
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Vienas pažįstamas aplinkosaugininkas pasakojo, kad pabėgiai dengiami kažkokiu labai atspariu "brudu", todėl jie taip gerai ir laikosi. Ir būtent dėl to "brudo" pabėgiai priskiriami pavojingoms atliekoms, kurias reikia utilizuoti pagal pavojingų atliekų utilizavimo taisykles, o ne mėtyti, kur papuola, palei bėgius
-
Ištraukus klemą ir pavalius, lyg ir matosi skaičius 49. Taigi kažin ar čia tik nebus Stalino laikų pabėgis? Nestebintų, esu matęs tokių ženkliukų, tik stebėtina, kiek laiko gali išlikti medis nesupuvęs. Kai kurie seni pabėgiai atrodo lyg būtų buvę ąžuoliniai, taigi gal todėl ir išliko
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąBūtų labai įdomu pravažiuoti Šeštokai - Alytus maršrutu... Gal forumiečiai norėtų apsijungti ir susibūrus į grupelę pasiorganizuoti tokią kelionę ?
Komentuoti:
-
Būtų labai įdomu pravažiuoti Šeštokai - Alytus maršrutu... Gal forumiečiai norėtų apsijungti ir susibūrus į grupelę pasiorganizuoti tokią kelionę ?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Penki įspūdingiausi Lietuvos geležinkelių maršrutai
1919 m. liepos 6 dieną iš Kaišiadorių stoties į Radviliškį išvyko pirmasis Nepriklausomos Lietuvos traukinys. Šios svarbios datos proga norisi paminėti gražiausius Lietuvos geležinkelių maršrutus, apie kuriuos išsamiau pasakojo kelionių traukiniais organizatorius, kelionių agentūros „superkelionės.lt“ vadovas, – Udrius Armalis. Kelionės: Lietuvos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Kaliningrado geležinkeliais, kurių metu keliauta ne tik traukiniais, bet garvežiais ir drezinomis – tokia šių nišinių kelionių organizatoriaus, daugiau kaip 10 metų trunkanti, patirtis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ženklas pabėgyje visgi reiškia paklojimo metus. Nuoroda http://www.ngpedia.ru/id645000p1.html
Kad pabėgis nesupuvęs, nieko stebėtino. Tuos kurie supūva pakeičia ir jų nematome. Vienas kitas gerai impregnuotas išlieka ilgus . Būna pabėgių, kurie kažkokia smala ištepti taip kad užlipti baisu, smala nuo karščio išsilydžius. Tokie stovės iki pasaulio pabaigos, gaila juose įkaltų metų ženklų nematyti
Komentuoti:
-
Negali būti pabėgis 1963 metų. Jau seniai tų metų supuvęs. Tai kažką kitką reiškia, ne metus.
Komentuoti:
-
Mane visada viliojo pasivaikščioti geležinkeliu..Gaila, bet mediniai pabėgiai geležinkelyje nyksta astronominiu greičiu. Alytaus-Šeštokų linija yra viena iš nedaugelio išlikusių medinių geležinkelių. O geležinkeliai gelžbetoniniais pabėgiais nėra tokie mieli širdžiai ir nepatogūs vaikščioti dėl skaldos. Vienas įdomesnių dalykų mediniuose pabėgiuose yra jų metų klemai, anot rusiškų šaltinių kalami į pabėgius jų klojimo metais. Tad galima pamatyti gana įdomių egzempliorių. Teoriškai jie turi būti kiekvienam pabėgy, praktiškai yra tik kai kur.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vienintelis perono patobulinimas tai tikriausiai naujai nubrėžta geltona linija.
Komentuoti:
-
Mini reportažas iš Šeštokų.
Statomas keleivių tiltas
Statomas keleivių tiltas iš stoties pusės
PAGALIAU vėl žmonės čia sulaukė stojančio traukinio. Tiesa, Lietuvos Geležinkeliai įžuliai dvejus metus melavo, jog "peronas traukiniams, kad galėtų paimti keleivius yra netinkamas" ir čia nestodavo. Dabar staiga tas pats peronas jau tapo tinkamu... kaip jis "patobulintas", galima pamatyti nuotraukoje, kurioje, nesuklyskit - jokio patobulinimo tikrai nepamatysiteTiesiog išlindo dar vienas eilinis melas apie tai, kodėl traukiniai ten nestodavo. Tikėkimės, jog netrukus čia pamatysime ir motrisę Kaunas-Šeštokai, kuri vietiniams gyventojams yra gerokai reikalingesnė, nei tik Marijampolėje stojantis nepatogiu laiku važiuojantis lenkiškas traukinys. Žinoma, nevarykime Dievo į medį - jau geriau toks, nei jokio...
Paskutinis taisė statyba; 2017.10.22, 22:56.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pasiūlyta inicijuoti buvusio geležinkelio tiltelio Alytuje įrašymą į Kultūros vertybių registrą
http://www.kpd.lt/news/3229/158/Pasiulyta-inicijuoti-buvusio-gelezinkelio-tiltelio-Alytuje-irasyma-i-Kulturos-vertybiu-registra.html
Siūlomi prekybos centro ir aplinkos sutvarkymo variantai:
1. http://www.alytus.lt/documents/10180/15095545/PP11.pdf
2. http://www.alytus.lt/documents/10180/15095545/PP22.pdf
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, kaip tokie "stebuklai" gali atsitikti? Alytuje ties Topolių ir Statybininkų g. sankryža bus statoma nauja "Norfa" ir buvusio geležinkelio pylimas su išlikusiu tilteliu papuola į parduoto PC statybai sklypo ribas. O juk pylimas ne šiaip sau, ir ne žemių krūva po geležinkelio išardymo. Pylimu eina sveikatos takas, kurį nutiesė savivaldybė. Ir kažkas ten lengva ranka nuo jo atpjovė dalį su tilteliu.
Kol buvo geležinkelis, šis tiltelis buvo vienintelė legali ir normali vieta pereiti iš Vidzgirio į Dainavos rajoną, pasiekti Naująją g. ir autobusų stoteles už pylimo.
Ten pat, šiek tiek dešiniau. Štai šitoje vietoje bus naujas PC. Bet aptverta tik pylimo dalis ties tilteliu. Šioje nuotraukoje matoma tolimesnė dalis neaptverta ir tikriausiai nebus liečiama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagaliau atšauktas kažkur 2016 metų gale įvestas greičio apribojimas iki 25 (!) km/h Kazlų Rūdos-Šeštokų geležinkelio 20-ame kilometre dėl ten esančios viešam naudojimui neskirtos pervažos (keliukas eina nuo "Via Baltica" kelio sankryžos ties "Kapratu" į kunigo J.Montvilos (žuvusio per laivo "Titanikas" katastrofą) tėviškę).
Komentuoti:
Komentuoti: