Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

    Manau FlyLAL nusipelne savo temos, juolab, kad deti informacija apie ja i "Vilniaus Oro Uosto" tema biskuti nera logiska. O gal as kazko nepastebiu?

    „flyLAL“ skraidino 14 proc. daugiau keleivių

    Nacionalinė aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Airlines“ 2007 metais keleivių pervežė 14 proc. daugiau nei 2006-aisiais. Praėjusiais metais „flyLAL – Lithuanian Airlines“ reisais iš viso skrido 526 tūkst. keleivių., krėslų užimtumas lėktuvuose, palyginti su 2006 metais, padidėjo 3,3 proc., sakoma pranešime spaudai.

    Pasak jo, praėjusiais metais buvo siekiama optimizuoti aviakompanijos veiklą, o šiemet pagrindinis strateginis uždavinys – aktyvi skrydžio krypčių plėtra.

    Kovo 30 dieną prasidėsiančiu vasaros sezonu keleiviams bus pasiūlyta apie 10 naujų krypčių, kai kurie reisai bus dažnesni arba bus vykdomi patogesniu keleiviams laiku.
    Turint omenyje, kad siuo metu FlyLAL skraido 16 krypciu, 10 nauju atrodo ispudingai.

    Šiuo metu „flyLAL– Lithuanian Airlines“ savo keleivius skraidina su 3 „Boeing 737-300“, 5 „Boeing 737-500“ ir 4 „SAAB 2000“. Numatyta, kad 2008-ųjų balandį aviakompanijos orlaivių parką sudarys dešimt „Boeing“ lėktuvų ir keturi „SAAB 200“, o 2009-aisiais juos turėtų papildyti dar trys–penki lėktuvai „Boeing“.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2008.01.09, 14:55.

    #2
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Turint omenyje, kad siuo metu FlyLAL skraido 16 krypciu, 10 nauju atrodo ispudingai.
    Manau, kad tos 10 krypčių bus tipo Antalija, Salonikai, Durbrovnikas ir pan., t.y. tiesiog pardavinės bilietus į čarterinius reisus.
    kaip?

    Comment


      #3
      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Manau, kad tos 10 krypčių bus tipo Antalija, Salonikai, Durbrovnikas ir pan., t.y. tiesiog pardavinės bilietus į čarterinius reisus.
      Šitokį fokusą jie jau darė, berods, užpernai.

      Bet skirtumas nuo užpernai toks, kad dabar jų lėktuvų parkas didėja - taigi galimybę techines galimybės realiai padidinti skrydžių skaičių jie turi.

      p.s: šiaip jau bilietus į būsimus pavasarinius reisus reikėtų pardavinėti jau dabar.

      Comment


        #4
        Tai tiesiog temą reikėjo pavadinti "Lietuvos oro linijų kompanijos" ar kaip nors panašiai, nes dabar išskirti tik flyLAL kažkaip negražu O kaip gi AirBaltic

        Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

        --------------------------------------------------

        Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

        Comment


          #5
          Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
          Tai tiesiog temą reikėjo pavadinti "Lietuvos oro linijų kompanijos" ar kaip nors panašiai, nes dabar išskirti tik flyLAL kažkaip negražu O kaip gi AirBaltic
          Na, kadangi nesu temu kurejas, tai tegul tai sutvarko jau patys moderatoriai, tiesiog as pasigedau man idomios ir manau pakankamai svarbios temos

          Comment


            #6
            AirBaltic yra latvių kompanija.
            Vilnius yra nuostabus!

            Comment


              #7
              Parašė baltic Rodyti pranešimą
              AirBaltic yra latvių kompanija.
              Kuri Lietuvoje skraido nemažiau nei flyLAL. O šiais kapitalo judėjimo laikais koks beliko skirtumas, kur registruota įmonė...

              Comment


                #8
                Pasikartosiu, airBaltic yra latvių kompanija.
                Vilnius yra nuostabus!

                Comment


                  #9
                  Parašė baltic Rodyti pranešimą
                  Pasikartosiu, airBaltic yra latvių kompanija.
                  Oficialiai...Realiai skandinavų SAS'o dukterinė. Bet kaip Maeir puikiai pastebėjo, šiais laikais jokio skirtumo praktiškai, kai verslas grįstas globalių pinigų srautų judėjimu...
                  Paskutinis taisė tivoli; 2008.01.10, 01:42.
                  Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                  Dordrechtas/Haarlemas
                  Nesebaras/Plovdivas
                  Kiolnas

                  Comment


                    #10
                    Nors suprantat kodel baltic kartoja teze esa airbaltic yra latviu kompanija?
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      #11
                      Parašė Meier Rodyti pranešimą
                      O šiais kapitalo judėjimo laikais koks beliko skirtumas, kur registruota įmonė...
                      Skirtumas tas, kad nuo to priklauso i kurios salies biudzeta eina pelno, pajamu ir kiti mokesciai.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        #12
                        Parašė baltic Rodyti pranešimą
                        Pasikartosiu, airBaltic yra latvių kompanija.
                        Bet Vilniuje yra jų bazinis oro uostas.

                        Comment


                          #13
                          O kas 2005 metais privatizavo "Lietuvos avialinijas" ?

                          Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                          --------------------------------------------------

                          Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                          Comment


                            #14
                            Lietuviskas konsonciurmas sudartas is Fima, Zia Valda ir Sanitex. Man regis, kad dar kazkas buvo, bet nebepamenu. Zinau, kad didziausi dalininkai yra Fima ir Valda

                            Comment


                              #15
                              Visa info apie flyLAL čia:

                              http://www.flylal.com/repository/par...02007%2005.pdf

                              Comment


                                #16
                                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                Skirtumas tas, kad nuo to priklauso i kurios salies biudzeta eina pelno, pajamu ir kiti mokesciai.
                                Visai nebutinai, kiekviena didesne bendrove turi debesi satelitu ir stumdo tarp ju pinigus kaip jai patinka.

                                Comment


                                  #17
                                  Daug ka galima daryt kaip patinka nebutinai, bet jei tavo buveine toj saly ir veiki skaidriai bei viesai tai ten ir moki.
                                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                  Comment


                                    #18
                                    Na, kiek as zinau, tai Air Baltic skaitosi "Latvijos nacionalines oro linijos" Kaip beje ir ju puse akciju dar priklauso ju valstybei. Del to manau cia reiktu sutikti, kad Air Baltic yra Latviu kompanija, SAS yra Svedu, o Finnair yra Suomiu

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Na, kiek as zinau, tai Air Baltic skaitosi "Latvijos nacionalines oro linijos" Kaip beje ir ju puse akciju dar priklauso ju valstybei. Del to manau cia reiktu sutikti, kad Air Baltic yra Latviu kompanija, SAS yra Svedu, o Finnair yra Suomiu
                                      SAS yra švedų, danų ir norvegų kartu

                                      O AirBaltic, nors ir yra Latvijos kompanija, bet iš esmės, pažiūrėkim į jų pavadinimą ir į jų strategiją: aptarnauja Vilnių ir Rygą (aptarnautų ir Taliną, bet ten viekia EstonianAir, taip pat iš dalies priklausantis SAS), todėl galima teigti, kad tai yra Baltijos šalių aviakompanija.
                                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        Bet Vilniuje yra jų bazinis oro uostas.
                                        Nelabai suprantu ką reiškia "bazinis oro uostas". Pagrindinis airBaltic oro uostas, t.y. hubas, yra Rygos oro uostas (taip kaip flyLAL Vilnius). Vilnius yra svarbus antrinis oro uostas.

                                        Tai yra bendra Latvijos valstybės ir SAS Grupės įmonė. 52.8% akcijų priklauso Latvijos valstybei, o likę 47.2% - SAS grupei.
                                        Vilnius yra nuostabus!

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X