Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panerių geležinkelio tunelis
Collapse
X
-
Į darbus ikibęs buvau. Žiūriu forumas dar gyvas
ir senos diskusijos atgimsta... Beje, turiu foto, dar iš preitų metų lapkričio, atrinksiu ir sumesiu, jei kam įdomu.
Komentuoti:
-
Nagi nukasti kalną su kastuvais ir išvežti smėlį vežimais buvo tiesiog brangiau nei pastatyti tunelį. Po kokio šimtmečio atsiradus ekskavatoriams ir sunkvežimiams tai buvo atlikta pakankamai lengvai...Parašė x21 Rodyti pranešimąnesuprantu kam jis buvo reikalingas...? perskaiciau visa tema dar karta, paziurejau i zemelapi, vistiek neaisku... dabar visai salia praeina dabartinis kelias, kodel prie caro negalejo ten pat pastatyti...?
Komentuoti:
-
nesuprantu kam jis buvo reikalingas...? perskaiciau visa tema dar karta, paziurejau i zemelapi, vistiek neaisku... dabar visai salia praeina dabartinis kelias, kodel prie caro negalejo ten pat pastatyti...?
Komentuoti:
-
Nu geras .Salia dirbau ir net nezinojau kad ten toks tunelis yra
smagus rajonas beje
Komentuoti:
-
http://www.wikimapia.org/#lat=54.631...16&l=0&m=a&v=2Parašė x21 Rodyti pranešimąar galima žemelapyje pamatyti kur tas tunelis yra/buvo?
Komentuoti:
-
Šiaip as išreiškiau nuostabą, kad labai greitai tą tunelį pastatė, netgi žiurint dabariniais terminais(2 metai). Bet vistiek ačiū už statymo priežasties paaiškinimą
Komentuoti:
-
Pažiūrėk šios temos 14 pranešimą, ir suprasi, kodėl buvo statomas panerių tunelis ir kodėl geležinkelio stotis yra būtent ten kur ji dabar yra, ne pavyzdžiui dabartiniuose Žirmūnuose...Parašė FeO Rodyti pranešimąGal truputį ne į temą:
"Darbai Paneriuose buvo baigti per du metus. Iškastas 427 metrų ilgio tunelis. <...>"
Ar tik man vienam atrodo, kad tikrai labai greitai buvo iškastas Panerių tunelis? O gal tunelius kasti ir statyti jo skliautus(tais laikais) yra lengviau(greiciau) negu, pvz satyti tiltus?(dabar)
Komentuoti:
-
Nu tai jei vokieciai per WWII susprogdyno tuneli, kaip kitaip traukiniam pravaziuoti ta atkarpa? tik palei Nemuna...Parašė Himleris Rodyti pranešimąMan rodos ta atkarpa pastatyta sovietmečiu, nes kažkur skaičiau kad rusai darė (kur tik galėjo) alternatyvas tuneliams karo atveju.
Komentuoti:
-
Gal truputį ne į temą:
"Darbai Paneriuose buvo baigti per du metus. Iškastas 427 metrų ilgio tunelis. <...>"
Ar tik man vienam atrodo, kad tikrai labai greitai buvo iškastas Panerių tunelis? O gal tunelius kasti ir statyti jo skliautus(tais laikais) yra lengviau(greiciau) negu, pvz satyti tiltus?(dabar)Paskutinis taisė FeO; 2008.01.19, 22:38.
Komentuoti:
-
Man rodos ta atkarpa pastatyta sovietmečiu, nes kažkur skaičiau kad rusai darė (kur tik galėjo) alternatyvas tuneliams karo atveju.Parašė somis Rodyti pranešimąTam ilgame Maxo straipsnyje pastebėjau vieną dalyką, ten rašė, kad Kauno tunelis lyg ir nebuvo būtinas.
Čia, aišku, bus tik mano nuomonė, bet geriau pasižiūrėję į Kauno žemėlapius pastebėsite, kad kol nebuvo tunelio, greičiausiai bėgiai ėjo visai palei Nemuną. Tiesiog tunelis labai smarkiai sutrumpino atstumą. Dabar Tie bėgių likučiai daugelyje vietų yra žemuose šančiuose.
(vėliava pažymėtas tunelis)
Komentuoti:
-
Kaip žinia, geležinkeliai visada buvo strateginiai kariniu požiūriu. Tuneliai yra gera priedanga, bet tik ne tokie kaip Kaune ar neveikiantis Vilniuje. Juos gali apgriauti sunkioji artilerija ar aviacija. O atstatyti tunelį yra dešimtis kartų sudėtingiau nei šiaip pasprogdintus bėgius.Parašė zanaz Rodyti pranešimąbeje LT-1 gal galetu ka placiau pabyloti kodel tie begiu likuciai nei ismontuojami nei atnaujinami, gal net zinai kada ten paskutini karta traukiniai vaziavo?
Komentuoti:
-
beje LT-1 gal galetu ka placiau pabyloti kodel tie begiu likuciai nei ismontuojami nei atnaujinami, gal net zinai kada ten paskutini karta traukiniai vaziavo?
Komentuoti:
-
Tam ilgame Maxo straipsnyje pastebėjau vieną dalyką, ten rašė, kad Kauno tunelis lyg ir nebuvo būtinas.
Čia, aišku, bus tik mano nuomonė, bet geriau pasižiūrėję į Kauno žemėlapius pastebėsite, kad kol nebuvo tunelio, greičiausiai bėgiai ėjo visai palei Nemuną. Tiesiog tunelis labai smarkiai sutrumpino atstumą. Dabar Tie bėgių likučiai daugelyje vietų yra žemuose šančiuose.Paskutinis taisė somis; 2009.01.08, 00:13.
Komentuoti:
-
Józef Czechowicz (1819-1888)
Panerių tunelis 1879

https://commons.wikimedia.org/wiki/F...iai_tunnel.jpg
Komentuoti:
-
Teisingai. Tais laikais, kai tebuvo tik kastuvai ir vežimai, statyti tunelį buvo pigiau negu nukasti kalną.
Komentuoti:


Komentuoti: