Parašė Kasnis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keleiviai dažniausiai geriau mato, kaip reikia keisti tvarkaraščius, kad jiems būtų patogiau. O teorija visada skiriasi nuo praktikos. Modeliuoti tvarkaraščius ir keleivių srautus kompiuteriu yra vieną, o pavažiuoti kelis kartus patiems kuriuo nors maršrutu ir pažiūrėti patiems, yra visai kas kitą. Bent jau vasaros metu suderinus tvarkaraštį Rokiškis - Šiauliai - Klaipėda - Rokiškis ir paleidus gerą reklaminę kompaniją, būtų galima pritraukti keleivių ir iš Ignalinos, Utenos ir Anykščių. Dabar į Klaipėdą nuvažiuoti rytiniu traukiniu labai patogu, bet grįžimas sukelia problemų. O jei LG nėra gerų viešųjų ryšių specialistų, kurie sugebėtų išpopuliarinti keliones traukiniais, tai galų gale galima pasamdyti kokią įmonę, kuri atliktų šį darbą. O dėl apsidraudimo, tai dėl atlyginimo reikia sutarti, kad jis bus mokamas tik tada kai pasimatys rezultatai ir jie išsilaikys kažkiek laiko.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar iš sovietmečio prisimenu, kaip Panevėžio, Anykščių, Utenos rajonų (siauruko ruožas Utena-Rubikiai dar buvo, o gal dar buvo ir Utena-Švenčionėliai - metų neprisimenu...) -gyventojai rašinėjo pretenzijas, kai vieną vasarą pasikeitus tvarkaraščiui siaurukas traukinys į Panevėžio geležinkelio stotį ~12h atvykdavo 20 minučių vėliau už keleivinį traukinį Maskva-Kaliningradas, važiuodavusį per Daugpilį, Panevėžį, Šiaulius, Klaipėdą, Pagėgius, Sovietską).Parašė sknts Rodyti pranešimąKeleiviai dažniausiai geriau mato, kaip reikia keisti tvarkaraščius, kad jiems būtų patogiau. O teorija visada skiriasi nuo praktikos. Modeliuoti tvarkaraščius ir keleivių srautus kompiuteriu yra vieną, o pavažiuoti kelis kartus patiems kuriuo nors maršrutu ir pažiūrėti patiems, yra visai kas kitą. Bent jau vasaros metu suderinus tvarkaraštį Rokiškis - Šiauliai - Klaipėda - Rokiškis ir paleidus gerą reklaminę kompaniją, būtų galima pritraukti keleivių ir iš Ignalinos, Utenos ir Anykščių. Dabar į Klaipėdą nuvažiuoti rytiniu traukiniu labai patogu, bet grįžimas sukelia problemų. O jei LG nėra gerų viešųjų ryšių specialistų, kurie sugebėtų išpopuliarinti keliones traukiniais, tai galų gale galima pasamdyti kokią įmonę, kuri atliktų šį darbą. O dėl apsidraudimo, tai dėl atlyginimo reikia sutarti, kad jis bus mokamas tik tada kai pasimatys rezultatai ir jie išsilaikys kažkiek laiko.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveiki. Siandien maciau preliminaru ir dar kolkas nepatvirtinta elektriniu traukiniu tvarkarasti. Dalis traukiniu vazines be pakeitimu o kita dalis... Tas kas sudarinejo toki grafika tikriausiai Tas kas sudarinejo toki grafika tikriausiai Tokiu nelogisku dalyku padaryta kad nei keleiviams patogu nei darbuotojams(masinistui ir el.tr. konduktoriui). Kaip pavyzdi paimkim pati pirma traukini i Kauna. 811 traukinys. Pagal dabar esama traukiniu eismo tvarkarasti darbo pradzia, traukinio priemimas 3.47val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.50val. Keleiviu iki Vilniaus - 0. Vilnius. Kiek teke dirbti sitame traukinyje - max 3 keleiviai iki Kauno. O kartais net tuscias is Vilniaus isvaziuoja. Kaisiadorys. Kaip taisykle, 5 keleiviai. Nei daugiau nei maziau. Tokiu nelogisku dalyku padaryta kad nei keleiviams patogu nei darbuotojams(masinistui ir el.tr. konduktoriui). Kaip pavyzdi paimkim pati pirma traukini i Kauna. 811 traukinys. Pagal dabar esama traukiniu eismo tvarkarasti darbo pradzia, traukinio priemimas 3.47val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.50val. Keleiviu iki Vilniaus - 0. Vilnius. Kiek teke dirbti sitame traukinyje - max 3 keleiviai iki Kauno. O kartais net tuscias is Vilniaus isvaziuoja. Kaisiadorys. Kaip taisykle, 5 keleiviai. Nei daugiau nei maziau.
 
 Pagal nauja eismo tvarkarasti. Traukinys 811. Darbo pradzia ir traukinio priemimas 2.57val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.00val. Beveik valanda anksciau. Taip pat ir is Vilniaus beveik valanda anksciau isvyks. Manau toliau pasakoti ir nereikia. Nes savaime aisku jei traukinys pagal esama eismo tvarkarasti i Kauna atveza iki 10 zmoniu tai pagal naujaji eismo tvarkarasti abejoju ar aplamai zmoniu bus. Vaziuojant i Kauna jei keleiviu nebus tai salone net sviesos galima bus nejungti. Elektra taupysim  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Vitas Rodyti pranešimąDar iš sovietmečio prisimenu, kaip Panevėžio, Anykščių, Utenos rajonų (siauruko ruožas Utena-Rubikiai dar buvo, o gal dar buvo ir Utena-Švenčionėliai - metų neprisimenu...) -gyventojai rašinėjo pretenzijas, kai vieną vasarą pasikeitus tvarkaraščiui siaurukas traukinys į Panevėžio geležinkelio stotį ~12h atvykdavo 20 minučių vėliau už keleivinį traukinį Maskva-Kaliningradas, važiuodavusį per Daugpilį, Panevėžį, Šiaulius, Klaipėdą, Pagėgius, Sovietską).
 Kelintais metais važiuodavo šis tranzitas per Panevėžį? Kada paskutinis reisas buvo?
 
 Parašė HADDAWAY Rodyti pranešimąSveiki. Siandien maciau preliminaru ir dar kolkas nepatvirtinta elektriniu traukiniu tvarkarasti. Dalis traukiniu vazines be pakeitimu o kita dalis... Tas kas sudarinejo toki grafika tikriausiai Tas kas sudarinejo toki grafika tikriausiai Tokiu nelogisku dalyku padaryta kad nei keleiviams patogu nei darbuotojams(masinistui ir el.tr. konduktoriui). Kaip pavyzdi paimkim pati pirma traukini i Kauna. 811 traukinys. Pagal dabar esama traukiniu eismo tvarkarasti darbo pradzia, traukinio priemimas 3.47val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.50val. Keleiviu iki Vilniaus - 0. Vilnius. Kiek teke dirbti sitame traukinyje - max 3 keleiviai iki Kauno. O kartais net tuscias is Vilniaus isvaziuoja. Kaisiadorys. Kaip taisykle, 5 keleiviai. Nei daugiau nei maziau. Tokiu nelogisku dalyku padaryta kad nei keleiviams patogu nei darbuotojams(masinistui ir el.tr. konduktoriui). Kaip pavyzdi paimkim pati pirma traukini i Kauna. 811 traukinys. Pagal dabar esama traukiniu eismo tvarkarasti darbo pradzia, traukinio priemimas 3.47val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.50val. Keleiviu iki Vilniaus - 0. Vilnius. Kiek teke dirbti sitame traukinyje - max 3 keleiviai iki Kauno. O kartais net tuscias is Vilniaus isvaziuoja. Kaisiadorys. Kaip taisykle, 5 keleiviai. Nei daugiau nei maziau.
 
 Pagal nauja eismo tvarkarasti. Traukinys 811. Darbo pradzia ir traukinio priemimas 2.57val. Isvykimas is Naujosios Vilnios 4.00val. Beveik valanda anksciau. Taip pat ir is Vilniaus beveik valanda anksciau isvyks. Manau toliau pasakoti ir nereikia. Nes savaime aisku jei traukinys pagal esama eismo tvarkarasti i Kauna atveza iki 10 zmoniu tai pagal naujaji eismo tvarkarasti abejoju ar aplamai zmoniu bus. Vaziuojant i Kauna jei keleiviu nebus tai salone net sviesos galima bus nejungti. Elektra taupysim 
 Tai kažkaip reikia padaryt, kad keleivių vežimas būtų nuostolingas....
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iki 199?.Parašė bosco Rodyti pranešimąKelintais metais važiuodavo šis tranzitas per Panevėžį? Kada paskutinis reisas buvo?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai atsirado normalios sienos ir vizos, t.y. kažkur 1992 m. pabaigoje - 1993 m. pradžiojeParašė bosco Rodyti pranešimąKelintais metais važiuodavo šis tranzitas per Panevėžį? Kada paskutinis reisas buvo?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2010-05-29
 
 Nuo naujojo traukinu eismo tvarkarascio 2011 05 29 dienos neliks traukiniu KLAIPEDA-SILUTE -KLAIPEDA , o traukiniai SIAULIAI-ROKISKIS -SIAULIAI vaziuos marsrutu SIAULIAI- PANEVEZYS -SIAULIAI.
 
 
 tai pat atsiras du papildomi reisai MARIJAMPOLE -KAUNAS,
 truputi keiciamas KAUNAS- VILNIUS-KAUNAS eismo tvarkarastis.
 marsrutu VILNIUS -TRAKAI -VILNIUS tam tikrais reisais vaziuos AUTOMOTRISE PESA.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš kur tokios naujienos?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąNuo naujojo traukinu eismo tvarkarascio 2011 05 29 dienos neliks traukiniu KLAIPEDA-SILUTE -KLAIPEDA , o traukiniai SIAULIAI-ROKISKIS -SIAULIAI vaziuos marsrutu SIAULIAI- PANEVEZYS -SIAULIAI.
 
 
 tai pat atsiras du papildomi reisai MARIJAMPOLE -KAUNAS,
 truputi keiciamas KAUNAS- VILNIUS-KAUNAS eismo tvarkarastis.
 marsrutu VILNIUS -TRAKAI -VILNIUS tam tikrais reisais vaziuos AUTOMOTRISE PESA.
 
 Na, jei tai tiesa, tai manau LG naglėt pradeda. Prisipirko PESŲ, vistiek nuostolingas maršrutas... ( Kalbu apie Šiauliai - Rokiškis ) Blyn, galėtų paleist sezoninį Klaipėda - Rokiškis.. Keleivių būtų vien iš Panevėžio kiek... Ehh... gaila, kad bambukai sėdi valdžioj, o p.Masiuliui tai nė motais.. Tuoj visai nebeliks susisiekimo Panevėžiui su Šiauliais geležinkeliu... Gaila...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 naujasis grafikas, siu metu eismo skyriuje
 
 Nuo naujojo traukinu eismo tvarkarascio 2011 05 29 dienos neliks traukiniu KLAIPEDA-SILUTE -KLAIPEDA , o traukiniai SIAULIAI-ROKISKIS -SIAULIAI vaziuos marsrutu SIAULIAI- PANEVEZYS -SIAULIAI.
 
 
 tai pat atsiras du papildomi reisai MARIJAMPOLE -KAUNAS,
 truputi keiciamas KAUNAS- VILNIUS-KAUNAS eismo tvarkarastis.
 marsrutu VILNIUS -TRAKAI -VILNIUS tam tikrais reisais vaziuos AUTOMOTRISE PESA.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na gerai, paprasta diena nedaug, bet penktadienį ir sekmadienį tai pilni traukiniai važiuoja, daug kas rašė. Nors ir paprastą dieną būna tų keleivių. PESA manau optimaliausias variantas, nei trivagonis D1.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąne pirmi metai kalbama ,jog si ruoza uzdarys. ar pats vaziavote ir tiksliai zinote kiek ten keleiviu vaziuoja?
 gal keleiviai nemokus gelezinkelieciai ,ar sumokantys konduktoriams i delna?
 
 P.S Vien vasarą į sodus kiek žmonių važiuoja...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, gerai, o kaip dėl sezoninio tarkim Klaipėda - Rokiškis ar bent Klaipėda - Panevėžys? Nors karta diskutavo valdžios vyrai apie tai? Ir jei Jūs dirbate LG, nusiųskite savo viršininkams šio forumo nuorodą, tegul pasiskaito, čia tikrai labai DAUG protingų žmonių pasireiškia, kurių pasiūlymai taip čia ir pasilieka. Na, gal aš čia ir pafantazavau, niekas juk neskaitys, niekam neįdomu   
 
 P.S Kur galima būtų pamatyti siūlus? Naujo ir dabartinio tvarkaraščio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, mieliau renkuosi kelionę į Šiaulius traukinuku, nei nuosavu automobiliu, jei važiuoju aplankyt giminaičių ir draugų. jei reikalus tvarkyti, kai reikia aplėkt kelias vietas mieste, tada savo automobiliu. Ko trūksta, tai mano minėtas Klaipėda - Panevėžys. Vasarą, tikrai pigiau būtų nulėkt prie jūros traukiniu, nei savu automobiliu. Tada būtų galima ir dieną pasilikt ir kelias. O nuo Klaipėdos iki Palangos ar Šventosios galima autobusu nulėkt. Jeigu gerai išreklamavus šį maršrutą, tikrai manau būtų keleivių. Bent LG pabandytų vieną sezoną ar du. Nesakau, kad šis traukinys važiuotu 5 kart per dieną, bent jau ryte, dieną ir vakare. Ir manau užtektu nuo ketvirtadienio iki pirmadienio šio traukinio.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąmes duodame projekta , eismo skyrius piesia paveiksla kaip atrodys traukiniu judejimas.
 PANEVEZYJE nakvynes nebus.
 Jus pats vaziuojate traukiniu?Paskutinis taisė bosco; 2011.03.03, 14:17.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, aš ne geležinkelio darbuotojas. Na taip, nesiginčysiu, gal ir lengviau, bet autobuso kaina didesnė. Ir daug kas manau rinktųsi važiuot prie jūros traukiniu, nei savo automobiliu ar kratytis autobusu. Juolab, kad savo automobiliu greit bus važiuoti didelė prabanga. Kai kuro kainos jau perkopė 4,50lt už litrą ribą.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąautobusi lengiau sudaryti grafika paskaiciuoti km ,sanaudas,
 o tokiu grafiku pirmadieniais- ketvirtadieniais jau nebera. yra kasdien arba darbo dienomis.
 ko gero jus gelezinkelio darbuotojas>
 geros dienos
 
 P.S O jei ( ne jei, bet tikrai nedarys ) nedarytų to maršruto, tai bent jau manau būtų įmanoma SUDERINTI būsimąjį Šiauliai - Panevėžys su Vilnius - Klaipėda traukiniu, kad bent būtų patogu ir nuvažiuot ir grįžt.
							
						Paskutinis taisė bosco; 2011.03.03, 14:50. ) nedarytų to maršruto, tai bent jau manau būtų įmanoma SUDERINTI būsimąjį Šiauliai - Panevėžys su Vilnius - Klaipėda traukiniu, kad bent būtų patogu ir nuvažiuot ir grįžt.
							
						Paskutinis taisė bosco; 2011.03.03, 14:50.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip LG darbuotojas, gal galėtum paaiškinti kodėl nedirbama su rinkodara? Kartais toks vaizdas, kad viskas specialiai daroma, kad nuostoliai būtų kuo didesni. Vien kiek kainuoja kai kuriuose maršrutuose išlaikyti po du kontrolierius. Tai pasitaikydavo ir važiuojant į Rokiškį. Nuo Šiaulių iki Radviliškio jie reikalingi. Bet toliau, tai jau išsidirbinėjimas. Nežinau ar įmanoma, bet reisuose, kuriuose mažai keleivių, kontrolieriaus pareigas gal galėtų atlikti mašinisto padėjėjas. Taip pat nėra jokios reklamos spaudoje, internete kitose vietose. Prašome pasižiūrėti kaip reklamuojasi autobusų kompanijos. Man atrodo, kad reikia sukelti visuomenėje nemažą atgarsį apie LG darbą. Parašyti kokį straipsnį. Taip pat pakalbinti nepriklausomus įvairių sričių specialistus. Ir pasidomėti kokia vidiniai LG atlyginimai ir kokie kokio skyriaus rezultatai.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąNuo naujojo traukinu eismo tvarkarascio 2011 05 29 dienos neliks traukiniu KLAIPEDA-SILUTE -KLAIPEDA , o traukiniai SIAULIAI-ROKISKIS -SIAULIAI vaziuos marsrutu SIAULIAI- PANEVEZYS -SIAULIAI.
 
 
 tai pat atsiras du papildomi reisai MARIJAMPOLE -KAUNAS,
 truputi keiciamas KAUNAS- VILNIUS-KAUNAS eismo tvarkarastis.
 marsrutu VILNIUS -TRAKAI -VILNIUS tam tikrais reisais vaziuos AUTOMOTRISE PESA.
 Comment




Comment