Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buv. Rubikių - Utenos - Švenčionėlių - Lentupio siaurasis geležinkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    taip, tikrai buvo, toje vietoje dabar pastatyta valgykla

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Dar kartą Švenčionėlių depas...

    Gaila, tik kad iš tiesų neaišku , ką su juo daryti...
    Kiek matosi iš nuotraukos, matyt turėjo apsisukimo ratą ar tik taip atrodo?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Konkrečiai šios patalpos priklauso liejyklai (neprisimenu kaip vadinasim, gal Velga ?)

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Dar kartą Švenčionėlių depas...
    Gaila, tik kad iš tiesų neaišku , ką su juo daryti...
    Kiek "ant greitųjų" teko pastebėti, tuose buvusio depo pastatuose įsikūrė kas tik panorėjo: autoservisas, sandėliai, sunkiosios autotechnikos automobiliai, net laikraščio redakcija, tačiau daugelis patalpų vis dar tuščios (ar bent jau man taip pasirodė).

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dar kartą Švenčionėlių depas...



    Gaila, tik kad iš tiesų neaišku , ką su juo daryti...

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Vismantai, patikek, su dviraciu ten maziau rizikos. ten kur praeis pesciasis, prasines ir dvirati. o keturrati pernesti kazin, ar pavyktu. istrigtu ekspedicija ten pat, kur as su masina
    pravaziuojamas tik sankasos virsus.
    be to, dviraciais nuo Rubikiu iki Utenos butu gal 4val kelio i viena puse. pats tas dienos kelionei. reiktu gero oro, gero fotografo, na, gal kartais ir astraus kirvuko atsargai.
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.14, 09:08.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Toliau Anykščių dar nebuvau su siauruku. Butų idomu ir tolimesni ruoža aplankyti. Tik gal ne su dviračiais, o su keturačiais motociklais. Toliau gali nulėkti.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    grize atgalios, kliuti aplenkiame zvyrkeliu. uz keliu kilometru pasiekiame buvusia pervaza.


    zvilgsnis desinen - tai kelias is Rubikiu.


    zvilgsnis kairen - kelias i Utena. perkastas.

    netoliese randam nuvaziavima, kurio pasiekiame siauruko sankasa.



    stai ji. atrodo, pravaziuoti imanoma.
    P.S. perziurejes maps.lt, pamaciau,kad platusis jau cia eina siauruko vietoj.

    uz kokio pusantro kilometro kelia pastojo suirusi vandens pralaida... is to strioko, kaip cia neistrigus, pamirsau ja nufotografuoti. labai pasidziaugiau, kad mano masina tokia maza - pavyko apsisukti
    gryztant atgalios - pafilmavom:
    http://www.youtube.com/watch?v=W_HAkHBnjdI


    paskutine foto - vieta,kur siauruko ir placiojo gelezinkelio ruozas eina viena linija.

    gal kas noretu prisijungt - mastau apie siauruko ruozo zvalgyba dviraciais...
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.14, 09:10.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Domina Utenos buvusi siauruko stotis. Ar galima kuo tikslesnį dabartinį jos adresą?
    Stoties g. 12 berods, neatsimenu tiksliai

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Domina Utenos buvusi siauruko stotis. Ar galima kuo tikslesnį dabartinį jos adresą?
    Atvažiavus nuo Kupiškio pusės už pirmos reguliuojamos sankryžos kairėje matosi vandens bokštas ir vagonas.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    vakare nulekem Utenon. kol draugai palikinejo pinigus maximoj, padariau keleta Utenos siauruko stoties nuotrauku.

    Atvaizdas

    cia buvo Utenos stoties kelynas. dabar cia Kupiskio - Vilniaus plentas.

    Atvaizdas

    siauruko dengtas vagonas prie buvusios stoties pastato.
    Domina Utenos buvusi siauruko stotis. Ar galima kuo tikslesnį dabartinį jos adresą?

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    sekmadieni istaikiau laisvo laiko, susiradau pora pagalbininku nenumatytiem atvejam ir islekiau i zvalgyba.



    siauruko pervaza Anyksciuose.


    paskutine (tikekimes, neilgam) siauruko stotele.


    cia baigiasi siaurukas - toliau matosi buvusi trasa. (tiesiai uz zenklo DEBEIKIAI 7)


    bandome pavaziuot tuo buvusiu ruozu.


    uz 300 metru - kliutis. kazkam statybom prireike zvyro. jungiu atbuline pavara.
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.14, 00:45.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    savaitgali praleidau Anyksciuose. atsiradus laisvo laiko, sumasciau apziureti nepastatyto plataus gelezinkelio liekanas ir nuardyto siauruko ruoza. kelione viena, bet ispudzius teko skelti per puse - placiojo ir siaurojo gelezinkeliu.



    pakeliui link Anyksciu. kol keleiviai islipo parukyt, nubegau pasidairyti i Troskunu stoti.


    pervaza prie Troskunu stoties.


    "kvarco" aklakelis salia kelio Anyksciai - Troskunai. puskilometris nuo Anyksciu.


    po kvarco bokstu begiu nebera. smeli gabena sunkvezimiai.


    nuardyti begiai (ar bent dalis ju) sumesti i zole.

    vakare nulekem Utenon. kol draugai palikinejo pinigus maximoj, padariau keleta Utenos siauruko stoties nuotrauku.


    cia buvo Utenos stoties kelynas. dabar cia Kupiskio - Vilniaus plentas.


    siauruko dengtas vagonas prie buvusios stoties pastato.


    truputi apdeges jo vidus.


    uz sankryzos matoma imone kadaise aptarnaudavo siaurukas.
    ta diena tiek.
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.14, 01:09.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Fui, kokia tarybinė. Kaži, o kur buvo siauruko Panevėžys-Švenčionėliai stotis Utenoje?
    Turiu mobiliake dar foto senosios stoties, reiks rytoj perkelt i kompa ir idet, fotografuota geguzes pabaigoj

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    http://utena.lt.aha.lt/fotogalerija_02_08.htm

    http://utena.lt.aha.lt/fotogalerija_12_30.htm

    taip,kad senoje vietoje atstatyti siauruka nepavyks...

    Komentuoti:


  • Inspiron
    replied
    Man rodos prie sankryžos kuri kertasi Anykščiai,Svedasai netoli auto turgaus, ten yra vandens bokštas, siauruko vagonas su bėgiais ir stoties pastatas berots.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Anykščių - Utenos - Švenčionėlių - Lentupio siaurasis geležinkelis

    Parašė Inspiron Rodyti pranešimą
    Atnaujinu tema. Utenos geležinkelio stotis. Pirmas įspudis toks,kad cia senai niekas nesilanke,tiesa buvo viena mašina, tikriausiai budėtojo kokio.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Fui, kokia tarybinė. Kaži, o kur buvo siauruko Panevėžys-Švenčionėliai stotis Utenoje?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Pakankamai ilgas straipsnis, todėl pateikiu tik nuorodą. Įdomu todėl, kad informacija labai paprastai ir aiškiai pateikta, viską supras net nesidomintis geležinkeliais:

    Siaurųjų Lietuvos geležinkelių istorinė apžvalga

    http://www.kontrastai.lt/?p=14332 (neveikia)
    Kita nuoroda http://www.straipsniai.lt/gelezinkeliai/puslapis/9807

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Teko vartyti įdomų straipsnį apie siauruko perspektyvas. Jis buvo rašytas apie 1970-1980 m. (gaila, kad nėra tikslios nuorodos, reiks paieškoti ir nuskanavus įkelti į forumą). Pabandysiu atpasakoti ką ten perskaičiau.
    Jame rašoma, kad siaurojo geležinkelio eksploatacija nuostolinga - pajamos siekia apie 715 000 rub., o išlaidos 1 715 000 rub. Vadinasi jis visada buvo NUOSTOLINGAS, tačiau nežiūrint to jis sėkmingai veikė iki 1991-1999 m. ir Latvijoje iki pat dabar.
    Toliau kalbama apie perspektyvas: rekonstruoti siauruką ruože Švenčionėliai-Panevėžys - taip sudarant naują geležinkelio koridorių su Orša Baltarusijos Rytuose. Buvo atlikta dalis darbų - rekonstruotas ruožas Švenčionėliai-Utena, pradėtas bet nepabaigtas Utenos-Anykščių ruožas.
    Toliau kalbama apie Šiaulių-Biržų ruožą. Šis ruožas turėjo būti rekonstruotas keičiant geležinkelio kryptį nuo Radviliškio iki Pakruojo - tas ir buvo padaryta. Nurinktas Šiaulių-Pakruojo ruožas. Taip pat turėjo būti panaikintas Linkuvos-Petrašiūnų ruožas. Toliau nuo Biržų turėjo eiti link Krustpilio stoties Latvijoje sujungiant su Rygos-Daugpilio atšaka. Taip nuimant traukinių srautus nuo apkrautos Klaipėdos-Šiaulių-Daugpilio atšakos. Šiame ruože turėjo būti panaikinti Žeimelio-Joniškėlio-Panevėžio ruožai. Kas ir buvo padaryta - Žeimelio-Joniškėlio ruožas buvo likviduotas apie 1980 m.
    Realizavus šiuos planus Lietuvoje būtų buvęs gana tankus geležinkelio tinkas, padidėjusi Šiaulių kaip geležinkelio mazgo reikšmė ir atsirastų dar 1 naujas - Panevėžys.
    Tai neaišku ar gerai, kad šių planų nepavyko iki galo realizuoti. Plačiabėgis geležinkelis dar būtų pusiau veikęs jei būtų buvęs sujungtas su pagrindinėmis magistralėmis kaip kad buvo planuota arba ne.

    Komentuoti:


  • Buv. Rubikių - Utenos - Švenčionėlių - Lentupio siaurasis geležinkelis

    Bandžiau atsekti buvusį siauruko ruožą nuo Rubikių iki Utenos. www.maps.lt ortofoto jis puikiai matosi. Taip pat ir šiaurės Aukštaitijos geležinkeliai: Biržai, Joniškėlis, Linkuva, Pakruojis ir t.t... Nežinau ar ten bėgiai dar yra, nes tie geležinkeliai pažymėti ir žemėlapyje.

    Nuo Pakruojo iki Radviliškio, kiek supratau, eina platusis geležinkelis (jeigu jis tebėra).
Working...
X