Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Jei važiuos traukiniai pirmu ir antru keliu link Kauno, jie susidurs pirmame, taip iešmai sujungti. Keista, atrodo tokiu atveju neturetu buti.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Iš pirmojo kelio traukinys važiuoti negalės, nes jam dega draudžiamas signalas.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąJei važiuos traukiniai pirmu ir antru keliu link Kauno, jie susidurs pirmame, taip iešmai sujungti. Keista, atrodo tokiu atveju neturetu buti.
Comment
-
Kažkaip fotkei to signalo nematau.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIš pirmojo kelio traukinys važiuoti negalės, nes jam dega draudžiamas signalas.
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Galit buti ramus, gelezinkelyje apie tokias "smulkmenas", kaip nepaleisti traukinio pries traukini (arba kitam traukiniui i sona) yra pagalvotaParašė Mørtã Rodyti pranešimąJei važiuos traukiniai pirmu ir antru keliu link Kauno, jie susidurs pirmame, taip iešmai sujungti. Keista, atrodo tokiu atveju neturetu buti.
Taciau itin retai visko pasitaiko...
Comment
-
Antrasis kelias, atrodo, skirtas tik manevravimams.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąJei važiuos traukiniai pirmu ir antru keliu link Kauno, jie susidurs pirmame, taip iešmai sujungti. Keista, atrodo tokiu atveju neturetu buti.
Comment
-
teisingai, antruoju keliu tik lokomotyvai vaziuoja ir dyzeliukai be keleiviu. Sis kelias vadinamas kiaurakeliu (idomus pavadinimas, bet pamenu taip mokino...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAntrasis kelias, atrodo, skirtas tik manevravimams.
)
Comment
-
Rygoje irgi yra toks antras kelias be perono. Mačiau ten pravažiuojanti krovinį sastatą. Biški keista kai taip arti keleivių terminalo pravažiuoja sunkvežimis.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąteisingai, antruoju keliu tik lokomotyvai vaziuoja ir dyzeliukai be keleiviu. Sis kelias vadinamas kiaurakeliu (idomus pavadinimas, bet pamenu taip mokino...
)
Comment
-
Vilniuje to padaryti nebutu imanoma - 2 kiaurakelis turi tik manevrinius sviesoforus, tad tiesioginis traukinys juo vaziuoti pagal traukininius signalus negaletu, nes tiesiog nera tokiu (traukininiu marsrutu) signalu (zalios geltonos).Parašė Bensons Rodyti pranešimąRygoje irgi yra toks antras kelias be perono. Mačiau ten pravažiuojanti krovinį sastatą. Biški keista kai taip arti keleivių terminalo pravažiuoja sunkvežimis.
Comment
-
Vilniuje pro stotį krovininiai ko gero visai nepravažiuoja. Ar ne taip?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąVilniuje to padaryti nebutu imanoma - 2 kiaurakelis turi tik manevrinius sviesoforus, tad tiesioginis traukinys juo vaziuoti pagal traukininius signalus negaletu, nes tiesiog nera tokiu (traukininiu marsrutu) signalu (zalios geltonos).
Comment
-
Pravažiuoja. Pats keliskart mačiau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Teisingai, vaziuoja, ir pakankamai daznai. Per Vilniu leidziami sunkus traukiniai, nes per Nemezi didele ikalne, ir ne visi i ja uzvaziuoja.Parašė Wycka Rodyti pranešimąPravažiuoja. Pats keliskart mačiau.
Comment
-
Galbūt durnas klausimas, bet nežinau kaip dar sužinoti. Kas būtų daroma, jei nepaskaičiavus traukinio svorio jis vis dėlto neįvažiuotų į įkalnę? Ar tada važiuotų atbulas iki artimiausios stoties ar lauktų kito lokomotyvo pagalbos? Kaip elgtis reikalauja taisyklės ir kaip daroma praktiškai?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTeisingai, vaziuoja, ir pakankamai daznai. Per Vilniu leidziami sunkus traukiniai, nes per Nemezi didele ikalne, ir ne visi i ja uzvaziuoja.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Atgal "atsodinti" leidziama tik tam tikrais atvejais. Dazniausisi yra teikiama pagalba, t.y. atvaziuoja kitas lokomotyvas.Parašė Wycka Rodyti pranešimąGalbūt durnas klausimas, bet nežinau kaip dar sužinoti. Kas būtų daroma, jei nepaskaičiavus traukinio svorio jis vis dėlto neįvažiuotų į įkalnę? Ar tada važiuotų atbulas iki artimiausios stoties ar lauktų kito lokomotyvo pagalbos? Kaip elgtis reikalauja taisyklės ir kaip daroma praktiškai?
Atvaizdas
Comment
-
Tada kokiu keliu juos pravaro? Manau iš saugos sumetymu, kelias turetu buti be peronų.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTeisingai, vaziuoja, ir pakankamai daznai. Per Vilniu leidziami sunkus traukiniai, nes per Nemezi didele ikalne, ir ne visi i ja uzvaziuoja.
Comment
-
Visais traukinių priėmimui-išleidimui pritaikytais laivais keliais. Stoties rūmų darbuotojai visada informuoja keleivius, kad tam tikru keliu pravažiuos prekinis traukinys.Parašė Bensons Rodyti pranešimąTada kokiu keliu juos pravaro? Manau iš saugos sumetymu, kelias turetu buti be peronų.
Yra ar nėra šalia keleivių platforma, jokio skirtumo.
Žinoma, jeigu yra pasirinkimas, prekinius traukinius praleidžia nuošalesniais (10,12) Vilniaus stoties keliais.
Comment
-
Kazkada, kai dar nebuvo suremontuotas tunelis, prekinius traukinius leisdavo tik 7,9,10,12 keliais, nes po jais nebuvo tunelio su senomis, nepatikimomis konstrukcijomis. Dabar, kai tunelis suremontuotas, siu apribojimu nera. Dabar daznai prekiniai traukiniai leidziami (ypac 4 keliu is N. Vilnios) pagrindiniai stoties keliais, o tokie vilniuje yra 4 ir 5. Pagrindiniais stoties keliais vadinami keliai, kurie yra tarpstocio keliu tasa. Jais paprastai galima vaziuoti greitai, iesmai i juos veda tiesia kryptimi.Parašė Bensons Rodyti pranešimąTada kokiu keliu juos pravaro? Manau iš saugos sumetymu, kelias turetu buti be peronų.
Comment
-
Ačiu už paaiškimimą, galvojau kad po katastrofos su garvežių visi krovininiai važiuoja tik aplinkkeliu. Buvo gi tokia katastrofa? Ar ne taip?Parašė specialistas Rodyti pranešimąVisais traukinių priėmimui-išleidimui pritaikytais laivais keliais. Stoties rūmų darbuotojai visada informuoja keleivius, kad tam tikru keliu pravažiuos prekinis traukinys.
Yra ar nėra šalia keleivių platforma, jokio skirtumo.
Žinoma, jeigu yra pasirinkimas, prekinius traukinius praleidžia nuošalesniais (10,12) Vilniaus stoties keliais.
Comment
-
Atsiprašau už klausimą, bet apie kurį tunelį kalba?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąKazkada, kai dar nebuvo suremontuotas tunelis, prekinius traukinius leisdavo tik 7,9,10,12 keliais, nes po jais nebuvo tunelio su senomis, nepatikimomis konstrukcijomis. Dabar, kai tunelis suremontuotas, siu apribojimu nera..
Comment
Comment