Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atrodo, kad 2005-siai uostui sekesi tikrai neblogai

    "Bega" artėjančius Naujuosius metus pasitinka išaugusia krova
    2005 m. Gruodžio 29 d.

    Klaipėdos jūrų krovinių kompanija "Bega" lapkričio mėnesį perkrovė didžiausią šiemet krovinių kiekį - 277 tūkst. tonų. Gruodžio mėnesio krova leidžia teigti, kad kompanija 2005 metais pasieks 2,5 mln. tonų krovinių ribą.

    Lyginant šių metų lapkritį su tuo pačiu 2004 m. mėnesiu, "Begos" krovos apimtys šoktelėjo net 37 proc. - pernai lapkritį buvo perkrauta 202 tūkst. tonų krovinių.

    "Praėjusiais metais perkrovę 2,26 mln. tonų krovinių, šiemet planavome maždaug 10-12 proc. augimą. Prognozavome, kad šiemet perkrausime 2,5 mln. tonų krovinių", - sako Aloyzas Kuzmarskis, "Begos" generalinis direktorius.

    Spartus krovinių srautų augimas antrąjį pusmetį rodo, kad "Bega" planuotą rodiklį pasieks. Jau gruodžio 1 d. buvo perkrauta 2,34 mln. tonų, o tai daugiau nei per bet kuriuos ankstesnius metus kompanijos istorijoje", - komentuoja A. Kuzmarskis. Iki lapkričio mėnesio pabaigos "Bega" perkrovė beveik 1 mln. tonų birių ir skystų trąšų. Tai penktadaliu daugiau nei buvo per tą patį 2004 metų laikotarpį. Vien šį lapkričio mėnesį trąšų perkrauta 136 tūkst. tonų - augimas 127 proc.

    "Begos" vadovas akcentuoja, kad paskutinius kelis mėnesius maždaug ketvirtadalis visų kraunamų trąšų yra Rusijos gamyklų produkcija. Rusijos kroviniai į Klaipėdos uostą pradėjo grįžti po to, kai šių metų viduryje, po ilgai trukusių derybų, pagaliau buvo pasirašytas tarpvalstybinis Lietuvos ir Rusijos susitarimas 2K. "Susitarimas 2K automatiškai negarantavo palankių tarifų Rusijos krovinių pervežimui geležinkeliu į Klaipėdos uostą, tačiau palengvino derybas su Rusijos krovinių siuntėjais ir atsakingomis kaimyninės šalies institucijomis", - sako A. Kuzmarskis.

    Jis pažymėjo, kad didelį darbą pritraukiant Rusijos krovinius nuveikė jau ketverius metus dirbanti kompanijos ekspedicinė grupė. Šiandien "Begos" ekspeditoriai koordinuoja apie 90 proc. per "Begą" perkraunamų krovinių transportavimą geležinkeliu.

    Šiais metais kompanijoje išaugo beveik visų pagrindinių produktų krova. Cemento srautas išaugo trečdaliu ir jo jau perkrauta beveik 200 tūkst. tonų. Žemės ūkio produktų krova "Begoje" šiemet augo beveik dvigubai - iki 134 tūkst. tonų. Maždaug po trečdalį išaugo ir aliejaus bei cukraus žaliavos krova.

    Planuodama toliau plėsti veiklą, bendrovė rezervinėje 14 hektarų teritorijoje jau pašalino daug nebenaudojamų ir trukdančių plėtrai statinių. Atlaisvintoje teritorijoje bus įgyvendinami perspektyvūs investiciniai projektai, tačiau jų sėkmę lems laiku atlikta uosto krantinių statyba. 200 m ilgio 66-oji krantinė krovai yra netinkama, nes tėra seklaus kranto sutvirtinimas, o prie 200 metrų 67-osios krantinės yra vos 6 m gylis. "Begos" vadovas pabrėžė, kad uždelsus 66 ir 67-osios krantinės statybą, šalia kurių jau suprojektuoti ir bus statomi nauji terminalai, investicijas gali tekti stabdyti.

    Nuolat augant krovai aiškėja, kad dabartinės krantinės netolimoje ateityje pasieks savo pralaidumo ribą ir jose bus sunku priimti naujų krovinių srautus. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija turėtų statyti naujas krantines neatsilikdama nuo krovos bendrovės plėtros projektų.

    "Bega" iki metų pabaigos baigs įrengti 6,5 tūkst. tonų talpos žaliavos plastmasės taros gamybai perkrovimo terminalą. Šis projektas vykdomas kartu su Klaipėdos LEZ teritorijoje plastiko gamybos įmonę statančia tarptautine kompanija "Indorama".
    Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

    Comment


      Edgaex sita straipsniuka jau postino ArTuRAs

      Comment


        Parašė tadux
        Edgaex sita straipsniuka jau postino ArTuRAs
        tuoj sutvarkysiu !

        užtat šių nebuvo - Klaipėdos uosto plėtrą riboja lengvatos Kaliningradui ir Smiltynės perkėla 2005 metais pasiekė rekordą
        Westside is the best ! :jura:

        Comment


          Laivyne - dar du laivai

          JELENA LISTOPAD

          Bendrovė „Limarko“ laivininkystės kompanija į nacionalinio laivyno plėtrą investavo 50 milijonų litų - įsigijo du transportinius refrižeratorius.

          Motorlaivis „Uranus“ šiandien pirmą kartą išplauks su Lietuvos vėliava. Sausio viduryje mūsų trispalvė bus iškelta ir laive „Pluto“.

          Abu Pietų Korėjoje statyti vieno tipo 140 metrų ilgio laivai gali gabenti iki 6 500 tonų šaldytų arba greitai gendančių produktų, arba po 2 850 standartinių europalečių. Jie eksploatuojami šiek tiek daugiau nei 15 metų ir dar vieną dešimtmetį galės pelningai dirbti.

          Motorlaivio „Uranus“ įgulą sudaro 18 Lietuvos jūrininkų, kapitonas - Artūras Žemaitis. Planuojama, kad iki vasario jis iš Pietų į Šiaurės Ameriką paletėse gabens vaisius.

          „Įsigijus šiuos motorlaivius, kompanijos valdomų refrižeratorinių laivų talpa padidės beveik 24 proc. Šiek tiek daugiau nei per dvejus metus po privatizacijos jau atnaujinome beveik pusę laivų, o krovininė laivų talpa padidėjo daugiau kaip 50 proc. Šiandien tai moderni ir šiuolaikiška įmonė, užimanti tvirtas pozicijas pasaulinėje laivybos rinkoje“, - teigė „Limarko“ laivininkystės kompanijos prezidentas Vytautas Lygnugaris.

          Pernai kompanija taip pat investavo apie 50 mln. litų ir įsigijo laivus „Serenada“ bei „Libra“.

          Motorlaivį „Pluto“ pervedus į Lietuvos jūrų laivų registrą, „Limarko“ laivininkystės kompanija valdys 16 laivų.
          "Klaipėda"

          Gal vertėtų išskirti naują temą? Uostas palikti infrastruktūros projektams uoste(krantinių statybai, kelių plėtrai ir pan.), ir sukurti Lietuvos laivynas(informacija ir foto apie laivininkystės kompanijas ir pan.) Apie Klaipėdoje pastatytus laivus Uosto temoje turbūt reikėtų postinti.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Nezinau ar apsimoka
            Daug diskusiju sioje temoje nera, todel tikrai nemanau, kad reiketu isskirti tas temas. Dar ypac, kai ne visiems Lietuvoj tai aktualu
            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

            Comment


              Naujasis "Achemos grupė" naftos terminalas netrukus priims pirmąjį tanklaivį
              | 2006 01 09 08:35:49 |

              Koncerno "Achemos" grupės bendrovė Krovinių terminalas gali tapti rimtu varžovu iki šiol pajėgesnių varžovų naftos produktų krovos rinkoje neturėjusiai valstybinei įmonei "Klaipėdos nafta".
              Sausį terminalas, į kurį "Achemos" grupės savininkai su savo partneriais jau investavo apie 130 mln. litų, planuoja priimti pirmąjį didžiakrūvį tanklaivį. Jau beveik sutarta, kad j jį bus pumpuojami iš Baltarusijos gamyklų atkeliavę naftos produktai, rašo dienraštis "Lietuvos rytas".

              Šiaurinėje Klaipėdos jūrų uosto dalyje įsikūrusiame terminale pastatyta 17 naujų saugyklų. Pavasarį, kai bus baigti antros eilės statybos darbai, modernus krovos kompleksas bus pasirengęs dirbti visu pajėgumu.

              Prie 250 metrų ilgio iki 14 metrų išgilintos terminalo krantinės tada galės švartuotis 70 tūkst. tonų talpos "Panamax" tipo motorlaiviai. Į juos bus pumpuojamas dyzelinas, mazutas, skystos trąšos, alkoholio produktai, mažo sieringumo degalai.

              "Achemos" grupės vadovas Bronislovas Lubys kol kas neatskleidžia visų naujos įmonės planų.

              Jis tik pažymėjo, jog dalį išlaidų Krovinių terminalui koncernas galėtų susigrąžinti nuomodamas įrengtas krantines, saugyklas kitoms su naftos produktų tiekimu susijusioms bendrovėms.

              Naftos produktų krovos kainos šiame terminale gali būti didesnės nei "Klaipėdos naftoje". Šios įmonės vadovas Jurgis Aušra linkęs manyti, jog iš Rytų šalių eksportuojamų tranzitinių krovinių turėtų užtekti visiems.
              Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

              Comment


                Lisco i Švediją vietoj Lisco Patrios paleido išnuomota laivą "Gute". Tokio lievo kelto senai beteko regėt. Žmonių srautas tarp Klaipėdos bei Karlshamno yra didžiulis, o tame "Gute" vietos paprastiems keleiviams minimaliai. Totali nesamonė.

                Comment


                  Štai kokį "gražuolį" LBS paleido vietoj Lisco Patrios:

                  Comment


                    Su tokiu per Baltija tai tikrai neplaukciau, jis gi per didesne audra paprasciausiai paskes!

                    Comment


                      "Bega" pajamas pernai padidino trečdaliu

                      http://www.delfi.lt/news/economy/bus...php?id=8524510
                      Westside is the best ! :jura:

                      Comment


                        2006 01 23

                        „Lisco Baltic Service“ iš kelto „Palanga“ pardavimo uždirbo apie 7,4 mln. litų

                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8583563


                        2006 01 19

                        Ketinama modernizuoti jūrų ir oro uostus (žada investuot 2 mlrd. litų per 2007-2013 į Klaipėdos Uostą)

                        http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1137621600

                        Klaipėdos uoste pernai krova išaugo 7,5 proc.

                        http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1137621600
                        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.05.04, 00:46.
                        Westside is the best ! :jura:

                        Comment


                          Klaipėdos jūrų uosto akvatorijoje rasta ketvirtį tonos svėrusi aviacinė bomba

                          http://www.delfi.lt/news/daily/crime...php?id=8614271
                          Westside is the best ! :jura:

                          Comment


                            Klasco“ ketina investuoti į sandėlių statybą Smeltėje

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8657304

                            "Achemos grupė" netrukus įsigis likusį 49 proc. „Krovinių terminalo“ akcijų paketą

                            http://www.delfi.lt/news/economy/bus...php?id=8657096
                            Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                            Comment


                              2006 03 02

                              "Lisco Baltic Service" įsigijo naują laivą

                              http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1141250400

                              DFDS stiprina keltų liniją Klaipėda-Kopenhaga

                              http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1141250400

                              2006 03 06

                              Laivų aptarnavimui steigiama įmonė "Wartsila BLRT Services Klaipėda"

                              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8954344

                              2006 03 07

                              „Klaipėdos Smeltė“ į naujo terminalo bei logistikos centro statybą investuos virš 100 mln. litų

                              http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1141682400
                              Westside is the best ! :jura:

                              Comment


                                Uostininkai optimistiškai vertina ateitį

                                Vidmantas Matutis

                                Uosto verslininkai prognozuoja, kad šiemet krova bus beveik 9 procentais didesnė, nors per pirmuosius du mėnesius ji net smuktelėjo.

                                Įvertinę turimas sutartis, kasmet uosto krovos kompanijų atstovai pateikia krovos prognozes. Tokios prognozės pateiktos ir kovo 10 dieną vykusiame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdyje.

                                Šiemet numatoma krauti 23,7 mln. tonų krovinių, 2007 metais – net 26,4 mln. tonų. Išankstinės praėjusių metų prognozės beveik atitiko realią krovą. Pernai krauta 21,8 mln. tonų krovinių. Tai buvo visų laikų Klaipėdos uosto rekordas.

                                Tokias šių ir kitų metų krovos prognozes netgi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas vadina labai optimistinėmis. Tarp rytinės Baltijos uostų vyksta ypač žiauri konkurencija. Pirmieji šių metų mėnesiai parodė, kad Klaipėdos uosto krova ne tik nedidėja, bet ir sumažėjo 1,3 procento, palyginti su praėjusiais metais.

                                Optimistinės prognozės grindžiamos tuo, kad jau netrukus pradės veikti naujas naftos ir chemijos produktų terminalas, o antroje metų pusėje „Klaipėdos Smeltė“ planuoja atidaryti naują konteinerių terminalą.

                                Šiemet į krovos technologijų modernizavimą uosto kompanijos ketina investuoti 170 mln. litų. Dar apie 180 mln. litų investuos Uosto direkcija. Ji gilina uostą ir tvarko krantines.

                                http://www.klaipeda.daily.lt/
                                Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                Comment


                                  Naujasis "Lisco Baltic Service" keltas ( ex "Svealand" )

                                  Comment


                                    Tai cia gal vietoj tos Gute`s?
                                    Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

                                    Comment


                                      Dabar į Kylį plaukia "Lisco Gloria" ir "Lisco Patria", o į Karlshamną "Kaunas" ir "Gute". Nuo balandžio į Kylį plauks "Lisco Gloria" ir naujoji "Lisco Optima", o į Karlshamną vietoj "Gute" grįš "Lisco Patria". Na jei nieks nepasikeis

                                      Comment


                                        Čia kas nėra matę kitų "Lisco Baltic Service" keltų:

                                        1. "Lisco Gloria"


                                        2. "Lisco Patria"

                                        Comment


                                          Aptarti jūrų greitkelių plėtros klausimai
                                          Šaltinis: Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerija
                                          Data: 2006-03-28 (09:03)
                                          http://www.finasta.lt/l.php/naujieno...tros-klausimai

                                          Kovo 27 d. Susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Alminas Mačiulis pirmininkavo pasitarimui, kuriame buvo aptariami Lietuvos įsijungimo į Baltijos jūros greitkelių plėtros tinklą klausimai.

                                          Ministerijos valstybės sekretorius A. Mačiulis rekomendavo rengiant Lietuvos poziciją dėl įsijungimo į jūrų greitkelių transporto tinklus vadovautis Ilgalaike (iki 2025 m.) Lietuvos transporto plėtros strategija, Bendrojo programavimo dokumento 1.1 priemone "Transporto infrastruktūros prieinamumo ir paslaugų kokybės gerinimas", Klaipėdos valstybinio jūrų uosto investicijų programa iki 2013 m. ir kt. dokumentais.

                                          Pasitarime dalyvavęs Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto mokslo instituto direktoriaus pavaduotojas Algirdas Šakalys pasitarimo dalyvius supažindino su darbais, kuriuos turės atlikti VGTU rengiant Lietuvos poziciją dviems jūrų greitkelių "InterBaltic" ir "East-West" (Rytai-Vakarai) projektams.

                                          Pasitarimo dalyviai akcentavo, kad rengiant pasiūlymus pirmajam projektui, kuriame akcentuojama Šiaurės-Pietų transporto koridoriaus svarba, būtinai pažymėti, kad Lietuvai itin didelę reikšmę turi ir Rytų-Vakarų krovinių srautų judėjimo formavimas, nes didžioji krovinių srautų dalis juda Rytų-Vakarų kryptimi ir įsijungia į Baltijos jūros greitkelius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X