Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Dar šis tas apie iešmus. Vilniaus stotis.
    Atvaizdas
    Jei važiuos traukiniai pirmu ir antru keliu link Kauno, jie susidurs pirmame, taip iešmai sujungti. Keista, atrodo tokiu atveju neturetu buti.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      Jei važiuos traukiniai pirmu ir antru keliu link Kauno, jie susidurs pirmame, taip iešmai sujungti. Keista, atrodo tokiu atveju neturetu buti.
      Iš pirmojo kelio traukinys važiuoti negalės, nes jam dega draudžiamas signalas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Iš pirmojo kelio traukinys važiuoti negalės, nes jam dega draudžiamas signalas.
        Kažkaip fotkei to signalo nematau.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Jei važiuos traukiniai pirmu ir antru keliu link Kauno, jie susidurs pirmame, taip iešmai sujungti. Keista, atrodo tokiu atveju neturetu buti.
          Galit buti ramus, gelezinkelyje apie tokias "smulkmenas", kaip nepaleisti traukinio pries traukini (arba kitam traukiniui i sona) yra pagalvota
          Taciau itin retai visko pasitaiko...

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Jei važiuos traukiniai pirmu ir antru keliu link Kauno, jie susidurs pirmame, taip iešmai sujungti. Keista, atrodo tokiu atveju neturetu buti.
            Antrasis kelias, atrodo, skirtas tik manevravimams.

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Antrasis kelias, atrodo, skirtas tik manevravimams.
              teisingai, antruoju keliu tik lokomotyvai vaziuoja ir dyzeliukai be keleiviu. Sis kelias vadinamas kiaurakeliu (idomus pavadinimas, bet pamenu taip mokino... )

              Comment


                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                teisingai, antruoju keliu tik lokomotyvai vaziuoja ir dyzeliukai be keleiviu. Sis kelias vadinamas kiaurakeliu (idomus pavadinimas, bet pamenu taip mokino... )
                Rygoje irgi yra toks antras kelias be perono. Mačiau ten pravažiuojanti krovinį sastatą. Biški keista kai taip arti keleivių terminalo pravažiuoja sunkvežimis.

                Comment


                  Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                  Rygoje irgi yra toks antras kelias be perono. Mačiau ten pravažiuojanti krovinį sastatą. Biški keista kai taip arti keleivių terminalo pravažiuoja sunkvežimis.
                  Vilniuje to padaryti nebutu imanoma - 2 kiaurakelis turi tik manevrinius sviesoforus, tad tiesioginis traukinys juo vaziuoti pagal traukininius signalus negaletu, nes tiesiog nera tokiu (traukininiu marsrutu) signalu (zalios geltonos).

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Vilniuje to padaryti nebutu imanoma - 2 kiaurakelis turi tik manevrinius sviesoforus, tad tiesioginis traukinys juo vaziuoti pagal traukininius signalus negaletu, nes tiesiog nera tokiu (traukininiu marsrutu) signalu (zalios geltonos).
                    Vilniuje pro stotį krovininiai ko gero visai nepravažiuoja. Ar ne taip?

                    Comment


                      Pravažiuoja. Pats keliskart mačiau.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Pravažiuoja. Pats keliskart mačiau.
                        Teisingai, vaziuoja, ir pakankamai daznai. Per Vilniu leidziami sunkus traukiniai, nes per Nemezi didele ikalne, ir ne visi i ja uzvaziuoja.

                        Comment


                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Teisingai, vaziuoja, ir pakankamai daznai. Per Vilniu leidziami sunkus traukiniai, nes per Nemezi didele ikalne, ir ne visi i ja uzvaziuoja.
                          Galbūt durnas klausimas, bet nežinau kaip dar sužinoti. Kas būtų daroma, jei nepaskaičiavus traukinio svorio jis vis dėlto neįvažiuotų į įkalnę? Ar tada važiuotų atbulas iki artimiausios stoties ar lauktų kito lokomotyvo pagalbos? Kaip elgtis reikalauja taisyklės ir kaip daroma praktiškai?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Galbūt durnas klausimas, bet nežinau kaip dar sužinoti. Kas būtų daroma, jei nepaskaičiavus traukinio svorio jis vis dėlto neįvažiuotų į įkalnę? Ar tada važiuotų atbulas iki artimiausios stoties ar lauktų kito lokomotyvo pagalbos? Kaip elgtis reikalauja taisyklės ir kaip daroma praktiškai?
                            Atvaizdas
                            Atgal "atsodinti" leidziama tik tam tikrais atvejais. Dazniausisi yra teikiama pagalba, t.y. atvaziuoja kitas lokomotyvas.

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Teisingai, vaziuoja, ir pakankamai daznai. Per Vilniu leidziami sunkus traukiniai, nes per Nemezi didele ikalne, ir ne visi i ja uzvaziuoja.
                              Tada kokiu keliu juos pravaro? Manau iš saugos sumetymu, kelias turetu buti be peronų.

                              Comment


                                Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                                Tada kokiu keliu juos pravaro? Manau iš saugos sumetymu, kelias turetu buti be peronų.
                                Visais traukinių priėmimui-išleidimui pritaikytais laivais keliais. Stoties rūmų darbuotojai visada informuoja keleivius, kad tam tikru keliu pravažiuos prekinis traukinys.
                                Yra ar nėra šalia keleivių platforma, jokio skirtumo.
                                Žinoma, jeigu yra pasirinkimas, prekinius traukinius praleidžia nuošalesniais (10,12) Vilniaus stoties keliais.

                                Comment


                                  Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                                  Tada kokiu keliu juos pravaro? Manau iš saugos sumetymu, kelias turetu buti be peronų.
                                  Kazkada, kai dar nebuvo suremontuotas tunelis, prekinius traukinius leisdavo tik 7,9,10,12 keliais, nes po jais nebuvo tunelio su senomis, nepatikimomis konstrukcijomis. Dabar, kai tunelis suremontuotas, siu apribojimu nera. Dabar daznai prekiniai traukiniai leidziami (ypac 4 keliu is N. Vilnios) pagrindiniai stoties keliais, o tokie vilniuje yra 4 ir 5. Pagrindiniais stoties keliais vadinami keliai, kurie yra tarpstocio keliu tasa. Jais paprastai galima vaziuoti greitai, iesmai i juos veda tiesia kryptimi.

                                  Comment


                                    Ankščiau 4-uoju keliu buvo leidžiama važiuoti iki 40 km/h greičiu, tačiau dabar, keleivių saugumo sumetimias, tik iki 25 km/h.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Visais traukinių priėmimui-išleidimui pritaikytais laivais keliais. Stoties rūmų darbuotojai visada informuoja keleivius, kad tam tikru keliu pravažiuos prekinis traukinys.
                                      Yra ar nėra šalia keleivių platforma, jokio skirtumo.
                                      Žinoma, jeigu yra pasirinkimas, prekinius traukinius praleidžia nuošalesniais (10,12) Vilniaus stoties keliais.
                                      Ačiu už paaiškimimą, galvojau kad po katastrofos su garvežių visi krovininiai važiuoja tik aplinkkeliu. Buvo gi tokia katastrofa? Ar ne taip?

                                      Comment


                                        Buvo kažkada, buvo ir aptarimas šiame forume... tik greitai nerasiu...

                                        Comment


                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          Kazkada, kai dar nebuvo suremontuotas tunelis, prekinius traukinius leisdavo tik 7,9,10,12 keliais, nes po jais nebuvo tunelio su senomis, nepatikimomis konstrukcijomis. Dabar, kai tunelis suremontuotas, siu apribojimu nera..
                                          Atsiprašau už klausimą, bet apie kurį tunelį kalba?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X