Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2013-2014 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Kaip nebuvo? Apie Šiauliai-Ryga-Šiauliai buvo rašyta net oficialiame LG puslapyje - patikrinkite archyvą.
    Šiandien Vilniaus geležinkelio stoties reklaminiame stende:



    LAUKSIME PAŽADŲ ĮVYKDYMO DĖL RYGOS !!!

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    nei apie ta, nei apie ta - jokiu kalbu nebuvo.
    Kaip nebuvo? Apie Šiauliai-Ryga-Šiauliai buvo rašyta net oficialiame LG puslapyje - patikrinkite archyvą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    nei apie ta, nei apie ta - jokiu kalbu nebuvo.
    Kalbų nebuvo, bet tvarkaraščiai sudaryti:

    Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
    Tvarkaraštyje jau rašoma, kad Vilnius - Šiauliai važiuos kasdien.

    Komentuoti:


  • Kristinėlė
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Ruduo artėja - tad galima padiskutuoti dėl naujo tvarkaraščio. Teko girdėti, kad nuo rudens traukinys Vilniaus-Šiauliai-Vilnius kursuos ne tik penktadieniais ir sekmadieniais, bet jau kiekvieną dieną.
    Taip pat pritilo kalbos dėl maršruto Šiauliai-Ryga-Šiauliai atidarymo - kiek pamenu tas reikalas buvo nukeltas į rudenį. Įdomu kiek tai realu.
    Tvarkaraštyje jau rašoma, kad Vilnius - Šiauliai važiuos kasdien. Klausimas kiek atsilieps autobusų transportui, nes kaina traukiniu žymiai pigiau ir traukiniu greičiau.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Ruduo artėja - tad galima padiskutuoti dėl naujo tvarkaraščio. Teko girdėti, kad nuo rudens traukinys Vilniaus-Šiauliai-Vilnius kursuos ne tik penktadieniais ir sekmadieniais, bet jau kiekvieną dieną.
    Taip pat pritilo kalbos dėl maršruto Šiauliai-Ryga-Šiauliai atidarymo - kiek pamenu tas reikalas buvo nukeltas į rudenį. Įdomu kiek tai realu.
    nei apie ta, nei apie ta - jokiu kalbu nebuvo.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ruduo artėja - tad galima padiskutuoti dėl naujo tvarkaraščio. Teko girdėti, kad nuo rudens traukinys Vilniaus-Šiauliai-Vilnius kursuos ne tik penktadieniais ir sekmadieniais, bet jau kiekvieną dieną.
    Taip pat pritilo kalbos dėl maršruto Šiauliai-Ryga-Šiauliai atidarymo - kiek pamenu tas reikalas buvo nukeltas į rudenį. Įdomu kiek tai realu.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Naujasis grafikas duoda "savo vaisius" - iš įpročio į Palangą važiuodavau pietiniu traukiniu Vilnius-Klaipėda, dabar ryt teks daryt kampą per Klaipėdą arba rinktis autobusą.
    Tiesa yra dar dyzeliukas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Jau yra naujasis tvarkaraštis. Reikia įvesti datą nuo birželio 1 d.
    Įdomu koks traukinys važiuos Eks781 Vilnius-Šiauliai-Klaipėda? TEP 70 ar Pesa M630?

    http://www.litrail.lt/tvarkarasciai/...ationMinute=40

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Šiuo metu vykdomos "Rail Balticos" darbamas grafikas iš Jiesios stotelės.



    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Likę.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Į Skuodą bėgiai ar likę?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į Skuodą ir Šilutę ją

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Ne į maksimalų greitį reikia žiūrėti, o į įsibėgėjimo pagreitį, kuris pas PESA virš 90 km/h labai liūdnas
    Išvada peršasi, kad PESA Vilnius - Klaipėda maršrutui visiškai netinka, nei pagal technines charakteristikas, nei pagal salono įrengimą.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
    Kodel neislaiko? Juk jos konstrukcinis greitis 140km/h. O beje bandymais siam grfikui buvo atlikti butent su
    Pesa.
    Ne į maksimalų greitį reikia žiūrėti, o į įsibėgėjimo pagreitį, kuris pas PESA virš 90 km/h labai liūdnas

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Kai kuriais tarpstočiais lyg ir 130 km/h bus, gal per kai kurias stotis ir 120 km/h.
    Kiek girdėjau, bus TEP70 su vagonais ir iš Vilniaus išvažiuos apie 11-12 val.
    LIUKS ! laiko tarpa uzpildys !

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    PESA tokio grafiko neišlaiko.
    Kodel neislaiko? Juk jos konstrukcinis greitis 140km/h. O beje bandymais siam grfikui buvo atlikti butent su
    Pesa.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ir dar ergonomika turėtų būti vienas pagrindinių dalykų. Pesą į Šilutę ir pan., o ne tokiais maršrutais.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
    Kike man zinoma tai bus ne TEP70 o Pesa dvivagone.
    PESA tokio grafiko neišlaiko.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    tada stotele JIESIA reiktu atgal vykti i perona
    Kai vietoje traukinio leidžiamas autobusas, be Jiesios, dar dingsta stotelės Garliava Pabališkiai, kartais - dar Alksnėnai, Alvitas. O Jiesioje ir taip stoja tik vienas-kitas traukinys, ir tai tik dėl budėtojų pamainų keitimosi. Tai sustojimo panaikinimas Jiesioje (kaip netrukus bus naikinama Linkaičiuose, prieš kelis metus panaikinta Zokniuose) - nedidelis nuostolis...
    Paskutinis taisė Vitas; 2014.05.09, 12:09.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Paskutinius Lietuvoje keleivinių traukinių manevravimus su keleiviais prieimenu Kauno tunelio remonto metu laikinoje stotyje (stotelėje) Kaunas-1. Dyzelinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai atvykdavo į nelyginį kelą ir tolesniam išvykimui permanevruodavo į lyginį. Keleiviams išlipti nereikėdavo. Prispažinsiu, tokių manevrų metu aš juo nelegalią "Minikelionę" padarydavau... Analogiškas manevravimas gaudavosi vakare įiam dyzeliukui važiuojant iš Šiaulių į VIlnių. Savaitgalinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai važinėti nustojo dar nepsibaigus tunelio uždarymui. Ar priežastis buvo minėtas draudimas manevruoti su keleiviais, nežinau.



    Tik kabinų ir važiavimo krypties keitimas gautųsi Palemono stoties kelyne važiuojant maršrutu Kaunas-Palemonas-Rokai-Jiesia-Kazlų Rūda (aplinkiniu keliu važinėti tektų dėl "Žaliojo" tilto remonto)...
    .
    Tikrai nebūtų...


    Matyt, panašiai ir yra. Kol kas "džiaugiasi" vietoje atskirų traukinių paleidę autobusus. Važinėjantiems iš Kauno į Jūrę, Kazlų Rūdą ir toliau reikėtų neapsileisti ir rašyti, rašyti, rašyti. Netingėti rašyti. Tegul vienas-kitas dirbti pritingintis LG "direktoriukas" netenka darbo, bet traukiniai išlikti turi...
    Maršrutų Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai nepelningumo variantą atmetu kategoriškai. Nepelningas yra dviaukščio elektrinio traukinio maršrutas Nr 811 iš N.Vilnios į Kauną (iš Vilniaus išv. 4:47h) - į Kauną atvežami 4-6 kleiviai. Mažgaug po tiek jų iš Kauno išvažiuoja traukiniais Nr 872 ir Nr 874, bet apie jų nepelningumą tylima. Ar šie išvardinti traukiniai važinės po birželio 1 dienos, nežinau - naują tvarkaraštį skelbti neskubama.
    paskelbs po savaites likus nemaziau kaip 14 dienu

    Komentuoti:

Working...
X