuodavo žmonės ir į Kauną. Deja,
    Lietuvoje buvo sunaikintas visas vietinis susisiekimas, o tai, kas liko, net ir mikrobai orą vežioja...
    būtet, jis pagrinde būdavo skirtas vietiniam susisiekimui

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tas traukinys aptarnavo vietinį susisiekimą, o ne Kauną, nors važiuodavo žmonės ir į Kauną. Deja,
    Lietuvoje buvo sunaikintas visas vietinis susisiekimas, o tai, kas liko, net ir mikrobai orą vežioja...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Ir Jūs važiuotumėte iš Alytaus į Kauną beveik 3 val., taip ?
    Iš Kauno į Alytų traukiniu vieną kartą važiavau (pačiu anksčiausiu, iš Kn. tuomet išv. 4:20h.), iš Marijampolės į Alytų, Simną, Giluičius, Krosną traukiniu važiavęs daugybę kartų.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Ir Jūs važiuotumėte iš Alytaus į Kauną beveik 3 val., taip ?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    o galejo dar cia vazinet ir keleiviniai... jei ne masinis uzdarymas kur reik ir kur nereik
    "Čia" - tai į Alytų...
    Taip, galėjo... Galėtų ir dabar... Deja...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Alytaus stotis. Buvęs keleivinis korpusas išnuomotas ar parduotas kažkokiai firmai, kuri užsiima medienos perdirbimu, o konkrečiai kuo - nežinau. Tik perone pilna pjuvenų.

    Atvaizdas


    Taip pat ir ant bėgių.

    Atvaizdas


    Pagal paskirtį naudojamas stoties korpusas iš perono pusės.

    Atvaizdas


    Alytaus miesto (Pramonės raj.) link.

    Atvaizdas


    Ūkiniai pastatai.

    Atvaizdas


    Stotis iš "miesto" pusės.

    Atvaizdas
    o galejo dar cia vazinet ir keleiviniai... jei ne masinis uzdarymas kur reik ir kur nereik

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Alytaus stotis. Buvęs keleivinis korpusas išnuomotas ar parduotas kažkokiai firmai, kuri užsiima medienos perdirbimu, o konkrečiai kuo - nežinau. Tik perone pilna pjuvenų.



    Taip pat ir ant bėgių.



    Pagal paskirtį naudojamas stoties korpusas iš perono pusės.



    Alytaus miesto (Pramonės raj.) link.



    Ūkiniai pastatai.



    Stotis iš "miesto" pusės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kalesninkai ruožė Šeštokai - Alytus. Nuotrauka iš delcampe.net

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    ST44-358 Trakiškės - Mockava (2015.05.04.)

    Komentuoti:


  • rimsenas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Abejoju. Ką ministerija skelbė, nebūtinai yra tiesa. Vengrijos įvykiai buvo 1956 m. Geležinkelis tarp Suvalkų ir Sokulkos dar nebuvo nutiestas. Kokie ypatingi kariniai daliniai bazavosi Lietuvoje Suvalkijoje, kad juos reikėtų siųsti į Vengriją? Kaliningrade gal tokių ir buvo. Bet Kaliningrado sritis su Lenkija turėjo veikiantį geležinkelio perėjimą ir be papildomų problemų iš ten buvo galima permesti kariuomenę. Iš kitų Lietuvos vietų patogiau vykti per Vilnių, Baltarusiją ir Ukrainą.
    Suvalkijoje buvo 108 DP. (Marijampolė, Kalvarija, Panemunė). Į Čekiją 1968 skrido.
    Paskutinis taisė rimsenas; 2015.04.04, 08:31.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    1956 įvykiuose Vengrijoje dalyvavo Lietuvoje dislokuota 7-oji oro desantinė divizija. Vienas jos pulkas buvo permestas oro transportu, o kitas - geležinkeliu iki Beregovo stoties Ukrainoje, bet 1524 bėgiais tą daryti tikrai būtų patogiau.
    http://www.waronline.org/write/world...broad/hungary/ (rusu kalba)

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O dalinių būtinai ypatingų reikėjo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Abejoju. Ką ministerija skelbė, nebūtinai yra tiesa. Vengrijos įvykiai buvo 1956 m. Geležinkelis tarp Suvalkų ir Sokulkos dar nebuvo nutiestas. Kokie ypatingi kariniai daliniai bazavosi Lietuvoje Suvalkijoje, kad juos reikėtų siųsti į Vengriją? Kaliningrade gal tokių ir buvo. Bet Kaliningrado sritis su Lenkija turėjo veikiantį geležinkelio perėjimą ir be papildomų problemų iš ten buvo galima permesti kariuomenę. Iš kitų Lietuvos vietų patogiau vykti per Vilnių, Baltarusiją ir Ukrainą.

    Komentuoti:

Working...
X