Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaurės Lietuvos buv. siaurieji geležinkeliai (Panevėžys-Joniškis, Gubernija-Biržai)
Collapse
X
-
įtariu, kad per mūšos upę, o gal lavens upę
Paskutinis taisė nepolitikas; 2010.09.22, 14:26.
Comment
-
mostelėjau į šonąParašė LinS Rodyti pranešimątai kad siaurukas Mūšos nekerta? Gal Lėvens upę?
ties petrašiūnais yra nenaudojama atšaka į linkuvą ir tiltukas per mūšą
Comment
-
Lėvens upės siaurukas niekur nekerta, dar yra Daugyvenės upė. Jei nurodytas ruožas Petrašiūnai-Biržai tai Mūša mažai tikėtina.Parašė LinS Rodyti pranešimątai kad siaurukas Mūšos nekerta? Gal Lėvens upę?
Neaišku kokiu tikslu planuojama remontuoti tiltą jei ruožu nevyksta eismas.
Comment
-
o čia kas ne tiltas?
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...s=vector,stops
o kam remontuoja tikrai geras klausimas.Paskutinis taisė LinS; 2010.09.22, 16:05.
Comment
-
Siauruko bėgiai kerta Lėvens upę pačiame Pasvalyje, o Mūšą kertą tik nuo Petrašiūnų atkarpoje į Linkuvą. Kokiu tikslu remontuoja įtariu, bet nenorėčiau skleisti nepatvirtintos informacijos. Gal Vismantas plačiau žinotų. Beje, įdomu, kokio lygio tie remontai — kosmetinis ar kapitalinis?Parašė Sovijus Rodyti pranešimąLėvens upės siaurukas niekur nekerta, dar yra Daugyvenės upė. Jei nurodytas ruožas Petrašiūnai-Biržai tai Mūša mažai tikėtina.
Neaišku kokiu tikslu planuojama remontuoti tiltą jei ruožu nevyksta eismas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Rytoj tikiuosi Vismantas atsakys plačiau, o kiek mane pasiekia žinios, LG tvarko šiaurinį ruožą, nes yra įpareigota perduoti jį ASG tokios būklės, kokia buvo iki 2001m. (2001-03-24 nutrauktas reguliarusis keleivinis susisiekimas Panevėžys-Anykščiai, o šiauriniu ruožu traukiniai nebevažiavo nuo berods 1983m.). Greičiausiai LG tas moteriškes ir pasamdė, nors... dar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką.Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąPastaruoju dažnai tenka pravažiuoti maršrutu Pakruojis - Linkuva. Nuo penktadienio pastebėjau keistą dalyką, Petrašiūnuose kelios moteriškės...ravi siauruką.Šiandien buvo nuravėta apie 30 m. Gal kas žinot kodėl būtent ravi, ar ką nors su siauruku darys?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai grįžtam į 1988 m. ir nuardom ruožą Anykščiai - Panevėžys, o ruožą Anykščiai - Rubikiai palikime ilgiausiu vaikų geležinkeliu Sovietų sąjungoje, kaip ir buvo planuose, berods jau buvo ir pradėtas įgyventinti, kažkur internete buvau radę apie visus vaikų geležinkelius SSRS, yra kažkur paminėtas puslapis mano rastas, tingiu ieškotParašė Wycka Rodyti pranešimąRytoj tikiuosi Vismantas atsakys plačiau, o kiek mane pasiekia žinios, LG tvarko šiaurinį ruožą, nes yra įpareigota perduoti jį ASG tokios būklės, kokia buvo iki 2001m. (2001-03-24 nutrauktas reguliarusis keleivinis susisiekimas Panevėžys-Anykščiai, o šiauriniu ruožu traukiniai nebevažiavo nuo berods 1983m.). Greičiausiai LG tas moteriškes ir pasamdė, nors... dar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Tik jau ne tą ruožą, o Pakruojis-Petrašiūnai, kuris jau nuardytas.Parašė Wycka Rodyti pranešimądar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką.
Comment
-
Man tai įdomu su ta šiaurinio ruožo "būkle, kokia buvo". Buvo kada? Koks atskaitos taškas?Parašė Wycka Rodyti pranešimąRytoj tikiuosi Vismantas atsakys plačiau, o kiek mane pasiekia žinios, LG tvarko šiaurinį ruožą, nes yra įpareigota perduoti jį ASG tokios būklės, kokia buvo iki 2001m. (2001-03-24 nutrauktas reguliarusis keleivinis susisiekimas Panevėžys-Anykščiai, o šiauriniu ruožu traukiniai nebevažiavo nuo berods 1983m.). Greičiausiai LG tas moteriškes ir pasamdė, nors... dar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką.
Nes jeigu perduoti tokį, koks buvo 2001 metais (daugiau nei 15 metų po to, kai ruožas apleistas), tai didelių investicijų LG daryt nereikės - paravėti, medžius nupjauti ir panašiai. Netikiu, kad jeigu eismas nutrauktas 1983 metais (ar kažkada apie tą laiką), 2001 metais tuo ruožu dar būtų galėjęs važiuot traukinys (ir ne šiaip teoriškai ekstremaliai pravažiuoti, o atitinkant reikalavimus).
O eismą 1983 metais nutraukė turbūt ir ne staiga netikėtai (gal kas žinote, kaip ten buvo?) - taigi ir prieš tą laiką matyt į tą ruožą investuojama nebuvo, tad ir jo būklė tuo metu galėjo būti "ne ideali".Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.09.29, 09:30.
Comment
-
Netiesa dėl šiaurinio ruožo eismo nutraukimo 1983 m. Keleivinius nutraukė apie 1991 m., o prekinių 1994 m. Pats matydavau pro autobuso langą 1994 m. kai Linkuvos geležinkelio stotis buvo pristumdyta vagonų su cukriniais runkeliais.Parašė Wycka Rodyti pranešimąRytoj tikiuosi Vismantas atsakys plačiau, o kiek mane pasiekia žinios, LG tvarko šiaurinį ruožą, nes yra įpareigota perduoti jį ASG tokios būklės, kokia buvo iki 2001m. (2001-03-24 nutrauktas reguliarusis keleivinis susisiekimas Panevėžys-Anykščiai, o šiauriniu ruožu traukiniai nebevažiavo nuo berods 1983m.). Greičiausiai LG tas moteriškes ir pasamdė, nors... dar esu girdėjęs, kad norėta ruožą Petrašiūnai-Linkuva visiškai nuardyti, o ant pylimo nutiesti asfaltuotą dviračių taką.
Apie 1996 m. Pakruojo stotyje dar buvo bėgiai.
O nuardytas ruožas ne Linkuva-Petrašiūnai, bet Pakruojis-Petrašiūnai. Apie tai buvo rašyta pernai šioje temoje.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.09.29, 13:10.
Comment
-
Tikriausiai taip. Mano turimos informacijos kilmė yra sakytinė, todėl galimi iškraipymaiParašė Vytautas_LTTik jau ne tą ruožą, o Pakruojis-Petrašiūnai, kuris jau nuardytas.
Iki tų metų geležinkelis nors ir nebuvo intensyviai naudojamas, tačiau dar buvo nors minimaliai saugomas. Tarkime beveik visų tiltų būklė buvo tokia, kad jais galėjo saugiai pravažiuoti traukinukas. Dabar dauguma jų net drezina nebevažiuotųParašė c2h5oh Rodyti pranešimąMan tai įdomu su ta šiaurinio ruožo "būkle, kokia buvo". Buvo kada? Koks atskaitos taškas?
Nes jeigu perduoti tokį, koks buvo 2001 metais (daugiau nei 15 metų po to, kai ruožas apleistas), tai didelių investicijų LG daryt nereikės - paravėti, medžius nupjauti ir panašiai.
Beje, nemažai bėgių ir pylimo sankasos žvyro ir smėlio yra išvogta, o kaltininkai niekaip nerandami.
Plačiau komentuoti nenorėčiau, kad neklaidinti forumiečių netikslia informacija.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na jo, http://narrow.parovoz.com/panevezys/ irgi rašo, kad "1992 m. stotis Pakruojis nebeegzistavo", bet toliau tekste sako, kad iki Linkuvos važinėjo tik sąstatai su cukriniais runkeliais, ir toliau mini galutinį uždarymą 1996.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNetiesa dėl šiaurinio ruožo eismo nutraukimo 1983 m. Keleivinius nutraukė apie 1991 m., o prekinių 1994 m. Pats matydavau pro autobuso langą 1994 m. kai Linkuvos geležinkelio stotis buvo pristumdyta vagonų su cukriniais runkeliais.
Apie 1996 m. Pakruojo stotyje dar buvo bėgiai.
O nuardytas ruožas ne Linkuva-Petrašiūnai, bet Pakruojis-Petrašiūnai. Apie tai buvo rašyta pernai šioje temoje.
Beje, lietuviškuose puslapiuose apie siauruką (pvz. ngr.lt arba siaurukas.lt) labai keistai pateikiama siauruko istorija. Išsamiai aprašomas siauruko tiesimas prie caro, paskui vokiečių per karą, tada plėtra prie Smetonos - o tada staigiai peršokama jau į 1990 metus, sovietinį laikotarpį paminėjus vienu ar keliais sakiniais.
Taigi visa siauruko lėto smukimo istorija lieka nepapasakota (ją tenka skaityti rusiškai Parovoze). Perskaičius tokį nepilną straipsnį, gali susidaryti įspūdis, kad siaurukas klestėjo, tik staiga kažkokie debilai staiga paėmė ir jį uždarė.Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.09.29, 14:46.
Comment
-
http://narrow.parovoz.com/panevezys/ rašo, kad Panevėžys - Biržai ruože greitis 15 km/h (kažkur apie 1993-95 metus). Taigi techninė būklė jau tada buvusi "kritinė". Išvada - atstatymo į 2001 metų (ir netgi 1996) būklę tikrai nepakaks, reikės daug daugiau...Parašė Wycka Rodyti pranešimąIki tų metų geležinkelis nors ir nebuvo intensyviai naudojamas, tačiau dar buvo nors minimaliai saugomas. Tarkime beveik visų tiltų būklė buvo tokia, kad jais galėjo saugiai pravažiuoti traukinukas. Dabar dauguma jų net drezina nebevažiuotų
Comment
Comment