Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panerių geležinkelio tunelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • doncius
    replied
    Kas naujo prie tunelio? kokie darbai jau padaryti? Gal kas foto turit?

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    /\ įdomu.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Į darbus ikibęs buvau. Žiūriu forumas dar gyvas ir senos diskusijos atgimsta... Beje, turiu foto, dar iš preitų metų lapkričio, atrinksiu ir sumesiu, jei kam įdomu.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    nesuprantu kam jis buvo reikalingas...? perskaiciau visa tema dar karta, paziurejau i zemelapi, vistiek neaisku... dabar visai salia praeina dabartinis kelias, kodel prie caro negalejo ten pat pastatyti...?
    Nagi nukasti kalną su kastuvais ir išvežti smėlį vežimais buvo tiesiog brangiau nei pastatyti tunelį. Po kokio šimtmečio atsiradus ekskavatoriams ir sunkvežimiams tai buvo atlikta pakankamai lengvai...

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    nesuprantu kam jis buvo reikalingas...? perskaiciau visa tema dar karta, paziurejau i zemelapi, vistiek neaisku... dabar visai salia praeina dabartinis kelias, kodel prie caro negalejo ten pat pastatyti...?

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Nu geras .Salia dirbau ir net nezinojau kad ten toks tunelis yra smagus rajonas beje

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    ar galima žemelapyje pamatyti kur tas tunelis yra/buvo?
    http://www.wikimapia.org/#lat=54.631...16&l=0&m=a&v=2

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    ar galima žemelapyje pamatyti kur tas tunelis yra/buvo?

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Šiaip as išreiškiau nuostabą, kad labai greitai tą tunelį pastatė, netgi žiurint dabariniais terminais(2 metai). Bet vistiek ačiū už statymo priežasties paaiškinimą

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Parašė FeO Rodyti pranešimą
    Gal truputį ne į temą:
    "Darbai Paneriuose buvo baigti per du metus. Iškastas 427 metrų ilgio tunelis. <...>"

    Ar tik man vienam atrodo, kad tikrai labai greitai buvo iškastas Panerių tunelis? O gal tunelius kasti ir statyti jo skliautus(tais laikais) yra lengviau(greiciau) negu, pvz satyti tiltus?(dabar)
    Pažiūrėk šios temos 14 pranešimą, ir suprasi, kodėl buvo statomas panerių tunelis ir kodėl geležinkelio stotis yra būtent ten kur ji dabar yra, ne pavyzdžiui dabartiniuose Žirmūnuose...

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Man rodos ta atkarpa pastatyta sovietmečiu, nes kažkur skaičiau kad rusai darė (kur tik galėjo) alternatyvas tuneliams karo atveju.
    Nu tai jei vokieciai per WWII susprogdyno tuneli, kaip kitaip traukiniam pravaziuoti ta atkarpa? tik palei Nemuna...

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Gal truputį ne į temą:
    "Darbai Paneriuose buvo baigti per du metus. Iškastas 427 metrų ilgio tunelis. <...>"

    Ar tik man vienam atrodo, kad tikrai labai greitai buvo iškastas Panerių tunelis? O gal tunelius kasti ir statyti jo skliautus(tais laikais) yra lengviau(greiciau) negu, pvz satyti tiltus?(dabar)
    Paskutinis taisė FeO; 2008.01.19, 22:38.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė somis Rodyti pranešimą
    Tam ilgame Maxo straipsnyje pastebėjau vieną dalyką, ten rašė, kad Kauno tunelis lyg ir nebuvo būtinas.
    Čia, aišku, bus tik mano nuomonė, bet geriau pasižiūrėję į Kauno žemėlapius pastebėsite, kad kol nebuvo tunelio, greičiausiai bėgiai ėjo visai palei Nemuną. Tiesiog tunelis labai smarkiai sutrumpino atstumą. Dabar Tie bėgių likučiai daugelyje vietų yra žemuose šančiuose.
    (vėliava pažymėtas tunelis)
    Man rodos ta atkarpa pastatyta sovietmečiu, nes kažkur skaičiau kad rusai darė (kur tik galėjo) alternatyvas tuneliams karo atveju.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    beje LT-1 gal galetu ka placiau pabyloti kodel tie begiu likuciai nei ismontuojami nei atnaujinami, gal net zinai kada ten paskutini karta traukiniai vaziavo?
    Kaip žinia, geležinkeliai visada buvo strateginiai kariniu požiūriu. Tuneliai yra gera priedanga, bet tik ne tokie kaip Kaune ar neveikiantis Vilniuje. Juos gali apgriauti sunkioji artilerija ar aviacija. O atstatyti tunelį yra dešimtis kartų sudėtingiau nei šiaip pasprogdintus bėgius.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    beje LT-1 gal galetu ka placiau pabyloti kodel tie begiu likuciai nei ismontuojami nei atnaujinami, gal net zinai kada ten paskutini karta traukiniai vaziavo?

    Komentuoti:


  • somis
    replied
    Tam ilgame Maxo straipsnyje pastebėjau vieną dalyką, ten rašė, kad Kauno tunelis lyg ir nebuvo būtinas.
    Čia, aišku, bus tik mano nuomonė, bet geriau pasižiūrėję į Kauno žemėlapius pastebėsite, kad kol nebuvo tunelio, greičiausiai bėgiai ėjo visai palei Nemuną. Tiesiog tunelis labai smarkiai sutrumpino atstumą. Dabar Tie bėgių likučiai daugelyje vietų yra žemuose šančiuose.
    Paskutinis taisė somis; 2009.01.08, 00:13.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Józef Czechowicz (1819-1888)
    Panerių tunelis 1879

    https://commons.wikimedia.org/wiki/F...iai_tunnel.jpg
    Paskutinis taisė Romas; 2021.01.09, 23:25. Priežastis: Atstatytas nuotraukos rodymas

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied




    Fotografuota balandžio mėnesį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2007 05

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Teisingai. Tais laikais, kai tebuvo tik kastuvai ir vežimai, statyti tunelį buvo pigiau negu nukasti kalną.

    Komentuoti:

Working...
X