Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wycka
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Apskrities viršininkas čia nelabai prie ko, labiau Geležinkelio stoties vadovybės fail'as.
    Abejoju. Tuo metu siauruko pagrindinis dalininkas buvo PAVA, jie ir vykdė darbų pirkimo konkursą. Deja, PAVA jau 2,5 metų kaip nebėra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Pekla, teismai tęsiasi jau daugiau kaip 2 metus, o Vaivadų viadukas vis dar be bėgių, siauruko traukiniai važinėja tik iš Anykščių. Ir išvis — kokia nauda iš tų teismų maratono, jeigu buvęs Panevėžio apskrities viršininkas V. Trofimovas vis tiek sausas išsisuks.
    Apskrities viršininkas čia nelabai prie ko, labiau Geležinkelio stoties vadovybės fail'as.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Taip pat yra asmenys, kurie tuo metu dirbo atsakingose įmonėse. Idealiausia būtų, jei apdraustų valstybės tarnautojų civilinę atsakomybę. Bet čia jau kita tema...

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Yra teisių perėmėjai.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Tai Lietuvoje dažnai suveikia principai. Kai pralaimėjusi kompanija duoda į teismą su mintimi "nei tau nei man". Todėl stabdomi darbai, netenkama lėšų. Mano nuomone galėtų leisti atlikti darbus laimėtojui, o nuostolius per teismus išsireikalautų iš kaltininkų.
    Tai kad nebėra kaltininkų. Panevėžio apskrities administracija, kaip ir visos Lietuvos apskritys, panaikinta 2009m. liepos 1d..

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Tai Lietuvoje dažnai suveikia principai. Kai pralaimėjusi kompanija duoda į teismą su mintimi "nei tau nei man". Todėl stabdomi darbai, netenkama lėšų. Mano nuomone galėtų leisti atlikti darbus laimėtojui, o nuostolius per teismus išsireikalautų iš kaltininkų.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
    Aukščiausiasis Teismas pripažino, jog Aukštaitijos siaurojo geležinkelio rekonstrukcijos viešieji pirkimai buvo neskaidrūs:
    http://www.sekunde.lt/panevezio-nauj...vo-neskaidrus/
    Pekla, teismai tęsiasi jau daugiau kaip 2 metus, o Vaivadų viadukas vis dar be bėgių, siauruko traukiniai važinėja tik iš Anykščių. Ir išvis — kokia nauda iš tų teismų maratono, jeigu buvęs Panevėžio apskrities viršininkas V. Trofimovas vis tiek sausas išsisuks.

    Komentuoti:


  • Kristinėlė
    replied
    Aukščiausiasis Teismas pripažino, jog Aukštaitijos siaurojo geležinkelio rekonstrukcijos viešieji pirkimai buvo neskaidrūs:
    http://www.sekunde.lt/panevezio-nauj...vo-neskaidrus/

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Atsiprašau, bet neradau tinkamesnės temos.

    Rytoj, lapkričio 29d., nuo 11.00h iki 17.00h Lietuvos Mokslo akademijoje (Gedimino pr. 3, Vilnius) vyks paroda „Siaurukas kraštovaizdyje“. Įėjimas nemokamas. Parodoje eksponuojamos konkurso „Siaurukas kraštovaizdyje“ nugalėtojų nuotraukos, sukurtos 2008 — 2011 metais. Beje, antros vietos nugalėtojas — mūsų forumietis (ne, tikrai tai ne aš ). Būtų nuostabu, jei kas nors iš forumiečių ten apsilankytų ir pasidalintų įspūdžiais, nes aš pats labai abejoju ar spėsiu.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938m.



    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taip, bet viskas remiasi į pinigus.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Aš suprantu, kad ne 500 jų yra, bet gali būti paskutinis, o gali būti dar keli ir kuriuos galima išsaugoti.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Kaip ir visa siauruko technika Lietuvos žemėje retas reiškinys. Daugiausia juos mato kaip metalo laužą kuri pridavus galima gerai užsidirbti. Sveria apie 15 t.
    Jie naudojami kelio remonto darbams. Dažniausiai tai bėgių klojiko energijos šaltinis. Jis turi 6okw generatorių, jame gali važiuoti 6 darbininkai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O jis labai retas yra?

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
    Penktadienį aplankius ESU 2A 404, kuris buvo laikomas šalia Anykščių geležinkelio stoties, sužinojome baisią naujieną. Šį šilumvežį be mūsų žinios supjaustė ir išvežė į metalo laužą. Šiuo metu vyksta policijos tyrimas.
    http://forumas.sgk.lt/viewtopic.php?f=8&t=16&p=583#p583
    Čia kas, kokie nors vietiniai pasidarbavo?

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Penktadienį aplankius ESU 2A 404, kuris buvo laikomas šalia Anykščių geležinkelio stoties, sužinojome baisią naujieną. Šį šilumvežį be mūsų žinios supjaustė ir išvežė į metalo laužą. Šiuo metu vyksta policijos tyrimas.
    http://forumas.sgk.lt/viewtopic.php?f=8&t=16&p=583#p583

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Ginčas dėl „siauruko“ įstrigęs teismuose
    Zina Paškevičienė, Giedrius Vitkauskas
    LTV „Šiandien“, www.lrt.lt
    2011 spalio 31 d. 19:52


    Beveik metai teismuose įstrigęs verslininkų ginčas dėl Aukštaitijos siaurojo geležinkelio pastatų ir kelių renovavimo trukdo jo darbui, nes pasibaigus turizmo sezonui skaičiuojami tik nuostoliai.

    Kada pasibaigs teismų procesai, neaišku, nors europinės lėšos, skirtos rekonstrukcijai, turi būti panaudotos iki metų pabaigos.

    Išardžius dalį bėgių ant viaduko Panevėžyje beveik metus traukinys stovi Anykščių stotyje, kursuoja tik po tą rajoną ir negali grįžti atgal į Panevėžį, kur yra administracija ir geležinkelio depas.

    „Kadangi nevykdėme kelionių iš Panevėžio, netekome maždaug pusantro šimto tūkstančių pajamų. Mes dedam papildomas pastangas, kad aptarnautume techniškai riedmenis Anykščių stotyje, tenka į ten kiekvieną dieną važinėti mūsų žmonėms“, – sako Gintaras Kerbedis, „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ direktorius.

    Siaurojo geležinkelio darbas paralyžiuotas dėl verslininkų ginčų teismuose.
    ......................

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Sučiupti graffiti mėgėjai šveitė, gruntavo ir perdažė „siauruką"
    2011.10.27 21:20
    balsas.lt


    Chuliganams kartais irgi yra už ką padėkoti. Tuo įsitikino komiškos istorijos liudininkais tapę „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ darbuotojai.

    Ant siauruko vagonų savo sugebėjimus pademonstravę grafičio mėgėjai galėtų pretenduoti į žiopliausių nusikaltėlių titulą. Keliasdešimties tūkstančių litų nuostolį „Aukštaitijos siaurajam geležinkeliui“ padarę „menininkai“ sprukdami paliko policijos pareigūnams paieškas gerokai palengvinusius įkalčius – dažų pirkimo čekius.

    Netrukus prieš teismą stosiantys penki 20–21 metų jaunuoliai, kad sušvelnintų gresiančią atsakomybę, keletą mėnesių triūsė šveisdami ir perdažydami pačių išmargintus vagonus.

    „Dabar istorinio siauruko vagonai gražesni nei buvo“, – džiaugiasi VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Gintaras Kerbedis.

    Neįvertintiems „menininkams“ vasaros atostogas praleisti šveičiant ir dažant vagonus teko, kai per praėjusias Kalėdas Anykščiuose patirtą jų nuotykį išaiškino policijos pareigūnai. .......................


    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Gimtadienio dovana Siaurukui – sušildyta senatvė
    2011 Rugsėjo 28d.
    Laisvalaikis, 15min redakcija


    Antrąjį šimtmetį skaičiuojantis ir vis dar susipažinti viliojantis Lietuvos siaurasis geležinkelis – Siaurukas rugsėjo 29-ąją Anykščiuose pasitinka 112-ąjį gimtadienį. Šitiek metų jau bus prabėgę nuo tos dienos, kai pirmasis garvežys naujais bėgiais pro Anykščius Panevėžio link nutempė pirmąjį krovininį sąstatą...................



    .................Ir gimtadienio proga, ir kitomis dienomis Siaurukas noriai priima dovanas, bet labiausiai mėgsta jam skiriamą dėmesį – kai gali didžiuotis esąs nepamirštas. Jis kaskart džiaugiasi smalsuoliais, į Anykščių geležinkelio stotį užsukančiais ir taip jį aplankančiais, pasivažinėti ar smagių jo nutikimų pasiklausyti norinčiais.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Ta kad aš matau platųjį. Marcinkonių stotis.
    Buvo taip :

    Komentuoti:

Working...
X