Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąTikrai taip.. dar sentimentalumas...
Paklausiau šiandien žmogaus apie tą „molinį“ namelį kairėj pusėj - sako jis, kad ten irgi budėdavo žmogus (ir dviaukščiame pastate ir namely), be to buvo medinis.
Komentuoti:
-
Tikrai taip.. dar sentimentalumas...
Paklausiau šiandien žmogaus apie tą „molinį“ namelį kairėj pusėj - sako jis, kad ten irgi budėdavo žmogus (ir dviaukščiame pastate ir namely), be to buvo medinis.
Paėmiau ir nufotkinau kaip dabar atrodo toji vieta. Kampą nelabai nutaikiau.
Taigi, porovoze 2004 m.
O štai mano nuotrauka 2016.VIII
Šiek tiek arčiau, tikriausiai ten kur dabar Rail baltica prasiplėtė, kadaise stovėjo ir tas namelis
Vaizdelį gadina pernelyg arti pastatytos sienos. Bet tai šių dienų modernumo apraiškos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė HaskiPagaliau atradau! Kaip norėjau pamatyt, prisimint iš vaikystės matytus vaizdus. Atsimenu prie pervažos stovėjo dviejų aukštų namelis, skirtas budėtojui. Puikiai atsimenu, atrodė toks didelis su žaliu balkonu... Dar vėliavėles moterytė rodydavo iš to balkono. O paskui staiga dingo tas pastatėlis. Gal 2004, gal 2005... Beieškodamas kažko apie mano miestelį, parovoze radau štai tokią nuotrauką. Mano nuostabai - būta kitoj pusėj dar kažkokio molinio pasakų namelio..
O traukinys linijoje Marijampolė-Kaunas
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Ir prožektorinis šviesoforas... Matuizų stotis iš abiejų pusių tokius dar turi.
Komentuoti:
-
Šiandien pirmą kartą teko nufotkinti ST44 važiuojantį iki Šeštokų. ST44-1113, Šeštokai - Mockava:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Marijampolėje leidžiamame laikraštyje "Miesto laikraštis" 2015m. rugsėjo 25 d. numeryje yra straipsnis "Po geležinkeliu važiuosime šiemet". Tai gera naujiena, kad Gedimino ir Aušros gatvių "landos" po geležinkeliu bus atidarytos iki šių metų pabaigos. Tiesa, kaip rašoma, prie tų "landų" statomi transporto mazgai dar nebus atidaryti: atvažiavusiems Gedimino gatve nuo Prienų pusės beliks važiuoti į Stoties gatvę (link autobusų ir geležinkelio stočių, atitinkamai iš miesto centro pusės privažiuoti bus galima tik Stoties gatve), o nuo vadinamo "stachanoviečių" kvartalo atvažiavus ir po geležinkeliu pralindus beliks važiuoti tik Aušros gatve (bent iki Maironio gatvės).
Tikėkimės, galimybė važiuoti po geležinkeliu Gedimino ir Aušros gatvėmis bus kaip kalėdinis siurprizas... O P.Armino gatvėje darbai kol kas "stovi vietoje".
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTas traukinys aptarnavo vietinį susisiekimą, o ne Kauną, nors važiuodavo žmonės ir į Kauną. Deja,
Lietuvoje buvo sunaikintas visas vietinis susisiekimas, o tai, kas liko, net ir mikrobai orą vežioja...
Komentuoti:
-
Tas traukinys aptarnavo vietinį susisiekimą, o ne Kauną, nors važiuodavo žmonės ir į Kauną. Deja,
Lietuvoje buvo sunaikintas visas vietinis susisiekimas, o tai, kas liko, net ir mikrobai orą vežioja...
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąIr Jūs važiuotumėte iš Alytaus į Kauną beveik 3 val., taip?
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąo galejo dar cia vazinet ir keleiviniai... jei ne masinis uzdarymas kur reik ir kur nereik
Taip, galėjo... Galėtų ir dabar... Deja...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlytaus stotis. Buvęs keleivinis korpusas išnuomotas ar parduotas kažkokiai firmai, kuri užsiima medienos perdirbimu, o konkrečiai kuo - nežinau. Tik perone pilna pjuvenų.
Atvaizdas
Taip pat ir ant bėgių.
Atvaizdas
Pagal paskirtį naudojamas stoties korpusas iš perono pusės.
Atvaizdas
Alytaus miesto (Pramonės raj.) link.
Atvaizdas
Ūkiniai pastatai.
Atvaizdas
Stotis iš "miesto" pusės.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Alytaus stotis. Buvęs keleivinis korpusas išnuomotas ar parduotas kažkokiai firmai, kuri užsiima medienos perdirbimu, o konkrečiai kuo - nežinau. Tik perone pilna pjuvenų.
Taip pat ir ant bėgių.
Pagal paskirtį naudojamas stoties korpusas iš perono pusės.
Alytaus miesto (Pramonės raj.) link.
Ūkiniai pastatai.
Stotis iš "miesto" pusės.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAbejoju. Ką ministerija skelbė, nebūtinai yra tiesa. Vengrijos įvykiai buvo 1956 m. Geležinkelis tarp Suvalkų ir Sokulkos dar nebuvo nutiestas. Kokie ypatingi kariniai daliniai bazavosi Lietuvoje Suvalkijoje, kad juos reikėtų siųsti į Vengriją? Kaliningrade gal tokių ir buvo. Bet Kaliningrado sritis su Lenkija turėjo veikiantį geležinkelio perėjimą ir be papildomų problemų iš ten buvo galima permesti kariuomenę. Iš kitų Lietuvos vietų patogiau vykti per Vilnių, Baltarusiją ir Ukrainą.Paskutinis taisė rimsenas; 2015.04.04, 08:31.
Komentuoti:
-
1956 įvykiuose Vengrijoje dalyvavo Lietuvoje dislokuota 7-oji oro desantinė divizija. Vienas jos pulkas buvo permestas oro transportu, o kitas - geležinkeliu iki Beregovo stoties Ukrainoje, bet 1524 bėgiais tą daryti tikrai būtų patogiau.
http://www.waronline.org/write/world...broad/hungary/ (rusu kalba)
Komentuoti:
-
Abejoju. Ką ministerija skelbė, nebūtinai yra tiesa. Vengrijos įvykiai buvo 1956 m. Geležinkelis tarp Suvalkų ir Sokulkos dar nebuvo nutiestas. Kokie ypatingi kariniai daliniai bazavosi Lietuvoje Suvalkijoje, kad juos reikėtų siųsti į Vengriją? Kaliningrade gal tokių ir buvo. Bet Kaliningrado sritis su Lenkija turėjo veikiantį geležinkelio perėjimą ir be papildomų problemų iš ten buvo galima permesti kariuomenę. Iš kitų Lietuvos vietų patogiau vykti per Vilnių, Baltarusiją ir Ukrainą.
Komentuoti:
Komentuoti: