Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    marsrutai

    kuo ilgesnis marsrutas ,tuo didesni nuostoliai..... galim padaryti Kena -Klaipeda.

    Comment


      /\ Tai jei bus maršrutas Klaipėda-Giruliai nuostolių nebeliks, nes trumpesnio maršruto negali būti

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        kuo ilgesnis marsrutas ,tuo didesni nuostoliai..... galim padaryti Kena -Klaipeda.
        Labai keista ir sunkiai paaiškinama tokia matematika. Kam išlaikyti dvi brigadas maršrutuose Klaipėda-Radviliškis ir Šiauliai-Panevėžys (Šiauliai-Rokiškis važinėja jau tik 3 dienas per savaitę), jeigu galima darbu aprūpinti tik vieną, abu pakeičiant vienu maršrutu Klaipėda-Panevėžys. Lygiai taip pat keista dėl maršrutų Kaunas-Šiauliai ir Radviliškis-Mažeikiai. Ar tikrai niekas nepagalvojo apie vieną maršrutą Kaunas-Mažeikiai?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Kol kas vazineja kasdien. bet ateity vis tiek nuims ir Rokiski.

          Comment


            Klaipeda -Panevezys. galima daryti,taciau ne visiems tiks laikas i nes i Panevezi. jis nuvyktu apie 20 valanda,isvykes is Klaipedos 15:15. ar liks vaziuojanciu is tarpiniu stoteliu pvz ar daug butu is Radvilskio iki Panevezio apie 19 val? ? manau ,kad dabartinis grafikas yra geras ir be fantaziju.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              Klaipeda -Panevezys. galima daryti,taciau ne visiems tiks laikas i nes i Panevezi. jis nuvyktu apie 20 valanda,isvykes is Klaipedos 15:15. ar liks vaziuojanciu is tarpiniu stoteliu pvz ar daug butu is Radvilskio iki Panevezio apie 19 val? ? manau ,kad dabartinis grafikas yra geras ir be fantaziju.
              Traukinys, išvykęs iš Klaipėdos 15:15, į Panevėžį atvyktų 19:20, vėliausiai 19:30. Nepamirškime, kad traukinys siūlo geresnę kainą ir geresnę važiavimo trukmę. Mano skaičiavimu, važiuoti iš Klaipėdos į Panevėžį (arba atgal) traukiniu užtruktų apie 4:20h, ir kainuotų apie 30-33 litus. Greičiausias autobuso maršrutas nuveža per 5:40h, ir spėkite, kiek kainuoja?
              Taip pat LG kažkodėl ignoruoja, kad didesni keleivių srautai generuotų didesnes stočių patalpų nuomininkų pajamas, todėl LG galėtų užsiprašyti didesnės nuomos kainos.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                I panevbezi i Klaipedos taip neatvyktu. tokiam atstumui reikalingas BRIGADU keitimasis Radviliskio geelzinkelio stotyje. trisdesimt minuciu uztruktu sis ,,pastovejimas'',o atvykimmas i panevezi butu gerokai velesnis. vargu ,ar butu vaziuojanciu visa marsruta. ekomomija irgi nera didele. tik traukos vienetas susitaupo.

                pamenate buvo Kaunas -Klaipeda 6:13- 12:41 atvykimas su stovejimu pasikeitimui Radviliskyje?

                Comment


                  Klausimu dėl traukinio maršruto Klaipėda-Panevėžys pasiginčyti įdomu.
                  Nėra taip svarbu, kada 15:15val. iš Klaipėdos išvažiavęs dyzelinis traukinys tiksliai atvažiuotų į Panevėžį - 19 ar 20 val., bet vasaros metu toks laikas iš pajūrio grįžtančių panevėžiečių lūkesčius tenkintų. Kitu metų laiku tokio traukinio gal ir nereikėtų. Pagal naują tvarkaraštį traukinys Radviliškyje bus 18:32 val., o iš Radviliškio į Panevėžį visose stotelėse stojant būtų valanda kelio. Tai atvykimas į Panevėžį buvo apskaičiuotas gerai. O kas liečia aprašomą mašinistų keitimąsi Radviliškio stotyje, tai drąsiai klausiu - ar jis reikalingas? Nes tiek Radviliškis-Klaipėda, tiek Radviliškis-Rokiškis traukinius veda to paties depo mašinistai (Radviliškio), kelias iš Klaipėdos į panevėžį ir paskui gal būt atgal iki Radviliškio nėra toks tolimas (kaip ir nelaimomas tolimu iš Vilniaus į Klaipėdą - TEP-ų mašinistai Radviliškyje nesikeičia, poilsio neina). Taip pat Radviliškyje nesikeičia traukinio Kaunas-Šiauliai mašinistai.
                  Pagaliau jei Radviliškio stotyje mašinistams (jų pamainoms) ir tektų keistis, tai šiai procedūrai 30 minučių nereikia: kai dar važinėjo dyzeliniai traukiniai Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai, tai Radviliškyje jie pastovėdavo 10-15 minučių. Forumuose patalpintuose senų tvarkaraščių archyvuose tai rastume.
                  Beje, kažkada savaitgaliais važinėjo papildomas vakarinis traukinys Šiauliai-Panevėžys, atgal grįždavo iki Radviliškio. Iš Šiaulių jis išvažiuodavo po 18 val., t.y.- atvykus traukiniui Klaipėda-Radviliškis.
                  Tai aš drąsiai manau, kad vasarą vakarinis traukinys Klaipėda-Panevėžys (tiksliau - maršruto Klaipėda-Radviliškis pailginimas iki Panevėžio) įmanomas ir naudingas. Kitas reikalas, kai jo pravesti nenorima, tačiau nenorams parteisinti argumentų paieškoti reikėtų įtikinamesnių.

                  Comment


                    tada skaiciuojam visa masinistu darba:

                    brigada 1 - 5:10 priemimas ,darbo pradzia
                    623 6:10-9:25 RDV -KLP.
                    10:00 -14:35 POILSIS KLAIPEDOJE
                    626 15:10-18:28 KLP-RDV
                    BRIGADU PASIKEITIMAS ,,ANT KELIU''
                    630 NEBE 15:55 , O 18:5819:53
                    20: 25 POILSIS

                    Comment


                      Vnienai brigadai ilga marsruta aptarnauti butu darbo ir poilsio laiko rezimo pazeidimas ,nes brigada pradetu darba RDV 5:10 o baigtu tik po paros ,grizusi is naktinio Panevezio.8:04 ( apie 9 ryto pridavimas) .nerealus brigados darbo laikas.
                      o jei dvi brigados ,visaks labai realu, tik kiek vaziuojanciu keleiviu butu ,be to butu ir atsauktas 15:55 val. (630) traukinys........

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        Vnienai brigadai ilga marsruta aptarnauti butu darbo ir poilsio laiko rezimo pazeidimas ,nes brigada pradetu darba RDV 5:10 o baigtu tik po paros ,grizusi is naktinio Panevezio.8:04 ( apie 9 ryto pridavimas) .nerealus brigados darbo laikas.
                        o jei dvi brigados ,visaks labai realu, tik kiek vaziuojanciu keleiviu butu ,be to butu ir atsauktas 15:55 val. (630) traukinys........
                        Vilniuje ~9h darbą pradėjęs TEP-o mašinistas į Klaipėdą išvažiuoja 9:44h., iš ten atgal išvažiuoja tik kitos dienos rytą 6:50h., į Vilnių grįžta 11:33h (pagal naują tvarkaraštį), tai reisas taip pat netrumpas

                        O kas liečia keleivių buvimą/nebuvimą, tai naujamame tvarkaraštyje "riebiausias" pavydzys bus dviaukščio traukinio išvykimas iš Vilniaus 4:30h ryto (į Kauną atv. 5:30h., kai miestas dar miega). Ir netrukus - kitas (jau ER9M Vln.4:56h - Kn.6:37h.).
                        Čia aišku viena: vienas dviaukštis traukinys turėtų nakvoti Kaune.

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Vilniuje ~9h darbą pradėjęs TEP-o mašinistas į Klaipėdą išvažiuoja 9:44h., iš ten atgal išvažiuoja tik kitos dienos rytą 6:50h., į Vilnių grįžta 11:33h (pagal naują tvarkaraštį), tai reisas taip pat netrumpas

                          O kas liečia keleivių buvimą/nebuvimą, tai naujamame tvarkaraštyje "riebiausias" pavydzys bus dviaukščio traukinio išvykimas iš Vilniaus 4:30h ryto (į Kauną atv. 5:30h., kai miestas dar miega). Ir netrukus - kitas (jau ER9M Vln.4:56h - Kn.6:37h.).
                          Čia aišku viena: vienas dviaukštis traukinys turėtų nakvoti Kaune.
                          Del TEP mašinistu, tai nakvynė skaitosi poilsis.

                          Dėl nakvojimo Kaune, kurį vakarinį reisą Kaunas-Vilnius siulote nuimti?

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            I panevbezi i Klaipedos taip neatvyktu. tokiam atstumui reikalingas BRIGADU keitimasis Radviliskio geelzinkelio stotyje. trisdesimt minuciu uztruktu sis ,,pastovejimas'',o atvykimmas i panevezi butu gerokai velesnis. vargu ,ar butu vaziuojanciu visa marsruta. ekomomija irgi nera didele. tik traukos vienetas susitaupo.
                            Tada kaip Jūs skaičiuojate tą ekonomiją? Mano supratimu, kaip tik naudinga turėti ilgesnius maršrutus, juk ne visi keleiviai važiuoja nuo A iki Ž, tam ir yra tarpinės stotelės. O ar LG jau taip stabiliai įsitikinę, kad jeigu keleivis atvažiavo iš A į B, tai būtinai Iš B į C irgi važiuos traukiniu? O kodėl jis negalėtų tiesiai iš A į C važiuoti autobusu? Vat taip ir gaunasi, kad iš Panevėžio į Klaipėdą traukiniu teoriškai gali nuvažiuoti, bet ryški dauguma važiuoja autobusu.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                              ...
                              Dėl nakvojimo Kaune, kurį vakarinį reisą Kaunas-Vilnius siulote nuimti?
                              Čia kalba apie dviaukščio elektrinio traukinio nakvojimą Kaune. Panašių minčių būta ne kartą. Tik dabar chebrytė kažkodėl tyli, nors aišku viena: iš Naujosios Vilnios į Kauną 4:00h - 5:30h. važinės tuščias traukinys, o nuostolius mėgins nurašinėti į Šilutę, Rokiškį ar Marcinkonis.
                              Kad atsisakyti šio traukinio tuščio važinėjimo (anksti besikeliantiems beveik įkandin jam bus kitas -"lėtasis" ER9M). vieną vakarinį iš Kauno į Vilnių nuimti tektų. Ir manau, kad drąsiai nuimti galima paskutinį, kuris pagal naują tvarkaraštį numatytas 21:17h.
                              Motyvai:
                              1. Kauno mazgo dyzeliniai traukiniai iš Kybartų ir Marijampolės jau būna parvažiavę, o Kazlų Rūda-Kaunas parvažiuoja vėliau už šitą.
                              2. 21:17h išvykstantis dviaukštis į Vilnių nuvažiuoja 22:36h, kai jau ir miesto visuomeninis transportas ne visur važiuoja...
                              3. 20:15h išvyksta "pusiau lėtasis" ER9M, kraštutiniu atveju gal būtų įmanoma jį kažkiek pavėlinti.
                              4. Iš Kauno autobusų stoties 21:30h dar išvyksta autobusas, o 01:30h. išvyksta naktinis Kaliningradas-Baranovičiai.

                              Kažkam iš "naktibaldų" (tiesa, prie tokių kažkiek priskirčiau save) atskirose temose rašo, kad paskutiniai traukiniai iš Vilniaus ir Kauno išvyksta pernelyg anksti, bet tokių keliauninkų būtų mažai... Pagaliau - naktį Vilniaus ir Kauno stotys atviros, ir užsilikusiems galima palaukti ryto. Iš Kauno 4:53h (darbo dienomis ir šeštadieniais) elektrinis traukinys išlieka.

                              Comment


                                Didziausia naujiena ne naujas traukiniu eismo tvarkarastis, bet tai kad nuo 2011-05-29 deinos ruoze kaunas - vilnius -naujoji vilnia -kaunas keiciasi bilietu kainos.

                                Kaunas -vilnius -kaunas - antra klase bus 18 ( astuoniolika ) litu
                                trecia klase bus 16,3 ( sesiolika lt 30 ct )

                                Comment


                                  [o kaip Pauliukaitis gris i vilniu po savo spektaklio is kauno,?? Jam ir 21:17 per anksti....

                                  Comment


                                    [QUOTE=Vitas;546731]Ir manau, kad drąsiai nuimti galima paskutinį, kuris pagal naują tvarkaraštį numatytas 21:17h...

                                    Sveiki.

                                    Manau, kad toks pasisakymas yra neteisingas. Manyčiau, jog kaip tik maršrutas Vilnius -Kaunas - Vilnius funkcionuoja nepakankamai ilgai.
                                    Toli gražu ne visi žmonės baigia savo darbo dieną 17:00 ir jie visai nėra naktibaldos, jei vyksta 21:17. Tas aktualu ne tik dirbantiems Kaune ir gyvenantiems Pravieniškėse, Kaišiadoryse ar kitur, bet ir pvz. turistams, kurie iš Vilniaus į Kauną atvažiuoja vienai dienai ir norėtų pabūti maksimalų laiką.

                                    Siūlymas nakvoti geležinkelio stotyje tokiais atvejais - absurdas.

                                    Comment


                                      realiausia traukini i Vilniu leisti apie 22 val. nes keleivis nespejes i paskutini autobusa , turetu ka rinktis- traukini.

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        realiausia traukini i Vilniu leisti apie 22 val. nes keleivis nespejes i paskutini autobusa , turetu ka rinktis- traukini.
                                        Būtent, tikrai gera idėja + tuomet į traukinį suspėtų ir tie, kas norėtų pvz. iš Kazlų Rūdos vėlai Vilniaus kryptim vykti - automotrise jau būtų atvykusi iš Kazlų Rūdos.

                                        Comment


                                          Tai taip ir nepasakėt kurį reiktų nuimti. Bėda tame, kad kurį benuimtų, vieniem ar kitiem vistiek bus blogai ir skundų pasipils gerokai daugiau nei dėl Rokiškio. Nepamirškite, kad būtų nuimtas būtent dviaukščio reisas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X