Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • zanaz
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą

    Dar puiku būtų jog traukiniuose (dviaukščiuose) bent jau pirmoje klasėje pardavinėtų tarkim užkandžių/gėrimų/laikraščių. o antrajame bent jau laikraštį.
    Pamenu kažkada dirbau Škotijos geležinkeliuose, su tokiu karučiu po traukinį važinėdavau ir pardavinėdavau užkanžius ir gėrimus visokius (na kaip Ryanaire kokiam), tai pirmos klasės keleiviams kava, arbata ir sausainiai nemokamai neribotai būdavo, aišku 1 kl. bilietas beveik 2 kartus brangesnis nei antros. Antkaniai ir nerealūs buvo, apie 3 kartus brangiau nei parduotuvėj šalia stoties.
    Manau tam traukiny labai tiktų gėrimų ir užkandžių aparatai, kaip kad sako jog Latvijoj yra.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Važiavau vakar maršrutu Vilnius-Kaunas1 greituoju dviaukščiu traukiniu. Nuotraukos:
    Vilniaus keleivių stotyje pasitinkant traukinį iš Kauno:

    Laipinimas:

    Antras aukštas:


    Tarp pirmo ir antro aukštų:

    Atvykimas Kaune:

    Laipinimas atgaliniam reisui į Vilnių:

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied

    Dėl kiosko tai žinoma labai puiku būtų šalia ten pastatyti, juk kaip lauki traukinio norisi ko nors. Dar puiku būtų jog traukiniuose (dviaukščiuose) bent jau pirmoje klasėje pardavinėtų tarkim užkandžių/gėrimų/laikraščių. o antrajame bent jau laikraštį. Na tegu užsikelia antkaini nedidelį, bet kaip tik uždirbtų papildomo pinigėlio ir labiau išnaudotų konduktorius. Juk netiek daug darbo ir teturi tarp Vilniaus ir Kaišiadorių.
    Su šventėm Visus.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Šiandien po šiokios tokios pertraukos vėl važiavau traukiniu, šįkart Vilnius - Kaunas-1, nors ir ne dviaukščiu. Galbūt todėl nieko labai įdomaus, tik tiek kad keleivių buvo, nors ne tiek, kad būtų tiesiog "tiršta", kaip paprastai būna per didžiąsias šventes. Vilniaus geležinkelio stotis Kalėdiškai pasipuošusi, Gusto blyninėje beveik nėra žmonių, todėl padavėja greitai atneša kavos. Traukinys modernizuotas, stoja Lentvaryje, Vievyje, Žasliuose, Kaišiadoryse, Pravieniškėse ir Palemone, tačiau kelionė neprailgsta, na o kontrolierius patikrinęs bilietą palinki linksmų švenčių. Pro langą padariau keletą neblogų žiemos nuotraukų, gal artimiausiomis dienomis jas čia patalpinsiu. Kaunas-1 stoty pastatė stendą su Kauno m. viešojo transporto schema + troleibusų tvarkaraščiu, bet trūksta (kažkur netoliese) elementaraus, tegul ir laikino spaudos kiosko - vienkartiniui bilietui, laikraščiui, cigaretėms ar šiaip kokiam šokoladui nusipirkti. Et, dabar toks metas, kai visi norime pastebėti tik gerus dalykus. Gerų švenčių ir dosnaus Kalėdų Senelio.
    O štai čia kątik žadėtos nuotraukos (visos darytos per traukinio langą):








    Paskutinis taisė Wycka; 2008.12.25, 10:35.

    Komentuoti:


  • martenas
    replied
    truputukas užsienio
    http://www.balsas.lt/naujiena/225480...nimas-keliones

    Komentuoti:


  • skunk
    replied
    Atsimenu kai gilioj jaunystėj ir mes su ėvais baidarėm plaukdavome, dažniausiai nuo Aiseto ežero, tai maždaug pusė žmonių, kurie į išrinktjų auto netilpdavome, bildėdavome iki Saldutiškio traukiniu Vilnius - Utena (nuo kokiu 1988 iki 1993)

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Medinukai D1 "desantuodavo" vandens turistus

    Turiu tikslą pateikti prisiminimus (kai kas juos pavadins nostalgija) apie kadaise tarp kauniečių turistų populiarias kombinuotas keliones traukiniu iš Kauno į Garliavos geležinkelio stotelės ir atgal baidarėmis Jiesios upe.
    Dabar vandens turizme jau madingos plastikinės baidarės, joms transportuoti priemonių yra, tai traukinio reikšmė sumažėjo.
    Prisiminimai paskatino parašyti trumputį vienos tokios dar nesenos kelionės reportažėlį.
    Iškart atsiprašau, kad nelabai turiu laiko ir kantrybės įsisavinti nuotraukų įkėlimą, tai teks apsiriboti nuorodomis. Jų susikaupė netaip mažai..


    Nuo Kauno m. 6-ojo maršruto autobuso paskutinės stotelės lauko kelelis atveda į Garliavos geležinkelio stotelę:
    http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79233
    Kažkada čia buvo pervaža(bendro naudojimo): http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79236
    Anksčiau čia Garliavos stotelėje „medinukai“ D1 „desantuodavo“ į Kauną vandens keliu grįžti pasiryžusius turistus ir jų sudedamas baidares, pripučiamus laivelius:
    http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79239
    http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79242 http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79248
    Čia pat pirmasis pagal Jiesios upės tėkmę geležinkelio tiltas. Prie jo ir prasidėdavo plaukimas pasroviui į Kauną Jiesios upe: http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79276 http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79279
    Trečiasis tiltas per Jiesią ties Jiesios geležinkelio stotimi: http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79326 http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79334 http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79337
    Matyti Jiesios geležinkelio stoties pastatas (dešinėn atsiskiria geležinkelis į Rokus ir toliau per Kauno HES į Palemoną ): http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79359
    Kaunas artėja... Bet kliūčių Jiesioje pasitaiko ne menkesnių už būdingas Ūlai: http://media.turistas.lt/main.php?g2_itemId=79529
    Ko gero, plaukiant Jiesios žemupiu didžiausiu siurprizu išlieka keturi geležinkelio tiltai (penktu daugeliui tampa geležinkelio tiltas per Nemuną Kaune, nuo Jiesios žiočių nuplaukus ~3 km)

    P.S.: Traukiniai baidarininkus taip pat „desantuodavo“ Rūdiškėse (į Verknę), Pamerkiuose (į Merkį), Zervynose (į Ūlą), Druskininkuose (į Nemuną), Jašiūnuose (į Merkį ir Vokės kanalą), stotyse ir stotelėse tarp Vilniaus ir Ignalinos (į Žeimeną ir Nerį).
    Kartą mėginau jungtis prie šiauliečių turistų grupės, kuri traukiniu Šiauliai-Daugpilis pavažiavo iki Panevėžio, ten per suskaičiuotas minutes persikraustė į siauruką, nuo Anykščių iki Jonavos plaukė Šventąja, iš ten į Šiaulius grįžo tuomet važinėjusiu D1 „medinuku“ Kaunas-Šiauliai.
    Baidarę nuirkluoti iš Kauno į pajūrį anksčiau reikėjo laiko ir ištvermės irkluojant baidarę (dabar daugiau sunkumų kelia nuo Smalininkų iki Rusnės Nemunu einanti siena su Rusija). Išradingesni turistai sugebėdavo upėmis parplaukti dalį kelio atgal. Pasroviui Jūros upe plaukdavo nuo Kvėdarnos iki Tauragės, iš čia per sausumą iki Lyduvėnų juos perkeldavo D1 „medinukas“ Sovetskas-Šiauliai, o toliau – vėl vandens kelias pasroviui Dubysa.

    Garliavos geležinkelio stotelė.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.28, 20:29.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė doncius Rodyti pranešimą
    ką veikiai Radviliškyje? Ir gal turi daugiau kadrų iš miestelio?
    jei turi pasidalink. PLEASE
    http://www.miestai.net/forumas/showt...991#post302991
    Sorry, bet ten buvau labai neilgai ir tarp kitko pirmąkart lankiausi tame mieste. Čia sudėjau visas nuotraukas, kurių įdomesnes įdėjau į forumą...

    http://picasaweb.google.lt/vytautas8...y=n4uYpG1Le7w#

    Komentuoti:


  • doncius
    replied
    ką veikiai Radviliškyje? Ir gal turi daugiau kadrų iš miestelio?
    jei turi pasidalink. PLEASE
    http://www.miestai.net/forumas/showt...991#post302991

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    G19 Vilnius - Klaipėda, 2008-11-22

    Šiandien važiavau su greituoju į Radviliškį.
    Traukė TEP70BS-003.

    Prieš išvykstant iš Vilniaus:


    Vilniaus kaminai už miško.


    Jonava ir jos kaminai.


    Žiema X stotyje...


    Na ir Radviliškis, gausiai užsnigtas. Teko klampoti ir net prikrito į batus sniego. Graži žiema.


    Miegantis D1...


    Ir palydint traukinį link Klaipėdos...




    Radviliškio garvežys...


    Na, tai tiek iš šios kelionės. Nieko labai daug pasakoti nėra, tad pridedu šiek tiek vaizdelių...
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.22, 16:54.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    D1 buvo gaminami nuo 1964 iki 1988 metų.
    Paskutinis - berods D1-805. Gyvas ir laksto aplink Smolenską Rusijoj, bet jau kažkur skaičiau kad su identiškais DR1A varikliais ir pavarų dėžėmis. Dar daug gyvų D1 yra Ukrainoje ir Moldovoje.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    D1 buvo gaminami nuo 1964 iki 1988 metų.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kelintu mazdaug gamybos metu D1?

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą

    Mano jaunasis geležinkelininkas. Už horizonto - Rūdiškės
    Atvaizdas
    Nu man ta foto su "jaunuoju gelezinkelininku" net siurpa truputi sukele Panasu, kas vaikscioti prie upes pakrantes, kurioje krokodilai gyvena..
    Beje, labai gera foto, tiktu akcijai kazkokiai, pvz kaip pas estus maciau tarptautines Lifesaver organizacijos saugos gelezinkelyje plakatus (Beje labai geras sukis tos kompanijos "Traukinys negali pasirinkti kelio, tu - gali! ).
    Cia tik virsuje foto tos su "jaunuoju gelezinkelininku" reiketu parasyti kazkoki teksta, uz dusios griebianti, kaip pvz., "jis galejo tapti geru daktaru.." ar dar ka nors
    Paskutinis taisė LT-1; 2008.11.09, 21:00.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Sveiki forumiečiai. Šiandien vėl noriu jums papasakoti apie kelionę traukiniu, šįkart iš Vilniaus į Senuosius Trakus. Kam įdomu, Senieji Trakai - XIVa. Lietuvos sostinė (nemaišykite su Naujaisiais Trakais, arba Trakais), čia gimė Lietuvos kunigaikštis Vytautas Didysis, stovėjo mūrinė pilis, apjuosta akmenine siena ir giliu vandens pripildytu grioviu. Ties Senaisiais Trakais eina geležinkelio ruožas Vilnius-Varėna, prasideda kelio į Trakus atšaka. Šiandien miestelyje gyvena 1500 gyventojų. Plačiau apie Senuosius Trakus: http://lt.wikipedia.org/wiki/Senieji_Trakai
    Grįžkim prie kelionės. Traukinys Vilnius-Marcinkonys išvyko 10.00h, kelionė truko 40 minučių, bilieto kaina - 4.48 Lt. Senųjų Trakų stotis pasirodė neblogai įrengta, joje yra tualetai, laukiamoji salė, bet nėra kasos. Kadangi jau žinojom, ką norim pamatyti (važiavau su šeima), todėl iškart patraukėm pilies/bažnyčios link. Už kelių šimtų metrų pasimatė bokštai su kryžiais. Netoli vartų yra iškaba, joje pateikti svarbiausi faktai ir objektai (bažnyčia, vienuolynas, gynybinė siena, griovys ir t.t.). Kam įdomu - bažnyčia pastatyta ant pilies pamatų, už jos yra kokių 5 arų pieva, apsupta medžių. Kažkur skaičiau, kad ten kažkada buvo parkelis. Wikipedijoje rašo: "Senųjų Trakų (...) pilis stovėjusi ant kalvos, juosiamos gilaus griovio ir saugomos 10 m aukščio gynybinės sienos", tačiau dabar išlikusios sienos aukštis kažin ar viršija 2 metrus. Įdomu nebent tai, kad ji beveik visa sumuryta iš akmenų, dauguma netašyti, tik kai kur papildyta plytų mūru. Bažnyčia neogotikinė, kai kurios jos dalys (arba vienuolyno) kapitaliai tvarkomos, keičiamas čerpių stogas.
    Tada aplankėm tai, kas turbūt tik mums aktualu (abi Senųjų Trakų pagrindines mokyklas), o tada padarę keletą nuotraukų ant bėgių (turbūt tai nelabai legalu) patraukėm ieškot simbolinio Vytauto Didžiojo kelio, apžiūrėjom jo pabaigą, nes jau spaudė laikas (turėjom bilietus atgal). Grįžę stotin, šalia pagrindinio stoties pastato pastebėjau namą su užrašu rusiškom raidėm (yra nuotrauka): Пост 390 км. Manau, kad tai atstumas iki Varšuvos, bet gal kas daugiau žino ir gali plačiau pakomentuoti?
    Dar prieš sulaukiant savo "električkos" spėjau nufotografuoti dyzelinį traukinį, kuris vėlavo 5 min. ir kažkodėl net nesustojo stotyje (tik pristabdė). Netrukus atvažiavo reikiamas traukinys, ir grįžom namo jau per 30 minučių. Kadangi šiandien važiavau ir dyzeliniu, ir elektriniu traukiniais, tai man pasirodė, kad elektrinis važiuoja stabiliau (mažiau trūkčioja), tačiau jau tas zvimbimas salone...
    Apibendrinant Senieji Trakai mums pasirodė gana nykus miestelis (gal todėl, kad toks metų laikas pasitaikė?), neradom nė vienos kavinės, o tokiu oru taip norėjosi karštos kavos ar arbatos... Ir šiaip, jei ne buvusios pilies įtvirtinimai, "Vytauto kelias" ir miestelio pavadinimas, nebūtų jokio ryšio su dabartiniais Trakais. Ko trūksta, neaiškinsiu, ne ta tema dabar.
    P.S.: beje, nuo Vilniaus iki Senųjų Trakų nutiestas dvikelis geležinkelis su betoniniais pabėgiais, o atšakoje į Naujuosius Trakus jau yra vienkelis su mediniais pabėgiais, tik kur ne kur įkištas betoninis. Ir patys stulpai, laikantys elektros kabelį, kitokie.
    O dabar nuotraukos:

    Tik ką atvykus į Senuosius Trakus trivagoniu Vilnius-Marcinkonys


    Prie "aukuro" parkelyje už bažnyčios ir vienuolyno


    Pagrindiniai vartai į pilį/bažnyčią. Matosi griovio fragmentas. Nuotraukoje į dešinę nuo vartų - bažnyčia, į kairę - vienuolynas


    Mano jaunasis geležinkelininkas. Už horizonto - Rūdiškės


    Pastatas šalia Senųjų Trakų stoties


    Atvažiuoja traukinys Marcinkonys-Vilnius į Senųjų Trakų stotį


    Traukinys Marcinkonys-Vilnius išvyksta iš Senųjų Trakų į Lentvarį

    O tada baigėsi fotoaparato baterija...

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    ...o kas toliau? Idomu ka ketina pirkt, kaip manot ko reiketu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, D1 laikas jau suskaiciuotas. Dar penkmeti tikrai pavazines (modernizuoti)...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Д1-593 dar sia vasara visas buvo medinis. Ir geros bukles salonas. Gaila, jei ji jau modernizavo.
    Buvau matęs tik kažkurį prikabinamą vagoną, o motoriniai kito buvo.

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    5-os serijos tikrai nemodernizuos niekas manau, pernelyg jis senas jau.. Jau ir 6-aja serija pradeda kiek girdejau nurasineti.
    Dalis jau baigė dienas prie Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Д1-593 dar sia vasara visas buvo medinis. Ir geros bukles salonas. Gaila, jei ji jau modernizavo.
    5-os serijos tikrai nemodernizuos niekas manau, pernelyg jis senas jau.. Jau ir 6-aja serija pradeda kiek girdejau nurasineti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Originalių beveik neliko, tik prikabinamą vagoną mačiau.
    Д1-593 dar sia vasara visas buvo medinis. Ir geros bukles salonas. Gaila, jei ji jau modernizavo.

    Komentuoti:

Working...
X