Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kruizinė laivyba

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiemet laukiama daug "kruizinių" turistų

    Šie metai Klaipėdoje turėtų būti gausūs kruizinių laivų vizitų. Tikimasi, jog 2009 metais į uostamiestį atplauks 63 kruiziniai laineriai, apsilankys apie 40 tūkst. "kruizinių" turistų.

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija planuoja, jog šiemet uostamiestyje apsilankys ypač daug didžiųjų (daugiau nei 200 m ilgio) laivų – net 22 laineriai. Be to, inkarą turėtų išmesti 8 kruiziniai laivai, kurie Klaipėdoje lankysis pirmą kartą.

    2009 metais žadama ir kitų "kruizinių" renginių. Klaipėdos miesto ir uosto delegacija jau šeštą kartą uostamiestį pristatys pasaulinėje kruizinės laivybos parodoje "Seatrade Cruise Shipping Convention 2009“ (Majamyje, JAV) ir trečią kartą – parodoje "Seatrade Europe: Cruise, Ferry, River cruise" (Hamburge, Vokietijoje).

    Be to, šias metais uosto atstovai pakviesti skaityti pranešimą Rostoke vyksiančioje kruizinės laivybos konferencijose "Cruise and Ferry Passenger Shipping on the Baltic Sea 2009“.

    Klaipėdos uosto atstovai dalyvauja ir asociacijos "Europos kruizai" (Cruise Europe, CE) veikloje - šiemet planuojama dalyvauti vyksiančioje šios asociacijos rengiamoje tarptautinėje kruizinio verslo konferencijoje ir seminare Vigo uoste (Ispanija).

    http://www.ve.lt/?data=2009-01-29&ru...rub=1190113119

    Comment


      Klaipėdos uostas - Majamyje

      http://www.ve.lt/?data=2009-03-15&ru...rub=1190113119

      Comment


        Smagu, jog turistu dauges
        Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

        Comment


          Pasukamąjį tiltelį pakeis autobusas

          http://www.ve.lt/?data=2009-05-06&ru...rub=1190113119

          Comment


            Klaipėda pradeda kruizinį sezoną

            http://www.ve.lt/?data=2009-05-10&ru...rub=1190113119

            Comment


              Parašė Remigijus Rodyti pranešimą
              Klaipėda pradeda kruizinį sezoną

              http://www.ve.lt/?data=2009-05-10&ru...rub=1190113119
              suklydai, Remigijau
              "Zenith" užplaukė ant seklumos
              Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

              Comment


                Klaipėdoje - įspūdingas kruizinis laivas (foto)

                Penktadienį rytą į uostamiestį atplaukė Italijos kompanijai priklausantis kruizinis laineris "Costa Magica". Prie kruizinių laivų krantinės stovėsiantis iki 19 valandos vakaro laivas mūsų uoste lankosi pirmą kartą.

                Jis atgabeno 2 700 turistų. 1 400 jų 34 autobusais išvežti į ekskursijas, o apie 1 300 pasipylė po uostamiesčio senamiestį. Keleiviai labai įvairūs: daugiausia vokiečių, bet yra ir prancūzų, italų, portugalų, brazilų ir t. t. Juos aptarnauja apie 1 000 narių įgula.
                http://www.ve.lt/?data=2009-05-29&ru...rub=1190113119

                Comment






                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Tikrai įspūdingas laivas, daugiau nuotraukų ir video apie laivą galima rasti čia:

                    Klaipėdoje - vienas didžiausių Italijos kruizinių laivų

                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-laivu-220398

                    Comment


                      Valstybė vilios kruizinius laivus

                      Siekdama į Klaipėdos uostą pritraukti daugiau kruizinių laivų, Susisiekimo ministerija siūlo mažinti jiems taikomas uosto rinkliavas.

                      Jei Vyriausybė pritartų šiam ministerijos siūlymui, kruiziniams laivams, pakartotinai atplaukiantiems į Klaipėdos uostą, jau nuo antro įplaukimo rinkliava sumažėtų 20 proc.

                      Uosto direkcijos duomenimis, nuo 2007 m. į Klaipėdą aplankančių kruizinių laivų ir jaiS atplaukiančių turistų skaičius ėmė palaipsniui mažėti. 2007 m. atplaukė 65 kruiziniai laivai ir 36 866 keleiviai. Pernai atplaukė 46 laivai ir 32 461 turistai.

                      Uosto marketingo vadybininkės ir atstovės ryšiams su visuomene Gedos Marozaitės teigimu, lėšos, kurias uostas gauna iš rinkliavos kruiziniams laivams, nuo 2007-ųjų taip pat šiek tiek nusmuko. 2007 m. uostas iš minėtos rinkliavos gavo 2,157 mln. litų, pernai surinkta 1,738 mln. litų.

                      Šiais metais kruizinis sezonas bus ilgesnis nei praėjusiais metais - nuo gegužės 12 iki rugsėjo 28 d. Anot G. Marozaitės, atsižvelgiant į visas prognozes, atrodo, kad šiemet kruizinė laivyba pradeda atsigauti ir viršys praėjusių metų rodiklius. Prognozuojama, jog šiemet į Klaipėdos uostą atplauks 50 kruizinių laivų, kuriais atkeliaus daugiau nei 40 tūkst. turistų. Uostamiestis laukia 27 didžiųjų kruizinių lainerių, kurių ilgis nuo 174 iki 272,90 metro. Per pirmuosius tris šių metų kruizinio sezono mėnesius į uostą atplaukė 33 kruiziniai lavai, uostamiestyje per du pirmus sezono mėnesius apsilankė 14,9 tūkst. turistų - penktadaliu daugiau nei pernai tuo pačiu metu.

                      Pasak Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, Susisiekimo ministerijos siūlymas rinkliavą kruiziniams laivams sumažinti 20 proc. yra sveikintinas ir naudingas.

                      "Klaipėda turėtų sulaukti daugiau kruizinių laivų ir didesnio turistų antplūdžio. Tai būtų naudinga ne tik uostamiesčiui, bet ir visai Lietuvai", - teigė E. Gentvilas, tačiau jam nerimą kelia Uosto direkcijos biudžeto likimas.

                      "Jei ministerijos siūlymas bus priimtas ir patvirtintas, sunku pasakyti, kaip tai paveiks Uosto direkcijos biudžetą. Šiaip ar taip, nereikėtų uosto interesų kelti aukščiau šalies interesų. Svarbu, kad tai būtų naudinga pačiai valstybei", - aiškino E. Gentvilas.

                      http://www.ve.lt/?data=2009-07-23&ru...&id=1248292706

                      Comment


                        2009-09-04
                        Kruizinių laivų sezonas – į pabaigą
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Aplink kruizinius laivus dar šokinės, bet jau nebešoks

                          http://www.ve.lt/?data=2009-11-18&ru...&id=1258493986

                          Comment


                            Laukia kitoks kruizų laivų sezonas

                            Kruizinė laivyba tampa svarbia Klaipėdos uosto veiklos sritimi. Pastaraisiais metais atplaukiančių laivų skaičius svyruoja tarp 45 ir 65, o jūrų turistų kiekis - per 30 tūkstančių. Šiame versle Klaipėdos uostas krizės nepajuto.

                            Pristatys kruizų verslą

                            Pagal išankstines paraiškas, 2010 m. uoste lankysis 43 kruiziniai laivai. Sezonas prasidės gegužės 17 d., o baigsis rugsėjo 23-ą. Paprastai prieš pat sezoną atsiranda papildomai norinčių atplaukti laivų. Todėl ir kitais metais prognozuojamas neblogas kruizinių laivų sezonas.

                            2010 m. dar labiau sustiprėjo tendencija, kad ateityje plaukios didesni kruiziniai laivai. Apie tai buvo kalbėta šiemet Hamburge vykusioje Europos kruizinės laivybos parodoje. Per artimiausius penkerius metus gali nelikti kruizinių laivų mažesnių nei 200 metrų ilgio. 2010 m. Klaipėdos uoste iš planuojančių atplaukti 43 laivų 15-a bus ilgesni nei 200 metrų. 2009 m. iš 50 laivų ilgesni nei 200 metrų buvo 14-a.

                            „Galima konstatuoti, kad pastangos ir investicijos pritraukti kruizinius laivus pasiteisino. Klaipėda tapo gal ne pačiu stambiausiu, bet aktualiu kruizinės laivybos tašku Baltijos jūros regione. Uosto direkcijos pajamos iš kruizinės laivybos yra santykinai nedidelės palyginti su tuo, ką gauna verslas ir miestas. Bet Uosto direkcija yra valstybės įmonė ir turi galvoti, kokią politiką reikia vykdyti, kad visi galėtų užsidirbti iš tokio projekto kaip kruizinių laivų terminalas“, - akcentavo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

                            Jis asmeniškai kreipėsi į pasaulinės konteinerių laivybos kompanijos MSC, kuri turi Viduržemio, Šiaurės jūroje plaukiojančių kruizinių laivų, viceprezidentą Diego Aponte, kad jį sudomintų ir Baltijos jūros Rytų regionu.

                            Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ketina skirti lėšų dalyvavimui pavasarį vyksiančioje tarptautinėje kruizinio verslo parodoje Majamyje (JAV). Iki šiol Lietuvos, kaip jūrinio turizmo šalies, pristatymai būdavo rengiami iš Ūkio ministerijos paramos. Stokojant lėšų, Lietuvos kruizinio verslo stendas parodoje Majamyje sumažintas nuo 18 iki 9 kvadratinių metrų. Tačiau jis bus geresnėje vietoje ir, tikimasi, labiau pastebimas.

                            Svarstys rinkliavas

                            Klaipėdos miesto mero prašymu, šiais metais Susisiekimo ministerijai operatyviai apsvarsčius, jau buvo suteikta nuolaidų į uostą dažniau užsukantiems ir didesniems kruiziniams laivams.

                            Net ir pritaikius nuolaidas, „Limarko“ bendrovės, kuri daugiausiai ir aptarnauja kruizinių laivų, atstovo Sauliaus Laumenio nuomone, atplaukti kruiziniams laivams į Klaipėdą yra brangiau nei į kaimyninius uostus.

                            Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pateikė kruizinių laivų kaštų įvairiuose Europos uostuose lentelę, kuri buvo pristatyta šiemet gegužę Rostoke (Vokietija) vykusioje konferencijoje. Pavyzdžiui, atplaukti į Klaipėdos uostą 90 tūkst. BT kruiziniam laivui „Celebrity Millennium“ su 2100 keleivių rinkliavos kainuoja 30500 JAV dolerių. Tam pačiam laivui atplaukti į Rostoką kainuoja 38000 JAV dolerius, Rygą – 41540 JAV dolerių, Kopenhagą – 66000 JAV dolerius, Sankt Peterburgą – net 75 tūkst. JAV dolerių.

                            Tačiau kruizinių laivų agentavimo kompanijų atstovai pateikia duomenų, kad kituose uostuose taikoma ir žymių nuolaidų. S.Laumenis teigė, kad norėtų, jog kruiziniam laivui 20 proc. nuolaida būtų taikoma ne nuo trečiojo atplaukimo, kaip dabar, o nuo antrojo.

                            Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos direktorius marketingui Artūras Drungilas pakvietė kruizinių laivų agentus teikti pasiūlymus dėl rinkliavų pakeitimo. Įvertinus juos ir tai, kaip Klaipėdos uostas atrodo palyginti su kaimyniniais uostais, bus teikiami siūlymai Vyriausybei koreguoti rinkliavas.

                            Keis priėmimo schemą

                            „Kiti uostai jau atsisako sutikti turistus su šokėjais ar daininkais. Įvairūs renginiai persikelia į miesto aikštes, kur vaikšto turistai“, - pastebėjo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos marketingo skyriaus vadovė Kristina Gontier.

                            Jūrų turistus aptarnaujančios bendrovės „Klaipėdos Mėja“ direktorė Liudovika Pakalkaitė teigė, kad dauguma svečių yra patenkinti ekskursijomis, tačiau nėra ko veikti likusiems Klaipėdos mieste.

                            Paprastai atplaukus didesniam kruiziniam laivui, apie 50 proc. jo keleivių vyksta į ekskursijas, o apie 40 proc. vaikšto po miestą. Tik vokiečių laivuose apie 80-90 proc. turistų vyksta į ekskursijas. Ekskursijos trunka keturias valandas, o turistiniai laivai Klaipėdoje stovi septynias valandas. Todėl net ir iš ekskursijų grįžusiųjų dalis dar nori pamatyti miestą.

                            „Reikia prie kruizinio laivų terminalo atsisakyti muzikantų, šokėjų, suvenyrų dalinimo, o koncentruoti visas jėgas į renginius Teatro aikštėje ir senamiestyje. Svečiams patinka mugės, tautodailininkai, reikia pagalvoti apie kitokias atrakcijas“, - tikino L.Pakalkaitė.

                            Ne vienas pastebėjo, kad labai svarbu yra tai, jog kruizinio sezono metu veiktų pasukamas tiltelis, kuriuo yra tiesioginis išėjimas į miestą. Kruizų vadovai laivuose jūrų turistams Klaipėdoje rekomenduoja į miestą eiti tiesiai per pasukamą tiltelį. „Klaipėdos laivų remonto“ bendrovės direktorius Alvydas Butkus pažadėjo, kad iki naujojo sezono pradžios pasukamas tiltelis pradės veikti.

                            Klaipėdos miesto senamiesčio verslininkų atstovė Eugenija Odebrecht negailėjo gerų žodžių Uosto direkcijos bei Turizmo ir informacijos centro atstovams už darbą, kuris atliktas pritraukiant jūrų turistus. Ji siūlė į senamiesčio gaivinimo planą įtraukti kruizinės laivybos plėtros projektus. Akcentuota, kad pagrindinė varomoji jėga turėtų būti ne į mugę samdomi prekeiviai, amatininkai, kurie už pasirodymą prašo po 100 litų, o iš biudžeto išlaikomi miesto kultūros kolektyvai.

                            „Verslas yra pasiruošęs įdėti savo indėlį ir bendradarbiauti vykdant senamiesčio atgaivinimo planą“, - žadėjo E.Odebrecht.

                            Gidai pastebėjo, kad visas galimas kitų metų naujoves reikia siūlyti kaip galima greičiau, nes jau baigiamos formuoti 2010 metų turistų aptarnavimo programos.

                            Šiemet bus stengiamasi, jūrų turistų priėmimo schemas padaryti, kaip galima labiau patrauklias.

                            „Aptarę kruizinio sezono rezultatus neturėtume išsiskirstyti, o kiekvienas prisiimti užduotis ir jas spręsti. Uosto direkcija įsipareigojo konkrečiai – skirti lėšų Majamio parodai ir pasistengti, kad būtų įvertintos ir, jei yra nekonkurencingos, sumažintos kruizinių laivų rinkliavos“, - apibendrino A.Drungilas.

                            Kad tik būtų laivų

                            Pastaraisiais metais jūrų turizmo laivai buvo priiminėjami tik kruizinių laivų terminale. Tačiau šiemet keturi laivai priimti ir tam nepritaikytose Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos krantinėse. Ar tai reiškia, kad 50 laivų yra optimalus skaičius, kuriuos gali priimti Kruizinių laivų terminalas?

                            Bendrovės „Memelio miestas“ direktorius Darius Anužis pasiūlė priimti laivus 19 ir 20 uosto krantinėse, kur yra 7 ir 7,5 metrų gylis.

                            „Per „Tall Ship Races“ regatą sugebėjome išspausti, kad buvusi „Laivitės“ laivų remonto teritorija atrodytų patraukliai. Laivų remontas toje teritorijoje pamažu slopsta. Laviruojame tarp kultūros ir verslo. Vasarą planuojame atverti krantines – įrengti lauko kavinukes. Jei būtų kruizinių laivų, galėtume dideliais stendais su būsimojo Memelio miesto projektais paslėpti neišvaizdžius pastatus“, - tikino D.Anužis.

                            „Klapėdos laivų remonto“ bendrovės vadovas A.Butkus pripažino, kad „Memelio miestas“ galėtų būti viena iš išeičių permesti laivus kitur, kai kartais vienu metu jų atplaukia daugiau nei galima priimti prie kruizinių laivų terminalo krantinės.

                            A.Butkus prisižadėjo, kad 2010 m. sezonui bus sutvarkytas pasukamas tiltelis, bet ir kartu su verslininkais apsvarstys, kaip panaudoti laisvą, vadinamąją Danės galerijos teritoriją.

                            Rengiamas detalusis planas pagal kurį gal jau kitais metais bus įrengta dengta galerija su kavinėmis, suvenyrų parduotuvėmis, biurais, viešbučiais. Gyvybės įneš ir tai, kad Danėje, kai nebeplaukios keltas, bus daugiau mažųjų pramoginių laivų.

                            Į kruizinių laivų verslą taikosi ir Klaipėdos keleivių bei krovinių terminalas. Šio terminalo direktoriaus pavaduotojas Arūnas Norkus pristatė, kad 2012 metais bus įrengtas terminalas, kur galėtų švartuotis ir kruiziniai laivai. Terminalas, esą gali būti patrauklus ir tuo, kad netoli jo yra „Akropolis“, kurį mėgsta kruiziniais laivais atplaukę jūrų turistai.

                            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...sezonas-251130

                            Comment


                              Klaipėdoje šiemet laukiama 50 kruizinių laivų

                              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-laivu-268695

                              Comment


                                Kruizinis laivas atplukdys Vienos orkestrą
                                http://www.ve.lt/naujienos/jura/krui...enos-orkestra/

                                Straipsnis apie šių metų sezoną.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  2010-08-30
                                  Paskutinis „Costa Magica“ vizitas šį sezoną Klaipėdoje
                                  http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...ipedoje-296251

                                  Šita tema gal labiau tiktų į Visuomenės bei ūkio skiltį?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Įspūdingas laivas. Tik man neaišku, kaip jis apsisuka? Ar jį atbulą įstumia? Gal ir kvailokai skamba, bet įdomu būtų, jei kas paaiškintų, nes gyvai pamatyti įplaukimo į uostą neteko.
                                    N N N

                                    Comment


                                      Parašė LBP Rodyti pranešimą
                                      Įspūdingas laivas. Tik man neaišku, kaip jis apsisuka? Ar jį atbulą įstumia? Gal ir kvailokai skamba, bet įdomu būtų, jei kas paaiškintų, nes gyvai pamatyti įplaukimo į uostą neteko.
                                      Paprasčiausiai apsisuka, kaip kad apsisuka ir DFDS Lisco keltai beveik panašaus ilgio.

                                      Comment


                                        Tada viskas aišku. Tiesiog galvojau, kad nėra pakankamai plataus tokio gylio ruožo apsisukimui
                                        N N N

                                        Comment


                                          Klaipėdos uoste baigiamas kruizinis sezonas
                                          http://www.ve.lt/naujienos/jura/klai...ezonas-481670/
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X