Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Ir kaip įsivaizduoji ministeriją nurodinėjant Kautrai ar kitam privačiam vežėjui kada ir kur jie turi nebevažiuoti?
    Bandymą atlikau prieš kelis metus.
    Iš anksto vasaros sezonui buvo pranašaujami važinėjimai iš Kauno į Trakus. Savu transportu Trakuose jau buvau įsitikinęs, kiek bėdų su jo stovėjimu mieste, tai dar žiemą rinkausi patogiausius kelionės variantus autobusais ir traukiniais. Pamačiau, kad tiesioginis autobusas iš Kauno į Trakus (per Prienus) važiuoja tik vakare, iš Trakų į Kauną - tik vidudienį, tai grafikas pasirodė aiškiai netinkamas. Per Vievį tiesioginio maršruto nėra. Ir parašiau laišką "Kautrai" su pasiūlymu atnaujinti kažkada buvusį rytinį reisą Kaunas-Prienai-Trakai-Vilnius ir vakarinį Vilnius-Trakai-Prienai-Kaunas.
    Gana greitai gavau vieno iš "Kautros" vadovų atskymą, kad tokius reisus atidarytų, bet tai ne jo kompetencija, ir pasiūlė kreiptis į Susisiekimo ministerijos "prieglogstyje" egzistuojančią Valstybinę Kelių transporto instekciją (VKTĮ). Ilgai nelaukdamas parašiau ten. Atsakymo ilgai negavęs laišką pakartojau. Tada atsakymas atėjo neigiamas. Atseit, iš Kauno į Trakus patogu važiuoti persėdant Prienuose arba Vievyje.
    Tolesnių "karo veiksmų" nevykdžiau, o kelionę su persėdimu pasirinkau traukiniais Lentvaryje. Kitą vasarą į Trakus važiuoti neteko...
    Taigi, VKTĮ tarpmiestinių autobusų eismą reguliuoja ...

    Comment


      Geriau aš į temą parašysiu. Tiksliau užklausiu.

      Gal kam teko susidurt su vietinės reikšmės traukiniais Prancūzijos provincijoj, konkrečiau apie Grenoblį. Ten požiūris į tvarkaraščius ir jų laikymąsi itališkas (kai net iš stoties traukinys dažnai 10 minučių be jokios priežasties vėluoja išvažiuot, tiesiog neskuba) ar labiau vokiškas/šveicariškas?
      Labiausiai tinkantis kelionės variantas yra su tik 10 minučių persėdimu į kitą (ir jau paskutinį) traukinį, galvoju gal net negalvot rizikuot.
      kaip?

      Comment


        Jei ten tokio būdo žmonės, tai geriau nerizikuok su 10 min.
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė alm Rodyti pranešimą
          Geriau aš į temą parašysiu. Tiksliau užklausiu.

          Gal kam teko susidurt su vietinės reikšmės traukiniais Prancūzijos provincijoj, konkrečiau apie Grenoblį. Ten požiūris į tvarkaraščius ir jų laikymąsi itališkas (kai net iš stoties traukinys dažnai 10 minučių be jokios priežasties vėluoja išvažiuot, tiesiog neskuba) ar labiau vokiškas/šveicariškas?
          Labiausiai tinkantis kelionės variantas yra su tik 10 minučių persėdimu į kitą (ir jau paskutinį) traukinį, galvoju gal net negalvot rizikuot.
          Savu laiku teko interreilint per Prancuzija nemažai (tik vat TGV kur kas dažniau nei vietiniais) tai sakyčiau visgi labiau vokiškas/šveicariškas. Kas link to persėdimo jei tai vyks kokioj nedidelėj stoty, nedaug traukinių, tik 2-3 kryptys, tai labai tikėtina kad palauks persėdančių, net jei vėluos
          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

          Comment


            Straipsnis

            Skaitykite naują staripsnį apie naujus pernai atidarytus traukinių maršrutus ir apaie jų likvidavimą http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20614042.
            Visoje Europoje traukinių eismas plečiamas, renovuojamas, didinamas greitis, o pas mus tik mažinama. Kada paskelbs gerą naujieną, kad tarp Kauno ir Vilniaus važiuosime bent 160 km greičiu arba startuos RailBaltica projektas.

            Comment


              Jei būtų viskas taip blogai, nepirktų Siemensų, neremontuotų kelių ištisą parą...
              Kažkas smarkiai krauna sau į kišenę pinigus ir pučia burbulą...

              Comment


                Delfio straisnyje yra tiesos. Kai kurie traukinukai tikrai pustusčiai.
                Manau, kad tai lemia ne reklama, o mažas gyventojų skaičius lietuvoje ir geras lietuvių gyvenimas, kurie dažniausiai naudojasi tik savo automobiliu.

                Tam, kad sumažinti sąnaudas ir nevarinėti pustuščių traukinių, juos geriau atkeisti.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Delfio straisnyje yra tiesos. Kai kurie traukinukai tikrai pustusčiai.
                  Manau, kad tai lemia ne reklama, o mažas gyventojų skaičius lietuvoje ir geras lietuvių gyvenimas, kurie dažniausiai naudojasi tik savo automobiliu.

                  Tam, kad sumažinti sąnaudas ir nevarinėti pustuščių traukinių, juos geriau atkeisti.
                  Kam į galvą šovė nustatyti tokį traukinių grafiką Klaipėda-Šilutė? Kas tokiu maršrutu gali važiuot?
                  Kodėl LG netaiko tokių akcijų kaip, klad latvių "PV" 25 proc. nuolaidą tarp 9:00 ir 15:00. Keleiviui tikrai gera paskata rinktis traukinį, o bendrovei nauda tokia, kad nevaro tuščio traukinio.
                  Beje, Latvijoje priemiestiniai Jelgava-Ryga, Jūrmala-Ryga, Sigulda-Ryga (kitų nežinau, nes nevažiavau) gana pilni. Ir tai žymiai sutrumpina keliones ypač per rytinius Rygos kamščius.
                  Penktadieniais iš Vilniaus išvažiuoti apie 16:30 trunka apie 40-60 min. O kiek dar trunka kelionė? Todėl ir renkuosi traukinį.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.18, 20:16.

                  Comment


                    Ryga turi daug geriau suplanuotą miesto geležinkelį. Deja, sovietinis palikimas kai kuriems atsiliepia geriau, kai kuriems - blogiau.
                    Tačiau, kodėl brolių latvių reikalai merdi... O mūsų geležinkelininkai gerokai pažengė per pastaruosius metus.
                    Maža to, latviai net ir stabdo tarptautinius maršrutus tarp Latvijos ir Lietuvos.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Kam į galvą šovė nustatyti tokį traukinių grafiką Klaipėda-Šilutė? Kas tokiu maršrutu gali važiuot?
                      Kodėl LG netaiko tokių akcijų kaip, klad latvių "PV" 25 proc. nuolaidą tarp 9:00 ir 15:00. Keleiviui tikrai gera paskata rinktis traukinį, o bendrovei nauda tokia, kad nevaro tuščio traukinio.
                      Beje, Latvijoje priemiestiniai Jelgava-Ryga, Jūrmala-Ryga, Sigulda-Ryga (kitų nežinau, nes nevažiavau) gana pilni. Ir tai žymiai sutrumpina keliones ypač per rytinius Rygos kamščius.
                      Penktadieniais iš Vilniaus išvažiuoti apie 16:30 trunka apie 40-60 min. O kiek dar trunka kelionė? Todėl ir renkuosi traukinį.
                      Žinote, aš dažnai lankausi Maskvoje. Vienas patogiausių ir įspūdingiausių dalykų ten yra metro.
                      Nuo 8.00 iki 9.00 ir nuo 16.00 iki 18.00 ten praktiškai į metro "įneša" ir suspaudžia kaip silkę, nors visi elektriniai traukiniai suformuoti iš dešimties vagonų ir visais maršrutais važiuoja 30-40 sekundžių periodiškumu.
                      Patikėkit manim, tikrai jokios metro reklamos ar akcijų neteko matyti.
                      Viką lemia poreikis ir patogumas.
                      Paskutinis taisė specialistas; 2009.02.20, 19:33.

                      Comment


                        Geležinkelių reklama

                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Žinote, aš dažnai lankausi Maskvoje. Vienas patogiausių ir įspūdingiausių dalykų ten yra metro.
                        Nuo 8.00 iki 9.00 ir nuo 16.00 iki 18.00 ten praktiškai į metro "įneša" ir suspaudžia kaip silkę, nors visi elektriniai traukiniai suformuoti iš dešimties vagonų ir visais maršrutais važiuoja 30-40 sekundžių periodiškumu.
                        Patikėkit manim, tikrai jokios metro reklamos ar akcijų neteko matyti.
                        Viką lemia poreikis ir patogumas.
                        Iš dalies tiesa. Tačiau ir reklama daro savo. O palyginimas su metro yra nelabai vykęs - šios transporto priemonės nė nereikia reklamuoti, nes jis patogus.
                        Pamenu savo laiku "Kautra" aktyviai reklamavosi. Kad ir dabar Šiaulių "Busturo" autobusuose yra reklama, kad į Vilnių veža už ___ Lt. Kodėl "LG" negali reklamuotis ir tarkim kokius 2 mėn. vežti iš Šiaulių už 20 Lt? Dėl poveikio neabejoju.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.22, 13:58.

                        Comment


                          Nauji traukiniai (vagonai) Klaipėdos kryptimi?

                          Šios savaitės ketvirtadienį per pietus važiavau iš Šiaulių į Vilnių, o šeštadienį vakare atgal. Ir pasakysiu, kad keleivių buvo visai pakankamai - laisvų vietų nebuvo ypač daug. Tad ir spaudoje pasirodančios kalbos, kad traukiniai vežioja orą - visiška netiesa.
                          Kontrolierius minėjo, kad neva paleis traukinį į Klaipėdą, kur durys atsidaro pačios arba jas atsidaro pats keleivis - panašiai kaip Lenkijoje. Palydovė kažką irgi minėjo, tačiau nieko daugiau konkretesnio. Ar kas nors galite patvirtinti arba paneigti šiuos gandus?
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.22, 11:06.

                          Comment


                            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                            Kam į galvą šovė nustatyti tokį traukinių grafiką Klaipėda-Šilutė? Kas tokiu maršrutu gali važiuot?
                            ...
                            Rytinis traukinys iš Šilutės išvyksta 5:22h., į Klaipėdą jis nuvyksta 6:29h.
                            Panašiai į atitinkamus didmiesčius nuvyksta traukiniai, labai anksti rytą išvykstantys iš kitų stočių: 4:55n iš Kybartų, 5:05h. iš Rūdiškių, 5:14h iš Varėnos, 5:16h iš Šeštokų, 5:30h iš Rokiškio, 5:33h iš Trakų...
                            Vienas kitas rytinėje pamainoje dirbantis kaimietis arba kuo anksčiau didmiesčio turguje įsitaisyti pageidaujanti kaimo bobutė su anūkų pagalba išsiprašo sau personalinį traukinį, kas kelinta diena patogiai išsitiesia ant krėslo, ir tuščias trijų vagonų traukinys bilda po pusšimtį ar daugiau km. Bilda tuščias, kai visi kiti žmonės dar miega arba kai aplinkiniai miesteliai dar tik pradeda busti iš miego. Ta vėliau pabundanti ir normaliu laiku didmiestį pasiekti ketinanti dauguma traukinių kaip ir neturi, tai naudojasi kitu transportu...
                            Ir vis aimanuojama, kad keleivių vežimas yra nuostolingas...

                            Tuščių keleivinių traukinių varinėjimas tikrai nuostolingas...
                            Kaip antai dyzelinio Nr 872 išv. 4:14h iš Kaunas1 į Vilnių (ten būna 6:06h). Juk vienam-kitam iš Vilniaus išskristi anksčiau kaip 7h ryto susiruošusiam kauniečiui yra 1:30h iš Kauno autobusų stoties išvykstantis naktinis autobusas Kaliningradas-Baranovičiai, 3:35h – naktinis autobusas Palanga-Minskas.
                            Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.22, 15:30.

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Iš dalies tiesa. Tačiau ir reklama daro savo. O palyginimas su metro yra nelabai vykęs - šios transporto priemonės nė nereikia reklamuoti, nes jis patogus.
                              Pamenu savo laiku "Kautra" aktyviai reklamavosi. Kad ir dabar Šiaulių "Busturo" autobusuose yra reklama, kad į Vilnių veža už 35 Lt. Kodėl "LG" negali reklamuotis ir tarkim kokius 2 mėn. vežti iš Šiaulių už 20 Lt? Dėl poveikio neabejoju.
                              Puikus pastebėjimas. Pamenu, kai laukiau Radviliškio autobusų stotyje, priėjo vienas vaikinas ir paklausė ar dar nebuvo autobuso į Vilnių. Pasakiau, kad nebuvo, ir pridūriau, jog traukiniu bus daug greičiau, kuris išvyksta už valandos. Šalimais stovinti moteriškė pridūrė, kad traukiniu ir gerokai pigiau.
                              Tačiau jaunuolis tik patrūkčiojo pečiais.

                              Kai kurių traukinių tvarkaraščiai kažkada tikrai nebuvo patogūs. Kai kurie į blogąją pusę pasikeitė dabar, bet dauguma - į gerą. Tačiau kodėl žmonės renkasi autobusą, kuris važiuoja ilgiau ir brangiau, šito aš nežinau.
                              Nekalbu apie konkrečius atvejus, kai galbūt žmonės nenori keisti planų.

                              Comment


                                Na jei tas žmogus patrūkčiojo pečiais ir nevažiavo traukiniu, o laukė nežinia kiek kito autobuso, tai tikrai pas jį suvokimas toks, jog LG traukinys kažkoks senas ir supuvęs.. Manau LG reikėtų gal net reklamos, apie savo modernizuojamus traukinius ir kokie važinėja kokiais maršrutais...
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  Pritariu dėl reklamos.

                                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                  Na jei tas žmogus patrūkčiojo pečiais ir nevažiavo traukiniu, o laukė nežinia kiek kito autobuso, tai tikrai pas jį suvokimas toks, jog LG traukinys kažkoks senas ir supuvęs.. Manau LG reikėtų gal net reklamos, apie savo modernizuojamus traukinius ir kokie važinėja kokiais maršrutais...
                                  Pritariu dėl reklamos. Kiek pastebėjau nauji traukiniai reklamuojami tik interneto svetainėje www.litrail.lt ir geležinkelio stotyse. O pažiūrėkit kokią kampaniją yra išvystę "Eurolines" ir kita autobusų įmonė "K...".
                                  Reklamos turi būti visur - viešbučiuose ir t. t. Aš pats mačiau kaip nakvynės namų Klaipėdoje administratorė turistui paklausus dėl traukinio į Vilnių pasiūlė važiuoti autobusu ir įteikė nukopijuotą skrajutę. Tai va, reikia dirbti, o ne verkšlenti apie nuostolingus traukinių maršrutus. Žinoma kai kurių traukinių maršrutų nė nereikia reklamuoti Klaipėda-Vilnius (ir per pietūs) visada važinėja pilnas.

                                  Comment


                                    Šiandien pirkau inter rail
                                    I love INNUENDO!

                                    Comment


                                      Parašė Vilius Rodyti pranešimą
                                      Šiandien pirkau inter rail
                                      Ir kokie planai, jei ne paslaptis?

                                      O apie interrail prisiminiau istoriją - pažįstamas prieš kelis metus pasakojo kaip po Europą važinėdavo ant tuščio lapo atsispausdinęs iš wordo bile kokį "Interrail Ticket". Sako konduktorių dauguma irgi žmonės, ginčytis tingi, tai ir leidžia važiuot. Blogiausiu atveju išlaipina artimiausioje stotyje, tada tenka važiuot toliau sekančiu traukiniu. Kad bilietas padirbtas nekaltina - nes net nepanašus į tikrą, galvoja, kad gal žmonės apgauti buvo ar panašiai.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Paryžius, Amsterdamas aplankat Prancuzija - Lietuva futbolą
                                        I love INNUENDO!

                                        Comment


                                          Parašė Vilius Rodyti pranešimą
                                          Paryžius, Amsterdamas aplankat Prancuzija - Lietuva futbolą
                                          O kur pirkai, kokie kaštai, kiek zonų... Senokai nevažinėjau, tai įdomu kaip kas šiais laikais
                                          P.S. Daug išminties ir patirties apie intereilus prikaupta čia
                                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X