Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Traukiniu per Kauno hidroelektrinę

    Pusmetis beliko iki tunelio atidarymo Kaune (jei neklystu, ir jei tunelio renovacijos darbuose nebus pokyčių).
    Tiek pat laiko lieka šansui pro keleivinio traukinio langą pamatyti šiuos vaizdelius prie Kauno Hidroelektrinės užtvankos.



    DR1A per Kauno hidroelektrinės užtvanką važiuoja iš Vilniaus į Šeštokus. Per čia važinės iki 2009m. vasaros pabaigos (iki tunelio atidarymo).


    Tranzitinis Rusijos traukinys į Kaliningradą

    Nuotraukos iš temų "Geležinkelių fotografavimas" ir "maršrutas Vilnius-Kaunas"

    Dar keletas filmukų
    http://www.youtube.com/watch?v=Cm3H1WFZC_c
    http://www.youtube.com/watch?v=ndwkw...?t=6969&page=7
    http://www.youtube.com/watch?v=5uY2n...?t=6969&page=7
    http://www.youtube.com/watch?v=PU8K3...897#post328897
    http://www.youtube.com/watch?v=CZANI...897#post328897
    http://www.youtube.com/watch?v=o_CtL...897#post328897


    [vimeo]2871823[/vimeo]

    Kol tunelis dar uždarytas, kol keleivinis traukinys Nr193/194 Vilnius-Šeštokai važiuoja apylanka Palemonas-Rokai-Jiesia ir kai šviesus paros metas pastebimai ilgėja (į Palemoną iš Šeštokų traukiniui 16:45h grįžtant būna šviesu), pats metas pradėti planuoti kelionę šiuo traukiniu iš Palemono į Jūrę (Garliavoje, Mauručiuose, Pabališkiuose šis traukinys nestoja) arba atgal. Tam kad pamatyti vieną gražiausių pagelžkelės vaizdelių, kad pusantros minutės pasigrožėti Kauno mariomis. Nes rudenį tokio šanso jau nebus.
    Iš Vilniaus traukinys išvažiuoja 11:40h, iš Palemono 12:55h, į Šeštokus atvyksta 14:43h., iš ten atgal į Vilnių išvyksta 15:03h, iš Kazlų Rūdos 16:08h, iš Jūrės 16:15h, į Palemoną atvyksta 16:45h, į Vilnių 17:56h. Tvarkaraščio keitimas pranašaujamas 2009m. gegužės 31 d.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.03.09, 22:23. Priežastis: Pridedu naujų vaizdelių, kurie turėtų paskatinti išmėginti važiavinmą traukiniu per Kauno HES (kol DR1A važiuoja)

    Komentuoti:


  • Vilius
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    O kur pirkai, kokie kaštai, kiek zonų... Senokai nevažinėjau, tai įdomu kaip kas šiais laikais
    P.S. Daug išminties ir patirties apie intereilus prikaupta čia
    601LTL, internetu man rodos pigiau kažkiek. Apie zonas nelabai žinau, nes pirkau su jau patirties turinčiais draugais, tai viską ten susakė

    EDIT: Pirkau Kauno centre ožieškienės gatvėje, pavadinimo nepamenu
    Paskutinis taisė Vilius; 2009.02.27, 16:27.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė Vilius Rodyti pranešimą
    Paryžius, Amsterdamas aplankat Prancuzija - Lietuva futbolą
    O kur pirkai, kokie kaštai, kiek zonų... Senokai nevažinėjau, tai įdomu kaip kas šiais laikais
    P.S. Daug išminties ir patirties apie intereilus prikaupta čia

    Komentuoti:


  • Vilius
    replied
    Paryžius, Amsterdamas aplankat Prancuzija - Lietuva futbolą

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Vilius Rodyti pranešimą
    Šiandien pirkau inter rail
    Ir kokie planai, jei ne paslaptis?

    O apie interrail prisiminiau istoriją - pažįstamas prieš kelis metus pasakojo kaip po Europą važinėdavo ant tuščio lapo atsispausdinęs iš wordo bile kokį "Interrail Ticket". Sako konduktorių dauguma irgi žmonės, ginčytis tingi, tai ir leidžia važiuot. Blogiausiu atveju išlaipina artimiausioje stotyje, tada tenka važiuot toliau sekančiu traukiniu. Kad bilietas padirbtas nekaltina - nes net nepanašus į tikrą, galvoja, kad gal žmonės apgauti buvo ar panašiai.

    Komentuoti:


  • Vilius
    replied
    Šiandien pirkau inter rail

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Pritariu dėl reklamos.

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Na jei tas žmogus patrūkčiojo pečiais ir nevažiavo traukiniu, o laukė nežinia kiek kito autobuso, tai tikrai pas jį suvokimas toks, jog LG traukinys kažkoks senas ir supuvęs.. Manau LG reikėtų gal net reklamos, apie savo modernizuojamus traukinius ir kokie važinėja kokiais maršrutais...
    Pritariu dėl reklamos. Kiek pastebėjau nauji traukiniai reklamuojami tik interneto svetainėje www.litrail.lt ir geležinkelio stotyse. O pažiūrėkit kokią kampaniją yra išvystę "Eurolines" ir kita autobusų įmonė "K...".
    Reklamos turi būti visur - viešbučiuose ir t. t. Aš pats mačiau kaip nakvynės namų Klaipėdoje administratorė turistui paklausus dėl traukinio į Vilnių pasiūlė važiuoti autobusu ir įteikė nukopijuotą skrajutę. Tai va, reikia dirbti, o ne verkšlenti apie nuostolingus traukinių maršrutus. Žinoma kai kurių traukinių maršrutų nė nereikia reklamuoti Klaipėda-Vilnius (ir per pietūs) visada važinėja pilnas.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Na jei tas žmogus patrūkčiojo pečiais ir nevažiavo traukiniu, o laukė nežinia kiek kito autobuso, tai tikrai pas jį suvokimas toks, jog LG traukinys kažkoks senas ir supuvęs.. Manau LG reikėtų gal net reklamos, apie savo modernizuojamus traukinius ir kokie važinėja kokiais maršrutais...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Iš dalies tiesa. Tačiau ir reklama daro savo. O palyginimas su metro yra nelabai vykęs - šios transporto priemonės nė nereikia reklamuoti, nes jis patogus.
    Pamenu savo laiku "Kautra" aktyviai reklamavosi. Kad ir dabar Šiaulių "Busturo" autobusuose yra reklama, kad į Vilnių veža už 35 Lt. Kodėl "LG" negali reklamuotis ir tarkim kokius 2 mėn. vežti iš Šiaulių už 20 Lt? Dėl poveikio neabejoju.
    Puikus pastebėjimas. Pamenu, kai laukiau Radviliškio autobusų stotyje, priėjo vienas vaikinas ir paklausė ar dar nebuvo autobuso į Vilnių. Pasakiau, kad nebuvo, ir pridūriau, jog traukiniu bus daug greičiau, kuris išvyksta už valandos. Šalimais stovinti moteriškė pridūrė, kad traukiniu ir gerokai pigiau.
    Tačiau jaunuolis tik patrūkčiojo pečiais.

    Kai kurių traukinių tvarkaraščiai kažkada tikrai nebuvo patogūs. Kai kurie į blogąją pusę pasikeitė dabar, bet dauguma - į gerą. Tačiau kodėl žmonės renkasi autobusą, kuris važiuoja ilgiau ir brangiau, šito aš nežinau.
    Nekalbu apie konkrečius atvejus, kai galbūt žmonės nenori keisti planų.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Kam į galvą šovė nustatyti tokį traukinių grafiką Klaipėda-Šilutė? Kas tokiu maršrutu gali važiuot?
    ...
    Rytinis traukinys iš Šilutės išvyksta 5:22h., į Klaipėdą jis nuvyksta 6:29h.
    Panašiai į atitinkamus didmiesčius nuvyksta traukiniai, labai anksti rytą išvykstantys iš kitų stočių: 4:55n iš Kybartų, 5:05h. iš Rūdiškių, 5:14h iš Varėnos, 5:16h iš Šeštokų, 5:30h iš Rokiškio, 5:33h iš Trakų...
    Vienas kitas rytinėje pamainoje dirbantis kaimietis arba kuo anksčiau didmiesčio turguje įsitaisyti pageidaujanti kaimo bobutė su anūkų pagalba išsiprašo sau personalinį traukinį, kas kelinta diena patogiai išsitiesia ant krėslo, ir tuščias trijų vagonų traukinys bilda po pusšimtį ar daugiau km. Bilda tuščias, kai visi kiti žmonės dar miega arba kai aplinkiniai miesteliai dar tik pradeda busti iš miego. Ta vėliau pabundanti ir normaliu laiku didmiestį pasiekti ketinanti dauguma traukinių kaip ir neturi, tai naudojasi kitu transportu...
    Ir vis aimanuojama, kad keleivių vežimas yra nuostolingas...

    Tuščių keleivinių traukinių varinėjimas tikrai nuostolingas...
    Kaip antai dyzelinio Nr 872 išv. 4:14h iš Kaunas1 į Vilnių (ten būna 6:06h). Juk vienam-kitam iš Vilniaus išskristi anksčiau kaip 7h ryto susiruošusiam kauniečiui yra 1:30h iš Kauno autobusų stoties išvykstantis naktinis autobusas Kaliningradas-Baranovičiai, 3:35h – naktinis autobusas Palanga-Minskas.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.22, 15:30.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Nauji traukiniai (vagonai) Klaipėdos kryptimi?

    Šios savaitės ketvirtadienį per pietus važiavau iš Šiaulių į Vilnių, o šeštadienį vakare atgal. Ir pasakysiu, kad keleivių buvo visai pakankamai - laisvų vietų nebuvo ypač daug. Tad ir spaudoje pasirodančios kalbos, kad traukiniai vežioja orą - visiška netiesa.
    Kontrolierius minėjo, kad neva paleis traukinį į Klaipėdą, kur durys atsidaro pačios arba jas atsidaro pats keleivis - panašiai kaip Lenkijoje. Palydovė kažką irgi minėjo, tačiau nieko daugiau konkretesnio. Ar kas nors galite patvirtinti arba paneigti šiuos gandus?
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.22, 11:06.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Geležinkelių reklama

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Žinote, aš dažnai lankausi Maskvoje. Vienas patogiausių ir įspūdingiausių dalykų ten yra metro.
    Nuo 8.00 iki 9.00 ir nuo 16.00 iki 18.00 ten praktiškai į metro "įneša" ir suspaudžia kaip silkę, nors visi elektriniai traukiniai suformuoti iš dešimties vagonų ir visais maršrutais važiuoja 30-40 sekundžių periodiškumu.
    Patikėkit manim, tikrai jokios metro reklamos ar akcijų neteko matyti.
    Viką lemia poreikis ir patogumas.
    Iš dalies tiesa. Tačiau ir reklama daro savo. O palyginimas su metro yra nelabai vykęs - šios transporto priemonės nė nereikia reklamuoti, nes jis patogus.
    Pamenu savo laiku "Kautra" aktyviai reklamavosi. Kad ir dabar Šiaulių "Busturo" autobusuose yra reklama, kad į Vilnių veža už ___ Lt. Kodėl "LG" negali reklamuotis ir tarkim kokius 2 mėn. vežti iš Šiaulių už 20 Lt? Dėl poveikio neabejoju.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.22, 13:58.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Kam į galvą šovė nustatyti tokį traukinių grafiką Klaipėda-Šilutė? Kas tokiu maršrutu gali važiuot?
    Kodėl LG netaiko tokių akcijų kaip, klad latvių "PV" 25 proc. nuolaidą tarp 9:00 ir 15:00. Keleiviui tikrai gera paskata rinktis traukinį, o bendrovei nauda tokia, kad nevaro tuščio traukinio.
    Beje, Latvijoje priemiestiniai Jelgava-Ryga, Jūrmala-Ryga, Sigulda-Ryga (kitų nežinau, nes nevažiavau) gana pilni. Ir tai žymiai sutrumpina keliones ypač per rytinius Rygos kamščius.
    Penktadieniais iš Vilniaus išvažiuoti apie 16:30 trunka apie 40-60 min. O kiek dar trunka kelionė? Todėl ir renkuosi traukinį.
    Žinote, aš dažnai lankausi Maskvoje. Vienas patogiausių ir įspūdingiausių dalykų ten yra metro.
    Nuo 8.00 iki 9.00 ir nuo 16.00 iki 18.00 ten praktiškai į metro "įneša" ir suspaudžia kaip silkę, nors visi elektriniai traukiniai suformuoti iš dešimties vagonų ir visais maršrutais važiuoja 30-40 sekundžių periodiškumu.
    Patikėkit manim, tikrai jokios metro reklamos ar akcijų neteko matyti.
    Viką lemia poreikis ir patogumas.
    Paskutinis taisė specialistas; 2009.02.20, 19:33.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Ryga turi daug geriau suplanuotą miesto geležinkelį. Deja, sovietinis palikimas kai kuriems atsiliepia geriau, kai kuriems - blogiau.
    Tačiau, kodėl brolių latvių reikalai merdi... O mūsų geležinkelininkai gerokai pažengė per pastaruosius metus.
    Maža to, latviai net ir stabdo tarptautinius maršrutus tarp Latvijos ir Lietuvos.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Delfio straisnyje yra tiesos. Kai kurie traukinukai tikrai pustusčiai.
    Manau, kad tai lemia ne reklama, o mažas gyventojų skaičius lietuvoje ir geras lietuvių gyvenimas, kurie dažniausiai naudojasi tik savo automobiliu.

    Tam, kad sumažinti sąnaudas ir nevarinėti pustuščių traukinių, juos geriau atkeisti.
    Kam į galvą šovė nustatyti tokį traukinių grafiką Klaipėda-Šilutė? Kas tokiu maršrutu gali važiuot?
    Kodėl LG netaiko tokių akcijų kaip, klad latvių "PV" 25 proc. nuolaidą tarp 9:00 ir 15:00. Keleiviui tikrai gera paskata rinktis traukinį, o bendrovei nauda tokia, kad nevaro tuščio traukinio.
    Beje, Latvijoje priemiestiniai Jelgava-Ryga, Jūrmala-Ryga, Sigulda-Ryga (kitų nežinau, nes nevažiavau) gana pilni. Ir tai žymiai sutrumpina keliones ypač per rytinius Rygos kamščius.
    Penktadieniais iš Vilniaus išvažiuoti apie 16:30 trunka apie 40-60 min. O kiek dar trunka kelionė? Todėl ir renkuosi traukinį.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.18, 20:16.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Delfio straisnyje yra tiesos. Kai kurie traukinukai tikrai pustusčiai.
    Manau, kad tai lemia ne reklama, o mažas gyventojų skaičius lietuvoje ir geras lietuvių gyvenimas, kurie dažniausiai naudojasi tik savo automobiliu.

    Tam, kad sumažinti sąnaudas ir nevarinėti pustuščių traukinių, juos geriau atkeisti.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Jei būtų viskas taip blogai, nepirktų Siemensų, neremontuotų kelių ištisą parą...
    Kažkas smarkiai krauna sau į kišenę pinigus ir pučia burbulą...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Straipsnis

    Skaitykite naują staripsnį apie naujus pernai atidarytus traukinių maršrutus ir apaie jų likvidavimą http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20614042.
    Visoje Europoje traukinių eismas plečiamas, renovuojamas, didinamas greitis, o pas mus tik mažinama. Kada paskelbs gerą naujieną, kad tarp Kauno ir Vilniaus važiuosime bent 160 km greičiu arba startuos RailBaltica projektas.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Geriau aš į temą parašysiu. Tiksliau užklausiu.

    Gal kam teko susidurt su vietinės reikšmės traukiniais Prancūzijos provincijoj, konkrečiau apie Grenoblį. Ten požiūris į tvarkaraščius ir jų laikymąsi itališkas (kai net iš stoties traukinys dažnai 10 minučių be jokios priežasties vėluoja išvažiuot, tiesiog neskuba) ar labiau vokiškas/šveicariškas?
    Labiausiai tinkantis kelionės variantas yra su tik 10 minučių persėdimu į kitą (ir jau paskutinį) traukinį, galvoju gal net negalvot rizikuot.
    Savu laiku teko interreilint per Prancuzija nemažai (tik vat TGV kur kas dažniau nei vietiniais) tai sakyčiau visgi labiau vokiškas/šveicariškas. Kas link to persėdimo jei tai vyks kokioj nedidelėj stoty, nedaug traukinių, tik 2-3 kryptys, tai labai tikėtina kad palauks persėdančių, net jei vėluos

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Jei ten tokio būdo žmonės, tai geriau nerizikuok su 10 min.

    Komentuoti:

Working...
X