Gegužės 20 dieną VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ gavo padėką nuo Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos valstybinio ir diplomatinio protokolo departamento direktoriaus Dariaus Gaidžio:
Gerbiamas Direktoriau,
Norėtume nuoširdžiai padėkoti už Jūsų pagalbą ir asmeninį indėlį Lietuvos Respublikoje reziduojančių diplomatinių atstovybių vadovų ir jų sutuoktinių delegacijai š.m. balandžio 8 d. lankantis Anykščių krašte. Svečiams gilų įspūdį paliko unikalus siaurasis geležinkelis. Troškūnų geležinkelio stotyje surengtas priėmimas diplomatinių atstovybių vadovams suteikė puikią galimybę susipažinti su Anykščių krašto vyndarystės istorija, paragauti „Anykščių vyno“ ir „Rokiškio sūrių“ produkcijos. Apsilankymas Troškūnų geležinkelio stotyje ir kelionė „Siauruku“ suteikė mūsų kelionei ypatingo žavesio.
Prašytume perduoti padėką visiems prisidėjusiems prie susitikimo Troškūnų stotyje ir kelionės „Siauruku“ organizavimo. Be Jūsų pagalbos nebūtų pavykę surengti tokios turiningos išvykos.
Linkime sėkmės Jūsų darbe bei tikimės, kad mūsų bendradarbiavimas tęsis ir ateityje.
Gal ir nelabai į temą, bet visgi surizikuosiu. Šįmet laidiniam radijui sukanka 130 metų, tam yra skirtas straipsnis delfyje. Įdomu pasirodė tai, kad laidinis radijas lyginamas su siauruku. Pateikiu nuorodą ir kelias citatas:
„Nerasime dabar nei geležinkelio, nei oro uosto ar kitokios stoties, kur garsiakalbiais nebūtų skelbiama informacija. Taip ir ta pati laidinė transliacija, be jos negyvensime. Tačiau šiuolaikinis gyvenimas reikalauja techninio progreso“, — teigė A. Slavinskas.
„Anykščių Siaurukas gi irgi atgyvena, bet Lietuva jį išsaugojo, ir tik pažiūrėkite, koks jis tampa populiarus. Nežinodami savo praeities, juk neturėtumėm ir savo ateities“, — sakė L. Tarakevičius.
2011.04.19 pranešimai apie durpynų siaurukus iškelti į temą Durpynų ir pramoniniai siaurieji geležinkeliai
Pranešimai apie Panevėžio siauruko privažiavimus prie gamyklų palikti šioje temoje
2011.04.19 pranešimai apie išardytus siauruosius geležinkelius buvo iškelti į atskirą temą Neveikiantys Lietuvos siaurieji geležinkeliai ,
o 2011.07.23 išskaidyti į tris temas:
1) Neveikianti Panevėžio - Anykščių - Švenčionėlių ruožo dalis
2) Šiaurinė siauruko dalis
3) Likę siaurukai
Po temų atskyrimo ir nedidelio replikų valymo šitoje temoje liko tik 41 puslapis:
- baliai ir kiti siauruko renginiai
- siauruko entuziastų talkos
- riedmenys ir muziejaus eksponatų rinkimas (galima atskirti į atskirą temą, bet kas tada čia liks?)
Šioje temoje pastebimai sumažėjo egzotikos
Puiku būtų prasidėjus sezonui papildyti temą važiuojančio siauruko nuotraukomis kur nors Anykščių apylinkėse...
Paskutinis taisė Romas; 2011.07.23, 01:31.
Priežastis: Neveikiančių geležineklių temų skaidymas
Čia visas komplektas - važiuoklė yra su autobusu, o kabina yra atskirai. Dėl to ir klausiams yra - ar atstatyti į taip kaip turi būti ar palikti kaip dabar yra ...
Hehe, geras daiktas. Iš tikrųjų būtų įdomu ir taip ir taip, bet manau gal palikti taip kaip yra. Turbūt vienas unikalesnių vaizdų būtų. Ir paleidus tokį "railbus'ą" reguliariai vasaros sezonui kursuot tarp Panevėžio ir Anykščių, oi smagumėlis būtų. Bet kaip minėjo kažkas, reiktų apsisukimą daryt Sėkmės darbuose! Matau Jūs vyrai vietoj nestovit!
Čia visas komplektas - važiuoklė yra su autobusu, o kabina yra atskirai. Dėl to ir klausiams yra - ar atstatyti į taip kaip turi būti ar palikti kaip dabar yra ...
Na va - jau foto yra , tai gauta drezina PD1 - tiesa , ji perdaryta, bet galima atstatyti i normalią buseną Padovanojo Latvijos durpynas. Dabar tik mąstome , ar atstayti į tai kaip turi būti , ar palikti taip kaip yra
Komentuoti: