Beje, nuo kada vakarinis traukinys Klaipėda - Vilnius stoja.... Lentvaryje grįžtant į Vilnių? Ir, kokio velnio.... juk po niolikos minučių važiuoja Kaunas-Vilnius, o išlipus jau niekur Trakų kryptimi nebenuvažiuosi, tad kam tas sustojimas ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2011 metų keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Džiaugiamės už tave, matai kaip keleiviais savo LG rūpinasiParašė Zorro Rodyti pranešimąO man bus patogu grįžt iš Klaipėdos.
Nes iš Vilniaus tokiu laiku jau nieko nebėr, jei nestotu Lentvaryje.
))))
Comment
-
с 12 ноября отменяется курсирование поезда сообщением калининград – харьков
согласно решению администраций украинской и белорусской железных дорог поезд № 312/311 отправится в последний рейс из калининграда в харьков 12 ноября 2011 года. об этом сообщается в телеграмме администрации украинской железной дороги.
напомним, что в составе двухгрупного поезда №312/311 также курсировала группа вагонов до гомеля. учитывая важность данного сообщения, руководство калининградской железной дороги обратилось к руководству оао "федеральная пассажирская компания" и белорусской железной дороги с предложением сохранить сообщение между калининградом и гомелем. предложения калининградской железной дорогой приняты оао "фпк" и руководством белорусской железной дороги к рассмотрению. предполагается, что на маршруте калининград – гомель будет курсировать беспересадочный вагон.
о принятом оао "федеральная пассажирская компания" и белорусской железной дорогой решении будет сообщено дополнительно.
http://kzd.rzd.ru/isvp/public/kzd?ST...e_end=&id=3417Paskutinis taisė ivanivanov; 2011.11.01, 21:54.
Comment
-
Nuo spalio 30 d. pasikeitė per Lietuvą važiuojančių Rusijos keleivinių traukinių tvarkaraštis. Visi traukiniai važiuoja maždaug valanda anksčiau. Akivaizdu - Rusijoje nepereita prie žiemos laiko.
Kas liečia Lietuvos vietinius traukinius, pastebėjau pasikeitimą Kazlų Rūdoje: anksčiau 20:47h į Kauną išvykdavęs traukinys Kazlų Rūda-Kaunas dabar išvyksta 20:30h. (tokiu laiku jau netrukdo traukinys Nr 148 Kaliningradas-Maskva). Traukinys į Kauną atvyksta 21:06h., kai iki paskutinio traukinio į Vilnių būna likę 11 minučių.
Ar daugiau pakeitimų su vietiniais traukiniais atsirado, kol kas nepastebėjau.
-------------------------------------------------------------------
Į kaliningradinių traukinių tvarkaraštį pasigilinęs įdėmiau, pamačiau, kad vakarinio traukinio Kazlų Rūda-Kaunas tvarkaraštis pakeistas ne dėl greitesnio grįžimo į kauną mašinisto poilsiui ir ne keleiviams persėsti į paskutinį traukinį Kaunas-Vilnius.
Senu laiku (20:47h)iš Kazlų Rūdos išvykdamas ir palyginti lėtai važiuodamas (nors Pabališkiuose ir Garliavoje nestoja) jis kelyje painiotųsi kitam RŽD traukiniui - Nr 360 Kaliningradas-Adleris (iš Kybartų išvykstančiam 20:17h, pro Kazlų Rūdą pravažiuojančiam kažkur 20:50h).
Susidariusi persėdimo galimybė Kaune yra gerai. Bet ji ko gero vėl išnyks paskutinį kovo mėnesio sekmadienį, kai pereisime prie vasaros laiko (ir taip dar kelis metus), o Rusijoje laikas jau nekaitaliojamas...Paskutinis taisė Vitas; 2011.11.03, 09:17. Priežastis: dėl papildymo (papildomą žinutę rašyti nesinori).
Comment
-
Girdejau gandus, jog nuo Gruodzio vidurio i Warzsawa norint nuvykti "tiesioginiu" reisu per Sestokus, dabar teks persest jau du kartus... Vilnius - Kaunas, Kaunas - Sestokai, Sestokai - Warzsawa...
Gal kas turi naujienu siuo klausimu ? Galbut reise Kaunas - Sestokai bus atgaivinti mazesni sustojimai nuo Marijampoles link Sestoku ?
Comment
-
Tai yra, maršrutas Vilnius-Šeštokai bus trumpinamas iki Kauno? Sakyčiau, mintis nelabai gera. Dar labiau kris šio ir taip nelabai populiaraus maršruto keleivių srautai. Dar daugiau keleivių rinksis Simple Express autobusus. O juk traukiniams Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Šeštokai reikės pirkti du atskirus bilietus, kas turėtų ir kelionės kaina padidinti.Parašė statybaGirdejau gandus, jog nuo Gruodzio vidurio i Warzsawa norint nuvykti "tiesioginiu" reisu per Sestokus, dabar teks persest jau du kartus... Vilnius - Kaunas, Kaunas - Sestokai, Sestokai - Warzsawa...
Gal kas turi naujienu siuo klausimu ? Galbut reise Kaunas - Sestokai bus atgaivinti mazesni sustojimai nuo Marijampoles link Sestoku ?
Comment
-
Kažkaip būtų keista, jeigu nebūtų sulauktas ir pažymėtas keleivinių traukinių maršruto Vilnius-Šeštokai (su tęsiniu į Lenkiją) 20 metų jubiliejus.Parašė statyba Rodyti pranešimąGirdejau gandus, jog nuo Gruodzio vidurio i Warzsawa norint nuvykti "tiesioginiu" reisu per Sestokus, dabar teks persest jau du kartus... Vilnius - Kaunas, Kaunas - Sestokai, Sestokai - Warzsawa...
Gal kas turi naujienu siuo klausimu ? Galbut reise Kaunas - Sestokai bus atgaivinti mazesni sustojimai nuo Marijampoles link Sestoku ?
Pirmas traukinys Vilnius-Šeštokai iš Vilniaus geležinkelio stoties pajudėjo 1992m. gegužės 28 d. (tą dieną dar tuščias - daug keleivių Vilniuje nė nesusigaudė, kur yra Šeštokų stotis). Pirmas keleivinis traukinys (dar tik šventinis) iš Lenkijos į Šeštokus atvažiavo 1992m. liepos 7 d. 14val. Nuo kitos dienos maršrutu Vilnius-Suvalkai (su persėdimais Šeštokuose) traukiniai pradėjo kursuoti reguliariai.
Jei tikrai reikėtų persėdinėti Kaune, tai važiuojantiems iš Šeštokų (ar iš toliau) tur būt prapultų galimybė Vilniuje suspėti į traukinį Vilnius-Sankt.Peterburgas (ir dabar kartais vėluojant susidaro problemų)...
Comment
-
Na, keleivių Vilniaus- Varšuvos krypčiai tai tikrai nepridės. Ir taip visi po truputį persėda į autobusus.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąlabai gera mintis! Kaune vyksta didzioji keleiviu kaita.
Comment
-
man tai kyla klausimas o kur ekonomija??? B) vietoj vieno traukino, reiks dviejų... atitinkamai daugiau mašinistų, konduktorių.... ????
nes jeigu tai labai kažkokiu kosminiu būdu apsimoka, tai gal tada išskaidys pvz ir Vilnius - Klaipėda į Vilnius - Šiauliai ir Šiauliai - Klaipėda... ???
Paskutinis taisė skunk; 2011.11.06, 01:04.Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!
Comment
-
Kad dviejų maršrutų nereikės. Greičiausiai Vilnius-Šeštokai traukinys tiesiog bus sutrumpintas iki Kauno, o nuo Vilniaus iki Kauno keleiviams teks keliauti kaip kas nori- arba elektriniu Vilnius-Kaunas, arba autobusu, arba automobiliu.Parašė skunkman tai kyla klausimas o kur ekonomija??? B) vietoj vieno traukino, reiks dviejų... atitinkamai daugiau mašinistų, konduktorių.... ????
nes jeigu tai labai kažkokiu kosminiu būdu apsimoka, tai gal tada išskaidys pvz ir Vilnius - Klaipėda į Vilnius - Šiauliai ir Šiauliai - Klaipėda... ???
Comment
-
Taip ir aš manau, kad vietoje maršruto Vilnius-Šeštokai beliks maršrutas Kaunas-Šeštokai, o iš sostinės į Kauną arba iš Kauno į sostinę - jau keleivių pasirinkimas kuo.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad dviejų maršrutų nereikės. Greičiausiai Vilnius-Šeštokai traukinys tiesiog bus sutrumpintas iki Kauno, o nuo Vilniaus iki Kauno keleiviams teks keliauti kaip kas nori- arba elektriniu Vilnius-Kaunas, arba autobusu, arba automobiliu.
Prisimenu vieną 2009 metų kovo mėnesio savaitę, kai vietoje DR1A iš Vilniaus į Šeštokus važinėjo TEP-as su trim nuo Klaipėdos traukinių atkabintais vagonais.
Tad a į mano pašmaikštavimus apie TEP-o sugrįžimą į Šeštokų maršrutą vienas tada forume aktyviai rašinėjęs LG darbuotojas nelabai patenkintu tonu atkirto: Pritrūko dyzelių, tai pavažinėjo TEP-as.
Tai ir dabar sunaikinus visus D1, dvivagoniais pavertinėjant kitaip gadinant kai kuriuos DR1A tikriausiai susidarė dyzelinių traukinių stygius. Atskirą DR1A dėl šeštokų maršruto skiriant problemų susidaryti gali... Tai lengviau į šeštokus per vidudienį paleisti DR1A, kuris 8:20h iš Kybartų grįžės Kauno depe stovi visą dieną iki kito reiso į Kybartus 17:50h. O su keleiviais, kurie iš šeštokų norėtų važiuoti į Vilnių, Šiaulius ar Klaipėdą, jau "kaip nors"

Tiesa, dar dedu viltis - gal taip bus tik žiemos sezone, kai keleivių būna mažai?
Comment
-
Tvarkaraštyje maršruto trumpinimas neatsispindi, nuo gruodžio 11 d. tik šiek tiek pakinta laikas.Parašė Vitas Rodyti pranešimąTaip ir aš manau, kad vietoje maršruto Vilnius-Šeštokai beliks maršrutas Kaunas-Šeštokai, o iš sostinės į Kauną arba iš Kauno į sostinę - jau keleivių pasirinkimas kuo.
Prisimenu vieną 2009 metų kovo mėnesio savaitę, kai vietoje DR1A iš Vilniaus į Šeštokus važinėjo TEP-as su trim nuo Klaipėdos traukinių atkabintais vagonais.
Tad a į mano pašmaikštavimus apie TEP-o sugrįžimą į Šeštokų maršrutą vienas tada forume aktyviai rašinėjęs LG darbuotojas nelabai patenkintu tonu atkirto: Pritrūko dyzelių, tai pavažinėjo TEP-as.
Tai ir dabar sunaikinus visus D1, dvivagoniais pavertinėjant kitaip gadinant kai kuriuos DR1A tikriausiai susidarė dyzelinių traukinių stygius. Atskirą DR1A dėl šeštokų maršruto skiriant problemų susidaryti gali... Tai lengviau į šeštokus per vidudienį paleisti DR1A, kuris 8:20h iš Kybartų grįžės Kauno depe stovi visą dieną iki kito reiso į Kybartus 17:50h. O su keleiviais, kurie iš šeštokų norėtų važiuoti į Vilnių, Šiaulius ar Klaipėdą, jau "kaip nors"

Tiesa, dar dedu viltis - gal taip bus tik žiemos sezone, kai keleivių būna mažai?
Comment
-
Kaina nėra vienintelis kriterijus. Dar yra išvykimo ir atvykimo laikai, patogumas, žinomumas (traukinį lengviau rasti).Parašė Gator Rodyti pranešimąO siaip kodel zmones i Varsuva vaziuoja gelezinkeliu jei autobusu vos ne dvigubai pigiau?kaip?
Comment
Comment