Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • marius_
    replied
    Vienas pažįstamas aplinkosaugininkas pasakojo, kad pabėgiai dengiami kažkokiu labai atspariu "brudu", todėl jie taip gerai ir laikosi. Ir būtent dėl to "brudo" pabėgiai priskiriami pavojingoms atliekoms, kurias reikia utilizuoti pagal pavojingų atliekų utilizavimo taisykles, o ne mėtyti, kur papuola, palei bėgius

    Komentuoti:


  • gs13
    replied
    Ištraukus klemą ir pavalius, lyg ir matosi skaičius 49. Taigi kažin ar čia tik nebus Stalino laikų pabėgis? Nestebintų, esu matęs tokių ženkliukų, tik stebėtina, kiek laiko gali išlikti medis nesupuvęs. Kai kurie seni pabėgiai atrodo lyg būtų buvę ąžuoliniai, taigi gal todėl ir išliko

    Komentuoti:


  • gs13
    replied
    Va čia tikrai senas egzempliorius, supuvęs gatavai ne tik pabėgis, bet ir klemas kiaurai prarūdijęs

    Komentuoti:


  • gs13
    replied
    Senesni pabėgiai 1959 ir 1960 metai, pergyveno neseną pabęgių keitimą matyt dar tinkami

    Komentuoti:


  • gs13
    replied
    :Štai keli naujesni tarybiniai pabėgiai 81 ir 84 metų

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Būtų labai įdomu pravažiuoti Šeštokai - Alytus maršrutu... Gal forumiečiai norėtų apsijungti ir susibūrus į grupelę pasiorganizuoti tokią kelionę ?
    Palaikau ir aš.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Aš pasirašau

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Būtų labai įdomu pravažiuoti Šeštokai - Alytus maršrutu... Gal forumiečiai norėtų apsijungti ir susibūrus į grupelę pasiorganizuoti tokią kelionę ?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Penki įspūdingiausi Lietuvos geležinkelių maršrutai

    1919 m. liepos 6 dieną iš Kaišiadorių stoties į Radviliškį išvyko pirmasis Nepriklausomos Lietuvos traukinys. Šios svarbios datos proga norisi paminėti gražiausius Lietuvos geležinkelių maršrutus, apie kuriuos išsamiau pasakojo kelionių traukiniais organizatorius, kelionių agentūros „superkelionės.lt“ vadovas, – Udrius Armalis. Kelionės: Lietuvos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Kaliningrado geležinkeliais, kurių metu keliauta ne tik traukiniais, bet garvežiais ir drezinomis – tokia šių nišinių kelionių organizatoriaus, daugiau kaip 10 metų trunkanti, patirtis.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...tai-642-995958

    Komentuoti:


  • gs13
    replied
    Va dar nuotraukų. pabėgių

    Komentuoti:


  • gs13
    replied
    Ženklas pabėgyje visgi reiškia paklojimo metus. Nuoroda http://www.ngpedia.ru/id645000p1.html
    Kad pabėgis nesupuvęs, nieko stebėtino. Tuos kurie supūva pakeičia ir jų nematome. Vienas kitas gerai impregnuotas išlieka ilgus . Būna pabėgių, kurie kažkokia smala ištepti taip kad užlipti baisu, smala nuo karščio išsilydžius. Tokie stovės iki pasaulio pabaigos, gaila juose įkaltų metų ženklų nematyti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Negali būti pabėgis 1963 metų. Jau seniai tų metų supuvęs. Tai kažką kitką reiškia, ne metus.

    Komentuoti:


  • gs13
    replied
    Mane visada viliojo pasivaikščioti geležinkeliu..Gaila, bet mediniai pabėgiai geležinkelyje nyksta astronominiu greičiu. Alytaus-Šeštokų linija yra viena iš nedaugelio išlikusių medinių geležinkelių. O geležinkeliai gelžbetoniniais pabėgiais nėra tokie mieli širdžiai ir nepatogūs vaikščioti dėl skaldos. Vienas įdomesnių dalykų mediniuose pabėgiuose yra jų metų klemai, anot rusiškų šaltinių kalami į pabėgius jų klojimo metais. Tad galima pamatyti gana įdomių egzempliorių. Teoriškai jie turi būti kiekvienam pabėgy, praktiškai yra tik kai kur.

    Komentuoti:


  • gs13
    replied
    Viadukas per geležinkelį tarpstotėje Simnas - Giluičiai. Šalia matyti per karą susprogdinto senojo viaduko nuotraukos

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    ir vien dėl to peronas jau "tampa tinkamu sustoti" )

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienintelis perono patobulinimas tai tikriausiai naujai nubrėžta geltona linija.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Mini reportažas iš Šeštokų.
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	115,4 kB ID:	1592303
    Statomas keleivių tiltas

    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	161,0 kB ID:	1592305
    Statomas keleivių tiltas iš stoties pusės

    PAGALIAU vėl žmonės čia sulaukė stojančio traukinio. Tiesa, Lietuvos Geležinkeliai įžuliai dvejus metus melavo, jog "peronas traukiniams, kad galėtų paimti keleivius yra netinkamas" ir čia nestodavo. Dabar staiga tas pats peronas jau tapo tinkamu... kaip jis "patobulintas", galima pamatyti nuotraukoje, kurioje, nesuklyskit - jokio patobulinimo tikrai nepamatysite Tiesiog išlindo dar vienas eilinis melas apie tai, kodėl traukiniai ten nestodavo. Tikėkimės, jog netrukus čia pamatysime ir motrisę Kaunas-Šeštokai, kuri vietiniams gyventojams yra gerokai reikalingesnė, nei tik Marijampolėje stojantis nepatogiu laiku važiuojantis lenkiškas traukinys. Žinoma, nevarykime Dievo į medį - jau geriau toks, nei jokio... Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	224,0 kB ID:	1592306
    Attached Files
    Paskutinis taisė statyba; 2017.10.22, 22:56.

    Komentuoti:


  • ultra laverdi
    replied
    Pasiūlyta inicijuoti buvusio geležinkelio tiltelio Alytuje įrašymą į Kultūros vertybių registrą

    http://www.kpd.lt/news/3229/158/Pasiulyta-inicijuoti-buvusio-gelezinkelio-tiltelio-Alytuje-irasyma-i-Kulturos-vertybiu-registra.html

    Siūlomi prekybos centro ir aplinkos sutvarkymo variantai:

    1. http://www.alytus.lt/documents/10180/15095545/PP11.pdf
    2. http://www.alytus.lt/documents/10180/15095545/PP22.pdf

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, kaip tokie "stebuklai" gali atsitikti? Alytuje ties Topolių ir Statybininkų g. sankryža bus statoma nauja "Norfa" ir buvusio geležinkelio pylimas su išlikusiu tilteliu papuola į parduoto PC statybai sklypo ribas. O juk pylimas ne šiaip sau, ir ne žemių krūva po geležinkelio išardymo. Pylimu eina sveikatos takas, kurį nutiesė savivaldybė. Ir kažkas ten lengva ranka nuo jo atpjovė dalį su tilteliu.
    Kol buvo geležinkelis, šis tiltelis buvo vienintelė legali ir normali vieta pereiti iš Vidzgirio į Dainavos rajoną, pasiekti Naująją g. ir autobusų stoteles už pylimo.





    Ten pat, šiek tiek dešiniau. Štai šitoje vietoje bus naujas PC. Bet aptverta tik pylimo dalis ties tilteliu. Šioje nuotraukoje matoma tolimesnė dalis neaptverta ir tikriausiai nebus liečiama.








    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Pagaliau atšauktas kažkur 2016 metų gale įvestas greičio apribojimas iki 25 (!) km/h Kazlų Rūdos-Šeštokų geležinkelio 20-ame kilometre dėl ten esančios viešam naudojimui neskirtos pervažos (keliukas eina nuo "Via Baltica" kelio sankryžos ties "Kapratu" į kunigo J.Montvilos (žuvusio per laivo "Titanikas" katastrofą) tėviškę).

    Komentuoti:

Working...
X